Pavedimais staiga rupinasi teisininkai (nu tie kur prie mokslo ) istorija pasipildo mistiniu neivardijamu "financiniu instrumentu", kuriame nurodyti neivardijamos salies neivardijami investuotojai. Kurie zinoma paskutine minute persigalvojo
Juk prisiimant ~100mln lt isipareigojimus tuose krastuose paprastai pakanka tiesiog paplepet prie arbatos, tai nenuostabu kad per leksteliu tarskejima netaip nugirdo. Ir prireikus pervest 2mln eur perklause dar karta
Na ir zinoma vietoj to kad parodyt spyga vietoj pinigu atsiunte ta mistini instrumenta kuriom lietuvos bankininkai nemoka naudotis
Seip zinoma ta antis neverta komentavimo, bet labai jau pralinksmino
Kad lenksimes, nezinojome iki paskutines minutes. Laukem pinigu is sveicaru. Ketvirtadieni, kaip buvo numatyta sutartyje. Vietoj pinigu gavome labai sudetinga finansini instrumenta, apie kuri visi bankininkai, su kurias dirbame, vienbalsiai pasake – I pinigus jo nepaversi.
Pries tai 3 paras su sveicarais vyko mazdaug tokio lygio kalbos:
-Tai ar padaret pavedima?
-Padarem.
-Atfaksuokit banko israsa.
-Faksuojam…
-Dar negavom.
-Jau siunciam, uz 5 minuciu islys pas jus faksas...
-Nieko nera.
-Tai jusu fakso aparatas neveikia…
-(*&^(! Atsiuskit nuskanuota mail’u.
…
-Ei, kur dingot?
-Tuoj paskambins musu teisininkas ir atsius info apie pavedima.
-Niekas nepaskambino.
-Tuoj tuoj, jau skambina...
…
-Tai kas vyksta?
-Viskas padaryta, pinigai jau eina I jusu banka.
-Bankas nieko negavo. Atsiuskit pavedimo kopija tuoj pat.
-Nusiraminkit.
-Nemeluokit. Jus nevykdot sutarties.
Ir tada vietoj pinigu gauname dokumenta, apie kuri ismanantys zmones sako “tokio daikto dar gyvenime nematem”.
/\ Pranešimai paprastai būna apie naujienas.
Gerai būtų nurodyti ir šaltinį.
Sukurtas tinklaraštis (blog'as) http://flylal.blogas.lt/
Ten gana intensyviai atnaujinama informacija.
Spėjant, kad FlyLAL'o darbuotojai turbūt dirba savo sąskaita (juk prastova), reikia už tai padėkoti.
Oficialus pranešimas:
"Bendrovė „flyLAL Charters“ įregistruota 2007 m. kovo 14 d.
Vienintelis bendrovės akcininkas yra AB „flyLAL Group Services“ 2008 m. spalio mėnesį „flyLAL Charters“ gavo vežėjo pažymėjimą ir licenciją oro susisiekimui vykdyti. Orlaivių parką veiklos pradžioje sudarys vidutinių nuotolių ir siauro fiuzeliažo klasikiniai „Boeing 737-300/-500“, „Boeing 757-200“ ir „SAAB 2000“ tipų orlaiviai"
Pats straipsnelis tai nieko idomaus, bet tokie pareiskimai rodo, kad "sveicariskas" humoras vis dar neisbleso:
Tuo tarpu Vytautas Kaikaris, „flyLAL“ vadovas, patvirtina, kad įmonė gali imtis veiklos užsienio šalyse, tačiau, kokia tai būtų veikla, taip pat nedetalizuoja. Pats įmonės vadovas sako nesitikintis „stebuklo“ ir artimiausiu metu gali būti skelbiamas įmonės bankrotas. Tokiu atveju visi bilietus turintys keleiviai taptų įmonės kreditoriais.
Mistine veikla uzsienyje? Gal planuoja tapt kokiu SCH Swiss bla bla managemento asmenine avialinija?
Kai visokie airberlin ir kiti siuo metu priversti uzkoncervuot parkinguose dali savo flotiles, nes niekas nenori skraidyt net uz savikaina, cia staiga issoka pilypas is kanapiu ir imasi veiklos
Turėjau Sausio 31 dienai skrydį Ženeva-Amsterdamas-Vilnius, čia jau kelionė atgal, pirkta iš FlyLAL. Nuėjau į KLM kioską Ženevos oro uoste, ilgai ji ten skambinėjo, bet man galų gale pasakė, kad niekuo man padėti negali, nes bilietas pirktas iš FlyLAL, todėl negalios net skrydis iki Amsterdamo. Teko pirkti visiškai naujus bilietus su AirBaltic.
Aš manau, kad Flylal atsikratys skolomis, kai paskelbs bankrotą ir manau pavasario-vasaros sezonui bus įkurtos naujos avialinijos. Ką gi, pagyvensim, pamatysim
Tai kokios gi FlyLAL perspektyvos?
Manau, kad kelio tagal nėra ir bankrotas neišvengiamas.
Bet ar neplanuoja FlyLAL Group kaip nors dar lįsti į reguliarius skrydžius? Kaip ne kaip laisvi lėktuvai ir pajėgumai tokiu kriziniu laikotarpiu tikrai stovės be darbo.
Gal kas nors ką nors žino?
Esančius nežinioje turbūt labiausiai pribloškia, kad FlyLAL puslapyje nenurodytas joks telefonas gauti paaiškinimus.
Kitų šaltinių nėra. Vis dėlto viskas įvyko penktadienį vakare ir "oficialūs šaltiniai" ilsisi prieš sunkią savaitę.
Lieka, ko gero, pats dalykiškiausias paaiškinimas internete, ką daryti ir ko tikėtis tiems 29.400 keleivių - vieno keliautojo ameninė patirtis, kartais išdėstoma blog'e.
Ką daryti turintiems bilietus į nutrauktus “flyLAL” skrydžius?
2009 01 17, 23:00
Taigi, jeigu jūsų skrydis neprasideda TE… ir bilieto numeris neprasideda 875… (”FlyLAL” prefiksas), greičiausiai iš “FlyLAL” pridarytos balutės išlipsite apysausiai. Tačiau turbūt 90% atvejų, jeigu esate vienas iš 29 400 keleivių, turite “FlyLAL” bilietą, kurio numeris prasideda 875.
Kas gali paneigti, kad uz riausiu Vilniuje stovi rusai. Ir kad uz FlyLAL stovi rusai. Ir kad riauses, FlyLAL bankrotas ir xxx ivykis turi ivykti kaip tik vienu metu?
Ir kas is to, kad vienu metu?
Bent jau flalailai tai jokiu rusu nereikejo, pilnai pakako ir savu vietiniu verslininku.
Komentuoti: