Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Smiltynės perkėla

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bato_usai
    replied
    Priėmė sprendimą panaikinti „Smiltynės perkėlą“

    Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis paskelbė žinią, kad nuo kitų metų turi nebelikti AB „Smiltynės perkėla“. Jos turtą, funkcijas ir darbuotojus perims AB „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija". Skaičiuojama, kad prijungus bendrovę prie uosto direkcijos per metus pavyks sutaupyti apie 1 milijoną eurų administracinių ir kitų išlaidų.

    AB „Smiltynės perkėla“ nėra 100 proc. valdoma valstybės. Apie 1 proc. akcijų iš privačių investuotojų planuojama išpirkti.Ministras patvirtino, kad jie tikrai netaps uosto direkcijos akcininkais.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    4 mln. Eur per metu parama Neringos viešajam transportui ko gero būtų visai ženkli.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pas mus tai svarbiausia turėti išimčių išimtis ir kuo daugiau lengvatų. Pvz. Maltoje iš Gozo salos gyventojai keliami su 50 proc. kainos kompensavimu, o pas mus kad kuo daugiau važinėtum automobiliu tai viskas nemokamai

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    2024 m. net 44 proc. visų perkeltų transporto priemonių sudaro „neringiškių“ automobiliai už kuriuos mokamos kompensacijos iš Kelių fondo. Iš viso į abi puse perkelta net 339 000 automobilių, už jų perplukdymą pernai „Smiltynės perkėlai“ buvo sumokėta rekordinė suma – 4,019 mln. eurų (be PVM). 2023 m. į abi puses perkelta 326 tūkst. automobilių, už kurių plukdymą mes visi sumokėjome 3,466 mln. eurų (be PVM). 2022 m. į abi puses perkelta 308 tūkst. automobilių, už kuriuos mes visi sumokėjome 2,782 mln. eurų (be PVM).
    Kodėl "neringiškių" kabutėse? Norima pasakyti, kad 44 proc. srauto sudaro tie, kurie tik prisiregistravę Neringoje, bet joje negyvena? Suprantu, kad jų tame skaičiuje nemažai, bet tikrai toli iki 44 proc. viso srauto
    Paskutinis taisė MikasRidikas; 2025.06.20, 15:05.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    2024 m. net 44 proc. visų perkeltų transporto priemonių sudaro „neringiškių“ automobiliai už kuriuos mokamos kompensacijos iš Kelių fondo. Iš viso į abi puse perkelta net 339 000 automobilių, už jų perplukdymą pernai „Smiltynės perkėlai“ buvo sumokėta rekordinė suma – 4,019 mln. eurų (be PVM). 2023 m. į abi puses perkelta 326 tūkst. automobilių, už kurių plukdymą mes visi sumokėjome 3,466 mln. eurų (be PVM). 2022 m. į abi puses perkelta 308 tūkst. automobilių, už kuriuos mes visi sumokėjome 2,782 mln. eurų (be PVM).

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Smiltynės perkėlos administracinis pastatas panašu tikrai bus sujungtas virš automobilių pravažiavimo į keltą ir iš jo. Na, tikiuosi pralaidumo aukščio niekada nepritrūks, net ir esant spec.transportui... Vizualiai... iš vienos pusės gražu, bet nuo krantinės, nuo laukiančiųjų eilėje... blokuoja dalį vaizdo į marias
    Taip pastatas bus virš įvažiavimo į keltus.


    https://m.klaipeda.diena.lt/naujieno...oogle_vignette


    Click image for larger version

Name:	a005_viz_nuo_mariu.jpg?itok=9RbHUsea.jpg
Views:	680
Size:	60,1 kB
ID:	2150215

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Smiltynės perkėlos administracinis pastatas panašu tikrai bus sujungtas virš automobilių pravažiavimo į keltą ir iš jo. Na, tikiuosi pralaidumo aukščio niekada nepritrūks, net ir esant spec.transportui... Vizualiai... iš vienos pusės gražu, bet nuo krantinės, nuo laukiančiųjų eilėje... blokuoja dalį vaizdo į marias

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Vėl brangs persikėlimas per marias
    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...as-per-marias/
    Susisiekimo ministerijos valdoma AB „Smiltynės perkėla“ pranešė, kad nuo birželio 21-osios keisis jos paslaugų kainos.

