Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciurlionis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Bet įmanoma pakilti ir jų neisskleidus. Juo labiau lėktuvas jau buvo pakilęs ir pasiekęs kažkokį tai aukštį bei galiausiai nesugebėjo nei toliau kilti, nei išlaikyti aukščio. Panašu, kad traukos iš variklių pritrūko.
    Atsiplėšti galima, pakilti vargu. Taip taip teoriškai gali užtekti flaps1 arba slads (t.y. sparno priekinės dalies). Šiaip ar taip b787 super modernus lėktuvas, jeigu jie būtų kilę be flapsų, viskas būtų kabinoje skambėję.

    Buvo pasirodę spekuliacijų, kad nuo pusės tako bandė kilti, bet flightradar24 duomenimis, bėgėjosi nuo pat tako pradžios.

    Tai pirmoji 787 katastrofa.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Lėktuvai tiek kyla, tiek ir leidžiasi su užsparniais.
    Bet įmanoma pakilti ir jų neisskleidus. Juo labiau lėktuvas jau buvo pakilęs ir pasiekęs kažkokį tai aukštį bei galiausiai nesugebėjo nei toliau kilti, nei išlaikyti aukščio. Panašu, kad traukos iš variklių pritrūko.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Kylant tas užsparnių nustatymas gerokai mažesnis, kažkokiam drebančiam video gal ir nesimato. Arba pradėjo kristi kai užsparniai jau buvo įtraukti.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Kylant tas užsparnių nustatymas gerokai mažesnis, kažkokiam drebančiam video gal ir nesimato. Arba pradėjo kristi kai užsparniai jau buvo įtraukti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Indijoje sudužo po pakilimo, o ne leisdamasis. Be užsparniu jis kaip tik turėjo greičiau greitėti ir kilti.
    Lėktuvai tiek kyla, tiek ir leidžiasi su užsparniais.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar Boeing avarija Vilniuje turėjo reputacinių bėdų? Pagal video atrodo panašus incidentas, lėktuvas smenga be išskleistų užsparnių.
    Indijoje sudužo po pakilimo, o ne leisdamasis. Be užsparniu jis kaip tik turėjo greičiau greitėti ir kilti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Aš suprantu, bet vis vieną reputacinės bėdos būna, net ir be kaltės.
    Ar Boeing avarija Vilniuje turėjo reputacinių bėdų? Pagal video atrodo panašus incidentas, lėktuvas smenga be išskleistų užsparnių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Neaišku, ar čia gamintojo bėdos, juolab nukrito tokioje atsilikusioje šalyje, kur bet kas gali atsitikti.
    Aš suprantu, bet vis vieną reputacinės bėdos būna, net ir be kaltės.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tik pradėjo atsigauti Boeingas, ir vėl smūgis.
    Neaišku, ar čia gamintojo bėdos, juolab nukrito tokioje atsilikusioje šalyje, kur bet kas gali atsitikti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tik pradėjo atsigauti Boeingas, ir vėl smūgis.

    Komentuoti:


  • Mantini
    replied
    Indijoje kildamas sudužo Air India 787 Dreamlineris.

    https://www.bbc.com/news/live/c8d1r3m8z92t
    Paskutinis taisė Mantini; 2025.06.12, 11:08.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Taip - https://www.15min.lt/verslas/naujien...ra-667-2467980
    Radioh.no rašo, kad antradienį Haugesiundo oro uoste stovėjęs „Wizz Air“ orlaivis tėškėsi uodega į žemę, nes keleivių išlaipinimo ir bagažo iškrovimo metu nesėkmingai pasiskirstė svoris.

    Pasak oro uosto operacijų vadovo Jano Ove Solstrando, dėl per didelio kilogramų kiekio uodegoje orlaivis pasviro atgal. Jo teigimu, lėktuvas patyrė įlenkimą, todėl turi būti atliktas techninis patikrinimas.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    dar ir taip buna?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Lietuviškasis LY-UNO, atsisėdo Haugesunde, keleiviams sulipus į galą.

