Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Smiltynės perkėla

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Man tai pikta.

    Keltas sumažina kainas, tuomet Taryba argumentuoja "Neringa per lengvai prieinama" ir kelia nežinia kur nueinantį ekologinį mokestį.

    Na, vidutiniam vartotojui, atrodytų koks skirtumas, gal ir gerai. Bet tada prie kopų pasitinka trečiasis "prieinamumo mažinimo barjeras" - http://www.nerija.lt/lankytojo-bilietas

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Keltų bilietai nebrangs

    AB "Smiltynės perkėla" generalinis direktorius Darius Butvydas sako, kad 2016-aisiais keltų bilietai nebrangs.

    Rytoj vyksiančiame Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijoje posėdyje bus svarstomas ir AB "Smiltynės perkėla" didžiausio tarifo perskaičiavimo klausimas.

    D. Butvydas paaiškino, kad klausimas iš tiesų yra susijęs su keltų bilietais, bet patikino, kad jų kainos nesikeis.

    "Mes esame reguliuojami Kainų komisijos ir mus pagal patvirtintą metodiką kasmet vertina atsižvelgdami į mūsų rezultatus, uždirbtą pelną ir taip toliau. Tai normali standartinė procedūra, nieko neįprasta. Mus vertina kasmet ir kasmet nustato bilietų kainas, nes mes neva esame tokie pat stambūs monopolininkai kaip elektrikai, šilumininkai. Jos bent jau kol kas neturėtų keistis. Pernai jas sumažinome, daugiau nebemažinsime", - juokavo "Smiltynės perkėlos" vadovas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Jau linksmesnės naujienos. Gal pagaliau jiem dašus, kad galima ir be tilto išsiversti, pastačius naują perkėlą pietinėje uosto dalyje. Tačiau akivaizdu, kad Vaitkus nori įsiamžinti - kai tik pasitaiko proga, vis prikaišioja tą nelemtą tiltą. Jei pastatys, bus galima jo vardu pavadinti

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Uoste vis intensyvėjant laivų eismui ketvirtadienį Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje užsiminta apie naujos perkėlos į Kuršių neriją būtinybę.

    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ija-667-553615

    Kaip vieną uosto problemų bendrovės „Sweco Lietuva“ viceprezidentas Aidas Vaišnoras įvardijo konfliktą tarp laivų eismo laivybos kanale ir dabartinės perkėlos į Kuršių neriją veiklos. Anot žinovo, nors šiai dienai problema nėra juntama, tačiau intensyvėjant laivybai būtų tikslinga pagalvoti apie kitų kelių tarp Neringos ir miesto funkcionavimą.

    Miesto meras Vytautas Grubliauskas retoriškai paklausė, ar šie nauji keliai tai „uvertiūra į naują galimą tiltą ar tunelį“.
    Mano nuomone, Neringa suprato, kad 50e projektą reikia daryti tik po tilto. Nes atvirkščiai srautai parodys, kad tiltas nereikalingas. Kad bandoma prakišti tiltą - tiesiai klausia kitas meras (pinigų donoras tiltui) ne aš.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Su 50 e įvažiavimu reikėtų dar dviejų katamaranų (vieno iš Rusnės/Kintų/Mingės)

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Priešpiet 'Senojoje perkėloje'.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Šįryt.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Senojoje perkėloje.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Nustatinėjama transporto bendrovių akcijų vertė

    Susisiekimo ministerija steigia bendrovę, kuri sujungs ministerijos valdomas bendroves ir įmones.

    Jos įstatinį kapitalą planuojama didinti ministerijos valdomų akcinių bendrovių akcijomis. Bus įnešamos ir jūrinio sektoriaus bendrovių akcijos kurių vertė šiuo metu nustatinėjama.

    Pradedamas vykdyti bendrovės „Smiltynės perkėla“ akcijų vertės nustatymas. Akcijų vertė bus nustatoma pasirinkus kelis metodus. Vienas iš jų vertinimo - pajamų metodas, kai skaičiavimai yra atliekami diskontuotų pinigų srautų skaičiavimo būdu.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Ryto blyksnis.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Senoji "Nida" iki šiol sėkmingai tarnauja keliant automobilius. Tik po kaimyninės šalies vėliava, ir į kitą neriją

    Atvaizdas


    Turiu ir daugiau nuotraukų iš Baltijsko perkėlos, tik nežinau, į kurią temą jos labiau tinka, ir ar išvis įdomios šiam forumui.
    Įdomi krantinė su tom padangom po kelto rampa.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Ministerija išprievartavo "Smiltynės perkėlą"?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Buvę mūsų žvwjybiniai laivai irgi su lietuviškais pavadinimais Rusijos Tolimuosiuose Rytuose plaukiojo po laivyno sužlugdymo.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Keista, kad su mūsų pavadinimu.

    Briedi, sukurk naują temą "RF perkėlos" ar "Kaliningrado uostas" ir sukelk.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Senoji "Nida" iki šiol sėkmingai tarnauja keliant automobilius. Tik po kaimyninės šalies vėliava, ir į kitą neriją



    Turiu ir daugiau nuotraukų iš Baltijsko perkėlos, tik nežinau, į kurią temą jos labiau tinka, ir ar išvis įdomios šiam forumui.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Palanga įsiveda 5 eur per dieną mokestį. Jei Neringa iš paskos įsives 10 eur per dieną, galime spėti apie srautų sumažėjimą


    Laikotarpiu nuo gegužės 15 iki rugsėjo 15 d. įvažiuojantys į Palangą su automobiliu ir norintys čia praleisti parą už šią prabangą turės papildomai sumokėti 5 eurus. Toks yra vienkartinis paros mokestis. Jei automobilį pajudinsi kitą dieną, vėl iš naujo reikės sumokėti tiek pat.Jei Palangoje planuosite praleisti savaitę, galėsite įsigyti automobiliui skirtą abonementą už 25 eurus. Viso sezono abonementas kainuos 300 eurų.
    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/vasara/naujienos....d?id=68816826

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Juodkrantėje.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tą "didžėjaus pultą" užbarikaduojantį galinę aparelę galėjo ir išardyti..

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Šiandien.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pritaikyti tam, kad normaliai per pagrindinę aparelę žmonės būtų laipinami, žiemą tai neaktualu, bet šiomis dienomis viskas išlindo, ir ne pirmi metai jau. Tokiu atveju reikia švartuotis statmenai, o senasis "kaušas" per mažas ir pirso nėra.

    Komentuoti:

Working...
X