Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

FlyLAL problemos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sauls
    replied
    Parašė a_p Rodyti pranešimą
    Seip tai keistokas flalailos manevras.
    Kam visas tas cirkas su "sveicarais"? Noreta laimeti 1 savaite? O kam, kodel ta savaite tokia svarbi?

    Kad "sveicarai" staiga "persigalvojo" netikiu, rimtos firmos taip nedirba. Pries merkiant pinigus yra isanalizuojamos visos pasekmes, tik finansines tiek politines. O juk tariamai varto simtus milionu, nerimtiems dedems tokios sumos nepatikimos.

    Kiba uz mineto holdingo stovintys investuotojai nenori tapti zinomi lietuvoje? Labai gali buti, kad kiles susidomejimas juos pacius nustebino ir dabar tenka trauktis i seseli.
    Kas gali paneigti, kad uz riausiu Vilniuje stovi rusai. Ir kad uz FlyLAL stovi rusai. Ir kad riauses, FlyLAL bankrotas ir xxx ivykis turi ivykti kaip tik vienu metu?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kreipimasis į susisiekimo ministrą dėl „flyLAL“
    2009 sausio mėn. 17 d. 18:30

    Prašome (...) tuo atveju, jei bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ir toliau nevykdys savo įsipareigojimų, prisiimti atsakomybę dėl susiklosčiusios situacijos ir nedelsiant atlyginti bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydžių bilietus įsigijusių asmenų patirtą žalą, o šias lėšas regreso tvarka išsireikalauti iš bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ar jos akcininkų

    Atsižvelgiant į tai, kad dėl susiklosčiusios situacijos nukentės(-jo) 29400 bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientai, organizuojama nukentėjusių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų iniciatyvinė grupė, kurios tikslas ginti įsigijusių bendrovėje „flyLAL – Lithuanian Airlines“ kelionės bilietus ir negavusių ar negausiančių už tai priklausančių vežėjo paslaugų.
    http://www.delfi.lt/news/daily/voxpo...hp?id=20143288

    Gaila nukentėjusių, bet turbūt nerealu, kad kažkas atlygintų privačios kompanijos padarytus nuostolius iš mokesčių mokėtojų kišenės

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Informavimas apie defoltą - žemiau bet kokios kritikos.

    Jors jau prieš Kalėdas (2008.12.24) Vilniaus oro uostas įspėjo apie tai, kad FlyLAL keleiviai gali būti neaptarnaujami, bet ši žinutė per šventinį šurmulį buvo praktiškai nutylėta: http://www.vilnius-airport.lt/lt/nau...il.php?ID=4191
    Tuo tarpu visi informacijos kanalai garsiai kalbėjo tik apie laikiną 2008.12.30 susitarimą tarp FlyLAL ir VNO (tiesa, ten susitarimo galiojimo terminas buvo nenurodytas) http://www.verslosavaite.lt/content/view/5729/32/

    Pats veiklos sustabdymo faktas praneštas pačiu blogiausiu laiku - penktadienį po darbo. Daugelis apie pasikeitimus sužinojo tik atvykę į oro uostą.

    Kelios istorijos iš VZ.LT:
    Justina Juršytė 2009.01.17 13:49
    "flyLAL" keleiviai liko ant žemės

