NM-18-33 : Boeing 717, 737, 747, 757, 767, 787, MD-11 and MD-90 Aeroplanes - Fuel Control Switch Locking
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Šeip tai yra buvę problemų su tais jungikliais, neveikė blokavimas, kad negalėtum perjungti nepatraukęs į viršų, buvo išleistas saugumo biuletenisbet nuo 2018 jau turėjo visi būti pakeisti. Bet kuriuo atveju jungikliai patys persijungti negalėjo.
Paskutinis taisė gerietis; 2025.07.13, 21:07.
- 3 patinka
-
na lemputej siulas yra arba elektronika, o cia gi visiskai "analogue" - mechaninis jungiklis, kuris negali sugest ar persijungt. sugedus jungikliui neveiks tiesiog o ne persijungs.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lemputė namie gali užgesti nebūtinai perjungus jungiklį mechaniškai, bet ir jam sugedus.

Komentuoti:
-
Galėtų video įrašinėti ir nereikėtų iš bezdėjimo garso spręsti, kurio piloto tai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Lemputė namie gali užgesti nebūtinai perjungus jungiklį mechaniškai, bet ir jam sugedus.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
kaip gali mechaniniai jungikliai patys persijungti ir dar du ?
Paskutinis taisė Lettered; 2025.07.12, 21:51.
Komentuoti:
-
kaip gali mechaniniai jungikliai patys persijungti ir dar du ?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar taip negalėjo įvykti dėl pačių jungiklių gedimo?
Komentuoti:
-
huh, Lettered išstojo su pozicija, kad čia lėktuvo gedimas, o po to persigalvojo. report skaičiau, bet paskutinio komentaro gerai turbūt neParašė gerietis Rodyti pranešimą
o tu bandei? Vienu metu abiejų viena ranka išjungti neįmanoma, todėl užtruko 1 sek. kad išjungti antrą.
Komentuoti:
-
o tu bandei? Vienu metu abiejų viena ranka išjungti neįmanoma, todėl užtruko 1 sek. kad išjungti antrą.Parašė rmss Rodyti pranešimąO tu bent bandei paskaityt preliminary report?
Komentuoti:
-
O tu bent bandei paskaityt preliminary report?
Engine 1 and Engine 2 fuel cutoff switches transitioned from RUN to CUTOFF position one after another with a time gap of 01 sec
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąDu jungikliai vienu metu sugedo, mechaniškai persijungdami į padėtį "OFF? Nemanau.
Vienam iš pilotų užėjo proto patamsėjimas ir nesuprato ką daro, arba nutarė nusižudyti tokiu nuvalkiotu būdu."It would be almost impossible to pull both switches with a single movement of one hand, and this makes accidental deployment unlikely," a Canada-based air accidents investigator, who wanted to remain unnamed, told the BBC.
Komentuoti:
-
Du jungikliai vienu metu sugedo, mechaniškai persijungdami į padėtį "OFF? Nemanau.
Vienam iš pilotų užėjo proto patamsėjimas ir nesuprato ką daro, arba nutarė nusižudyti tokiu nuvalkiotu būdu.
P.S. čia tiksliukai apsiverkė dėl "vienu metu", kai išsikungė antras po sekundės, tai skaitykiteDu jungikliai sugedo 1 sekundės intervalu, mechaniškai persijungdami į padėtį "OFF? Nemanau.Paskutinis taisė gerietis; 2025.07.12, 20:25.
Komentuoti:
-
Ar taip negalėjo įvykti dėl pačių jungiklių gedimo?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Juoda ant balto parašyta kad variklių kuro jungikliai buvo perjungti į atjungą padėtį, kokie dar neaiškumai tau?
Komentuoti:
-
Juoda ant balto parašyta kad variklių kuro jungikliai buvo perjungti į atjungą padėtį, kokie dar neaiškumai tau?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nelabai panašu į tyčinį, pilotai panašu iš įrašo buvo šoke ir nesuprato, kodėl atsijungė kuro tiekimas. Kažkiek primena katastrofas su 737 Max, kai problemų sprendimas dėl daviklių irgi buvo tik "rekomendacinio" pobūdžio ir tik turtingų šalių avialinijos įsidėjo juos papildomus.
US regulator flagged fuel switch issues in 2018, what Air India told probe team: ‘Not mandatory’
Komentuoti:
-
Nelabai panašu į tyčinį, pilotai panašu iš įrašo buvo šoke ir nesuprato, kodėl atsijungė kuro tiekimas. Kažkiek primena katastrofas su 737 Max, kai problemų sprendimas dėl daviklių irgi buvo tik "rekomendacinio" pobūdžio ir tik turtingų šalių avialinijos įsidėjo juos papildomus.Parašė rmss Rodyti pranešimąPanašu, kad AI171 buvo tyčinis veiksmas :/
https://aaib.gov.in/What's%20New%20A...t%20VT-ANB.pdf
US regulator flagged fuel switch issues in 2018, what Air India told probe team: ‘Not mandatory’Paskutinis taisė Lettered; 2025.07.12, 13:51.
Komentuoti:
-
Su indiška priežiūros ir darbo kultūra nenustebčiau, kad ne tik ekranai ar AC neveikė.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Nuo neveikiančio ekrano lėktuvai nekrenta, o be veikiančios oro tiekimo sistemos skristi ir fiziškai neįmanoma, tad greičiausiai tiesiog taupė. Tai čia tokie labiau dėmėsį atitraukiantys nuo realių avarijos priežasčių pasakojimai.
Komentuoti:
-
Panašu, kad AI171 buvo tyčinis veiksmas :/
https://aaib.gov.in/What's%20New%20A...t%20VT-ANB.pdfThe aircraft achieved the maximum recorded airspeed of 180 Knots IAS at about 08:08:42 UTC and immediately thereafter, the Engine 1 and Engine 2 fuel cutoff switches transitioned from RUN to CUTOFF position one after another with a time gap of 01 sec. The Engine N1 and N2 began to decrease from their take-off values as the fuel supply to the engines was cut off. In the cockpit voice recording, one of the pilots is heard asking the other why did he cutoff. The other pilot responded that he did not do so.
Komentuoti:
-
Nuo neveikiančio ekrano lėktuvai nekrenta, o be veikiančios oro tiekimo sistemos skristi ir fiziškai neįmanoma, tad greičiausiai tiesiog taupė. Tai čia tokie labiau dėmėsį atitraukiantys nuo realių avarijos priežasčių pasakojimai.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą„Niekas neveikia“: likus kelioms valandoms iki katastrofos vaizdo įraše užfiksuoti gedimai „Air India“ lėktuve https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivyki...ktuve-38265068
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai čia average Air India lėktuvas„Kondicionierius visiškai neveikia. Kaip įprasta, neveikia ir jūsų televizorių ekranai, taip pat neveikia ir mygtukas, skirtas iškviesti įgulos narius“
- 1 patinka
Komentuoti:
-
„Niekas neveikia“: likus kelioms valandoms iki katastrofos vaizdo įraše užfiksuoti gedimai „Air India“ lėktuve https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivyki...ktuve-38265068
Keleivis, kuris, kaip pranešama, skrido pražūtingu „Air India“ lėktuvu likus dviem valandoms iki jo katastrofos, per kurią žuvo daugiau kaip 200 žmonių, paskelbė šokiruojantį vaizdo įrašą, kuriame jis sako, kad lėktuvo salone „niekas neveikė“, įskaitant šviesas, oro kondicionierius ir sėdynių atlošuose esančius ekranus, rašo „New York Post“.
Šiurpą keliantis vaizdo įrašas, kaip teigiama, buvo nufilmuotas lėktuvo „Boeing 787 Dreamliner“ viduje priešpaskutinio skrydžio metu, kai jis skrido iš Delio į Ahmedabadą, likus kelioms valandoms iki jo katastrofos netrukus po pakilimo pakeliui į Londono Gatviko oro uostą. „Buvau tame pačiame prakeiktame lėktuve likus dviem valandoms iki jo pakilimo iš Ahmedabado“, – socialinėje tinkle „X“ rašė Akashas Vatsa. „Skridau šiuo lėktuvu iš Delio į Ahmedabadą. Pastebėjau neįprastų dalykų šioje vietoje“, – tęsė jis ir pridūrė, kad nufilmavo akivaizdžiai sugedusį lėktuvą, kad vėliau galėtų pasidalyti filmuota medžiaga su „Air India“. „Air India“ lydi nesėkmės: dėl grasinimų teko nusileisti avariniu būdu „Kondicionierius visiškai neveikia. Kaip įprasta, neveikia ir jūsų televizorių ekranai, taip pat neveikia ir mygtukas, skirtas iškviesti įgulos narius“, – vaizdo įraše girdėti Vatsos žodžiai. Jis taip pat skundėsi, kad „prakaituoja kaip velnias“ dėl kondicionieriaus trūkumo, ir pridūrė, kad būtent dėl to „Air India“ laikoma viena blogiausių oro linijų pasaulyje“.Paskutinis taisė Arunasx; 2025.06.14, 08:40.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tik lėktuvo modelis kitasParašė zanaz Rodyti pranešimąToks juodesnis humoras, bet vienintelis likęs gyvas keleivis sėdėjo 11A kėdėje
Komentuoti:
Komentuoti: