Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Smiltynės perkėla

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Keltininkai jau ruošiasi sezonui
    Kovą baigiasi ir dabartinio keltų tvarkaraščio, kuris buvo sudarytas atsižvelgiant į žiemos poreikius, galiojimo laikas. Tad netrukus keltai plauks dažniau.
    Bendrovės vadovas sakė, kad jokių naujovių šį sezoną savo klientams bendrovė nėra parengusi.
    "Planų turime įvairių, tačiau apie juos dar anksti skelbti", - teigė D. Butvydas.
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/kelt...zonui-1446182/

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    „Šis tarifas galiotų tik du mėnesius per patį vasaros sezono piką - nuo birželio 20-osios iki rugpjūčio 20 dienos. Visą kitą laiką išliktų 5 eurų įvažiavimo mokesčio dydis. Be to, siūlysiu iki 20 eurų padidinti rinkliavą tik lengviesiems automobiliams“, - teigė jis.
    Pradedu galvoti, kad Neringos gyventojams reikia keltą pareguliuoti:
    - atsisakyti spec. eilės.
    - nekelti nemokamai kai yra didelis srautas (penktadienį-šeštadienį).

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Truputėlį gal ne į temą, bet vistiek.
    Prieš gerą pusmetį youtube buvo video filmuotas 1988 persikeliant keltu per marias. Žmonių daugybė, tikriausiai jūros šventė. Smiltynėj išstatyti autobusėliai su garsiakalbiais, leido vakarietišką muziką (ABBA girdėjosi). Matėsi trys dirbantys keltai (gal buvo ir daugiau), žmones kėlė iš šiaurinio rago. Vienas iš keltų - tuo metu dar naujas Nemunas (o gal Žalgiris).
    Gaila, dabar niekaip to video nerandu. Gal ištrynė...

    Kad nebūtų vien tik plikas neįdomus tekstas, įkeliu B. Aleknavičiaus nuotrauką.


    http://www.epaveldas.lt/
    Paskutinis taisė Briedis; 2016.02.27, 17:43.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Senojoj perkėloj jau kuris laikas dirba naujosios perkėlos keltas "Baltija". "Nida" kažkodėl stovi šalia nenaudojama. O "Kintus" supjaustė?
    "Baltija"

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    8 laivų klasė - projektas 144K.
    4 iš jų klaipėdiniai.

    Visa laivų 603A projekto gamyba.

    Kintų'77 (Nidos'71, Palangos, Klaipėdos, Neringos) klasė.

    Įdomu kaip prasilenkdavo 3-5 keltai

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pasitikslinsiu, bet "Palanga" parduota gerokai anksčiau, 19??.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Augo pramonė, sparčiai vystėsi turizmas. Lietuvoje, ypač Kuršių nerijoje, ėmė steigtis naujos poilsio bazės, suaktyvėjo statybos darbai. Natūralu, jog šie procesai žymiai padidino besikeliančio transporto, krovinių ir keleivių kiekį. Senosios perkėlos darbas ėmė strigti. Todėl specialiai transporto ir krovinių perkėlimui 1986 metais buvo atidaryta Naujoji perkėla su keturiais keltais, kurie laikui bėgant pakeisti erdvesniais naujo tipo keltais.

    Šiandien keltai modernesni, manevringesni ir greitesni! „Žalgiris“ (2009 m.), „Baltija“ (2005 m.), „Neringa“ (2004 m.) – kelia iki 40 lengvųjų automobilių, o uždarame salone – 100 keleivių. Keleivinis keltas „Nida“ (2006 m.) aptarnauja Senosios perkėlos srautus. Talpina iki 700 keleivių. Ir beveik perkėlos simboliu tapęs keltas „Kintai“ (1977 m.) kelia iki 477 keleivių.