    “Miela šalis. Pakėlėt mokesčius, kilo riaušės, o dabar dar ir šitai. Kaip, po velnių, man nusigauti iki Amsterdamo?”, - klausia Nyderlandų verslininkas. Jis pasakoja nuomotu automobiliu po vidurnakčio išvykęs iš Rygos, kur turėjo verslo susitikimą, kad iš Vilniaus išvyktų namo. Jo lėktuvas turėjo pakilti 7.30.
    "Dabar turiu pirkti naują bilietą ir vėl skristi į Rygą, kad iš jos nuskrisčiau į Amsterdamą, nors gyvenau dešimt minučių kelio iki Rygos oro uosto. Aš neturiu žodžių“, - VZ.LT žurnalistams pasakojo verslininkas. Jį papiktino, kad oro linijos keleiviams nesuteikė jokios informacijos.
    (...)
    Keturios gydytojos į Vilnių atvykusios iš Šiaulių ir Naujosios Akmenės pasakoja jau antrą kartą negalinčios pasiekti Tailando. Susirūpinusios dėl „flyLAL“ bėdų telefonu jos buvo patikintos, kad apie atšauktus skrydžius keleiviai bus informuoti prieš savaitę. Tačiau apie sustabdytą veiklą jos sužinojo iš artimųjų, pakeliui į Vilnių.
    „Išgirdome penktadienį važiuodamos į Vilnių. Pradėjom skambinti į „flyLAL“, jie oficialios informacijos neturėjo, liepė paskambinti vėliau, o tada atstovybė ragelio jau nebekėlė.
    (...)
    „Schipolio oro uoste norėjau „flyLAL“ kasose turėjau sumokėti grynaisiais, nes kreditinės kortelės jie tiesiog nepriėmė. Mačiau, kad ir kiti keleiviai mokėjo grynais. O čia neparašyta, kaip susigrąžinti pinigus, sumokėtus grynais. Keista? Tai ne keista, tai nusikaltimas“, - juokėsi svečias iš Olandijos.
    http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...2-b2ff593652c3

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nepavydėtinoje padėtyje atsidūrė tie, kam reikia skristi ir kas jau yra nusipirkęs bilietus. Kompanija atsiprašė apie 30.000 keleivių

    Lietuvis namie dar gali pasikeisti planus. O ką daryti užsieniečiui, grįžtančiam iš Lietuvos?
    Blogiausioje padėtyje turbūt atsidūrė tautiečiai grįžtantys iš kitur. Pvz., atskrendi iš Amerikos į kokį Schipholį, o ten - "cancelled"

    Dar ir gerais laikais didesniuose aerouostose tekdavo gerokai paieškoti FlyLAL'o partnerių. Dabar išvis informacijos vakuumas. Internete vietoj išsamios informacijos apie partnerius, alternatyvas ir pan. tėra tik toks vaizdas:

    www.flylal.com

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diskusija apie Flylal skeliama į dvi dalis:

    Čia lieka diskusijos apie FlyLAL keleivių, darbuotojų, kreditorių, valstybės, etc. problemas ryšium su pasikeitusia situacija po 2009.01.16

    Diskusijos apie kitų kompanijų planus užimti atsiradusią rinkos vietą Vilniaus oro uoste (VNO) iškeltos į temą Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Labai geras ir informatyvus Simono Bartkaus "blog'as", kuriame daug vietos skiriama aviacijai.

    Paskutinės aktualijos (2009.01.16, 21:45) pakomentuotos su nemaža analizės doze:
    In memoriam, AB “flyLAL – Lithuanian Airlines”

    Komentuoti:


  • a_p
    replied
    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Manau jie "atsikratę" FlyLAL'o ir skolų galės laisvai pradėti skraidinti keleivius su Flylal charters, arba sukurs nauja aviakompanija. Štai ir atsikratymas visų skolų..
    Manai koks nors TVOU ir kiti kreditoriai neiskels tam tikru salygu?

    Zinoma kreditoriu pozicijos gerokai susilpnejusios, bet nemanau kad viskas prarasta. Bet abejo butu spaudziama, kad va jei padarysit nuolaidu tai skraidysim, kitaip - ne ir prarasit dar daugiau.

    Komentuoti:


  • a_p
    replied
    Parašė somis Rodyti pranešimą
    apie ką tu čia?
    Nugi tas sveicariskas, kur priklause vienai firmai ir perejo i kita. Seip manau pagyvens kokius metus kol baigsis hostingo sutartis. Valgyt gi nepraso. Arba bus parduotas kartu su visa firma, jei naujieji savininkai nesumanys pakeist pavadinimo.

    Komentuoti:


  • somis
    replied
    Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
    dabar man įdomiausias kitkas, po kiek laiko išnyks mūsų taip pamėgtas interneto tinklapis
    apie ką tu čia?

    Komentuoti:


  • Analitikas PlėtRa
    replied
    O aš manau, kad flalailos bankrotą paspartino šiandieno įvykiai prie Seimo.. Panašiai, kaip kad SSRS sausio 13 puolė TV bokštą, nes visas pasaulis žiūrėjo į JAV veiksmus Kuveite. Tai štai, išpuolė nuostabi proga, kai visų dėmesys nukreiptas į "revoliuciją" tyliai gražiai be didelio triukšmo užsilenkti anksčiau. Gal viskas taip ir turėjo būt, kad tampysis su tuo milijonu nepervestu savaite, dvi, tris, tada, vaje vaje, kokie tie šveicarai blogi, išdūrė, mes kitų investorių nebeieškojom, nebėr kas daryt, viskas, krantai, batai ir t.t. O čia pasitaikė auksinė proga baigti tą cirką anksčiau laiko su dar mažesniu triukšmu..

    dabar man įdomiausias kitkas, po kiek laiko išnyks mūsų taip pamėgtas interneto tinklapis

    Komentuoti:


  • Mindoza
    replied
    Jau bus 5-ta bankrutavusi lietuvos avialinija per paskutinius 4 metus (4-ta per paskutinius du). Idomu kaip Europos avialinijoms seksis per 2009. Kaip keista pasidare kad i Londona is Vilniaus nebeskraidys niekas. O buvo 3 avialinijos pries pora metu. Liko tik Kaunas. Ir tai ne 100% kad issilaikys tas Ryanair nesuklupes.

    O tas sveicaru holdingas buvo tik triukas. Gal kadanors issiaiskinsim kodel.

    Komentuoti:


  • a_p
    replied
    Seip tai keistokas flalailos manevras.
    Kam visas tas cirkas su "sveicarais"? Noreta laimeti 1 savaite? O kam, kodel ta savaite tokia svarbi?

    Kad "sveicarai" staiga "persigalvojo" netikiu, rimtos firmos taip nedirba. Pries merkiant pinigus yra isanalizuojamos visos pasekmes, tik finansines tiek politines. O juk tariamai varto simtus milionu, nerimtiems dedems tokios sumos nepatikimos.

    Kiba uz mineto holdingo stovintys investuotojai nenori tapti zinomi lietuvoje? Labai gali buti, kad kiles susidomejimas juos pacius nustebino ir dabar tenka trauktis i seseli.

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Iš tiesų labai labai gaila. Bus įdomu, kas dabar darysis Vilniaus oro uoste.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    FlyLAL - Lithuanian Airlines paskelbė sustabdanti veiklą

    Pranešimas www.flylal.com:

    2009 sausio 16 d.
    Pranešimas žiniasklaidai

    AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ stabdo veiklą

    Šveicarijos investicijų fondui „SCH Swiss Capital Holding AG“ sudarius 100 proc. AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ akcijų įsigijimo sutartį, tačiau nevykdant įsipareigojimų, oro bendrovė nebegali užtikrinti savo veiklos tęstinumo bei kreditorių reikalavimų, todėl siekdama nebedidinti bendrovės nuostolių bei nebloginti kreditorių padėties, nuo sausio 17 d. stabdo savo veiklą.

    „Šveicarijos investicinis fondas „SCH Swiss Capital Holding AG“ pasirašydamas akcijų įsigijimo sutartį patvirtino savo ketinimus investuoti į Lietuvos skrydžių bendrovę AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“, tačiau pažeidė pasirašytąją sutartį laiku neatlikdamas mokėjimo. Mes priėmėme, mūsų manymu, teisingiausią šiuo momentu sprendimą – stabdyti bendrovės veiklą. Tai darome siekdami užkirsdami kelią tolesniam nuostolių didėjimui ir kreditorių padėties blogėjimui“, – sakė AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

    AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ pradėjo sutarties nutraukimo su „SCH Swiss Capital Holding AG“ procedūrą.

    Sausio 16 d. vakarinis AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydis iš Amsterdamo (pakilo 19 val. 30 min. vietos laiku) į Vilnių bus paskutinis prieš veiklos sustabdymą.

    Lietuvos skrydžių bendrovė ilgą laiką konkuravo rinkoje nelygiavertėmis sąlygomis, veiklos nuosmukį sąlygojo aviacinių degalų brangimas ir pasaulinės finansinės krizės padariniai. Taip pat reikšmingas faktorius tas, kad turimi lėktuvai nebeatitinka pasikeitusių rinkos sąlygų, jie nebuvo pakankamai užpildomi, todėl skrydžiai tik didino bendrovės nuostolius.

    Šiuo metu AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skolos, nepadengtos turtu, siekia apie 90 mln. litų. Pagrindinis kreditorius – patys bendrovės akcininkai, kuriems skola viršija 47,5 mln. litų.

    Primename, kad AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ yra pateikusi apie 200 mln. vertės ieškinį bendrovei „airBaltic“ ir Rygos oro uostui. Yra priimta teismo nutartis dėl šių įmonių turto arešto. Patenkinus ieškinį, oro bendrovės finansinė padėtis iš esmės pasikeistų, kas turėtų teigiamos įtakos bendrovės veiklai.

    „Mes ieškojome visų įmanomų išeičių iš dabartinės padėties, tačiau nesuradę investicijų tolesnei oro bendrovės veiklai vystyti ir siekdami nebedidinti skolų, šiuo metu matome vienintelę išeitį – stabdyti veiklą“, – aiškina V. Kaikaris.

    Atsakydamas į klausimą dėl tolesnės bendrovės ateities, Vytautas Kaikaris sakė: „Būdami Lietuvos respublikos piliečiai esame tikri, kad tik nacionalinis oro vežėjas gali užtikrinti šalies interesus, todėl bendrovė lieka atvira bet kuriems pasiūlymams, galintiems padėti surasti išeitį iš susiklosčiusios situacijos ir užtikrinti keleivių skrydžius iš Vilniaus“.

    Artimiausiu metu nesulaukusi pasiūlymų, galinčių teigiamai įtakoti tolesnę AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ veiklą, bendrovė kreipsis į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo.

    Nors ir spaudžiama sunkumų, bendrovė AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ sugebėjo įvykdyti savo pažadą – sudaryti sąlygas skristi ir susitikti žmonėms žiemos švenčių metu. Deja, sustabdžius bendrovės veiklą savo kelionių planus bus priversti pakeisti 29 400 skrydžio bilietus iš anksto įsigijusių keleivių. Informacija keleiviams bus teikiama oro uostuose, kelionių agentūrose, interneto portale http://www.flylal.com

    Akcinėje bendrovėje „flyLAL – Lithuanian Airlines“ šiuo metu dirba 360 darbuotojų. Sustabdžius bendrovės veiklą, darbuotojams bus skelbiamos prastovos.

    „Nuoširdžiai apgailestaujame, kad nepavyko susiklosčiusios situacijos išspręsti visiems palankiu būdu ir teko priimti tokį skausmingą sprendimą“, – savo ir bendrovės akcininkų vardu kalbėjo V.Kaikaris.

    Informacija AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydžių bilietus įsigijusiems keleiviams:

    Apgailestaudami informuojame, kad „flyLAL – Lithuanian Airlines“ bilietus įsigiję keleiviai negalės jais pasinaudoti nuo sausio 17 dienos.

    Nuoširdžiai atsiprašome dėl iškilusių rūpesčių. Esant būtinybei skubiai išvykti, siūlome pasinaudoti kitų oro bendrovių paslaugomis.

