Milijonus kainavęs Žvejų uostelis – ties riba
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...es-riba-461659
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vidaus vandens keliai
Collapse
X
-
Laivybos Nemuno upe ypatumai
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...atumai-841392/Pasigirdus kalboms, kad Nemunas dabar labai seklus, kad juo plaukti neįmanoma, klaipėdietis Kęstutis Grigaitis nusprendė pats tuo įsitikinti, kai tik pasitaikė proga išbandyti naujai pastatytą upinį katamaraną, pritaikytą vandens turizmui. "Šia upe plaukti galima, ji tikrai graži, įspūdžių daug, tačiau civilizuotu būdu pasipildyti degalų atsargas, išskyrus Šilutės uostelį, nėra kur", - sakė jis grįžęs.
UAB "Etnos ekspozicija" generalinis direktorius K. Grigaitis norėjo savo akimis pamatyti, kaip atrodo tos brangios investicijos į Nemuno vandens turizmą naudojant Europos Sąjungos (ES) paramą. Vien tik įvairioms turizmo galimybių studijoms buvo išleisti 200 tūkst. Lt, o prieplaukoms ir uosteliams statyti - net 40 mln. Lt. Projektai įgyvendinti prieš dvejus metus, tačiau apie tai, kaip tos prieplaukos naudojamos, iki šiol daugiau nieko nebuvo girdėjęs.
Komentuoti:
-
Panašu, kad atbuliems savivarčiams privažiuoti ir į laivus išpilti krovinį.
Komentuoti:
-
O kam tie tiltai buvo naudojami?
Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimąJurbarko uostas. Be galo liūdna ir graudu matyti visa tai...
Tiltas Nr. 1
Tiltas Nr. 3.
Tiltas Nr. 2.
Komentuoti:
-
Žemsiurbė padės visiems, tik ne gamtai?
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...gamtai-824599/Nemuno žemupyje ties Uostadvariu visu korpuso ir gruntolaidžio ilgiu išsirangė žemsiurbė „Nemuno 11“. Ji užgulė dugno seklumas, rašo lrytas.lt.
„Žemsiurbė pagilins laivakelį į Uostadvario žiemos uostą, kad dugno sąnašos netrukdytų “, - užkalbintas sakė vietinis gyventojas, ilgametis vidaus vandens kelių prižiūrėtojas kapitonas Steponas Gintalas. Pasak jo, kai šis laivakelis bus garantinio 1,5 metro gylio, žemsiurbę vilkikas per žiotis nutemps į dešinįjį intaką Miniją. Ši pakankamai gili upė įteka į Atmatą kitapus Uostadvario.
Komentuoti:
-
Motorlaivis 'Alantas' ties skaldos sandėliavimo aikštele Mituvos ir Nemuno santakoje.
Komentuoti:
-
Jurbarko uostas. Be galo liūdna ir graudu matyti visa tai...


Tiltas Nr. 1



Tiltas Nr. 3.





Tiltas Nr. 2.


Komentuoti:
-
Nemunas šalia Veliuonos kapinių. VĮ VVKD motorlaivis 'Skalvis' kyla aukštyn...


.. ir leidžiasi žemyn.


- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Del krovinių uosto statybos Marvelėje. Jau yra laimėtojas!
http://www.liwa.lt/documents/0000/vi...ulymu_eile.pdf
Naujos Marvelės krovininės prieplaukos Kaune I etapo statybos darbų pirkimas
Informacija apie sudarytą pasiūlymų eilę
Išnagrinėjus ir patenkinus tiekėjo pretenziją, šiame pirkime sudaryta nauja pasiūlymų eilė:
1. UAB „Kamesta“- pasiūlymo kaina 9 460 621,54 Lt;
2. UAB „Hidrostatyba“- pasiūlymo kaina 12 574 536,76 Lt;
3. AB „Kauno tiltai“ – pasiūlymo kaina 12 979 774,10 Lt.
Laimėjusiu pripažintas UAB „Kamesta“ pasiūlymas ir nuspręsta su šiuo tiekėju sudaryti viešojo statybos darbų pirkimo sutartį. Perkančioji organizacija negali sudaryti pirkimo sutarties anksčiau negu po 15 dienų nuo rašytinio pranešimo apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo pretenziją pateikusiam tiekėjui, suinteresuotiems kandidatams ir suinteresuotiems dalyviams dienos. T.y. pirkimo sutartis bus sudaryta ne anksčiau kaip 2012 m. rugsėjo 21 d.
Komentuoti:
-
Kaune pastatytas kruizinis laivas „Perlas“ pradeda keliones NemunuParašė r08n Rodyti pranešimą
http://www.kaunas.lt/index.php?3553072664
Komentuoti:
-
Nemuno kanalo (senvagės) žemutinėje dalyje (truputėlį žemiau Maironio gatvės tilto į salą) stovi ant seklumos užkliuvusi barža "Alantas", iš salos vežiojusi iš kanalo vagos pašalintą dumblą. Matyt, vanduo Nemune žemiau Kauno HES nuslūgo tiek, kad baržai plaukti šansų neliko... Matyt, belieka laukti vandens lygio pakilimo...
Komentuoti:
-
|šiandien prie Mindaugo tilto mačiau prišvartuotą prie krantinės kažkokį tai dar nematytą Vilniuje laivą. deja neturėjau nei fotiko, nei laiko nueit įdėmiau apžiūrėt, bet lygtai koks tai matomai upinis vilkikas. gal kas žinote ką daugiau ?
Komentuoti:
-
2012-07-13 ~2030 tarp Aleksoto tilto ir Kauno Tarpgalaktinio (ar kaip jį ten) Upių Uosto.

