Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Bet įmanoma pakilti ir jų neisskleidus. Juo labiau lėktuvas jau buvo pakilęs ir pasiekęs kažkokį tai aukštį bei galiausiai nesugebėjo nei toliau kilti, nei išlaikyti aukščio. Panašu, kad traukos iš variklių pritrūko.
Buvo pasirodę spekuliacijų, kad nuo pusės tako bandė kilti, bet flightradar24 duomenimis, bėgėjosi nuo pat tako pradžios.
Tai pirmoji 787 katastrofa.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lėktuvai tiek kyla, tiek ir leidžiasi su užsparniais.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKylant tas užsparnių nustatymas gerokai mažesnis, kažkokiam drebančiam video gal ir nesimato. Arba pradėjo kristi kai užsparniai jau buvo įtraukti.
Komentuoti:
-
Kylant tas užsparnių nustatymas gerokai mažesnis, kažkokiam drebančiam video gal ir nesimato. Arba pradėjo kristi kai užsparniai jau buvo įtraukti.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Indijoje sudužo po pakilimo, o ne leisdamasis. Be užsparniu jis kaip tik turėjo greičiau greitėti ir kilti.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar Boeing avarija Vilniuje turėjo reputacinių bėdų? Pagal video atrodo panašus incidentas, lėktuvas smenga be išskleistų užsparnių.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Aš suprantu, bet vis vieną reputacinės bėdos būna, net ir be kaltės.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Neaišku, ar čia gamintojo bėdos, juolab nukrito tokioje atsilikusioje šalyje, kur bet kas gali atsitikti.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTik pradėjo atsigauti Boeingas, ir vėl smūgis.
Komentuoti:
-
-
Taip - https://www.15min.lt/verslas/naujien...ra-667-2467980
Radioh.no rašo, kad antradienį Haugesiundo oro uoste stovėjęs „Wizz Air“ orlaivis tėškėsi uodega į žemę, nes keleivių išlaipinimo ir bagažo iškrovimo metu nesėkmingai pasiskirstė svoris.
Pasak oro uosto operacijų vadovo Jano Ove Solstrando, dėl per didelio kilogramų kiekio uodegoje orlaivis pasviro atgal. Jo teigimu, lėktuvas patyrė įlenkimą, todėl turi būti atliktas techninis patikrinimas.
Komentuoti:
-
Lietuviškasis LY-UNO, atsisėdo Haugesunde, keleiviams sulipus į galą.
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.06.12, 05:15.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Newark airport video radar screens go dark again
Newark Airport radar outage raises ongoing safety concerns.
Radar systems at Newark Liberty International Airport failed once more early on Friday morning, causing concern and disruption less than a fortnight after a similar incident led to widespread flight delays and cancellations. This latest malfunction occurred shortly before 4 a.m., as reported by WABC, and involved critical radar screens going dark during air traffic operations.
During the outage, air traffic controllers were forced to adapt quickly, with some being heard on audio recordings informing incoming flights of the situation. One such controller advised a private jet arriving from Cyprus to maintain an altitude of 3,000 feet in case communication was lost during its descent. These precautionary instructions underscore the severity of the situation and the potential danger posed by unexpected system failures.
Another transmission reportedly captured a controller notifying a FedEx cargo flight of the radar issue, suggesting that multiple aircraft were directly affected by the brief but concerning lapse in functionality.
Just two weeks prior, on 28 April, a significant radar failure disrupted operations when air traffic controllers temporarily lost contact with aircraft in flight for at least 30 seconds. That event triggered a cascade of cancellations and delays, severely impacting both travellers and airline schedules.
In the aftermath of the earlier malfunction, the The Federal Aviation Administration (FAA) attributed the disruption to the physical breakdown of a telecommunications line. They also pointed to other compounding factors, such as an ongoing shortage of air traffic control staff and ongoing runway construction, both of which have made maintaining smooth airport operations increasingly difficult.
Newark Liberty has seen continued operational struggles, with these repeated system malfunctions bringing to light deeper infrastructural and staffing challenges. Travellers using the airport have had to contend with mounting delays and uncertainty, raising questions about long-term reliability and passenger safety.
The repeated failures at one of the United States’ major transportation hubs are prompting renewed scrutiny of the FAA and its infrastructure management. The ability of air traffic controllers to respond under pressure has been admirable, but the persistence of technical issues demands a comprehensive review and modernisation of airport systems.
Until these systemic issues are resolved, further disruptions remain a possibility, leaving travellers, airline personnel, and airport staff alike to brace for ongoing uncertainty at Newark Liberty
Komentuoti:
-
Dar demonstracija „ant pirštų“ pagal ataskaitos duomenis realioje B737 kabinoje iš kapitono pozicijos
Авиакатастрофа в Вильнюсе. Подробный разбор.
https://youtu.be/751KbFC4EoE?t=3630Paskutinis taisė arte; 2025.04.15, 03:21.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Too low flaps nebuvo. O kai dašuto, tai ir darė go around, tik jau vėlu buvo.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBet svarbiausia, jog išskleidus užsparnius jauti pasipriešinimą ir garsą hidraulinės sistemos. Buvo ir įspėjimas, "too low flaps", bet jį ignoravo, nes svirtelė juk nuleista. Kas turėjo būti daroma? Go around ir essnt ore pabandyti išsiaiškinti problemą, o ne bet kokiu būdu stengtis nutupdyti orlaivį.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: