Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Į Tbilisį oro bendrovė skrydžius rengė nuo 2006 metų — vidutiniškai vykdė apie 7 reisus per savaitę. Biurą šiame mieste atidarė siekdama stiprinti savo pozicijas Kaukaze.
    „airBaltic“ skrydžiai jungia Gruzijos sostinę Tbilisį su svarbiausiais Vakarų Europos, Skandinavijos, Viduržemio jūros regiono ir Artimųjų Rytų oro uostais. Skrydžių tvarkaraštį galima rasti bendrovės interneto svetainėje.
    Šiuo metu „airBaltic“ biurus turi Latvijoje, Berlyne, Kijeve, Maskvoje, Sankt Peterburge, Klaipėdoje, Taline, Tbilisyje ir Vilniuje.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment



      Prieš keletą dienų Kinija paskelbė pristatanti pirmuosius šioje šalyje sukurtus civilinio lainerio C919 modelius. Tai 156 vietų keleivinis lėktuvas, kuris jau 2016m. lygiomis teisėmis konkuruos su garsiaisiais Boeing ir Airbus lėktuvais.
      Dviems elitinėms civilinių lėktuvų gamintojams pastarosios savaitės buvo išties nelengvos.
      Žiniasklaidoje netilo pranešimai apie Airbus A380 gedimus, o bandomasis naujojo Boeing 787 Dreamliner skrydis buvo nutrauktas – lėktuvo salone pasklidus dūmams, lėktuvą pilotai nutupdė avariniu būdu. Bet jei dvi aviacijos pasaulio bendrovės-milžinės tikėjosi, jog tai bus visi nemalonumai, jos klydo.
      Prieš keletą dienų Kinija paskelbė pristatanti šioje šalyje kuriamo lainerio C919 modelį. C919 - tai 156 vietų keleivinis lėktuvas, kuris jau 2016m. lygiomis teisėmis turėtų konkuruoti su garsiaisiais Boeing ir Airbus lėktuvais.
      C919 nebus supergigantiško dydžio kaip, tarkim, naujasis Boeing 787 Dreamliner ar dviaukštis Airbus A380. Tačiau kinų kūrinys konkuruos su Boeing 737 ir Airbus A320 modeliais.
      Turint omenyje tai, kad Kinija yra sparčiausiai pasaulyje besiplečianti oro skrydžių rinka, bendrovėms Airbus ir Boeing šis projektas gali tapti pakankamai karčia piliule, kurią reikės kažkaip nuryti.
      Kinijai per artimiausius 20 metų reikės daugiau kaip 4 tūkst. oro lainerių, o tai sudaro apie 480 mlrd. JAV dolerių. Kinijos oro transporto rinkos poreikius ir pinigus kol kas sėkmingai dalinosi Boeing ir Airbus. Tačiau šio riebaus torto luito abi bendrovės neteks rinkoje pasirodžius kiniškam C919.
      Tiesa, dar nežinia, ar kinų sukurtas lėktuvas bus sėkmingas. Civilinių oro lainerių konstravimas yra didžiulis iššūkis. Tai paaiškina, kodėl tokią, iš pirmo žvilgsnio, aukso gyslą kaip oro lainerių gamyba, eksploatuoja vos kelios bendrovės.
      Tačiau Kinija pradeda ne nuo nulio. Nors C919 dizainas sukurtas Šanchajuje ir priklauso Kinijos komercinių lėktuvų korporacijai, lėktuvo „vidaus organai“, ko gero, atkeliaus iš stambiausių Vakarų pasaulio avia-gamintojų – Honeywell, General Eletrics Aviation, Eaton.
      Nors Kinija yra pareiškusi, jog variklius naujiesiems lėktuvams bandys gaminti ji pati, kol kas yra sutarta, jog galios agregatus LEAP-X šiems lėktuvams tieks jungtinė JAV-Prancūzijos bendrovė CFM.
      Panašu, jog Kinija, manipuliuodama kolosalia savo rinka, siekia prisitraukti ir perimti geriausias pirmaujančių vakarų bendrovių aviacijos technologijas, o šios, savo ruožtu, mainais už bendradarbiavimą norėtų dalies akcijų paketų ir bendrų įmonių.
      Reikėtų nepamiršti ir to, jog C919 nėra pirmasis kinų mėginimas įeiti į civilinių lainerių konstruktorių rinką. Tiesa, šįkart Kinija savo rankose laiko rimtą kozirį – milžinišką rinką, kuria ji mėgins prisivilioti pažangiausias vakarietiškas technologijas. Tačiau pirma reikia sulaukti C919 sėkmės. Pirmasis C919 lainerio skrydis planuojamas 2014 m. Ateityje Kinija planuoja gaminti C929 ir C939 lėktuvų modelius.

      Keletas C919 charakteristikų:
      Korpuso plotis — 3,96 m
      Korpuso aukštis — 4,166 m
      Bendras sparnų ilgis — 33,6 m
      Optimalus greitis — 0,785 macho (garso greičio). (1 machas +15ºC oro temperatūroje jūros lygyje prilygsta 370,3 m/s)
      Maksimalus skrydžio aukštis — 12 100 metrų.
      Skrydžio nuotolis — 4075 km (2200 jūrmylių) arba 5555 km (3000 jūrmylių).

      Yra video.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Pilnas lėktuvo pavadinimas - Comac C919.
        You might surprise yourself.

        Miestai.net FB

        Comment


          Parašė John
          Tikėkimės tokie lėktuvai niekada neskraidys į Karmėlavą (ir gal netgi į Vilnių), nes man sakė, kad jie vos pakilę iškart nukrenta ir dar yra pagaminti iš nekokybiškos plastmasės
          Aš irgi kažkaip galvojau kad reik daryt totalizatorių su klausimu iš kelinto karto jie nukris
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Parašė John

            O šiap, panašu, kad lektuvų kainos kris. Ryanair'as, ko gero, jau trina rankas.
            Ryanair'as visa laika pabreze piguma, o salia to dar Safety first. Na jei i sauguma taip nebekreips demesio, tai pilnai tikiu, kad prisipirks, bet ir manau labai daug ir keleiviu nusigres...
            Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

            Comment


              Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
              Ryanair'as visa laika pabreze piguma, o salia to dar Safety first. Na jei i sauguma taip nebekreips demesio, tai pilnai tikiu, kad prisipirks, bet ir manau labai daug ir keleiviu nusigres...
              EASA neleis eksploatuoti lektuvo jei jis neatitks ju reikalavimu.
              p.s. EASA - European Aviation Safety Agency
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Boeing Dreamliner 'a failure', says Qatar Airways boss
                bbc.co.uk

                Sniego gniūžtė mesta... Įdomu būtu sužinoti kitų užsakovų poziciją.
                Paskutinis taisė Perfect; 2010.11.25, 21:47.

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  EASA neleis eksploatuoti lektuvo jei jis neatitks ju reikalavimu.
                  p.s. EASA - European Aviation Safety Agency
                  Ne tame esme leis ar neleis. Yra dar tokia savoka kaip patikimumas ir ivaizdis, patvarumas naudojant ir t.t.
                  Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                  Comment


                    Kremlius nusiuntė Generalinę prokuratūrą į oro uostus


                    Keliasdešimt tūkstančių keleivių Rusijoje sugaišo laiką, prarado pinigus ir sveikatą arba buvo priversti atsisakyti planų per Naujuosius Metus, likę vieni su stichija oro uostuose ir geležinkelyje, nesugebančiais susidoroti su snygio gruodį padariniais.
                    Žmonės skundėsi, kad negauna informacijos, trūksta vandens ir milžiniškos eilės į nešvarius tualetus, kad kelis kartus išaugo kavos ir taksi kainos. Susidarius nervingai aplinkai, kilo peštynės tarp keleivių, buvo sumušti keli oro bendrovių darbuotojai.
                    Trečiąją dieną į situaciją įsikišo Kremlius — nusiuntė Generalinę prokuratūrą į oro uostus, kurie parą buvo be elektros su žvakėmis kaip per apsiaustį.
                    Ekspertai įspėjo apie gręsiančias technogenines katastrofas, kurios gali kilti dėl investicijų į infrastruktūrą stygiaus per praėjusius dešimt metų, nepaisant masinio vartojimo padidėjimo tekant dolerių už naftą srautui.
                    (...)
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Rusijoje oro uoste užsiliepsnojus lėktuvui žuvo trys žmonės

                      Comment


                        Easyjet orders 15 Airbus A320 planes
                        bbc.co.uk
                        The A320 orders are set to increase the fleet to 220 aircraft by September 2013

                        Comment


                          Pasirodo, kad ir Kosovo provincijos sostinėje Prištinoje yra oro uostas:

                          http://www.airportpristina.com/gallery/

                          Comment


                            /\ čia aviacijos naujiena?
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Na, pasižiūrėjus į skrydžių geografiją visai net ir įdomu, kiek palyginti daug į tokį nevisiškai pripažintą užkampį skraido lėktuvų

                              Comment


                                Prištinos skrydžių intensyvumas didesnis nei VNO.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                  Prištinos skrydžių intensyvumas didesnis nei VNO.
                                  Palyginimui (pagal wiki):

                                  Priština
                                  Statistics (2009)
                                  Number of Passengers 1,191,978
                                  Number of Flights 5,709

                                  Vilnius
                                  Statistics (2010)
                                  Number of Passengers 1,373,859
                                  Aircraft movements 37,839
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    /\ net gi pagal wiki, Priština įspūdingai atrodo, aš apie "Passengers".
                                    Manau nereikia aiškinti kas yra "Number of Flights" ir kas "Aircraft movements"
                                    ... na ir dar didele dalis Prištinos intensyvumo yra valstybines aviacijos (tame tarpe ir EU, NATO) skrydžiai. Wiki ju neskaiciuoja.
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Isrinktas i Vilniaus savivaldybe Zuokas zada kurti "Vilnius air"
                                      (4 skaidre) http://www.slideshare.net/SakauTaip/...limybi-miestas
                                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                      Comment


                                        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                        Isrinktas i Vilniaus savivaldybe Zuokas zada kurti "Vilnius air"
                                        (4 skaidre) http://www.slideshare.net/SakauTaip/...limybi-miestas
                                        Kažkaip labai aš tuo abejoju. Be privataus kapitalo nieko nebus, čia jau faktas. O kaip aktyviai Aviakompanijos pradeda skrydžius iš Lietuvos mes matom. Tad čia eilinė utopija. Skaidrėje B747 DD

                                        Comment


                                          Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                                          Skaidrėje B747 DD
                                          O nei Brussels, nei Airberlin neturi B747...
                                          Mano blogas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X