Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Laiko klausimas kada prasidės skrydžių ribojimai dėl garso taršos virš miesto.
    To niekada nebus

    Pavyzdys: Luxemburgo oro uostas kuriame leidziasi long haul cargo skrydziai operuojami Cargolux Boeing 747 lektuvais. Lektuvu takas tiesiai virs brangiausiu gyvenamuju rajonu visoje Europoje ir niekas neplanuoja nieko riboti. Dabar zvilgsnis i ryainair skrydzius virs markuciu trobu ir
    Paskutinis taisė deep'as; 2023.06.02, 23:20.

    Comment


      Parašė deep'as Rodyti pranešimą

      To niekada nebus

      Pavyzdys: Luxemburgo oro uostas kuriame leidziasi long haul cargo skrydziai operuojami Cargolux Boeing 747 lektuvais. Lektuvu takas tiesiai virs brangiausiu gyvenamuju rajonu visoje Europoje ir niekas neplanuoja nieko riboti. Dabar zvilgsnis i ryainair skrydzius virs markuciu trobu ir
      Kodėl nebus? Kažkada ir šiaudelių draudimas atrodė iš pasakų srities. O skrydžių ribojimas virš miesto daugiau logikos turėtų.

      Pavyzdžiui Schipholyje nusimato ribojimų privatiems lėktuvams ir naktiniams skrydžiams.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Kodėl nebus? Kažkada ir šiaudelių draudimas atrodė iš pasakų srities. O skrydžių ribojimas virš miesto daugiau logikos turėtų.

        Pavyzdžiui Schipholyje nusimato ribojimų privatiems lėktuvams ir naktiniams skrydžiams.
        Schipolyje top5 EU oro uoste Europj. Tankiaisiai apgyvendintoj saly Europoj. Ribos naktinius skrydzius. Dabar galima ramiai atsisest atsidust kad artimiausia simtmeti Vilniuj nieko.panasaus nenusimato.

        Comment


          Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
          Nusitiesus Rail Baltica nuo Vilniaus iki Kauno tas 100km tampa nieku, pilna pasauly oro uostu, kur atsumai yra dideli nuo miestu priskirtu jiems.
          Jau dešimtis kartų forume diskutuota, kad tokių stipriai nutolusių oro uostų ne pilna.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Laiko klausimas kada prasidės skrydžių ribojimai dėl garso taršos virš miesto.
            Gal aš kurčias, bet dabartiniai lėktuvai kildami yra gerokai tylesni nei jų prieštvaniniai kolegos. Jei netikit, matuokit triukšmą kylant lėktuvui ties KTT ir pvz ties Geležinio Vilko tuneliu kai srautas intensyvus, bet juda projektiniu greičiu.
            Jau nekalbant apie tai, jog besileidžiantis lėktuvas yra didelis sklandytuvas ir naudoja variklių trauką tik nusileidęs arba nueidamas į antrą ratą.

            Nostalgijai galima paprašyti jog koks trimotoris Tu-154 paskraidytų savaitę.

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Gal aš kurčias, bet dabartiniai lėktuvai kildami yra gerokai tylesni nei jų prieštvaniniai kolegos. Jei netikit, matuokit triukšmą kylant lėktuvui ties KTT ir pvz ties Geležinio Vilko tuneliu kai srautas intensyvus, bet juda projektiniu greičiu.
              Jau nekalbant apie tai, jog besileidžiantis lėktuvas yra didelis sklandytuvas ir naudoja variklių trauką tik nusileidęs arba nueidamas į antrą ratą.

              Nostalgijai galima paprašyti jog koks trimotoris Tu-154 paskraidytų savaitę.
              Tylesni, bet jų gerokai daugiau. Pavyzdžiui Paplaujoj besileidžiančio lėktuvo garsas kartais toks, kad sunku susikalbėti su šalia stovinčiu žmogum. Tikiu, kad leidžiantis senam lėktuvui būtų drebėję langai. Bet abiem atvejais tai nėra į sveikatą.

