Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DeSadas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar taip negalėjo įvykti dėl pačių jungiklių gedimo?
    kaip gali mechaniniai jungikliai patys persijungti ir dar du ?

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    o tu bandei? Vienu metu abiejų viena ranka išjungti neįmanoma, todėl užtruko 1 sek. kad išjungti antrą.
    huh, Lettered išstojo su pozicija, kad čia lėktuvo gedimas, o po to persigalvojo. report skaičiau, bet paskutinio komentaro gerai turbūt ne

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    O tu bent bandei paskaityt preliminary report?
    o tu bandei? Vienu metu abiejų viena ranka išjungti neįmanoma, todėl užtruko 1 sek. kad išjungti antrą.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    O tu bent bandei paskaityt preliminary report?
    Engine 1 and Engine 2 fuel cutoff switches transitioned from RUN to CUTOFF position one after another with a time gap of 01 sec

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Du jungikliai vienu metu sugedo, mechaniškai persijungdami į padėtį "OFF? Nemanau.
    Vienam iš pilotų užėjo proto patamsėjimas ir nesuprato ką daro, arba nutarė nusižudyti tokiu nuvalkiotu būdu.
    "It would be almost impossible to pull both switches with a single movement of one hand, and this makes accidental deployment unlikely," a Canada-based air accidents investigator, who wanted to remain unnamed, told the BBC.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Du jungikliai vienu metu sugedo, mechaniškai persijungdami į padėtį "OFF? Nemanau.
    Vienam iš pilotų užėjo proto patamsėjimas ir nesuprato ką daro, arba nutarė nusižudyti tokiu nuvalkiotu būdu.

    P.S. čia tiksliukai apsiverkė dėl "vienu metu", kai išsikungė antras po sekundės, tai skaitykite
    Du jungikliai sugedo 1 sekundės intervalu, mechaniškai persijungdami į padėtį "OFF? Nemanau.
    Paskutinis taisė gerietis; 2025.07.12, 19:25.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Juoda ant balto parašyta kad variklių kuro jungikliai buvo perjungti į atjungą padėtį, kokie dar neaiškumai tau?
    Ar taip negalėjo įvykti dėl pačių jungiklių gedimo?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nelabai panašu į tyčinį, pilotai panašu iš įrašo buvo šoke ir nesuprato, kodėl atsijungė kuro tiekimas. Kažkiek primena katastrofas su 737 Max, kai problemų sprendimas dėl daviklių irgi buvo tik "rekomendacinio" pobūdžio ir tik turtingų šalių avialinijos įsidėjo juos papildomus.

    US regulator flagged fuel switch issues in 2018, what Air India told probe team: ‘Not mandatory’
    Juoda ant balto parašyta kad variklių kuro jungikliai buvo perjungti į atjungą padėtį, kokie dar neaiškumai tau?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Panašu, kad AI171 buvo tyčinis veiksmas :/



    https://aaib.gov.in/What's%20New%20A...t%20VT-ANB.pdf
    Nelabai panašu į tyčinį, pilotai panašu iš įrašo buvo šoke ir nesuprato, kodėl atsijungė kuro tiekimas. Kažkiek primena katastrofas su 737 Max, kai problemų sprendimas dėl daviklių irgi buvo tik "rekomendacinio" pobūdžio ir tik turtingų šalių avialinijos įsidėjo juos papildomus.

    US regulator flagged fuel switch issues in 2018, what Air India told probe team: ‘Not mandatory’
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.07.12, 12:51.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Nuo neveikiančio ekrano lėktuvai nekrenta, o be veikiančios oro tiekimo sistemos skristi ir fiziškai neįmanoma, tad greičiausiai tiesiog taupė. Tai čia tokie labiau dėmėsį atitraukiantys nuo realių avarijos priežasčių pasakojimai.
    Su indiška priežiūros ir darbo kultūra nenustebčiau, kad ne tik ekranai ar AC neveikė.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Panašu, kad AI171 buvo tyčinis veiksmas :/

    The aircraft achieved the maximum recorded airspeed of 180 Knots IAS at about 08:08:42 UTC and immediately thereafter, the Engine 1 and Engine 2 fuel cutoff switches transitioned from RUN to CUTOFF position one after another with a time gap of 01 sec. The Engine N1 and N2 began to decrease from their take-off values as the fuel supply to the engines was cut off. In the cockpit voice recording, one of the pilots is heard asking the other why did he cutoff. The other pilot responded that he did not do so.
    https://aaib.gov.in/What's%20New%20A...t%20VT-ANB.pdf

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    „Niekas neveikia“: likus kelioms valandoms iki katastrofos vaizdo įraše užfiksuoti gedimai „Air India“ lėktuve https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivyki...ktuve-38265068


    Nuo neveikiančio ekrano lėktuvai nekrenta, o be veikiančios oro tiekimo sistemos skristi ir fiziškai neįmanoma, tad greičiausiai tiesiog taupė. Tai čia tokie labiau dėmėsį atitraukiantys nuo realių avarijos priežasčių pasakojimai.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Reikėtų labiau sunerimti, jei viskas veiktų.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    „Kondicionierius visiškai neveikia. Kaip įprasta, neveikia ir jūsų televizorių ekranai, taip pat neveikia ir mygtukas, skirtas iškviesti įgulos narius“
    Tai čia average Air India lėktuvas

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „Niekas neveikia“: likus kelioms valandoms iki katastrofos vaizdo įraše užfiksuoti gedimai „Air India“ lėktuve https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivyki...ktuve-38265068
    Keleivis, kuris, kaip pranešama, skrido pražūtingu „Air India“ lėktuvu likus dviem valandoms iki jo katastrofos, per kurią žuvo daugiau kaip 200 žmonių, paskelbė šokiruojantį vaizdo įrašą, kuriame jis sako, kad lėktuvo salone „niekas neveikė“, įskaitant šviesas, oro kondicionierius ir sėdynių atlošuose esančius ekranus, rašo „New York Post“.
    Šiurpą keliantis vaizdo įrašas, kaip teigiama, buvo nufilmuotas lėktuvo „Boeing 787 Dreamliner“ viduje priešpaskutinio skrydžio metu, kai jis skrido iš Delio į Ahmedabadą, likus kelioms valandoms iki jo katastrofos netrukus po pakilimo pakeliui į Londono Gatviko oro uostą. „Buvau tame pačiame prakeiktame lėktuve likus dviem valandoms iki jo pakilimo iš Ahmedabado“, – socialinėje tinkle „X“ rašė Akashas Vatsa. „Skridau šiuo lėktuvu iš Delio į Ahmedabadą. Pastebėjau neįprastų dalykų šioje vietoje“, – tęsė jis ir pridūrė, kad nufilmavo akivaizdžiai sugedusį lėktuvą, kad vėliau galėtų pasidalyti filmuota medžiaga su „Air India“. „Air India“ lydi nesėkmės: dėl grasinimų teko nusileisti avariniu būdu „Kondicionierius visiškai neveikia. Kaip įprasta, neveikia ir jūsų televizorių ekranai, taip pat neveikia ir mygtukas, skirtas iškviesti įgulos narius“, – vaizdo įraše girdėti Vatsos žodžiai. Jis taip pat skundėsi, kad „prakaituoja kaip velnias“ dėl kondicionieriaus trūkumo, ir pridūrė, kad būtent dėl to „Air India“ laikoma viena blogiausių oro linijų pasaulyje“.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2025.06.14, 07:40.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    Toks juodesnis humoras, bet vienintelis likęs gyvas keleivis sėdėjo 11A kėdėje
    Tik lėktuvo modelis kitas

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Toks juodesnis humoras, bet vienintelis likęs gyvas keleivis sėdėjo 11A kėdėje

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Daugiau video su analizėmis pažiūrėjau, tai be flap'sų gal išties nelabai, per didelis orlaivis. Dar viename atkreipė dėmesį į keistoką garsą praskrendančio orlaivio, tai hipotezė, kad buvo išsiskleidęs RAT, kas turbūt reikštų jog iš ties galėjo nutikti kažkas neįprasto varikliams.
    Arba elektronikai. Kita versija, kad vietoje Gear Up, FO flaps'us suskleidė.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Atsiplėšti galima, pakilti vargu. Taip taip teoriškai gali užtekti flaps1 arba slads (t.y. sparno priekinės dalies). Šiaip ar taip b787 super modernus lėktuvas, jeigu jie būtų kilę be flapsų, viskas būtų kabinoje skambėję.

    Buvo pasirodę spekuliacijų, kad nuo pusės tako bandė kilti, bet flightradar24 duomenimis, bėgėjosi nuo pat tako pradžios.

    Tai pirmoji 787 katastrofa.
    Daugiau video su analizėmis pažiūrėjau, tai be flap'sų gal išties nelabai, per didelis orlaivis. Dar viename atkreipė dėmesį į keistoką garsą praskrendančio orlaivio, tai hipotezė, kad buvo išsiskleidęs RAT, kas turbūt reikštų jog iš ties galėjo nutikti kažkas neįprasto varikliams.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar Boeing avarija Vilniuje turėjo reputacinių bėdų?
    Taip, žinoma turėjo.

    Komentuoti:

Working...
X