    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.06.12, 05:15.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Newark airport video radar screens go dark again
    Newark Airport radar outage raises ongoing safety concerns.
    Radar systems at Newark Liberty International Airport failed once more early on Friday morning, causing concern and disruption less than a fortnight after a similar incident led to widespread flight delays and cancellations. This latest malfunction occurred shortly before 4 a.m., as reported by WABC, and involved critical radar screens going dark during air traffic operations.
    During the outage, air traffic controllers were forced to adapt quickly, with some being heard on audio recordings informing incoming flights of the situation. One such controller advised a private jet arriving from Cyprus to maintain an altitude of 3,000 feet in case communication was lost during its descent. These precautionary instructions underscore the severity of the situation and the potential danger posed by unexpected system failures.
    Another transmission reportedly captured a controller notifying a FedEx cargo flight of the radar issue, suggesting that multiple aircraft were directly affected by the brief but concerning lapse in functionality.
    Just two weeks prior, on 28 April, a significant radar failure disrupted operations when air traffic controllers temporarily lost contact with aircraft in flight for at least 30 seconds. That event triggered a cascade of cancellations and delays, severely impacting both travellers and airline schedules.
    In the aftermath of the earlier malfunction, the The Federal Aviation Administration (FAA) attributed the disruption to the physical breakdown of a telecommunications line. They also pointed to other compounding factors, such as an ongoing shortage of air traffic control staff and ongoing runway construction, both of which have made maintaining smooth airport operations increasingly difficult.
    Newark Liberty has seen continued operational struggles, with these repeated system malfunctions bringing to light deeper infrastructural and staffing challenges. Travellers using the airport have had to contend with mounting delays and uncertainty, raising questions about long-term reliability and passenger safety.
    The repeated failures at one of the United States’ major transportation hubs are prompting renewed scrutiny of the FAA and its infrastructure management. The ability of air traffic controllers to respond under pressure has been admirable, but the persistence of technical issues demands a comprehensive review and modernisation of airport systems.
    Until these systemic issues are resolved, further disruptions remain a possibility, leaving travellers, airline personnel, and airport staff alike to brace for ongoing uncertainty at Newark Liberty

    Komentuoti:


  • arte
    replied
    Dar demonstracija „ant pirštų“ pagal ataskaitos duomenis realioje B737 kabinoje iš kapitono pozicijos

    Авиакатастрофа в Вильнюсе. Подробный разбор.
    https://youtu.be/751KbFC4EoE?t=3630
    Paskutinis taisė arte; 2025.04.15, 03:21.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Too low flaps nebuvo. O kai dašuto, tai ir darė go around, tik jau vėlu buvo.
    5 s iki smūgio į žemę?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Bet svarbiausia, jog išskleidus užsparnius jauti pasipriešinimą ir garsą hidraulinės sistemos. Buvo ir įspėjimas, "too low flaps", bet jį ignoravo, nes svirtelė juk nuleista. Kas turėjo būti daroma? Go around ir essnt ore pabandyti išsiaiškinti problemą, o ne bet kokiu būdu stengtis nutupdyti orlaivį.
    Too low flaps nebuvo. O kai dašuto, tai ir darė go around, tik jau vėlu buvo.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tokiu laiku skrendant tai suprantama žmogiška klaida paspausti netyčia ne mygtuką tarp tokios krūvos. Labiau stebina ant kiek būtent šio lėktuvo saugumo sistemos atsilikusios (gal ir neturėtų stebinti, kai lėktuvui 31 metai). Su nauju automobiliu važiuojant net dėl visokių smulkmenų yra perspėjama, pvz. mieste ant 51 km/h ekranas iš kart mirksi ir pypsi, kad greitis viršijamas, o čia lėktuvas ramiai leidžiasi belenkiek minučių be užsparnių (nors turėjo jie būti vis išskleidžiami po truputį net ne vieną kartą) ir niekas nieko neperspėja, tik kai jau šaukštai po pietų ir stall'as pradeda vykti pačioje pabaigoje...
    Net esant išjungtai hidraulikai, flap svirtelę gali nustatyti į reikiamą padėtį:


    Bet indikatoriuje matosi, kad užsparniai neišsiskleidę:



    Dega ir Master caution mygtukas:



    Bet svarbiausia, jog išskleidus užsparnius jauti pasipriešinimą ir garsą hidraulinės sistemos. Buvo ir įspėjimas, "too low flaps", bet jį ignoravo, nes svirtelė juk nuleista. Kas turėjo būti daroma? Go around ir esant ore pabandyti išsiaiškinti problemą, o ne bet kokiu būdu stengtis nutupdyti orlaivį.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.04.02, 20:43.

    Komentuoti:

Working...
X