Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ilgas Rodyti pranešimą
    Dar skaiciuku,del skrydziu ir perspektyvu..
    Vilnius I ket. 2023 , 800k ,kas yra 20% maziau (I ketv 2019 1mln) ,nei rekordiniais priespandeminiais metais.
    Ryga 1,26 per I ketv 2023,kai rekordiniais 2019metais 7,8mln (neradau atskirai pagal ketvircius). Tikrai nera siumetine pradzia -20%,tikrai didesnis minusas. Vat jum ir faktinis rodiklis,kaip juda VNO,kaip RIX.
    Jei imant pilnus 2022m.
    VNO 3,92mln,kas yra -21 nuo rekordiniu 2019m.
    RIX 5,38mln ,kas -31% nuo rekordiniu 2019m.
    Tai čia tik laiko klausimas, kada VNO pralenks RIX pagal keleivių skaičių.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

      Tai čia tik laiko klausimas, kada VNO pralenks RIX pagal keleivių skaičių.
      Nieko sau,kur as taip sakiau? Pralenkt nepralenks,bet atotrukis nuo labai didelio liks iki nedidelio. Aisku yra ir tokia galimybe,kad AirBaltic bankrotas,o tarkim pas mus atsiranda nacionalinis vezejas. Bet cia tik siaip pasakiau,bet kad yra ir tokia tikimybe,negalima atmest visiskai.
      Matai VNO aplenktu RIX,bet pas mus yra KUN,PLQ,kurie nuo VNO nuima daug keleiviu. Realiai jei sudetume visus Lietuvos Oro Uostus,tai jau siandien lenkiam.
      Pernai RIX 5,38mln,musu VNO,KUN,PLQ 5,35. Galima sakyt,jau pernai buvo lygus skaicius.
      Siemet pas mus, visu LTOU augimas +44%
      https://www.ltou.lt/lt/aviacines-pas...tatistika/ltou
      Pliusai/Minusai RIX vs VNO
      RIX nebeliko skrydziu is RUS,BY ,sumazejo jungiamuju keleiviu,net ir tiesioginiu kurkas daugiau rusu turistu pas juos skrido nei i Lietuva.
      VNO pliusas didesne gyventoju perkamoji galia, didesnis gyventoju prieaugis. Berods net Kaunas,pagal vidutine alga i rankas pralenke Ryga.
      Paskutinis taisė ilgas; 2023.06.02, 21:39.

      Comment


        Parašė ilgas Rodyti pranešimą

        Nieko sau,kur as taip sakiau? Pralenkt nepralenks,
        Kodėl nepralenks? Didesnis miestas su turtingesniais gyventojais, nematau objektyvių priežasčių kodėl VNO neturėtų aplenkti RIX.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

          Kodėl nepralenks? Didesnis miestas su turtingesniais gyventojais, nematau objektyvių priežasčių kodėl VNO neturėtų aplenkti RIX.
          Gali oror uosto infrastruktura koja pakist. Tas terminalas toks labiau kompresas nabasnykui, negu realus sprendimas. Dar ir triuksmas mieste, padaugejus skrydziams, kas gali salygot ribojimus ateity.

          Comment


            Parašė ilgas Rodyti pranešimą

            Matai ,kartais tu 3-5 zmogeliuke lektuve ir tetruksta,kad butu skrydis. Jei ,skrendant ne LCC,Vilnius uzpildo 70% cia gaunas ant nulio,o teturksta tu 2-3% extra ,kad butu skrist pelninga. Ne viena kryptis buvo nutraukta,kai tapo nepelniga. Pasikartosiu mes surenkam 70% ,o reik pvz 73% ,visa problema tame 3%. Dauges gyventoju ,dauges skrydziu. Augs gyventoju pajamos,skrydziai taps prieinamesni,dauges skrydziu.
            Musu Oro Uostu statistika uz I ketv. VNO +40%
            https://www.ltou.lt/lt/aviacines-pas...tatistika/ltou
            Tai latviai gali atsivežti tuos 3-5 keleivius tranzitiniu būdu iš Talino, Vilniaus ar dar bbž kur, o lietuviai sėdės ir krapštys nosį, kur Ryanair ar Wizz Air teiksis tą skrydį mums atidaryti

            Comment


              Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

              Gali oror uosto infrastruktura koja pakist. Tas terminalas toks labiau kompresas nabasnykui, negu realus sprendimas. Dar ir triuksmas mieste, padaugejus skrydziams, kas gali salygot ribojimus ateity.
              Grynai triukšmas gali sąlygoti norą statyt naują oro uostą. Kaune virš miegamų rajonų skraido, jei daugės tų skrydžių link Lenkijos oro erdvės, tai nieko gero. Tas pats ir Vilniui.

              Galbūt netgi tą kur prie Elektrėnų žada.
              Sujungtų Kauno ir Vilniaus srautus. Ryga vargiai bepakovotų su nauju VNO-KUN jungtiniu oro uostu.

              Bet čia po 20-30 metų tiktai. Pirma reikia Rail Baltica Vilnius-Kaunas nusitiest. Gal net grečiau išplatins Kaunas-Vilnius iki 3+3, negu atsiras naujas oro uostas.

              Pirma tegul lenkai su savo Centriniu oro uostu tarp Lodzės ir Varšuvos pasistato ir įsitikina jo nauda/nenauda.

              Comment


                Parašė ilgas Rodyti pranešimą
                Dar skaiciuku,del skrydziu ir perspektyvu..
                Vilnius I ket. 2023 , 800k ,kas yra 20% maziau (I ketv 2019 1mln) ,nei rekordiniais priespandeminiais metais.
                Ryga 1,26 per I ketv 2023,kai rekordiniais 2019metais 7,8mln (neradau atskirai pagal ketvircius). Tikrai nera siumetine pradzia -20%,tikrai didesnis minusas. Vat jum ir faktinis rodiklis,kaip juda VNO,kaip RIX.
                Jei imant pilnus 2022m.
                VNO 3,92mln,kas yra -21 nuo rekordiniu 2019m.
                RIX 5,38mln ,kas -31% nuo rekordiniu 2019m.
                Tie skaičiukai visiškai nieko nereiškia. Iš Vilniaus šiemet bus ko gero koks pusė milijono keleivių į Antaliją, kurie jokios prasmės Vilniaus oro uostui nesuteikia. Norint didinti Vilniaus oro uosto pasiekiamumą, reikia didinti skrydžių skaičių į pagrindinius hub'us, tokius kaip Frankfurtas, Dubajus, ar pvz.: Londone Heathrow vietoj low-costų Stansedo pašiūrės

                Comment


                  Rygos geresnė geografinė padėtis jungiamiems skrydžiams, plius turi airBaltic kuris daro jungiamuosius skrydžius per Rygą, o tokie keleiviai statistikoje dvigubinasi, todėl vargu ar VNO aplenks RIX. Rail baltica irgi bus pliusas Rygai, su patogiom jungtim ir terminalais RIX. Susisiekimo infrastruktūros prasme Vilnius gerokai atsilieka ir panašu kad toliau atsiliks nuo Rygos. Tikiu kad gerės situacija ir Vilniuje, bet.. evvt minėjo Rygos pliusus kad regionas sujungtas su Ryga traukiniais, metropolinė zona didesnė gaunasi, tą atsvertų jungtis su Kaunu ir RB2, plius dabartinė autostrada + dabartinis geležinkelis tą dabar iš dalies daro, su RB2 dar geresnės perspektyvos. Aišku jei kalbam apie tolimesnę ateitį, neatmeskim kad dar įmanoma jog susitvarkys situacija ir pas kaimynus rytinėje pusėje, greitasis traukinys Minskas-Vilnius duotų dar nemažą pliusą Vilniui.

                  Comment


                    Jėzau, vėl jūs su tuo nauju oro uostu! Primena mano uošvį, kai išgeria alaus. Jau kai statys, kai dės tai dės! Ir pirtį, ir tvenkinį, ir terasą. Ir taip kiekvieną savaitgalį.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Grynai triukšmas gali sąlygoti norą statyt naują oro uostą. Kaune virš miegamų rajonų skraido, jei daugės tų skrydžių link Lenkijos oro erdvės, tai nieko gero. Tas pats ir Vilniui.

                      Galbūt netgi tą kur prie Elektrėnų žada.
                      Sujungtų Kauno ir Vilniaus srautus. Ryga vargiai bepakovotų su nauju VNO-KUN jungtiniu oro uostu.

                      Bet čia po 20-30 metų tiktai. Pirma reikia Rail Baltica Vilnius-Kaunas nusitiest. Gal net grečiau išplatins Kaunas-Vilnius iki 3+3, negu atsiras naujas oro uostas.

                      Pirma tegul lenkai su savo Centriniu oro uostu tarp Lodzės ir Varšuvos pasistato ir įsitikina jo nauda/nenauda.
                      Geriausia butu plete Kauno oro uosta, del geros lokacijos, susiekimo ir jau esamos infrastruktoros, o Vilniu palikt labiau sostines oro uostu.

