Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Gera iniciatyva, Čiurlioni. Aš kiek vėliau pridėsiu savo išsamesnes apžvalgas iš short ir long haul economy SAS ir Swiss.

    Beje, gal galima ir oro uostų apžvalgas kartu dėti? Juk iš esmės tai experience dalis.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    O aš tuo tarpų padarysiu pirmąją apžvalgą. Šį vakarą teko pasinaudot AirBaltic(toliau- BT) paslaugomis iš Oslo per Rygą į Vilnių.

    Terminale pasirodžiau maždaug 45 min. iki skrydžio, nustebau pamatęs B737, prieš keletą metų, kai tekdavo dažniau naudotis BT paslaugomis OSL-RIX dažnai operuodavo DH8-Q400


    Pagyvenęs, 1992 m. gamybos B735 YL-BBM jau laukė


    Ekonominė klasė, va tiek vietos (mano ūgis 183cm)


    Po trumpų saugos instrukcijų, pajudėjom tako link


    Tikrai jautėsi, kad lėktuvas ne pats naujausias




    Akivaizdu, kur skraidė anksčiau


    tie prietarai...


    Servisas prasidėjo iškart išjungus saugos diržus, kadangi žmonių buvo mažai, stiuardesės judėjo greitai.


    BT jokių nemokamų užkandžių ar gėrimų nėra. Viskas kainuoja ir nepasakyčiau, kad labai pigu


    Bet alaus norisi


    "Final approach to EVRA" stiuardės pamiršo išjungti salono šviesas?


    Ant žemės




    Net pavydu, bet tuo pačiu ir džiūgu žiūreti, kaip RIX plečiasi, tamsiai mėlynas- naujas terminalas.


    Manau praeis, dar n metų kol VNO turėsim Costa coffee ar kažką panašaus


    Tiesa alus RIX euru pigesnis, nei lėktuve


    Skrydis į VNO tokiu pat "aparatu" 1992 m. gamybos B735 YL-BBN

    Tuščias VNO


    Ir draugiški plakatai/skelbimai sugrįžus namo


    Apibendrinimui: BT kainuoja viskas: bagažas, maistas, vietos pasirinkimas( skrendant B735 geriausios vietos 10 A ir 10 E prie atsarginio išėjimo, daug vietos kojoms).

    Nors lėktuvų parko vidutinis amžius 11 m., kaip teigia BT, bet visi B737 yra gerokai "pagyvenę", naujesni yra DH8-Q400 propeleriniai lėktuvai, visada maloniau keliauti, kad ir senesniu, bet didesniu. Nekantriai laukiu kol BT savo parką papildys CS300 lėktuvais.

    Įgula per daug nesišypso, bet savo darbą atlieka- dauguma Latvijos jaunimas. Dirba ir Lietuvos pilotų.

    Dažnai BT pasiūlo geresnes kainas keliaujant į skandinaviją ar nvs šalis. Jie padaro viską puikiai- saugiai ir pakankamai greitai nugabena iš taško a į b, dažniausiai per Rygą. Ar verta taupyti 20 eurų ir neskristi su visais kitais, mano nuomone- ne, bet spręsti kiekvienam pačiam. Reziumuojant viską duodu 5,5 iš 10.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.10.19, 04:08.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    pradėjo temą Kelionių lėktuvais apžvalgos

    Kelionių lėktuvais apžvalgos

    Gal Kas galėtų John apžvalgas, apie SAS ir Swiss, perkeltį į šią temą?
Working...
X