              Jei norim draust pirotechniką, mažinam automobilizmą nemaža dalim ir dėl garso taršos, laiko klausimas, kada bus prieita ir prie šito triukšmo šaltinio.

              Jau ne kartą sakiau, kad GV einanti per centrą yra blogis. Reikia normalaus išbaigto aplinkelio ir drastiškai riboti eismą per centrą. Ypač tranzitinį.

              Comment


                Konkurencija dėl atostogautojų pasiekė naują lygį: į Turkiją išskrido didžiausias Lietuvos istorijoje keleivinis lėktuvas https://www.delfi.lt/keliones/orijau...tuvas-93577569
                ...o ypatingu, bene dvigubai didesniu Lietuvos oro uostose nematytu „Boeing 777-3ZG (ER)“.
                Toks laineris talpina net 340 keleivių. Be to, turi ir daugiau privalumų, priklausomai nuo eksploatuojančios kompanijos. Na, vienas iš tokių ryškesnių – keleiviai gali sėdėti skirtingų klasių krėsluose. Įprastuose – ekonominės klasės, kiek patogesniuose, erdvesniuose – „premium“ ekonominės klasės ir, žinoma, odiniuose, minkštuose ir išsitiesiančiuose kaip lova – verslo klasės.
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Konkurencija dėl atostogautojų pasiekė naują lygį: į Turkiją išskrido didžiausias Lietuvos istorijoje keleivinis lėktuvas https://www.delfi.lt/keliones/orijau...tuvas-93577569
                  Ir mūsų tako to trumpo užteko šitam milžinui (teisybės dėlei ne pilnais bakais), bet esmė ne tako ilgyje, o paklausoje.

                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Keista, kad tik dabar tokius paleido, kai rytais kyla po 6 A320 į tą patį oro uostą logiška, kad racionaliau didesniais skraidyti.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Keista, kad tik dabar tokius paleido, kai rytais kyla po 6 A320 į tą patį oro uostą logiška, kad racionaliau didesniais skraidyti.
                      cia tik atidarymo proga sita paleido, skrydzius organizuoja skirtingos kelioniu agenturos

                      Comment


                        Parašė TIME Rodyti pranešimą

                        cia tik atidarymo proga sita paleido, skrydzius organizuoja skirtingos kelioniu agenturos
                        Agentūrų šimtai, bet orlaivius turbūt užsakinėja ne kiekviena atskirai sau. Taip pat keista, kad į Antaliją neskraido kokie Turkish, kai dabar tapo populiariausia kryptis iš VNO, gal net Londoną lenkia.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2023.06.07, 10:01.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Agentūrų šimtai, bet orlaivius turbūt užsakinėja ne kiekviena atskirai sau. Taip pat keista, kad į Antaliją neskraido kokie Turkish, kai dabar tapo populiariausia kryptis iš VNO, gal net Londoną lenkia.
                          Turkish skraido į Antaliją, tik kaip čarteris, kurį labai su ku pastebėt, nes atskrendam ir išskrenda tarp 2 ir 4, beveik kirkvieną naktį, šiąnakt lankėsi B MAX 9:

                          https://www.google.com/url?sa=t&sour...r2SFETGVrz5JJD
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                            Ir mūsų tako to trumpo užteko šitam milžinui (teisybės dėlei ne pilnais bakais), bet esmė ne tako ilgyje, o paklausoje.

