Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Smiltynės perkėla

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Įdomu, o infrastruktūrą ketinama pritaikyti keltui "Nida" senojoje perkėloje, Smiltynės pusėje?
    O ką ten reikia pritaikyti? Viskas lyg ir tvarkoj.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Įdomu, o infrastruktūrą ketinama pritaikyti keltui "Nida" senojoje perkėloje, Smiltynės pusėje?

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Namo traukiantys poilsiautojai įstrigo spūstyse

    Iš pajūrio namo patraukę poilsiautojai įstrigo spūstyse. Smiltynėje pavakariais nusidriekė apie 3 kilometrų automobilių eilė. Spūstys susidarė ir prie išvažiavimo iš Palangos.

    Šį savaitgalį iš Klaipėdos į Smiltynę ir atgal keltais perkelta daugiausia keleivių ir automobilių šį sezoną. Pirmųjų rekordas pasiektas šeštadienį.

    Iš Senosios perkėlos pirmyn ir atgal buvo perkelta šiek tiek per 25 tūkst. žmonių.

    Automobilių kėlimo šio sezono rekordas pasiektas penktadienį. Iš Klaipėdos į Smiltynę ir atgal jų buvo perkelta beveik 4,9 tūkst.

    Tačiau panašu, kad sekmadienį šis skaičius turėjo būti viršytas. Smiltynėje ties perkėla susidarė transporto spūstis. Automobilių eilė pavakariais driekėsi apie tris kilometrus.

    Kai kurie gudručiai greičiau pasiekti keltą bandė važiuodami prieš eismą. Tačiau jų laukė policijos pareigūnai. Vairuotojus jie baudė už ištisinės linijos kirtimą.

    Pasak įmonės „Smiltynės perkėla“ dispečerinės darbuotojos, automobilių srautai padidėjo nuo vidurdienio. Dirbo visi trys keltai. Jie nesilaikė grafiko, kaip būna, esant dideliems transporto srautams.

    Tačiau išvykti iš Neringos skubėjo ne visi. Kai kurie važiavo į kurortą. Pasak dispečerės, besikeliančių į Smiltynę srautas taip pat buvo nemažas.

    Dispečerė pasakojo, kad žmonės net pasiskambina pasitikslinti, ar verta keltis, ar nėra eilių.

    Senoji perkėla savaitgalį taip pat dirbo visu pajėgumu. Keleivius kėlė du keltai. Įprastai dirba vienas.

    „Tokie srautai mums nėra naujiena. Kai karšta, visada būna panaši situacija. Darome viską, kas yra įmanoma“, – komentavo darbuotoja.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Įspėja dėl kamščių iš pajūrio

    Policija teigia, kad šiandien po karšto savaitgalio laukiama intensyvaus grįžtančiųjų nuo jūros automobilių srauto.

    Policijos departamento Administracinės veiklos ir eismo priežiūros skyriaus viršininkas Dainius Šalomskas pataria iš pajūrio nevykti karščiausiomis valandomis. Pasak jo, saugiau ir patogiau gali būti tamsiuoju paros metu.

    'Smiltynės perkėlos' vadovas Darius Butvydas teigia, kad apie pietus jau formavosi eilės iš Kuršių nerijos į Klaipėdą. Pasak jo, popiet gali tekti laukti ir iki valandos ar pusantros, tad poilsiautojams rekomenduoja išvykti kiek įmanoma vėliau. Didžiausias srautas, pasak perkėlos vadovo, susidaro apie 18 val. vakare.

    Šeštadienį į Kuršių neriją perkelta apie puspenkto tūkstančio automobilių.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Senojoje perkėloje.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Tikiuosi jie praras valdzia anksciau nei spes sudarkyt Neringa

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Pajūryje poilsiautojus kankino eilės prie keltų ir vapsvos

    Savaitgalį pajūryje tikriausiai bus užfiksuotas poilsiautojų gausos rekordas – nugulti paplūdimiai nuo Nidos iki Šventosios. Tačiau ne visi žmonės galėjo iškart mėgautis jūros gaiva – kai kam teko gerokai pasikankinti, kol ją pasiekė.

    Labiausiai nepasisekė tiems, kurie šiandien sumanė nukakti į Kuršių neriją – naujojoje perkėloje nuo pat ryto automobilių vairuotojams tenka laukti ilgose eilėse, nors trys keltai per Kuršių marias plaukioja nesilaikydami tvarkaraščio.

    Didžiausi mašinų srautai susidarė apie vienuoliktą valandą. Žmonės nekreipia dėmesio į perspėjimus bendrovės „Smiltynės perkėla“ tinklapyje, kad didžiausi srautai iš Klaipėdos būna nuo 11 iki 15, o iš Smiltynės – nuo 17 iki 20val.

    Nuolat pilni keltai, plukdantys pėsčiuosius iš Šiaurės rago į Smiltynę. Klaipėdoje jau nuo aštuntos valandos į Melnragę ir Girulius važiuojantys maršrutiniai autobusai buvo pilni žmonių.

    Pasiekus pajūrį visi nepatogumai greitai užsimiršta. Mat nors čia ir laikosi maždaug 30 laipsnių karštis, maloniai gaivina lengvas vėjelis ir iki 21 laipsnio įšilęs vanduo.

    ...

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Ryte vienuoliktą.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Nėra tų eilių. Nėra. Prieš pusę valandos kėliausi iš Smiltynės, gal 10 minučių tik reikėjo palaukti, atplaukė 2 keltai ir visi iki vieno sutilpo. Dieną, apie 16:00 eilių iš Klaipėdos pusės irgi nebuvo.

    Va ir straipsnį Vakarų ekspresas parašė kąsdamas atgal verksniams:

    "Nėra eilių prie keltų, nėra vasaros"
    Taip juokauja AB "Smiltynės perkėla" direktorius Darius Butvydas. Jis piktinasi tuo, kad žiniasklaida tik ir ieško sensacijų, ar nesusidarys automobilių eilės prie keltų. "Noriu jus nuliūdinti. Pas mus viskas gerai", - sakė bendrovės vadovas, pasiteiravus, kodėl susidaro automobilių eilės antrojoje perkėloje.
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...saros-1386153/


    Ir šio vakaro nuotrauka, kad nebūtų tik plikas tekstas

    Paskutinis taisė Briedis; 2015.08.07, 20:50.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    http://www.keltas.lt/lt/tiesiogine-transliacija/

    Realus laikas. Eiliu nematau.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Naujojoje perkėloje - automobilių eilės

    Artėjant karščiausiam šios vasaros savaitgaliui, žmonės iš visos Lietuvos plūsta į pajūrį.

    Jau penktadienį apie pietus Klaipėdos Naujojoje perkėloje susidarė didelės automobilių spūstys.

    Manoma, kad šį savaitgalį oro temperatūra Lietuvoje pasieks 35 C, o jutiminė temperatūra perkops 40 C.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Pafilmuotų entuziastai. Už chuliganišką vairavimą - atimamos teisės. Ir baigtųsi.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Viena labai teisinga citata iš to straipsnio:
    Keltininkus jau pradeda gluminti lengvatų išpaikintų keleivių elgesys. Atrodo, kad Kuršių nerijos gyventojai yra patys reikšmingiausi, labiausiai užsiėmę ir skubantys Lietuvos žmonės.

    Neringiškiai dažniau nei kiti keleiviai įsivelia į ginčus su perkėlos darbuotojais. Įvažiavę į keltus, šokdina reguliuotojus – reikalauja jų automobilius deniuose rikiuoti ne šoninėse, o centrinėse eismo juostuose tik tam, kad galėtų keliomis minutėmis greičiau išriedėti į plentą.

    Neringos gyventojai nori ne tik pirmieji įvažiuoti į keltus, bet ir išsmukti iš jų aplenkdami kitus.
    Vakar pats susidūriau su vienu tokiu. Įvažiavęs į keltą pradėjo reikšti savo norus atsistoti per patį vidurį, tačiau buvo nusiųstas į pačią kraštinę eilę. Išvažiuojant irgi svilo kiaušiniai ir lindo prieš kitus. Privažiuoja iš visos Lietuvos buožių su leidimais ir pradeda įvedinėti savo tvarką.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Smiltynės perkėloje – privilegijuotų vairuotojų įniršio salvės

    Įkaitus orams, prie naujosios perkėlos į Smiltynę susitvenkę automobiliai ne iš karto perkeliami į kitą Kuršių marių krantą. Nors vasarą keltai plaukioja nesilaikydami tvarkaraščių, kai kuriems vairuotojams jų tenka laukti apie valandą. Tokiomis sankaupomis bene labiausiai piktinasi Neringos gyventojai, galintys įvažiuoti į keltus be eilės. Keltininkai jokių problemų dėl vidurdieniais pasitaikančių spūsčių neįžvelgia.

    ...
    Paskutinis taisė Tylus; 2015.08.06, 13:10.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Kariškių avariją dar tiria

    Lietuvos saugios laivybos administracija (LSLA) praėjusią savaitę vis dar rinko medžiagą apie avariją, kurią užpraėjusį šeštadienį patyrė karo laivas "Kuršis" prieš išplaukdamas su šalies prezidente Dalia Grybauskaite dalyvauti žuvusiųjų jūroje pagerbimo ceremonijoje. Uosto direkcija dėl to ruošėsi pateikti kariškiams pretenziją, o AB "Smiltynės perkėla" to nedarys.

    Karinių jūrų pajėgų (KJP) laivas "Kuršis" prieš prisišvartuodamas prie 27 krantinės labai pavojingai artėjo prie AB "Smiltynės perkėla" kelto "Kintai" ir bent jau internete išplatintame filmuke atrodė, kad taranavo jį, o paskui laivagaliu trenkėsi į kitą krantinę. Po avarijos laivas kaip niekur nieko išplaukė į jūrą.

    KJP vadas flotilės admirolas Kęstutis Macijauskas prieš perduodamas KJP vėliavą naujajam KJP vadui jūrų kapitonui Arūnui Mockui to nutikimo nevadino incidentu. Pasak jo, laivo vadas nebus baudžiamas, nes, jeigu dėl tokių niekniekių būtų baudžiama, esą niekas neitų tarnauti. KJP civilių ir kariškių bendradarbiavimo vyresnysis specialistas, seržantas Audrius Vitkauskas pakartojo tą patį.

    Anot jo, užpraėjusį šeštadienį įvyko paprasčiausia avarija. Taip atsitiko todėl, kad tokios klasės karo laivas dar niekada nebuvo švartuojamas Danės upėje, jis buvo tiesiog per ilgas. Patruliniai laivai ten yra ne kartą švartuoti, tačiau jie trumpesni, jų tonažas mažesnis, tai viskas ir pasisekdavo gerai.

    "Prisišvartuoti buvo sudėtinga ir dėl to, kad upėje pirmyn atgal judėjo kateriai, labai trukdę tinkamai priartėti, kad būtų galima švartuotis. Todėl ir įvyko smūgis galiniu bortu", - sakė A. Vitkauskas.

    2010 m. įsigytą "Kuršį" šią savaitę planuota statyti į AB "Klaipėdos laivų remontas" doką. Tai - planinis jo remontas. Laivas bus perdažomas, kartu bus paremontuota ir galinio borto viršutinė dalis, kuri po smūgio buvo šiek tiek apgadinta.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O be to keltas betkokiu atveju reikalingas senojoje perkėloje, nes ten keliasi didžioji masė poilsiautojų į paplūdimius ir muziejaus bei delfinariumo lankytojai. Beje ir laivyba ten intensyvesnė yra ir bus nei ties naująja perkėla, bet ten kažkodėl jau nebetrukdo tai ...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kas trukdo pačius keltus iškelti už kiaulės nugaros? Kam tada reikalingas tiltas, jei pats Vaitkus sako, kad galima įrengti automobilių aikštelę tose naujai planuojamose teritorijose ir organizuoti viešąjį transportą?
    Daugiau nei pusė mln. auto perkeliama į Kuršių neriją per 2-2,5 mėnesio??? Kas per skaičiai? Net vasarą tokių srautų nebūna. Matai, vaizduoja esąs susirūpines miestiečių sveikata, o fūras iš už miesto atkėlė į patį miesto centrą.
    Per visus 2014 m. perkelta 637 tūkst. transporto priemonių. Ir taip aišku, kad nėra jokio poreikio tuneliui, tad belieka skaičius iškreipti. Tikslingiau statyti tunelį būtų po Baltijos pr. žiedu, ten kamščiuose stovi ne tik saujelė persikeliančių į Neringą karštais savaitgaliais, bet kasdien tūkstančiai klaipėdiečių.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Įdomu būtų pamatyti ką uostas suplanavęs. Turiu omenyje, kurias teritorijas "prisijungs".

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Jei bus apsispręsta neleisti jokio transporto išskyrus spec. tarnybas ir viešąjį - tada taip, tiltas/tunelis neturi prasmės.
    Kelto iškėlimas Alksnynė - Karių g. tiesė? Gal. Kaži kaip su gyliais ir būsima uosto infrastruktūra krante ties Kairių gyvenviete.
    Jis apskritai neturi prasmės, nes reikalingas būtų tik mėnesį-du per metus. Kadangi uostas ketina plėstis į pietus, atitinkamai bus ir gyliai. Pačiame pietiniame uosto gale įrengus perkėlą keltai laivybai tikrai netrukdys.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Jei bus apsispręsta neleisti jokio transporto išskyrus spec. tarnybas ir viešąjį - tada taip, tiltas/tunelis neturi prasmės.
    Kelto iškėlimas Alksnynė - Karių g. tiesė? Gal. Kaži kaip su gyliais ir būsima uosto infrastruktūra krante ties Kairių gyvenviete.

    Komentuoti:

Working...
X