Komentuoti:
-
Laivybos verslo niša Neryje
vz.lt
Sostinės verslas ketina pasiūlyti naujų laivybos maršrutų Neries upe, o strateginiuose planuose numatyta tirti galimybes vystyti laivybą Nerimi tarp Kauno ir Jonavos.
Plačiau: http://vz.lt/article/2012/7/12/laivy...#ixzz20R24NSDU
Komentuoti:
-
Kelionė Nevėžiu 2012.06.16.
Savaitgalį išbandžiau laivybos sąlygas Nevėžyje. Ilgai planuota kelionė pasisekė ir paliko daug įspūdžių. Kelionės maršrutas Kačerginės laivų nuleidimo slipas- Nevėžio žiotys- Babtai – Autostrados tiltas per Nevėžį- Kačerginė (viso apie 76 km).
Maršruto metu upės gylis svyravo tarp 1- 4 metrų gylio, užfiksavome ir 14 metrų gylio vietą, o išplatėjimuose rėvos vos 0,5 metro gylio. Nors upės vaga, jau bene 50 metų, netvarkoma plaukimas ja yra patogus. Iki Babtų dugnas yra smėlingas su dumblo nuosėdomis, tad mūsų 0,5 metro grimzlės laivas praplaukė be jokių trukdžių. Vieninteliai povandeniniai pavojai, anot sutikto Vilkijos laivybos entuziasto, yra nuskendę medžiai. Nežinau, kaip ten su tais nuskendusiais medžiais, tačiau mūsų variklio propelerį „glostė“ tik seklumose pasitaikančios vandens žolės. Visos kelionės metu Nevėžyje vyravo apie 1 km/h srovė, 19-20 laipsnių vandens temperatūra, todėl išplatėjusiose vietose priminė ežerą. Dėl savo lėtos srovės ir aukštupyje įsikūrusių miestų Panevėžio ir Kėdainių upės vanduo ganėtinai drumzlinas, skaidrumas iki 1 metro.
Visą 30 km. nuo žiočių atkarpą Nevėžio pakrantės apžėlę sunkiai praeinamomis džiunglėmis, yra įrengta keletas menkų privačių prieplaukėlių, žymesnis pliažiukas – Babtuose. Žvejų ir brakonierių netrūksta, tad ši upės dalis nėra žuvinga. Laivelių, kaip ir Nemune beveik nelikę: sutikome dvi motorines valtis ir grupelę linksmų turistų baidarėmis.
Plaukimas Nevėžiu iki Babtų –tai įspūdinga kelionė, paliekanti daug teigiamų emocijų. Be nuostabios mūsų gamtos, maršrute galima atrasti ir daug istorinių vietų, piliakalniai, pilys, dvarai, tarpukario paminklai ir žinoma šimtametės paupio gyvenvietės.
Plaukiant padarėme begalę nuotraukų, kurių keletą įkeliu i šį forumą. Jei sudomins, pasižiūrėkite video nuorodą, tačiau pats geriausias būdas, pasitelkus valtelę, atrasti savąjį neatrastą Nevėžį.

Maršruto pradžioje mus pasitiko naujasis Raudondvario tiltas.

Tarpukariu statyto, senojo Raudonvario tilto atramos.

Pakrantės gyventojų originali prieplauka, apsisaugojimui nuo krokodilų, o gal potvynių.

Kačiūniškių dvarelio daugiabutis- tai nusavintas vienuolių benediktinių ūkis.

Kelionės metu aplink zujo „malūnsparniai“

Vilkijos entuziastai tikrina maršrutą Nevėžiu, žada plukdyti turistus iki Žemaitkiemio.

Prie Babtų upė pasidaro seklesnė, dugnas smėlėtas. Neišsimaudyti buvo neįmanoma.

Maršruto tolimiausias taškas – autostrados tiltai per Nevėžį (apie 30km nuo žiočių).

Plačiau:http://youtu.be/Pf2pjc-VJWEPaskutinis taisė Ramūnas kns; 2012.06.19, 18:24.
Komentuoti:
-
Laukiam atsiliepimu ir nuotraukuParašė Rimantas Rodyti pranešimąRyt ir išbandysiu šį maršrutą
O vėliau pabandysiu įdėti nuotraukų.
Tik man idomu kodel butent sekmadieni, o ne tarkim sestadieni plaukioja.
Komentuoti:
-
Ryt ir išbandysiu šį maršrutąParašė Eimantas Rodyti pranešimąSekmadienį prasideda kelionės laivu į Kulautuvą
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...#axzz1wHbnuZDA
O vėliau pabandysiu įdėti nuotraukų.
Komentuoti:














Komentuoti: