Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai labiau dėl aerodromo plėtros virkaujama. Terminalams vietos daugiau negu reikia.
    Tako?, nes jei dėl perono, tai jį galimą plėsti tiek į pietus, tiek į rytus. Bet balaganą už CAA pastato reikia pradėti tvarkyti, nes atrodo, kaip sovietinė gamykla.

    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.12.23, 12:28.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Tai labiau dėl aerodromo plėtros virkaujama. Terminalams vietos daugiau negu reikia.
      Tako ilginimui apskritai jokio poreikio nėra, kaip matom lėktuvai pakyla pilnais kuro bakais ir net iki Madagaskaro skrenda.
      Flickr

      Comment


        Taigi 2/3 esamos teritorijos pusiau šabakštynai.
        Labai dideliam reikalui esant, galima ir sodininkus iškeldinti.

        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Tako ilginimui apskritai jokio poreikio nėra, kaip matom lėktuvai pakyla pilnais kuro bakais ir net iki Madagaskaro skrenda.
        Minimalus poreikis yra. Štai krovininis B744 nepasikrovė kiek galėtų...

        Comment


          Prieš porą mėnesių Ryanair pranešė apie tai, jog skraidys į Lvovą, tačiau iki šiol tvarkaraščiai neįkelti, kažin ar pasikeitė jų planai ?
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Taigi 2/3 esamos teritorijos pusiau šabakštynai.
            Labai dideliam reikalui esant, galima ir sodininkus iškeldinti.
            Būtent, jei būtų didelis poreikis, tereiktų paskelbti valstybinės svarbos objektu ir paimti žemę. Tik tiek kad ir toliau virš miesto skraidytų lėktuvai.
            O iki naujo oro uosto važiuoti 50km nėra žavi idėja, nematau problemos toliau vystyti Kauno oro uostą, o Vilniaus, jei jau reikia, iškelti kur nors netoliese kur tiesiog daugiau erdvės ir orientuoti šalimais centrui. Pavyzdžiui šioje vietoje pagrinde arimai, reljefas apyligis, paraleliai tilptų du itin ilgi takai, kurių ir Space Shuttle'ui pakaktų

            Click image for larger version

Name:	vno2.jpg
Views:	66
Size:	103,8 kB
ID:	1771967

            Comment


              Siaip as aplamai nesuprantu del kokios priezasties dabartinio VNO tako aceit neimanoma ilginti. Atrodo ir vietos pilna, ir jokiu geografiniu kliuciu nera. O labai didelio oro uosto tikriausiai ir nebus, nes musu valstybes infrastrukturos projektai yra labiau reakciniai nei strateginiai, regioninis hubas isitvirtino Rygoj, su Azija jungiantis - Helsinkyje. Mes praziopsojom ir nebeliko reiksmingos rinkos.

              Comment


                Į naują oro uostą ir visą jo infrastruktūrą reikėtų sukišti milijardus ir tai nieko tiesiogiai neduotų. Yra svarbesnių reikalų nei New Vasiuki.
                Pvz.: naujos gamyklos kas mėnesį: https://www.miestai.net/forumas/foru...tuvoje/page135
                O be to lėktuvai mažėja ir didėja jų atstumai dėka ekonomiškumo. Niekam nebereikia A380
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                Comment


                  Kažkada berods rašiau, kad dabartinio oro uosto teritorijoje esantį taką galima ilginti vos ne iki 600 m.

                  Pietų pusėje turbūt net nereiktų kažko griauti, šiaurinėje pusėje gal kelis angarus.

                  +600 m duotų Vilniui 3100 m., bet tokie pokyčiams reikia bent jau kelių, kasdieninių long haul išvykimų. Be abejonės ilgesnis takas prideda saugumo.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Kliūtis tako ilginimui turbūt ne sklypo dydis, o triukšmo zona, į kurią pakliūtų daugiau gyvenamųjų namų.

                    Comment


                      Vilniaus oro uoste startuoja „Kiss and Fly“ sistema

                      Vilniaus oro uoste bandomuoju režimu pradeda veikti automobilių užkilimo kelio (panduso) „Kiss and Fly“ bebarjerė sistema. Ši trumpųjų sustojimų sistema leis vairuotojams kontroliuojamoje zonoje, išvykimo terminalo link, nemokamai stabtelėti iki 10 minučių.
                      Tos 10 minučių lengvai ištiksės belaukiant galimybės privažiuoti ir išvažiuoti. Pats keleivių išlaipinimas trunka minutę. Nejaugi neįmanoma padaryti, kad prie atvykimo terminalo galėtų sustoti ne tik išrinktieji taksistai, bet ir visi kiti automobiliai. Dabar išvykimo terminalas gauna dvigubą transporto srautą.