                            Teko skaityt, akd Vilniaus oro uoste prailginus tako ilgi iki 2800 metru, praktiskai nekiltu problemu didzijaia daliai wide-body lektuvu kiltis ir leistis pilna apkrova. Bet aisku, nera gyventoju tankio, pinigu irgi nera ir pas kitus kitoks klimatas, tai ilgint neketinama

                            Comment


                              Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                              Teko skaityt, akd Vilniaus oro uoste prailginus tako ilgi iki 2800 metru, praktiskai nekiltu problemu didzijaia daliai wide-body lektuvu kiltis ir leistis pilna apkrova. Bet aisku, nera gyventoju tankio, pinigu irgi nera ir pas kitus kitoks klimatas, tai ilgint neketinama
                              Šiais laikais nereikalingi wide-body tolimiems skrydžiams, pvz. SAS skraido su A321LR į Niujorką iš Geteborgo ir Alborgo.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Šiais laikais nereikalingi wide-body tolimiems skrydžiams, pvz. SAS skraido su A321LR į Niujorką iš Geteborgo ir Alborgo.
                                Nu kaip matom, wide-body naudojami ir pakankamai artimiem skrydziams. Bendrai, wide-body buna ir cargo lektuvai, kas yra svarbi saka oro uostams. Bnedrai apemus, negebejimas normaliai priimti wide-body lektuvu Vilniaus Oro Uostui kainuoja konkurencini pranasuma ir sudaro tam tikras lubas jo pletrai ir viskas del 300m paildomo tako, kuri butu galiam nesunkiai irengti.

                                Comment


                                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                  Nu kaip matom, wide-body naudojami ir pakankamai artimiem skrydziams. Bendrai, wide-body buna ir cargo lektuvai, kas yra svarbi saka oro uostams. Bnedrai apemus, negebejimas normaliai priimti wide-body lektuvu Vilniaus Oro Uostui kainuoja konkurencini pranasuma ir sudaro tam tikras lubas jo pletrai ir viskas del 300m paildomo tako, kuri butu galiam nesunkiai irengti.
                                  Skraido tas pats Turkish su a330 du kartus į savaitę, kareiviai atskrenda su b767. RIX turėdama taką, būdami Baltic centru ir infrastruktūrą, kažko išskirtinio, nei Vilnius nesulaukia.

                                  Didelius lėktuvus pildo didelė paklausa, kurios Vilniuje tiesiog nėra, bet VNO reiktų išsivalyti savo šiukšlyną su 100 pastatų ir įmonių Vilniauso oro uosto teritorijos infrastruktūrai, ją pritaikant šiuolaikinei aviacijos pramonei.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
                                    ...viskas del 300m paildomo tako, kuri butu galiam nesunkiai irengti.
                                    Yra ten ir kitu problemu, pvz. TWY F tik C kategorijos orlaiviams, šiaip ir peronas nelabai pritaikytas didesniu orlaviu parkavimui.
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                      Yra ten ir kitu problemu, pvz. TWY F tik C kategorijos orlaiviams, šiaip ir peronas nelabai pritaikytas didesniu orlaviu parkavimui.
                                      Ką reiškia TWY? TWY, the IATA code for Tawa Airport in Papua New Guinea
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Taxiway (TWY) - riedėjimo takas. EYVI turi magistralinį riedėjimo taką “F” (FOXTROT) kuris dalinai apribotas pagal “C” orlavių kategoriją wingspan (sparnu mostas) - 36 m. Apribojimas dėl Kirtimų sodų tako ir tvoros išilgai. Galima pamatyti Google Maps kas yra parašyta ant asfalto paliekant RWY20 (runway) i TWY F, ten parašyta - 38 m.
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Kaip čia taip gavosi:
                                          Nemaža dalis NATO svečių lėktuvų buvo didieji orlaiviai, oro uostuose priskiriami E ir F kodo raidėms, kurie įprastai mūsų oro uostuose lankosi rečiau. Pavyzdžiui, tokie skraidantys prezidentų rūmai, kaip JAV vadovą gabenantis „Air Force One“ (ir jį lydintys specialūs orlaiviai) arba dar didesnis „Boeing 747–8I“, kuriuo atskrido Pietų Korėjos prezidentas.
                                          https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...iausi-27683558
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X