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                        Tai latviai gali atsivežti tuos 3-5 keleivius tranzitiniu būdu iš Talino, Vilniaus ar dar bbž kur, o lietuviai sėdės ir krapštys nosį, kur Ryanair ar Wizz Air teiksis tą skrydį mums atidaryti
                        ir kur pelnas gausis? Atskleisiu paslapti,kas dazniau skride patvirtinsit,kad daznokai is RIX tiesioginis buna brangesnis,nei tas pats skrydis is VNO-RIX-Xmiestas. Del Lietuvos keleiviu konkuruoja daugybe Oro Uostu. Latviukai stipriai skraidinos keleivius is buvusiu sovietiniu saliu, RIX juos persodindavo ir toliau i Europa. Dabar is rusu,baltarusiu skrydziu nebeliko,o ir kitos salys nebekonkurencingos,kaip turi skrist negriebdamos Rusijos,Baltarusijos oro erdves. Sita sankcija kirto AirBaltic'ui labaiau nei bet kam kitam.

                        Comment


                          Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                          Geriausia butu plete Kauno oro uosta, del geros lokacijos, susiekimo ir jau esamos infrastruktoros, o Vilniu palikt labiau sostines oro uostu.
                          Ką turi omeny sakydamas "plėtę"? Ir ką reiškia "palikt labiau sostinės oro uostu"?

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                            Tie skaičiukai visiškai nieko nereiškia. Iš Vilniaus šiemet bus ko gero koks pusė milijono keleivių į Antaliją, kurie jokios prasmės Vilniaus oro uostui nesuteikia. Norint didinti Vilniaus oro uosto pasiekiamumą, reikia didinti skrydžių skaičių į pagrindinius hub'us, tokius kaip Frankfurtas, Dubajus, ar pvz.: Londone Heathrow vietoj low-costų Stansedo pašiūrės
                            AirBaltic atidare Vilnius-Dubajus,jau yra pardavime ,kas daug ka pasako apie ta musu sostine. Jeigu ka is Vilniaus skrenda i London City ,kas yra Highest Level,net lyginant su Heatrow. Speju RIX niekados net neturjo skrydzio i London City,daugybe Europos sostiniu neturi. Aplamai City'is yra pats brangiausias ir prestiziskiausias oro uostas Europoje. Nera tas Vilnius kaimas,net siai dienai nera kaimas,toli grazu.
                            Kryptys is London City Airport
                            Paskutinis taisė ilgas; 2023.06.02, 22:26.

                            Comment


                              Parašė Edd Rodyti pranešimą

                              Ką turi omeny sakydamas "plėtę"? Ir ką reiškia "palikt labiau sostinės oro uostu"?
                              Plesti, o ne plete, klaida ir tiek. O del sostines oror uosto, tai tai jog Vilniaus oro uosta palik toki labiau premium skrydziams, o rimciau vystyt Kauno su visokiais Ryanairais, charteriais ir long-haul'u. Aisku visokiu galima opciju pridelio, tiesiog pats faktas, kad Vilniaus oror uosto galimybes yra labiau ribotos negu Kauno ir reik planuot labiau i ateiti.

                              Comment


                                Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                Plesti, o ne plete, klaida ir tiek. O del sostines oror uosto, tai tai jog Vilniaus oro uosta palik toki labiau premium skrydziams, o rimciau vystyt Kauno su visokiais Ryanairais, charteriais ir long-haul'u. Aisku visokiu galima opciju pridelio, tiesiog pats faktas, kad Vilniaus oror uosto galimybes yra labiau ribotos negu Kauno ir reik planuot labiau i ateiti.
                                Kitaip tariant dirbtinai riboti VNO kad visi rinktųsi KUN. Tokiu atveju Vilnius dar labiau būtų atsilikęs infrastruktūros prasme nei yra dabar (o dabar yra gerokai atsilikęs). Kokie nors eiliniai turistai tiesiog geriau skristų patogiai tiesiai į Rygą ar Taliną nei prieš tai nuskristų kažkur 100km nuo Vilniaus, o tada dar už papildomą kainą dardėtų iki Vilniaus.