                      Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...d-fly-sistema/ .

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Vilniaus oro uoste startuoja „Kiss and Fly“ sistema



                        Tos 10 minučių lengvai ištiksės belaukiant galimybės privažiuoti ir išvažiuoti. Pats keleivių išlaipinimas trunka minutę. Nejaugi neįmanoma padaryti, kad prie atvykimo terminalo galėtų sustoti ne tik išrinktieji taksistai, bet ir visi kiti automobiliai. Dabar išvykimo terminalas gauna dvigubą transporto srautą.

                        Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...d-fly-sistema/ .
                        Prie atvykimo terminalo ir taip yra aikštelė.
                        Flickr

                        Comment


                          Prie atvykimo terminalo ir taip yra aikštelė.
                          Arba ji nepatogi, arba apie ją mažai kas žino, nes prie išvykimo terminalo pilna taksistų (ir ne tik jų) su įjungta avarine signalizacija laukiančių keleivių ir trukdančių eismą.

                          Comment


                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Arba ji nepatogi, arba apie ją mažai kas žino, nes prie išvykimo terminalo pilna taksistų (ir ne tik jų) su įjungta avarine signalizacija laukiančių keleivių ir trukdančių eismą.
                            Taxi ramiai stovi apačioje savo vietose, ten laukia pavežėjai arba tie, kurie stovi ilgai ir nenori mokėti už parkavimą.
                            PC aikštelėje nemokamas parkavimas iki 15 min.:

                            https://www.vilnius-airport.lt/uploa...2019_05_30.pdf
                            Paskutinis taisė Lettered; 2019.12.27, 13:34.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė kutas Rodyti pranešimą
                              Kliūtis tako ilginimui turbūt ne sklypo dydis, o triukšmo zona, į kurią pakliūtų daugiau gyvenamųjų namų.

                              Teoriškai, pailginus taką į pietus, lėktuvai jau pakankamai anksti atsidurtų pakankamai aukštai, jog garso tarša net sumažėtų, be abejonės ilginant į šiaurę efektas būtų priešingas - tūpimo atžvilgiu.

                              Ilginant į abi puses būtų status quo, nes keičiantis vėjo krypčiai, keičiasi ir takas 02/20 ir matavimai atliekami matuojant kelias dienas/savaites.

                              Esmė tame, kad galimybių tako plėtrai yra, reikia tik paieškoti, bet nėra poreikio.

                              Tad būtų gerai tako temą, kuriam laikui uždaryti

                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Sveikinam visus su istoriniu VNO pasiekimu - 2019 m. permušėm 5 mln. keleivių ribą.

                                https://www.ltou.lt/lt/ziniasklaidai...5-mln-keleiviu

                                Comment


                                  Įdomu kokie Rygos ir Talino praeitų metų skaičiai ir kaip augo palyginus su 2018.

                                  Comment


                                    2020 m. VNO prognozė yra apie 5,2-5,3 mln. keleivių

                                    Comment


                                      Deja, ne vien tik geros žinios.
                                      Wizz air nuo balandžio mėnesio nebeskraidys į Reikjaviką. Įdomu, dėl ko, nes kryptis tikrai populiari buvo.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Verslui reikalingų skrydžių daugėja, bet nepakankamai sparčiai https://www.vz.lt/transportas-logist...kamai-sparciai
                                        Lietuva Pasaulio ekonomikos forumo skelbiamoje konkurencingumo apžvalgoje „The Global Competitiveness Report 2019-2020“ užima tik 25 vietą tarp 28 ES šalių pagal pasiekiamumą oru.
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Deja, ne vien tik geros žinios.
                                          Wizz air nuo balandžio mėnesio nebeskraidys į Reikjaviką. Įdomu, dėl ko, nes kryptis tikrai populiari buvo.
                                          Na, pernai metais Wizz buvo uždariusi šią kryptį visam žiemos sezonui, tad vien šis faktas parodė, kad Reikjavikas, matyt, nepelningas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X