    2011 m. pastatytas naujas pirsas Šiauriniame rage, prie kurio vienu metu gali švartuotis du bendrovės keltai. Senoji perkėla iškelta į naują vietą. Čia 2013 m. rugpjūčio 8 d. duris atvėrė keleivių terminalas su atvira terasa ant stogo. Apie 300 kv. metrų ploto pastate įrengta keleivių laukimo salė, aptarnavimo kasos, abejingų nepaliekantis baras-restoranas.

    2014 m. įsigytas katamarano tipo keleivinis laivas-keltas „Smiltynė“ (1999 m.).
    2008-10-17 Dar pavasarį čekų kompanija pageidavo įsigyti senus AB "Smiltynės perkėla" keltus "Žalgiris" ir "Nemunas", tačiau jie dar išdirbo visą sezoną ir dirba toliau.
    Keltus "Nemunas" ir "Žalgiris", kuriems jau daugiau nei 20 metų, antrojoje perkėloje turėtų pakeisti naujas šiuo metu Bulgarijos Burgo uoste baigiamas statyti greitaeigis keltas. Jis kainuos apie 16 mln. litų ir bus toks pat, kaip ir 2005 metais ten pat pastatytas keltas "Baltija" ir 2004 m. statytas keltas "Neringa". Naujasis buvo nežymiai patobulintas - jame bus vieta, skirta dviračiams.
    <...>Su jo statytojais sutarta, kad jis bus parplukdytas į Lietuvą kitų metų gegužę prieš prasidedant naujam vasaros sezonui.
    AB "Smiltynės perkėla" vadovo Algirdo Žukausko teigimu, pradėjus eksploatuoti trečią greitaeigį keltą, tikimasi, kad piko metu transporto priemonių stovėjimas eilėje gerokai sutrumpės.
    Senuosius nebereikalingus keltus AB "Smiltynė perkėla" pavyks parduoti. Pirmas buvo parduotas keltas "Baltija 1". Senoji "Nida" šiemet pavasarį parduota kaliningradiečių bendrovei. Kadangi "Nidai" buvo per 40 metų, iš pradžių niekas jo nenorėjo pirkti. Rasti pirkėją nebeturėta vilties, laivas buvo pradėtas ardyti ir ruošti atidavimui į metalo laužą. Laimei, jo prireikė kaliningradiečiams, mat šiemet kariškiai atsisakė plukdyti žmones į Baltijską. Kadangi laivas buvo labai senas ir beveik neturėjo likutinės vertės, tad bendrovė, gaudama už jį apie 200 tūkst. litų, dar šiek tiek ir uždirbo.
    Dėl keltų "Žalgiris" ir "Nemunas" pirkimo šiemet paskelbus konkursą iš pradžių irgi neatsirado pirkėjų. Paskui norą įsigyti juos abu pareiškė Čekijos kompanija, priklausanti olandams.
    <...> Iš jų tikimasi uždirbti apie pusę milijono litų.
    Atrodo lyg būtų pavogę "Palangą". Nė žodžio. Ir jei naujoji perkėla pradėta eksploatuoti 1986, reiškia visi keltai buvo apie 20 m. senumo. O pardavė už 250 000 LT.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Visi statyti "Baltijos" laivų statykloje Klaipėdoje Naujajai perkėlai. Ir jei neklystu jis parduotas į Panamą gerokai anksčiau nei rašoma straipsnyje.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Atsirado gražuolis "Palanga".

    Sovietų Sąjungoje pagamintas keltas Smiltynės perkėloje kursavo porą dešimtmečių, kol 2006-aisiais buvo parduotas. Ištikimai Lietuvos vandenyse tarnavusi „Palanga“ niekur nedingo, pasikeitė tik jos maršrutas: Almirantė–Bokas del Toro.
    Ar jie visi vieno modelio ir laikotarpio?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nebuvo kalbų man atrodo apie "Kintų" pjaustymą. Spėju, kad "Kintai kokiame planiniame remonte, o "Nidai" užsilenkė koks nors mechanizmas ir laukiama jo pakeitimo ar sutvarkymo.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Senojoj perkėloj jau kuris laikas dirba naujosios perkėlos keltas "Baltija". "Nida" kažkodėl stovi šalia nenaudojama. O "Kintus" supjaustė?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Jau rašė -- neprivaloma. Naudojamas tik kaip parama parkams. Aš šią vasarą nusipirkau vien tam, kad paremčiau parką. Niekas niekur neprašo jo rodyti.
    Tai o kur eina parama iš Alksnynės?

    Aš ne prieš paramą, tik manau, kad paramos admnistravimas mums kainuoja per daug.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Paprastai. Paprašo nusipirkti Regioninio parko bilietą http://www.nerija.lt/lankytojo-bilietas
    Jau rašė -- neprivaloma. Naudojamas tik kaip parama parkams. Aš šią vasarą nusipirkau vien tam, kad paremčiau parką. Niekas niekur neprašo jo rodyti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
    Bilietas savanoriškas. Nenori - nepirk.
    Egzistuoja trys kasos, trys buhalterijos, krūva visokių griežtos apskaitos finansinės atskaitomybės blankų, čekių, kortelių aparatų. Galų gale 24/7 dirbančių kasininkų, jų viršininkų. Taip pat landų korupcijai/pinigų pasisavinimui.

    Geriausia būtų - prieš įvažiuodamas į keltą susimoki tam tikrą sumą, kurią sudarytų Kelto mokestis ir "Alksnynės" mokestis. Ir važiuoji iki kur reikia nebesukdamas galvos.
    Taip būtų:
    1) apmokėtos kelto išlaidos;
    2) skirta pinigų suoliukams, takeliams;
    3) sukurtas "finansinis barjeras" (garsiai to niekas nesako, bet akivaizdi "face control" atmaina).

    PS
    Daliai žmonių būtų svajonių darbas. Ir ši vasara, ne laukiniai 1994
    Pranešama, kad šią vasarą Alksnynės kontrolės posto kasininkas pro postą praleido 851 transporto priemonę ir galimai pasisavino 8320 eurų mokesčių, kurie, kaip rinkliava už įvažiavimą į Neringą, turėjo patekti į savivaldybės biudžetą.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Aš niekur nerašiau, kad vienodai lankoma, bet labai gerai, kad taip yra.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    /\
    Nepanašu, kad klapėdiečiai mėgtų smiltinę, pagal lankytojų skaičių. Mokėti už keltą, o dar eiti pėsčiomis iki jūros. Labiau renkasi melnragę ir girulius, kad su automobiliu privažiuoti.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Taip. Be to dar yra tūkstančiai Smiltynės pliažo lankytojų, kuriems aktuali kelto kaina, o ne Neringos ekologijos mokesčiai.

    Komentuoti:


  • WILD_WEST
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Paprastai. Paprašo nusipirkti Regioninio parko bilietą http://www.nerija.lt/lankytojo-bilietas

    Nors įvažiuojant į Kuršių Neriją renka "Vietinė rinkliava už įvažiavimą transporto priemone į Kuršių nerijos nacionalinio parko teritoriją". http://www.nerija.lt/informacija-tur...avimo-mokestis

    Čia dukart susimoki už tą patį.
    Dar klausimų bus?
    Bilietas savanoriškas. Nenori - nepirk.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Paprastai. Paprašo nusipirkti Regioninio parko bilietą http://www.nerija.lt/lankytojo-bilietas

    Nors įvažiuojant į Kuršių Neriją renka "Vietinė rinkliava už įvažiavimą transporto priemone į Kuršių nerijos nacionalinio parko teritoriją". http://www.nerija.lt/informacija-tur...avimo-mokestis

    Čia dukart susimoki už tą patį.
    Dar klausimų bus?

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Bet tada prie kopų pasitinka trečiasis "prieinamumo mažinimo barjeras" - http://www.nerija.lt/lankytojo-bilietas
    Papasakok plačiau, kaip ten barjeras pasitinka. Esi buvęs toj Neringoj per pastarąjį dešimtmetį?

    Komentuoti:

Working...
X