Priėmė sprendimą panaikinti „Smiltynės perkėlą“
Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis paskelbė žinią, kad nuo kitų metų turi nebelikti AB „Smiltynės perkėla“. Jos turtą, funkcijas ir darbuotojus perims AB „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija". Skaičiuojama, kad prijungus bendrovę prie uosto direkcijos per metus pavyks sutaupyti apie 1 milijoną eurų administracinių ir kitų išlaidų.
AB „Smiltynės perkėla“ nėra 100 proc. valdoma valstybės. Apie 1 proc. akcijų iš privačių investuotojų planuojama išpirkti.Ministras patvirtino, kad jie tikrai netaps uosto direkcijos akcininkais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Smiltynės perkėla
Collapse
X
-
4 mln. Eur per metu parama Neringos viešajam transportui ko gero būtų visai ženkli.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pas mus tai svarbiausia turėti išimčių išimtis ir kuo daugiau lengvatų. Pvz. Maltoje iš Gozo salos gyventojai keliami su 50 proc. kainos kompensavimu, o pas mus kad kuo daugiau važinėtum automobiliu tai viskas nemokamai
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimą2024 m. net 44 proc. visų perkeltų transporto priemonių sudaro „neringiškių“ automobiliai už kuriuos mokamos kompensacijos iš Kelių fondo. Iš viso į abi puse perkelta net 339 000 automobilių, už jų perplukdymą pernai „Smiltynės perkėlai“ buvo sumokėta rekordinė suma – 4,019 mln. eurų (be PVM). 2023 m. į abi puses perkelta 326 tūkst. automobilių, už kurių plukdymą mes visi sumokėjome 3,466 mln. eurų (be PVM). 2022 m. į abi puses perkelta 308 tūkst. automobilių, už kuriuos mes visi sumokėjome 2,782 mln. eurų (be PVM).Paskutinis taisė MikasRidikas; 2025.06.20, 15:05.
Komentuoti:
-
2024 m. net 44 proc. visų perkeltų transporto priemonių sudaro „neringiškių“ automobiliai už kuriuos mokamos kompensacijos iš Kelių fondo. Iš viso į abi puse perkelta net 339 000 automobilių, už jų perplukdymą pernai „Smiltynės perkėlai“ buvo sumokėta rekordinė suma – 4,019 mln. eurų (be PVM). 2023 m. į abi puses perkelta 326 tūkst. automobilių, už kurių plukdymą mes visi sumokėjome 3,466 mln. eurų (be PVM). 2022 m. į abi puses perkelta 308 tūkst. automobilių, už kuriuos mes visi sumokėjome 2,782 mln. eurų (be PVM).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąSmiltynės perkėlos administracinis pastatas panašu tikrai bus sujungtas virš automobilių pravažiavimo į keltą ir iš jo. Na, tikiuosi pralaidumo aukščio niekada nepritrūks, net ir esant spec.transportui... Vizualiai... iš vienos pusės gražu, bet nuo krantinės, nuo laukiančiųjų eilėje... blokuoja dalį vaizdo į marias
https://m.klaipeda.diena.lt/naujieno...oogle_vignette
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Smiltynės perkėlos administracinis pastatas panašu tikrai bus sujungtas virš automobilių pravažiavimo į keltą ir iš jo. Na, tikiuosi pralaidumo aukščio niekada nepritrūks, net ir esant spec.transportui... Vizualiai... iš vienos pusės gražu, bet nuo krantinės, nuo laukiančiųjų eilėje... blokuoja dalį vaizdo į marias
Komentuoti:
-
Vėl brangs persikėlimas per marias
https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...as-per-marias/
Susisiekimo ministerijos valdoma AB „Smiltynės perkėla“ pranešė, kad nuo birželio 21-osios keisis jos paslaugų kainos.
Keleivio bilieto kaina bei keleivio (su dviračiu, bagažu ar vėžimėliu) už perkėlimą į abi puses didės nuo 1,5 iki 1,7 Eur. Persikėlimas lengvuoju automobiliu kainuos 23,2 Eur (dabar – 20,5 Eur), mopedu, motociklu – 7,7 Eur (dabar – 6,8 Eur), autobusams iki 5 tonų tarifas didės nuo 41 iki 46,4 Eur, sunkesniems – nuo 65,7 iki 74,3 Eur. Krovininių automobilių nuo 3,5 iki 12 tonų tarifas didinimas iki 53,3 Eur (dabar – 47 eurai), sunkesniems – nuo 65,7 iki 74,3 Eur.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Perkėlimas per marias dar efektyvesnis: keltai bus švartuojami prie rekonstruotų naujosios Smiltynės perkėlos krantinių
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pe...los-krantiniu/
Įgyvendinant projektą, rekonstruota dalis krantinių tiek Klaipėdos, tiek Smiltynės pusėje. Čia įrengti švartavimo stulpeliai, kelio užtvarai, o senosios rampos pakeistos naujomis hidraulinėmis rampomis. Taip pat įrengta apšvietimo infrastruktūra.
„Džiugu, jog šis įgyvendintas projektas kelia šalies infrastruktūrą į kitą lygį, atverdamas patogesnį judėjimą gyventojams ir transporto priemonėms. Taip pat didžiuojamės, jog įgyvendinant tokius projektus, galime taikyti inovatyvius sprendinius. Smiltynės perkėlos rampos, kurios buvo pagamintos Kaune, į Klaipėdą atkeliavo Nemunu, jas atgabenti padėjo AB Vidaus vandens kelių direkcija. Pirmą kartą toks gaminys transportuotas vandens keliu“, – sako UAB „Tilsta“ vadovas Eduardas Grinaveckas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
„Smiltynės perkėla“ – svarbių pokyčių kelyje
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...kelyje-1167373
2023 m. rugsėjo 11-ąją pasirašyta statybos darbų sutartis dėl Naujosios perkėlos keleivių stoties bei viešųjų erdvių rekonstrukcijos.