    Keleivio bilieto kaina bei keleivio (su dviračiu, bagažu ar vėžimėliu) už perkėlimą į abi puses didės nuo 1,5 iki 1,7 Eur. Persikėlimas lengvuoju automobiliu kainuos 23,2 Eur (dabar – 20,5 Eur), mopedu, motociklu – 7,7 Eur (dabar – 6,8 Eur), autobusams iki 5 tonų tarifas didės nuo 41 iki 46,4 Eur, sunkesniems – nuo 65,7 iki 74,3 Eur. Krovininių automobilių nuo 3,5 iki 12 tonų tarifas didinimas iki 53,3 Eur (dabar – 47 eurai), sunkesniems – nuo 65,7 iki 74,3 Eur.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Perkėlimas per marias dar efektyvesnis: keltai bus švartuojami prie rekonstruotų naujosios Smiltynės perkėlos krantinių
    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pe...los-krantiniu/
    Įgyvendinant projektą, rekonstruota dalis krantinių tiek Klaipėdos, tiek Smiltynės pusėje. Čia įrengti švartavimo stulpeliai, kelio užtvarai, o senosios rampos pakeistos naujomis hidraulinėmis rampomis. Taip pat įrengta apšvietimo infrastruktūra.

    „Džiugu, jog šis įgyvendintas projektas kelia šalies infrastruktūrą į kitą lygį, atverdamas patogesnį judėjimą gyventojams ir transporto priemonėms. Taip pat didžiuojamės, jog įgyvendinant tokius projektus, galime taikyti inovatyvius sprendinius. Smiltynės perkėlos rampos, kurios buvo pagamintos Kaune, į Klaipėdą atkeliavo Nemunu, jas atgabenti padėjo AB Vidaus vandens kelių direkcija. Pirmą kartą toks gaminys transportuotas vandens keliu“, – sako UAB „Tilsta“ vadovas Eduardas Grinaveckas.



    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    „Smiltynės perkėla“ – svarbių pokyčių kelyje
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...kelyje-1167373

    2023 m. rugsėjo 11-ąją pasirašyta statybos darbų sutartis dėl Naujosios perkėlos keleivių stoties bei viešųjų erdvių rekonstrukcijos.
    Praėjusių metų spalį startavę rekonstrukcijos darbai, planuojama, bus baigti antroje 2025 m. pusėje.



    Kaip viena svarbiausių 2023 m. užduočių minėtina ir krantinių rekonstrukcija – pirmojo etapo darbai jau baigti. 2,5 mln. eurų vertės projekto įgyvendinimo metu įrengti pažangūs, pagal vandens lygį reguliuojami pakeliamieji tilteliai, kurie užtikrins sklandų transporto priemonių pakrovimą į keltą ir iškrovimą iš jo. Antrasis projekto etapas turėtų finišuoti šį pavasarį.
    <...>
    Be pagalbinių ir dviejų pagrindinių variklių keitimo „Neringai“, praėjusiais metais atliktas ir kelto „Nida“ dokinis remontas.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    atviri, bet žiūri kaip į ufonautus
    Gal jums tik taip atrodė? Nebent pasikeitė požiūris į klientus po karantino. Būtų gaila, jeigu vietą aptvertų ir paliktų aptarnauti tik jahctų prieplaukos ir apgyvendinimo įstaigos klientams.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    atviri, bet žiūri kaip į ufonautus

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą


    toks vaizdas susidarė kad nelabai jie nori pašalinių lankytojų.
    Nežinau, kaip yra šiomis dienomis, bet anksčiau buvo atviri visiems.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Kavinės jachtklube pavadinimas "Paskui Vėją". Tiesa, remiantis Google informacija, ji uždaryta visam laikui. Galbūt tai klaida, nežinau. Pandemijos metu ir vėliau neteko apsilankyti, tad sunku pakomentuoti. Ši kavinė - šiuolaikiškesnis variantas lyginant su kitomis kavinėmis prie perkėlos. Vaizdas į marias taip pat geresnis.

    toks vaizdas susidarė kad nelabai jie nori pašalinių lankytojų.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Naujojoje perkėloje vyksta krantinių rekonstrukcija, uždaryta po vieną krantinę miesto ir nerijos pusėse, todėl dabar vienu metu gali dirbti tik 2 keltai iš 4. Įdomu, kiek laiko vyks darbai, nes jei ir sezono įkarštyje transportą kels tik 2 keltai, gali susidaryti didelės spūstys.

    Tuo tarpu senolis "Kintai" persikėlė į kitą Kuršių marių pusę, prišvartuotas ledų rago įlankoje, vadinamajame laivų kapinyne. Kažin, ar sulauks savo 50-mečio.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Brangsta persikėlimas į Kuršių neriją. Citatoje - dabartinės kainos, paveiksliuke žemiau - būsimos kainos nuo š.m. birželio 1 d.
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Apie kavinę jachtklube nežinojau ir google maps jos nerodo, tai reiktu jiems daugiau reklamos. Tiesa yra šiek tiek kavinių-restoranų, bet visi jie prie senosios perkėlos.

    Prie naujosios perkėlos yra nedidelė parduotuvė, kurioje tik ledų gali nusipirkti, o ir pati parduotuvė nuo sovietmečio netvarkytas gargaras. Beje parduotuvė ten dirba tik vasaros mėnesiais.
    Kavinės jachtklube pavadinimas "Paskui Vėją". Tiesa, remiantis Google informacija, ji uždaryta visam laikui. Galbūt tai klaida, nežinau. Pandemijos metu ir vėliau neteko apsilankyti, tad sunku pakomentuoti. Ši kavinė - šiuolaikiškesnis variantas lyginant su kitomis kavinėmis prie perkėlos. Vaizdas į marias taip pat geresnis.

    O parduotuvėlė prie Naujosios perkėlos tikrai maža. Pats pastatas su reklama yra didesnis už parduotuvėlę.

    Prie pat jūros taip pat yra pirtys bei kavinė. Nežinau pavadinimo, bet teko praeiti pro šalį. Lyg ir populiari vieta paplūdimyje.
    Paskutinis taisė Silber418; 2022.10.25, 09:01.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Tiesa. Nepagalvojau apie dviratininkus.

    O kokia jūsų nuomonė apie "Alyną", t.y. barą Kuršių nerijos pusėje prie pat kelto? Dar yra kelios kavinės-restoranai kiek atokiau perkėlos bei kavinė jachtklubo teritorijoje.

    Berašydamas apie kitas kavines prisiminiau ir mažą parduotuvę Kuršių nerijos pusėje Naujosios perkėlos vietoje.
    Apie kavinę jachtklube nežinojau ir google maps jos nerodo, tai reiktu jiems daugiau reklamos. Tiesa yra šiek tiek kavinių-restoranų, bet visi jie prie senosios perkėlos.

    Prie naujosios perkėlos yra nedidelė parduotuvė, kurioje tik ledų gali nusipirkti, o ir pati parduotuvė nuo sovietmečio netvarkytas gargaras. Beje parduotuvė ten dirba tik vasaros mėnesiais.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Naująja perkėlą naudojasi ir daug dviratininkų, tai jiems normali laukimo salė su kavine labai praverstu. Juolab, kad Smiltynėje nei kavinės nei normalios parduotuvės nelabai ir yra. Be to, pačioje Klaipėdoje labai trūksta normalių priėjimų prie marių. Vienintelis žmonėms pritaikytas priėjimas prie marių yra Kruizinių laivų terminalas ir senoji perkėla, kur jau dabar sėkmingai veikia vienintelė kavinė ant marių kranto.
    Tiesa. Nepagalvojau apie dviratininkus.

    O kokia jūsų nuomonė apie "Alyną", t.y. barą Kuršių nerijos pusėje prie pat kelto? Dar yra kelios kavinės-restoranai kiek atokiau perkėlos bei kavinė jachtklubo teritorijoje.

    Berašydamas apie kitas kavines prisiminiau ir mažą parduotuvę Kuršių nerijos pusėje Naujosios perkėlos vietoje.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Idėja nebloga vien dėl to, kad šiuo metu aplinka ten nyki ir labiau industrinė, o ne skirta keliaviams aptarnauti. Kita vertus, Naujoji perkėla labiau orientuota autotransporto perkėlimui į Kuršių neriją ir keleiviai, turbūt, laukdami kelto neužsibūna. Aišku, būtų malonu, jeigu galima būtų įsigyti kavos ar užkandžių laukiant kelto apšviestoje vietoje po stogu.
    Naująja perkėlą naudojasi ir daug dviratininkų, tai jiems normali laukimo salė su kavine labai praverstu. Juolab, kad Smiltynėje nei kavinės nei normalios parduotuvės nelabai ir yra. Be to, pačioje Klaipėdoje labai trūksta normalių priėjimų prie marių. Vienintelis žmonėms pritaikytas priėjimas prie marių yra Kruizinių laivų terminalas ir senoji perkėla, kur jau dabar sėkmingai veikia vienintelė kavinė ant marių kranto.

    Komentuoti:

Working...
X