Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Kalbama apie galimybe nusipirkt daug kektuvu pigiai, kaip Ryanair padare po rugsejo 11osios, o ne apie viena.
-
Šioje rinkoje egzistuoja finansinė piramidė gerąja prasme. Bet Europoje dominuoja vos trys savarankiškos tokios bendrovės („Ryanair“, „Wizz Air“, „Easy Jet“. – Red.). Mūsų grupės patirtis ir aviacijos išmanymas leistų įkurti ketvirtąją mažų sąnaudų skrydžių bendrovę. Tačiau reikia lėktuvo, kurį mums kas nors parduotų su didele nuolaida.
Komentuoti:
-
Labai giria airBaltic, nors bilietai brangūs. Gal verslo kryptys. Vadinasi, be pigių avialinijų neapsieisi. Tada vis tiek joms teks mokėti ir dar nacionaliniam vežėjui. Apskritai pagal tokią logiką reikia remti kiekvieną verslą.
Komentuoti:
-
Į pigius skrydžius nusitaikęs G. Žiemelis paaiškino, kas vyksta danguje
https://verslas.lrytas.lt/izvalgos-i...nguje-3653570/
p.s. yra tikrai įdomių pastebėjimų.Paskutinis taisė Arunasx; 2017.11.28, 14:36.
Komentuoti:
-
Wizzair dabar turi 87 lėktuvus, o perka 284. Europa, ne Azija, didelių augimų tikėtis sunku. Totali fantastika, bet žiūrėsim.
Komentuoti:
-
„Airbus“ sudarė rekordinį sandorį – parduos 430 lėktuvų
„Airbus“ patvirtino parduosianti net 430 A320neo grupės lėktuvų JAV investicijų kompanijai „Indigo Partners“. Jų vertė iš viso siekia 49,5 mlrd. USD.
Siauro fiuzeliažo lėktuvai atiteks kompanijoms, į kurias yra investavusi „Indigo Partners“: JAV bendrovei „Frontier Airlines“, Meksikos „Volaris“, Vengrijos „Wizz Air“ ir „JetSmart“, kuri šiemet pradėjo veiklą Čilėje, skelbia agentūra „Bloomberg“.
„Wizz Air” plečia savo tinklą: 146 nauji orlaiviai papildys aviakompanijos bazes
Didžiausia žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje „Wizz Air“, sekdama konkurencingą rinkos padėtį, pasirašė susitarimo memorandumą su „Airbus S.A.S.“ ir įsipareigojo įsigyti 146 „Airbus A320neo“ grupės orlaivius. Aviakompanija įsigys 72 „A320neo“ tipo orlaivius ir 74 – „A321neo“. Naujųjų orlaivių pristatymas prasidės 2022 m. ir didžioji dalis jų bus pristatyta iki 2025 m. bei 2026 m., papildant 110 aviakompanijos „A321neo“ tipo orlaivių, užsakytų 2015 m.
Sudaryto susitarimo memorandume nurodoma, kad „Wizz Air“ turi teisę „A320neo“ tipo orlaivius pakeisti į atitinkamą „A321neo“ orlaivių skaičių ir atvirkščiai, atsižvelgiant į ateities poreikius. Pagal šiuo metu esančias kainas naujųjų orlaivių vertė viršija daugiau nei 17,2 mlrd. JAV dolerių, neskaičiuojant „Airbus“ bendrovės planuojamų suteikti nuolaidų. Galutiniam užsakymui vykdyti turi pritarti „Wizz Air“ akcininkai.
Komentuoti:
-
„Singapore Airlines Ltd.“ trina ribą tarp lėktuvų ir prabangių viešbučių
https://www.vz.lt/laisvalaikis/pomeg...ngiu-viesbuciu
Komentuoti:
-
Senai laikas, gaila kad nerimtai:
Prieš skrydį – ant svarstyklių: „Finnair“ svers savo keleivius
https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...ivius-3418228/
Komentuoti:
-
Airbaltic toliau aktyviai plečiasi Rytų kryptimi - nuo kitų metų pavasario pradedami skrydžiai iš Rygos į Sočį ir Kaliningradą
http://www.delfi.lv/biznes/bnews/air....d?id=49399721
Komentuoti:
-
Pigių skrydžių bendrovės Lietuvos oro uostuose slepia 8 mln. eurų siekiančias skolas
http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...ancias-skolas/
Komentuoti:
-
„Monarch Airlines“ stabdo veiklą, namo grįžti negali 110.000 turistų
http://www.vz.lt/transportas-logisti...110000-turistu
Komentuoti:
-
„Ryanair“ skrydžių palydovų kasdienybė primena vergovės sąlygas
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ota-663-860006
Komentuoti:
-
Kokiais lėktuvais skraidysime po 10 ar 20 metų
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75776333
Komentuoti:
-
Simonas Bartkus: Kas nutiko „Ryanair“
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...nair-18-855558
Komentuoti:
-
Su tokiais pareiškimais dar labiau nebepirks bilietų.
Komentuoti:
-
Na, dėl Azijos - taip tektų konkuruoti su kaimyninių šalių oro uostas. Bet perspektyvoje tai tikrai įmanoma.
Kas dėl Dubajaus - manau, tikrai įmanoma iš Lietuvos bent jau iki ten skrydį paleisti. Jei jau keleivių pakanka iš trečiojo pagal dydį Čekijos miesto Ostravos (nors yra ir iš Prahos, ir iš Vienos, ir iš netoliese esančių Katovicų), tai, manau, pakaktų ir iš Vilniaus.
Komentuoti:
-
Galėtų būti KUN, jei tam būtų sudarytos sąlygos. TK yra kaprizingas klientas. Jų cargo yra, taip sakant, reguliarus, kuriam tvarkyti reikia ne 1-3 apmokyto personalo dirbančio nuolat, o taip pat įrangos. Čia ne šiaip sau čarteris. Ar tai apsimokėtų su vienu cargo skrydžiu per savaitę - kažin. Išvada - KUN reikia daugiau klientų.
Kiek žinau, RIX kankinasi su šiuo reisu
Komentuoti:
Komentuoti: