Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Lietuviškų aviakompanijų track record'as yra rock solid - bankrotas/likvidacija po metų kitų nuo veiklos pradžios. LAL/FlyLAL, Aurela, Star1, Air Lituanica, Small Planet, you name it. Kas šį kartą bus kitaip?Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Tau kas nors Lietuvoje nekelia neigiamų emocijų? Jau kurį laiką visi tavo komentarai į vieną dūdą su senunamu ir Al1.
Comment
-
Na, kiek pastebėjau su savimi, tai tos sritys, kurios nekelia jokių emocijų, nelabai ir domina
Yra teigiamų dalykų, pasidžiaugi ir atsibosta
Neigiami dalykai labiau pritraukia, verčia ieškoti problemų sprendimų ar šiaip norą paakcentuoti problemą 
Beje, neigiamos naujienos žiniasklaidoje pritraukia geresnį žiūrimumą.
Comment
-
Arba tai viena kompanija veikianti nuo 1991 m. tiesiog keičia pavadinimą ir registracijąParašė John Rodyti pranešimąLAL/FlyLAL, Aurela, Star1, Air Lituanica, Small Planet, you name it. Kas šį kartą bus kitaip?
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Toks jausmas , kad Lietuva kažkokia aviacinė šalis. Kas per Avion express ? Su jais bendradarbiauja Thomas cook airlines. Tekstas rusų kalba
O šiaip kažkaip su aviacija negerai, thomas cook aviacijos skyrius patiria didžiulius nuostoliusНа данный момент авиационное подразделение включает три авиакомпании: Thomas Cook Airlines (штаб-квартира в Манчестере), Condor (Франкфурт на-Майне) и Thomas Cook Airlines Scandinavia (Копенгаген), такжеу оператора есть стратегический партнер по перевозке — литовская Avion Express.
Thomas Cook пересмотрит стратегию своего авиационного подразделения
https://profi.travel/news/40460/deta...mnjGciNvRFDLK4
Comment
-
Įdomu kas iš viso girdėjęs apie Avion Express. Darbuotojų kiekis stabiliai auga ir jau yra 145. https://rekvizitai.vz.lt/imone/nordi...toju-skaicius/Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąToks jausmas , kad Lietuva kažkokia aviacinė šalis. Kas per Avion express ?
Tiesą pasakius labai sena kompanija, Lietuvoje registruojanti orlaivius. Dirba tik su Airbus. Jų lėktuvus retai pamatysi Vilniuje. Panašus sektorius yra ir GetJet, Grand Cru airlines ir verslo CharterJets ir Klassjet.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Pasirodo Lietuvos avialinijos 1998 m. planavo skrydžius į Niujorką.

https://twitter.com/simonasbartkus/s...08331661164544
- 2 patinka
Comment
-
Su dabar uždraustais skrydžiais tai jei ir būtų oro linijos iki karantino pabaigos bankrutuotu. Jau užsienio oro linijos pradeda pranešinėti apie bankrotus. Manau šiuo metu mums kaiptik pasisekė, kad neturime savo oro linijų, nes valstybė padenginėtu milžiniškus nuostolius.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O Šimašiaus PR Facebooke, kaip čia VMS perka medicininę įrangą net nesuderinę su SAM nėra šlykštu? Iš to didelio garbės troškimo parodyti kaip čia VMS apdeda SAM ir gavosi tokie skuboti "pirkimai".
P. S. Zuoko avialinijos kaip tik buvo geras PR, dabar po krizės be savo avialinijų vėl atsidursim ten, kur buvom 2009.
- 3 patinka
Comment
-
Kuris flag carrier bankrutavo? Tokia čia ir "sėkmė" neturėti susisiekimo. Čia tas pats, kas sakyti, jog kokiai Zimbabvei pasisekė, nes neturi autostradų ir nereikia jų priežiūrai skirti lėšų. airBalticas po krizės iš VNO skraidys mažiausiai, jei hubas būtų VNO, situacija būtų priešinga.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Su dabar uždraustais skrydžiais tai jei ir būtų oro linijos iki karantino pabaigos bankrutuotu. Jau užsienio oro linijos pradeda pranešinėti apie bankrotus. Manau šiuo metu mums kaiptik pasisekė, kad neturime savo oro linijų, nes valstybė padenginėtu milžiniškus nuostolius.
Comment
-
Tai jokie flg carrier ir nebankrutuos, juos išgelbės valstybiniai pinigai ir mokėsčių lengvatos. Jau buvo bent vienas nuskambėjes atvėjis apie Norvegijos oro linijų sunkumus. https://simpleflying.com/norwegian-a...nment-support/Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kuris flag carrier bankrutavo? Tokia čia ir "sėkmė" neturėti susisiekimo. Čia tas pats, kas sakyti, jog kokiai Zimbabvei pasisekė, nes neturi autostradų ir nereikia jų priežiūrai skirti lėšų. airBalticas po krizės iš VNO skraidys mažiausiai, jei hubas būtų VNO, situacija būtų priešinga.
- 1 patinka
Comment
-
Tai airBalticas gavo iš Latvijos vyriausybės 250mln. eurų, būtų negavęs - būtų kojas užlenkęsParašė Lettered Rodyti pranešimą
Kuris flag carrier bankrutavo? Tokia čia ir "sėkmė" neturėti susisiekimo. Čia tas pats, kas sakyti, jog kokiai Zimbabvei pasisekė, nes neturi autostradų ir nereikia jų priežiūrai skirti lėšų. airBalticas po krizės iš VNO skraidys mažiausiai, jei hubas būtų VNO, situacija būtų priešinga.
o Vilnius tuos pinigus gali išleisti kitoms, žymiai reikalingesnėms, reikmėms
- 3 patinka
Comment
-
Pavyzdys: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...e-bankrota-javParašė Lettered Rodyti pranešimą
Kuris flag carrier bankrutavo? Tokia čia ir "sėkmė" neturėti susisiekimo. Čia tas pats, kas sakyti, jog kokiai Zimbabvei pasisekė, nes neturi autostradų ir nereikia jų priežiūrai skirti lėšų. airBalticas po krizės iš VNO skraidys mažiausiai, jei hubas būtų VNO, situacija būtų priešinga.
flag carrier'is ar ne, dabar visos oro linijos kenčia.
Jeigu įvyktu kokia krizė, kuri uždraustu visą automobilių eismą tuomet taip, zombavė tuo atveju būtų sėkminga.
Tai kad iš Lietuvos dar į daug kur uždrausta skristi aplamai.
Comment
-
250mln pries 2mln? Skirtumas yraParašė senasnamas Rodyti pranešimąPvz., reikalingiems skrydžiams subsidijuoti
- 3 patinka
Comment
-
Karbauski, čia tu?Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai airBalticas gavo iš Latvijos vyriausybės 250mln. eurų, būtų negavęs - būtų kojas užlenkęs
o Vilnius tuos pinigus gali išleisti kitoms, žymiai reikalingesnėms, reikmėms
Reikalingesnėms, pvz. pensininkams po 200 eur prieš rinkimus, o ten visokie vokiečiai, prancūzai, norvegai, amerikiečiai durneliai kišdami milijardus į ponų keliones, geriau investuokim į pašalpinius.
Paskutinis taisė Lettered; 2020.05.27, 23:06.
Comment
-
Tai mes kaip Zimbabvė, gyvensim nuolatinėje krizėje ir susisiekimo nereiks nei dabar nei po kelių metų?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPavyzdys: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...e-bankrota-jav
flag carrier'is ar ne, dabar visos oro linijos kenčia.
Jeigu įvyktu kokia krizė, kuri uždraustu visą automobilių eismą tuomet taip, zombavė tuo atveju būtų sėkminga.
Tai kad iš Lietuvos dar į daug kur uždrausta skristi aplamai.
Comment
-
Visai ne, tiesiog mes dabar neturėsim kišti 250 milijonų išlaikyti oro linijas kaip darė kaimynai. O susisiekimas vistiek pagrinde eis per Star Alliance, tia ne nuo mūsų ir priklausys. Šiuo metu mes kaip tik išlošėm, kad neturim savo oro linijų. Tas pats būtų ir jei turėtume krizinių laivų kompaniją.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai mes kaip Zimbabvė, gyvensim nuolatinėje krizėje ir susisiekimo nereiks nei dabar nei po kelių metų?
Comment
-
Su kriziniais laivais tai sunku, vien tik krizes kelia jieParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tas pats būtų ir jei turėtume krizinių laivų kompaniją.
- 3 patinka
Comment
-
Užtai iš Rygos šiuo metu yra dvigubai daugiau skrydžių nei iš Vilniaus. Ar valstybės tokios kvailos, kad remia savo skrydžių bendroves? Ar skaičiuoja ir pridėtinę naudą? Krizės ateina ir praeina. Aišku, kai skrydžių bendrovei pinigus ima taškyti savivaldybė, tai panašiau į avantiūrą. Čia reikia nuoseklumo ir ilgalaikės strategijos. AirBaltic įkurta 1995 m.
- 1 patinka
Comment
Comment