Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    /\ aš manau, kad jie nesivaiko didelių pelnų, nors pelnas apie $500mln. Svarbu, kad pritraukti turistų, kurie dar ir NT nusipirktų. Bet čia tik teorija.
    Jei kas netingit, galima palyginti kaštus, gal ten atsispindėtų tas pigesnis kuras. Bet čia jau tada gaunasi subsidija.
    Nežinau, ar kuras tiesiogiai susijęs, bet subsidijos, be abejo, atlieka vaidmenį. Bet net ir su subsidijomis pirkti 140 vienetų A380'ų yra WTF.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Nežinau, ar kuras tiesiogiai susijęs, bet subsidijos, be abejo, atlieka vaidmenį. Bet net ir su subsidijomis pirkti 140 vienetų A380'ų yra WTF.
      Gal bus reisas ir į Vilnių?
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Gal bus reisas ir į Vilnių?
        Deja, bet Vilniuje takas per trumpas A 380 nutūpti, net sukvietę lenkus, gudus ir latvius nepririnktume pilno

        O jei rimtai, tai visos trys bendrovės: Emirates/Qatar/Etihad, turi savo hub'us išsidėsčius vos keli šimtai kilometrų vienas nuo kito. Jos visos atima didelius srautus, tiek iš Azijos tiek Europos bendrovių. Ir labai paprastai, jos turi lėšų dideliems lėktuvams. O kuo didesnis lėktuvas, tuo pigesnė kėdės savikaina.

        A380 turbūt pakeis augančius maršrutus, kuriuos aptarnauja b777. Pridėkim dar 150 naujos kartos b 777, bei A 350. Srautai, kuriuos jie galės pervežt bus įspūddingi.

        Maža to jos yra suinteresuotos ten tik išoriniais, bet ir vidiniais Europos srautais, tai puikiai parodo jungimasis su "Air Berlin" ar investicijos į "Al Italia".
        "Qatar" atlikinėja vidinius Azijos reisus.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Nežinau, ar kuras tiesiogiai susijęs, bet subsidijos, be abejo, atlieka vaidmenį. Bet net ir su subsidijomis pirkti 140 vienetų A380'ų yra WTF.
          Manau, čia panaši avantiūra kaip Dubajaus apstatymas dangoraižiais, tik lėktuvas paklausi prekė, bet kada gali išsiparduoti. Įdomu, naudoto lėktuvo kaina daug krenta? Nes kiek girdėjau, detalių tarnavimo laikas skaičiuojamas gana tiksliai - valandomis.

          Comment


            Labai nuo daug ko priklauso lėktuvo kaina: skrydžio valandų, nusileidimų skaičiaus, lėktuvo patobulinimų (upgrade). Bet lėktuvo, kaina nekrenta taip, kaip automobilių, jie gan ilgai "išlaiko" vertę. "Emirates" atveju, užtruktų, kol rinka sugebėtų įsisavinti 140 A380, 150 b777.

            Nes net pardavinėjant juos mažesne kainą nei rinkos, vienetas kainuotų, kokie 700-800 mln. lt. O tam, kad įsigyti A380 reikia turėti didžiulius srautus, eksplotacijos kaštai irgi beprotiški.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              /\

              Bet visus pagamins ne iš karto? Galėtų perpardavinėti pamažu?

              Comment


                Žinoma, tai užtruks ne vienerius metus, kol visi A380 bus pagaminti, dalis pakeis senesnius, kažkiek gal bus parduotų. Bet jų planas ir yra augti, o A380 yra greičiausias kelias į tai.

                Vargu ar jie žiūri į A380, kaip į tiesioginę investiciją, manau visų pirma jie žiūri į tranzitinio srauto auginimą per Dubajų (žmonės laukdami kito lėktuvo, palieka daug pinigų oro uoste), kitas dalykas siūlydami mažesnę kainą už geresnę kokybę, jie žudo kitas avialinijas, operuojančias tarp Europos-Azijos/Australijos. Reikia nepamiršti ir ambicijos -būti pirmiems.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  /\ aš tik riziką bandžiau primesti. Aš manau, kad dempinguos kitas avialinijas. Jų tikslas didelės apyvartos, o tada uždirbs ne vien iš didelės apyvartos bet ir sąlyginai monopolio.

                  Comment


                    "Ryanair" pelnas smuko pirmą kartą per 5 metus

                    Plačiau: http://vz.lt/article/2014/5/19/ryana...#ixzz329mr2FJJ

                    Comment


                      Rusija ir Kinija susitarė dėl bendros lėktuvo gamybos

                      Rusija ir Kinija artimiausiu metu pradės plataus korpuso tolimojo nuotolio lėktuvo gamybą. Atitinkama sutartis tarp Jungtinės lėktuvų gamybos korporacijos (JLGK) ir Kinijos kompanijos COMAC buvo pasirašyta antradienį Šanchajuje per oficialių Rusijos prezidento Vladimiro Putino vizitą Kinijoje. Apie tai pranešama oficialiame Rusijos lėktuvų gamybos koncerno pranešime.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Avialinijų bendrovė SAS (Scandinavian Airlines) išplatino naujo standarto salono iliustracijas:

                        Business-Class







                        New Premium Economy (SAS Plus) - similar to Lufthansa's new premium econ product:





                        Economy (SAS Go)





                        Šaltinis

                        Comment


                          Šveicarijoje sukurtas naujas saulės energijos varomas lėktuvas pirmąkart pakilo į orą
                          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/mokslasit/straip...#ixzz33UMBKIux

                          Comment


                            /\ Maks. greitis 140km/h, 6 kartus lėčiau skristų už reaktyvinį lainerį. Tiktų gabenti kroviniams, bei trumpiems atstumams europoje.
                            Paskutinis taisė andyour; 2014.06.02, 17:07.

                            Comment


                              SAS keleiviams – modernūs tolimųjų reisų lėktuvų salonai

                              Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...#ixzz33lHmakvB

                              Comment


                                Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                                SAS keleiviams – modernūs tolimųjų reisų lėktuvų salonai

                                Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...#ixzz33lHmakvB
                                Paveikslėlius galite pamatyti čia.

                                Comment


                                  Pigius skrydžius siūlanti bendrovė „Ryanair“ tampa „draugiška šeimoms“

                                  Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz34uz1wgzM
                                  Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook

                                  Comment


                                    Nauji Swedavia duomenys byloja, kad šių metų birželio mėnesį reikšmingai padidėjo keleivių skaičius Stokholmo Arlanda (ARN) oro uoste. Bendras keleivių srautas birželį šiame oro uoste padidėjo 13%, o bendras keleivių srautas šalyje padidėjo 11%. Per pirmąjį šių metų pusmetį keleivių skaičius oro uostuose Švedijoje padidėjo 8%. Pastaraisiais metais didžiausias oro uostas aptarnavo virš 20 mln. keleivių ir jų skaičius vis didėja. Stokholmo Arlanda yra vienas iš 10 pasaulio oro uostų, kuriame pastebimas žymus keleivių skaičiaus didėjimas nuo 2010 m. (wiki)

                                    Šaltinis: Stark månad för flyget
                                    Paskutinis taisė Silber418; 2014.07.09, 18:47.

                                    Comment


                                      Air Koryo. IL76, Tu154, & Tu204

                                      Įdomus reportažas iš kelionės po Š. Korėją.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Darbo kultūra oro uoste.

                                        Paskutinis taisė Lettered; 2014.07.16, 19:50.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Tik ne aviakompaniją dėl to smerkt reiktų, o oro uostą
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X