Praėjusių metų spalį startavę rekonstrukcijos darbai, planuojama, bus baigti antroje 2025 m. pusėje.
Kaip viena svarbiausių 2023 m. užduočių minėtina ir krantinių rekonstrukcija – pirmojo etapo darbai jau baigti. 2,5 mln. eurų vertės projekto įgyvendinimo metu įrengti pažangūs, pagal vandens lygį reguliuojami pakeliamieji tilteliai, kurie užtikrins sklandų transporto priemonių pakrovimą į keltą ir iškrovimą iš jo. Antrasis projekto etapas turėtų finišuoti šį pavasarį.
<...>
Be pagalbinių ir dviejų pagrindinių variklių keitimo „Neringai“, praėjusiais metais atliktas ir kelto „Nida“ dokinis remontas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąatviri, bet žiūri kaip į ufonautus
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
toks vaizdas susidarė kad nelabai jie nori pašalinių lankytojų.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Kavinės jachtklube pavadinimas "Paskui Vėją". Tiesa, remiantis Google informacija, ji uždaryta visam laikui. Galbūt tai klaida, nežinau. Pandemijos metu ir vėliau neteko apsilankyti, tad sunku pakomentuoti. Ši kavinė - šiuolaikiškesnis variantas lyginant su kitomis kavinėmis prie perkėlos. Vaizdas į marias taip pat geresnis.
toks vaizdas susidarė kad nelabai jie nori pašalinių lankytojų.
Komentuoti:
-
Naujojoje perkėloje vyksta krantinių rekonstrukcija, uždaryta po vieną krantinę miesto ir nerijos pusėse, todėl dabar vienu metu gali dirbti tik 2 keltai iš 4. Įdomu, kiek laiko vyks darbai, nes jei ir sezono įkarštyje transportą kels tik 2 keltai, gali susidaryti didelės spūstys.
Tuo tarpu senolis "Kintai" persikėlė į kitą Kuršių marių pusę, prišvartuotas ledų rago įlankoje, vadinamajame laivų kapinyne. Kažin, ar sulauks savo 50-mečio.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Brangsta persikėlimas į Kuršių neriją. Citatoje - dabartinės kainos, paveiksliuke žemiau - būsimos kainos nuo š.m. birželio 1 d.
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Apie kavinę jachtklube nežinojau ir google maps jos nerodo, tai reiktu jiems daugiau reklamos. Tiesa yra šiek tiek kavinių-restoranų, bet visi jie prie senosios perkėlos.
Prie naujosios perkėlos yra nedidelė parduotuvė, kurioje tik ledų gali nusipirkti, o ir pati parduotuvė nuo sovietmečio netvarkytas gargaras. Beje parduotuvė ten dirba tik vasaros mėnesiais.
O parduotuvėlė prie Naujosios perkėlos tikrai maža. Pats pastatas su reklama yra didesnis už parduotuvėlę.
Prie pat jūros taip pat yra pirtys bei kavinė. Nežinau pavadinimo, bet teko praeiti pro šalį. Lyg ir populiari vieta paplūdimyje.Paskutinis taisė Silber418; 2022.10.25, 09:01.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Tiesa. Nepagalvojau apie dviratininkus.
O kokia jūsų nuomonė apie "Alyną", t.y. barą Kuršių nerijos pusėje prie pat kelto? Dar yra kelios kavinės-restoranai kiek atokiau perkėlos bei kavinė jachtklubo teritorijoje.
Berašydamas apie kitas kavines prisiminiau ir mažą parduotuvę Kuršių nerijos pusėje Naujosios perkėlos vietoje.
Prie naujosios perkėlos yra nedidelė parduotuvė, kurioje tik ledų gali nusipirkti, o ir pati parduotuvė nuo sovietmečio netvarkytas gargaras. Beje parduotuvė ten dirba tik vasaros mėnesiais.
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Naująja perkėlą naudojasi ir daug dviratininkų, tai jiems normali laukimo salė su kavine labai praverstu. Juolab, kad Smiltynėje nei kavinės nei normalios parduotuvės nelabai ir yra. Be to, pačioje Klaipėdoje labai trūksta normalių priėjimų prie marių. Vienintelis žmonėms pritaikytas priėjimas prie marių yra Kruizinių laivų terminalas ir senoji perkėla, kur jau dabar sėkmingai veikia vienintelė kavinė ant marių kranto.
O kokia jūsų nuomonė apie "Alyną", t.y. barą Kuršių nerijos pusėje prie pat kelto? Dar yra kelios kavinės-restoranai kiek atokiau perkėlos bei kavinė jachtklubo teritorijoje.
Berašydamas apie kitas kavines prisiminiau ir mažą parduotuvę Kuršių nerijos pusėje Naujosios perkėlos vietoje.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Idėja nebloga vien dėl to, kad šiuo metu aplinka ten nyki ir labiau industrinė, o ne skirta keliaviams aptarnauti. Kita vertus, Naujoji perkėla labiau orientuota autotransporto perkėlimui į Kuršių neriją ir keleiviai, turbūt, laukdami kelto neužsibūna. Aišku, būtų malonu, jeigu galima būtų įsigyti kavos ar užkandžių laukiant kelto apšviestoje vietoje po stogu.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: