Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

FlyLAL problemos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Analitikas PlėtRa
    replied
    aš klydau. čia net sandorio pusės, pasirodo, ne visos apie vieni kitus kažką gerai žino. http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...87573&open=sec iš viso awesome..

    Komentuoti:


  • PornStar
    replied
    Parašė a_p Rodyti pranešimą
    Kuria prasme "vidiniuose"? Pvz BA turi verslo klase is diuseldorfo i londona (kokie 350km atstumas). AirFrance turi verslo klase is to paties diuseldorfo i paryziu (irgi kokie 350km atstumas). Abiem marsrutais yra teke skristi asmeniskai, suteikiamas pilnas verslo klasei priklausantis servisas.
    nors fow jau kaip ir atsake uz mane... bet verslo klase tai nera pirma klase. O sakydamas "vidiniuose" as turejau omeny vietiniai skrydziai is vienos ES salies i kita...

    Komentuoti:


  • fow
    replied
    Parašė a_p Rodyti pranešimą
    Kuria prasme "vidiniuose"? Pvz BA turi verslo klase is diuseldorfo i londona (kokie 350km atstumas). AirFrance turi verslo klase is to paties diuseldorfo i paryziu (irgi kokie 350km atstumas). Abiem marsrutais yra teke skristi asmeniskai, suteikiamas pilnas verslo klasei priklausantis servisas.
    butent - verslo klase (business, c), bet ne pirma (first, f)

    Komentuoti:


  • a_p
    replied
    Parašė PornStar Rodyti pranešimą
    Beje, ar yra nors viena kompanija vidiniuose Europos skrydziuose turinti pirma klase?
    Kuria prasme "vidiniuose"? Pvz BA turi verslo klase is diuseldorfo i londona (kokie 350km atstumas). AirFrance turi verslo klase is to paties diuseldorfo i paryziu (irgi kokie 350km atstumas). Abiem marsrutais yra teke skristi asmeniskai, suteikiamas pilnas verslo klasei priklausantis servisas.

    Komentuoti:


  • PornStar
    replied
    Parašė Meier Rodyti pranešimą
    Čia flyLAL ir išsiskiria. Jų pardavimuose pirmos klasės bilitų pardavimų apskritai nėra, o ir verslo klasės labai nedaug, tai lemia skraidymo specifika: verslo klasė 1-2 valandų skrydyje perkama dažniausiai tik dėl to, jog nebūna bilietų į ekonominės klasės vietas.
    Na taip, bet Europoje vietiniais reisais net ir didziosios aviakompanijos neturi pirmos klases, kas visiskai suprantama. Ir kad visi dabar taupo, tai normalu... nors man paskutini karta skrendant su flyLaL is CDG gruodzio 23d verslo klase buvo pilna... nezinau kodel, gal didele dali keleiviu "upgreidino"...
    Beje, ar yra nors viena kompanija vidiniuose Europos skrydziuose turinti pirma klase?

    Komentuoti:


  • a_p
    replied
    Parašė Meier Rodyti pranešimą
    Beje, mažiau verkti reikia visiems, nes dėl aviacinio kuro kainos kritimo įmonės dabar iki 20% visų kaštų sutaupo. Tik dar negirdėjau nė vienos skelbiančios, jog "dėl atpigusio kuro mažinamos kainos".
    Daugelis (jei ne dauguma) pasaulio aviakompaniju lygiai taip pat uzsihedgine kuro kainas ir is dabartinio atpigimo neturi jokios naudos. Tiesa ne taip kentejo ir nuo pabrangimo

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Meier Rodyti pranešimą
    Čia flyLAL ir išsiskiria. Jų pardavimuose pirmos klasės bilitų pardavimų apskritai nėra, o ir verslo klasės labai nedaug, tai lemia skraidymo specifika: verslo klasė 1-2 valandų skrydyje perkama dažniausiai tik dėl to, jog nebūna bilietų į ekonominės klasės vietas.
    Flylal verslo klasės aš apskritai nesuprantu - kai skridau paskutinį kartą, atskirta verslo klasės salono dalis buvo pilna keleivių su ekonominės klasės bilietais (aš tame tarpe). Būčiau pagalvojęs, kad tame reise verslo klasės apskritai nėra, bet tai bilietai buvo parduodami ir į verslo klasę. Kitas klausimas ar kas apskritai juos pirko - likus 8 val. iki skrydžio gavau akcijinio flychance tarifo bilietą, nors ir lėktuvas atrodė pilnas.
    O Saab'uose apskritai kažkaip nepastebėjau, kuo galėtų verslo klasės aptarnavimas pasireikšt.

    Parašė Meier Rodyti pranešimą
    Tik dar negirdėjau nė vienos skelbiančios, jog "dėl atpigusio kuro mažinamos kainos".
    Bent jau apie kuro mokesčio mažinimą kelios skelbė.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Pvz sumažino SAS kuro mokestį, buvo kažkur skelbta.

    Komentuoti:


  • Meier
    replied
    Parašė PornStar Rodyti pranešimą
    /\ Zinau kad jie "uzsihedgino" savo kuro kainas uz 140 dol "kai kuriu patareju pagalba" (pamirskit Flylal, va ten tai "dalykeliai" dedasi), bet kodel tai nera pavyzdys? Tai kaip tik buvusiu aukstu kuro kainu ir krizes pasekme, tik su papildomais "siurprizais"...
    O tu pelningu aviakompaniju Europoje vos viena kita, nebent tie pelnai nuliniai. Ir tai dar nera pabaiga, nes visu pagrindiniu aviakompaniju "duona ir sviestas", t.y. premium pirmos/verslo klases keleiviu bei kroviniu ir toliau mazeja, tuo paciu toliau tirpsta ir pelnai. Flylal cia beveik niekuo neissiskiria.
    Čia flyLAL ir išsiskiria. Jų pardavimuose pirmos klasės bilitų pardavimų apskritai nėra, o ir verslo klasės labai nedaug, tai lemia skraidymo specifika: verslo klasė 1-2 valandų skrydyje perkama dažniausiai tik dėl to, jog nebūna bilietų į ekonominės klasės vietas. Žinau ne vieną kompaniją Lietuvoje, kuri būtent tokiu principu perka: ekonominis, jei nėra - verslo klasės. airBaltic beje, taip pat nelabai verslo klasės pardavimuose išsiskyrė. Va visokios LH, BA tai tikrai jaučia pirmos/verslo klasės bilietų pardavimo svorį bendruose pardavimuose, todėl jiems tai ir labiausiai skaudės.

    Beje, mažiau verkti reikia visiems, nes dėl aviacinio kuro kainos kritimo įmonės dabar iki 20% visų kaštų sutaupo. Tik dar negirdėjau nė vienos skelbiančios, jog "dėl atpigusio kuro mažinamos kainos".

    Komentuoti:


  • TheNewYork_er
    replied
    FlyLAL labai truksta aviacinio verslo know-how. Tuom jie ir skiriasi is regioniniu aviakompaniju.

    Komentuoti:


  • PornStar
    replied
    /\ Zinau kad jie "uzsihedgino" savo kuro kainas uz 140 dol "kai kuriu patareju pagalba" (pamirskit Flylal, va ten tai "dalykeliai" dedasi), bet kodel tai nera pavyzdys? Tai kaip tik buvusiu aukstu kuro kainu ir krizes pasekme, tik su papildomais "siurprizais"...
    O tu pelningu aviakompaniju Europoje vos viena kita, nebent tie pelnai nuliniai. Ir tai dar nera pabaiga, nes visu pagrindiniu aviakompaniju "duona ir sviestas", t.y. premium pirmos/verslo klases keleiviu bei kroviniu ir toliau mazeja, tuo paciu toliau tirpsta ir pelnai. Flylal cia beveik niekuo neissiskiria.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė PornStar Rodyti pranešimą
    . Pvz Lenkijos LOT sedi ant visisko bedugnes krasto ir, labai tiketina, bankrutuos (jie meldzia Lufthansa pagalbos, bet deja deja...).
    LOT ne pavyzdys. Jie užsihedge'ino naftos dviem metam į priekį po 140 USD. Kiti jų sprendimai irgi ne geriausi buvo. Akivaizdu, kad jiems dėl to biški blogai..
    Gi yra ir šalia kompanijų pelningai dirbančių (kad ir Čekų avialinijos).