                                Comment


                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                  Kitaip tariant dirbtinai riboti VNO kad visi rinktųsi KUN. Tokiu atveju Vilnius dar labiau būtų atsilikęs infrastruktūros prasme nei yra dabar (o dabar yra gerokai atsilikęs). Kokie nors eiliniai turistai tiesiog geriau skristų patogiai tiesiai į Rygą ar Taliną nei prieš tai nuskristų kažkur 100km nuo Vilniaus, o tada dar už papildomą kainą dardėtų iki Vilniaus.
                                  O as kazka minejau apie dirbtini ribojima oro uosto? Esme tame, kad reik apsisprest, ka ir kaip darom su oro uostais. Jei auginam VNO, kaip ir kiek. Kokia riba ties kuria sustojam, del aplinkos veiksniu? Ka tada darom? Koks KUN vaidmuo? Kiek jis gali nuimt srauto is VNO? Nusitiesus Rail Baltica nuo Vilniaus iki Kauno tas 100km tampa nieku, pilna pasauly oro uostu, kur atsumai yra dideli nuo miestu priskirtu jiems. Dabr Ryga turi pranasuma, kad ji gali plesti savo oro uosta stipriai, nes ten pilna vietos, RIX taip pat turi ilgesni taka, negu VNO, KUN taip pat.

                                  Comment


                                    Parašė ilgas Rodyti pranešimą

                                    AirBaltic atidare Vilnius-Dubajus,jau yra pardavime ,kas daug ka pasako apie ta musu sostine. Jeigu ka is Vilniaus skrenda i London City ,kas yra Highest Level,net lyginant su Heatrow. Speju RIX niekados net neturjo skrydzio i London City,daugybe Europos sostiniu neturi. Aplamai City'is yra pats brangiausias ir prestiziskiausias oro uostas Europoje. Nera tas Vilnius kaimas,net siai dienai nera kaimas,toli grazu.
                                    Kryptys is London City Airport
                                    City Vilniaus pasiekiamuma mazai skatina. Cia toks isskirtinai small point to point business trafficui skirtas marsrutas. Idomu butu pamatyt kiek is tikruju juo naudojasi business, o kiek rytu Londono lietuviu community del artumo ir patogumo

                                    Comment


                                      Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                      O as kazka minejau apie dirbtini ribojima oro uosto? Esme tame, kad reik apsisprest, ka ir kaip darom su oro uostais. Jei auginam VNO, kaip ir kiek. Kokia riba ties kuria sustojam, del aplinkos veiksniu? Ka tada darom? Koks KUN vaidmuo? Kiek jis gali nuimt srauto is VNO? Nusitiesus Rail Baltica nuo Vilniaus iki Kauno tas 100km tampa nieku, pilna pasauly oro uostu, kur atsumai yra dideli nuo miestu priskirtu jiems. Dabr Ryga turi pranasuma, kad ji gali plesti savo oro uosta stipriai, nes ten pilna vietos, RIX taip pat turi ilgesni taka, negu VNO, KUN taip pat.
                                      Vilnius gali plest oro uosta neribotai bent jau ateinanti simtmeti. Todel to isvis nereiketu minet.

                                      Comment


                                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                                        Vilnius gali plest oro uosta neribotai bent jau ateinanti simtmeti. Todel to isvis nereiketu minet.
                                        Laiko klausimas kada prasidės skrydžių ribojimai dėl garso taršos virš miesto.

                                        Comment


                                          Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                          O as kazka minejau apie dirbtini ribojima oro uosto? Esme tame, kad reik apsisprest, ka ir kaip darom su oro uostais. Jei auginam VNO, kaip ir kiek. Kokia riba ties kuria sustojam, del aplinkos veiksniu? Ka tada darom? Koks KUN vaidmuo? Kiek jis gali nuimt srauto is VNO? Nusitiesus Rail Baltica nuo Vilniaus iki Kauno tas 100km tampa nieku, pilna pasauly oro uostu, kur atsumai yra dideli nuo miestu priskirtu jiems. Dabr Ryga turi pranasuma, kad ji gali plesti savo oro uosta stipriai, nes ten pilna vietos, RIX taip pat turi ilgesni taka, negu VNO, KUN taip pat.
                                          O kaip tu įsivaizduoji ne dirbtinį ribojimą? Į KUN skris žymiai mažiau keleivių jei VNO bus tokios pačios sąlygos kaip KUN, jau dabar buvo ir yra KUN skatinamas, jame mažesni mokesčiai nei VNO. Gal gali pateikti bent porą pavyzdžių kur pagrindinis miesto oro uostas yra 100 ar daugiau km atstumu nuo to miesto? Tu kartoji tuos argumentus kurie šiame forume n kartų jau išdiskutuoti ir jie klaidingi. Ar yra labai daug prasmės tame ilgame take?
                                          Paskutinis taisė Edd; 2023.06.02, 23:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X