    Pretenzijas bendrovei „flyLAL – Lithuanian Airlines“ dėl neįvykusių skrydžių galite pateikti išsiųsdami jas paštu: AB „flyLAL – Lithuanian airlines“, A. Gustaičio g. 4, LT-02512 Vilnius arba el. pašto adresu: info@flylal.com.

    Kelionių agentūrose bilietus pirkusiems keleiviams siūloma pasiteirauti šių agentūrų dėl galimybių susigrąžinti sumokėtus pinigus už bilietus arba juos pakeisti.

    Jeigu buvo įsigytas bilietas jungtinei kelionei ne tik su AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“, bet ir su kitomis oro bendrovėmis, siūloma kreiptis į kitus oro vežėjus dėl visos kelionės vykdymo šių vežėjų nurodytomis sąlygomis.

    Jeigu už bilietą buvo mokėta kreditine kortele, siūloma pasiteirauti kreditinę kortelę išdavusios kredito įmonės apie galimybę susigrąžinti sumokėtus pinigus.

    Viešbučių rezervavimo, draudimo ar automobilio nuomos paslaugas interneto svetainėje http://www.flylal.com užsisakiusiems keleiviams turėtų būti sudarytos sąlygos pasinaudoti tomis paslaugomis – keleiviai turėtų kreiptis į šių paslaugų teikėjus.

    Taip pat rekomenduojama kreiptis į draudimo kompanijas tiems keleiviams, kurių draudimo sąlygos leidžia gauti draudimo išmokas už neįvyksią kelionę ar pan.

    flyLAL – Lithuanian Airlines
    Paskutinis taisė alm; 2009.01.19, 08:14.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Beje, dabar paskutinis šansas apsiprekinti KLM puslapyje. Vilnius-Amsterdamas jau nebeparduoda, tačiau į tolimus kraštus dar galima pirkti (tipo Pekinas ~1350 Lt, Los Anželas ~1700 Lt ir t.t.). Tiesa, skridimo maršrutas turbūt patogus nebebus

    Atnaujinimas: jau nebeparduoda.
    Paskutinis taisė alm; 2009.01.16, 17:54.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Bet jie dabar net bilietus toliau kaip niekur nieko pardavinėja (už šitą reiktų smarkiai duoti per nagus)
    Va čia tai tikrai. Kažkoks atvirkštinis procesas, atimama licencija, pati veikla nestabdoma, gal tie pinigai už pardavimus keliauja (o gal ir keliavo?) į velniai žino kokias sąskaitas. Visam pasauliui skambiai ištrūbinta, kad ateina grandiozinės šveicarų investicijos, o apie tai kad jau rytoj nebus su kuo tiem "šveicoriam" (geras kalambūras) skraidyti - absoliuti tyla (išskyrus VŽ - pagarba).

    Komentuoti:


  • PornStar
    replied
    Na ka, labai gaila, kad Vilnius lieka be "namu" aviakompanijos. Blogai.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Nu, kad oficialiai nebankrutavo dar. Net byla dėl bankroto nėra iškelta. Tik neturi teisės skraidinti keleivių - o visus piniginius įsipareigojimus turi vykdyt toliau.

    Bet jie dabar net bilietus toliau kaip niekur nieko pardavinėja (už šitą reiktų smarkiai duoti per nagus)

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    "flyLAL" nebeskris
    http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...225c2&open=sec

    Įdomu, kaip čia dabar taip "staiga". Ką daryti keleiviams, kurių ko gero ne vienas tūkstantis?
    O ką galima daryti? Nebent per teismus reikalauti kompensacijos, arba kiti skraidins, įmonė bankrutavo ir nebeteikia paslaugų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    "flyLAL" nebeskris
    http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...225c2&open=sec

    Įdomu, kaip čia dabar taip "staiga". Ką daryti keleiviams, kurių ko gero ne vienas tūkstantis?

    Komentuoti:

Working...
X