    Komentuoti:


  • PornStar
    replied
    As nieko nezinau apie jokias cia keliamas samokslo teorijas, bet faktas tas, kad dabar daugybei pasaulio ir Europos avialiniju labai liudnas metas. Pvz Lenkijos LOT sedi ant visisko bedugnes krasto ir, labai tiketina, bankrutuos (jie meldzia Lufthansa pagalbos, bet deja deja...). Tad man, kaip keleviui, svarbu vienas dalykas - kad Flylal issikapstytu is sito liuno be valstybes pagalbos (tas pasiulymas vyriausybei buvo visiska nesamone, nors is ju puses dalinai suprantamas) ka jie ir daro. Tad sekmes

    Komentuoti:


  • a_p
    replied
    Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
    a_p, kurlink lenki, labai sudominai čia visus savo sąmokslo teorija?
    Turiu nuvilti, bet jei yra taip kaip galvoju, tai reikalas visai banalus ir "samokslo" etiketes nevertas.

    Jei trumpai, tai man panasausia, kad turime progos stebeti paprasciausia pinigu perdejima is vienos kisenes i kita.

    Niekam ne paslaptis, kad privatizuota flylalo grupe sudaro bent 8 imones: [http://www.flylalgroup.com/lt/imoniu_grupe]http://www.flylalgroup.com/lt/imoniu_grupe[/URL]

    Mūsų įmonių grupę sudaro 8 bendrovės, teikiančios pervežimo oro transportu, aviacines bei turizmo paslaugas.

    AB „flyLAL Group Services“ valdo šias įmones:

    AB „Avia Asset Management“ – orlaivių įsigijimas ir nuoma,
    UAB "Baltic Ground Services" - antžeminis aptarnavimas,
    UAB „flyLAL Charters“ – užsakomuosius skrydžius vykdanti oro bendrovė,
    AB „flyLAL Technics“ – orlaivių techninis aptarnavimas
    UAB „flyLAL Training“ – aviacijos specialistų mokomasis centras,
    UAB „BPC Travel“ – kelionių agentūra,
    UAB „Passenger Terminal“ – keleivių terminalo operatorius.

    Akcinę bendrovę „flyLAL – Lithuanian Airlines“ akcininkai – UAB „ŽIA valda”, UAB „INDECO”, UAB „Sanitex” – šiuo metu valdo tiesiogiai.
    O juk galejo buti praktiskai tobulas biznis: i „flyLAL – Lithuanian Airlines“ sukraunam visas skolas ir uz 1 lita atiduodam atgal valstybei, o likusiom 7 imonem toliau ja aptarnaujam, t.y. siurbiam is jos pinigus. Va cia tikrai butu verta pavadinti samokslo teorija.

    Bet kazkodel neisdege, valstybe nepasirase. O juk galejo...

    Tai kas belieka? Imti ir isteseti pazada, t.y. bankrutuoti? O kas tada, ka veiks likusios 7 "pelningos" grupes dalys? Jei „flyLAL – Lithuanian Airlines“ neskraidys, tai pvz koks nors AB „Avia Asset Management“ manau netures kur kist savo metaliniu vistu ir t.t.. O ir bendras grupes verslas greiciausiai ne toks jau nuostolingas.

    Reiskia bankrutuot neapsimoka. Teks kol kas testi veikla taip kaip yra, o tam reikia pinigu kad bent jau susimoket skolas tiem kurie ne savi ir nenusiteike laukti. Bet juk staiga nepaskelbsi, kad mes cia tipo pasirausem kisenese ir radom dar keleta uzsimetusiu milionu. Juk tuoj paklaus "tai kas cia per cirkas su tais tariamais bankrotais?". O ir tie milionai del numatomo bankroto nepadeti susijusioje banko saskaitoje. Ir stai, atjoja svedas-sveicaras, ant balto zirgo ir isgelbeja princese flalaila. Happy end.

    Daugiau jokiu priezasciu sleptis po dumu uzdanga nematau. Net jei pirkejas butu kokia nors zinoma lietuvos persona, tai kokio velnio sleptis? Netgi atvirksciai, tai butu pagrindas pasigirti. Nacionalinio vezejo isgelbejimas sunkia saliai akimirka, juk prestizas, kulturos sostine etc.

    Jei butu pirkes simtus milionu euru vartantis holdingas, tai be jokios abejones butu mojuojama konkreciais referencais, tipo mums priklauso X, Y ir Z. Taip daro net visoks planktonas kurio referencai realiai nieko neverti. Siame fone gerb. investuotojo vapesiai apie kazkoki bevardi viesbuti ir nekilnojama turta ex-ddr'e atrodo daugiau nei juokingai. Ir viskas per pora savaiciu, juk kontora anot registro isteigta vos gruodzio viduryje.

    Net jei pirkejas butu koks nors rusas, kazachas ar arabu seichas. So what? Privati bendove pardave savo privatu turta. Ar maza dideliu lietuvos bendroviu priklauso rusams? Ir skandalu del to kazkaip negirdet. Tai kam taip juokingai sleptis?

    Komentuoti:


  • Analitikas PlėtRa
    replied
    AFP ir Nasdaq - gavo pranešimus iš Flylal PR skyriaus ir padarė savo darbą - išplatino info savo kanalais "copy-paste" pagrindu. Išskyrus Flylal akcininkus ir naujuosius apie deal'ą, taip išeina, niekas nieko nežino.. Man tik įdomu, o sandoriui neturėjo pritarti/duoti leidimą konkurencijos tarnyba? tai juk ne viena iš niasdešimt avialinijų lietuvoje, kuri užima nežymią rinkos dalį. Ar čia dabar turės šitas procesas vykt, po ketinimų protokolo kokio nors pasirašymo? gal yra M&A praktikų-žinovų, kurie galėtų pakomentuoti?

    a_p, kurlink lenki, labai sudominai čia visus savo sąmokslo teorija?

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė John
    Ir kas gi ta persona? Nejau koks ex-Prezidentas?
    Vienam gal tik viskio pagurkšnot ir šerną iškimšt, o kitam valdžios paėmimo planus kurt Oro linijos kažkaip neįsipaišo.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė a_p Rodyti pranešimą
    Kas nors zino kam lietuvoj butu "nepatogu" isigyt flalaila? Bent jau man i galva ateina tik viena persona.
    Na pavyzdžiui?
    Permečiau mintyse žinomesnius Lietuvoj asmenis, bet realaus ryšio nematau, kam būtų "tolkas" pirkt kažkieno skolas.

    Komentuoti:


  • a_p
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Šveicariška firma "Ragai ir kanopos" garantuoja...
    Ta "firma" pati savaime garantuoja tik tiek, kad tie "tikri" pirkejai lieka anonimais.

    Cia bent jau man noretusi paklausti: kodel? kam toks slapukavimas?. Kam ta kvaila dumu uzdanga ir dar kvailesni issisukinejimai:

    "Aš pats nežinau, mielai pasidalinčiau žiniomis. Kitą savaitę laukiame pinigų, kurie bus skirti įmonės veiklai", - savo ruožtu sako "flyLAL – Lithuanian Airlines" generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.
    Gali pagalvot, kad perkama ne avialinija, o koks nors bordelis ir pirkejui sitam kontekste tiesiog nepatogu buti ivardintam.

    Vienaip ar kitaip, oficiali pasakele nei vieno protaujancio zmogaus neitikins. Uztat pats slepimosi faktas sako, kad pirkejas Lietuvoje yra gerai zinomas ir vien jo paminejimas sukels skandala (kitaip nebutu prasmes sleptis uz statytinio nugaros).

    Kas nors zino kam lietuvoj butu "nepatogu" isigyt flalaila? Bent jau man i galva ateina tik viena persona.

    Komentuoti:


  • fow
    replied
    Info iš Nasdaq (nieko naujo, bet vienas iš nedaugelio ne LT šaltinių, pranešančių apie flyLAL sandorį, pranešimą išplatino AFP ir Dow Jones)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Šveicariška firma "Ragai ir kanopos" garantuoja...

    Komentuoti:

Working...
X