Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujojo VIP terminalo statybos
    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
    - Rusija su Amerika kariauja.
    - Ir ką, kaip ten reikalai?
    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
    - O amerikiečiai?
    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

    Comment


      „Baltic Ground Services“ į elektrinius autobusus investuoja 30 mln. Eur

      Naujieji autobusai vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 370 km, jų baterijų talpa – 374 kW. Palyginti su dyzelinėmis, „Yutong Bus“ žaliųjų transporto priemonių degalų išlaidos yra 89% mažesnės, o priežiūra – 28% pigesnė.
      Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz650Lh1QCo
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        jų baterijų talpa – 374 kW
        Bateriju talpa matuojama Ah bei Wh arba kWh!
        Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.11.12, 09:20.

        Comment


          Elektriniai autobusai, degalų išlaidos?

          Comment


            Parašė Edd Rodyti pranešimą
            Elektriniai autobusai, degalų išlaidos?
            Matyt turima omeny, jog e-busui kuras yra elektra.

            Comment


              Jei turėtume Hitachi pastatytą atominę elektrinę, tuomet gal... O dabar primena ministro pasakas po nuotykių Abu Dhabi

              Neverovičius: susitikime su „Japan Airlines“ atstovu kalbėjome apie tiesioginio skrydžio galimybę

              Penktadienį vykusiame prezidento Gitano Nausėdos ir Japonijos pramonės įmones vienijančios federacijos „Keidanren“ susitikime buvo kalbėta apie galimybę turėti tiesioginius skrydžius tarp Lietuvos ir Japonijos, sako Prezidentūros Aplinkos ir Infrastruktūros grupės vadovas Jaroslavas Neverovičius.

              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82799839
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Tas Neverovičius man tai kaip antra Birutė Vėsaitė - geriausią, ką galėtų padaryti dirbdamas ministru, tai patylėti. Bijau, kad jeigu išgirstumėm ką jis su tais japonais kalbėjo, tai 'svetima gėda' būtų per švelnus išsireiškimas.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                  Tas Neverovičius man tai kaip antra Birutė Vėsaitė - geriausią, ką galėtų padaryti dirbdamas ministru, tai patylėti. Bijau, kad jeigu išgirstumėm ką jis su tais japonais kalbėjo, tai 'svetima gėda' būtų per švelnus išsireiškimas.
                  Mane tai apima svetima gėda, kai žmogus neskiria Neverovičiaus nuo Narkevičiaus
                  Paskutinis taisė 10.000; 2019.11.16, 14:31.

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                    Mane tai apima svetima gėda, kai žmogus neskiria Neverovičiaus nuo Narkevičiaus
                    Indeed, dėkui už korekciją
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                      Mane tai apima svetima gėda, kai žmogus neskiria Neverovičiaus nuo Narkevičiaus
                      Kita vertus panašu, jog abu yra nelabai kažką nusimanantys apie transporto sektorių, tai painioti du nekompetentingus kvailius ne taip ir gėda.
                      Flickr

                      Comment


                        O kodėl tiesioginis yra neįmanomas?
                        Madagaskaras-VNO įmanomas. Ten lazeriai Madagaskare? Tyrimų institutai?

                        Jei visgi įmanomas, tai puiku, kad Neverovičius kalbasi. Pridėkim, kad jis pats nesikalba kas jam patinka. Jis yra JE patarėjas. Galbūt ir JE Nausėda prieš mėnesį Japonijoje apie tai kalbėjosi. O dabar yra tąsa.
                        Galbūt 2020 sulauksime VNO/KUN - Tokyo.

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                          Pasižiūrėkit čia, pats tiltas raudonai nepažymėtas, bet pilkai yra:
                          https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf
                          Sudomino brėžinyje pavaizduotas Vilniaus oro uostas - ten naujas nusileidimo takas planuojamas rytų-vakarų kryptimi, ar kažką ne taip suprantu?

                          Comment


                            Parašė Kitas Rodyti pranešimą

                            Sudomino brėžinyje pavaizduotas Vilniaus oro uostas - ten naujas nusileidimo takas planuojamas rytų-vakarų kryptimi, ar kažką ne taip suprantu?
                            Žinoma, jis ten jau daugiau kaip 15 metų planuojamas. Bet didžiausia tikimybė, kad tiems planams nelemta išsipildyti.

                            Comment


                              Parašė Kitas Rodyti pranešimą

                              Sudomino brėžinyje pavaizduotas Vilniaus oro uostas - ten naujas nusileidimo takas planuojamas rytų-vakarų kryptimi, ar kažką ne taip suprantu?
                              Tikrai taip, realiai tai puikiai parodo "Vilniaus plano" kompetenciją ir kodėl tiek projektų mieste daromi atbulomis rankomis ar apskritai užstringa net nepradėti...

                              Mėgstu brėžinius ir transporto planavimą.

                              Žvalgausi po naują Vilniaus miesto bendrąjį planą ir atrandu mažą stebuklą. Pirmieji pasaulyje tai tikrai.

                              Atnaujintame plane vis dar numatyta vieta Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo takui iš Rytai-Vakarai kryptimi (berods 1985 m. projektas) ir... numatyta, kad takas bus su kreivas, t.y. su posūkiu!
                              https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
                              Flickr

                              Comment


                                Tikrai taip, realiai tai puikiai parodo "Vilniaus plano" kompetenciją ir kodėl tiek projektų mieste daromi atbulomis rankomis ar apskritai užstringa net nepradėti...
                                Prie ko čia "Vilniaus planas" jei tas sprendinys įtvirtintas galiojančiame Lietuvos bendrąjame plane? Jei to tako tenai nebūtų, tada taip "Vilniaus planą" tikrai galima būtų įtarti ne tik kompetencijos stoka, bet ir planavimo subordinacijos nesilaikymu. Kitaip tariant - tiesus kelias į teismą.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  O kodėl tiesioginis yra neįmanomas?
                                  Madagaskaras-VNO įmanomas. Ten lazeriai Madagaskare? Tyrimų institutai?
                                  Madagaskaras, šiaip jau, buvo užsakomasis reisas. Ir buvo berods tik 2 ar 3 reisai vėlyvą pavasarį. Tai kažkaip nepagrįsta imti šią kryptį kaip pavyzdį galimybei reguliariesiems VNO-NRT skrydžiams atsirasti

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                    Madagaskaras, šiaip jau, buvo užsakomasis reisas. Ir buvo berods tik 2 ar 3 reisai vėlyvą pavasarį. Tai kažkaip nepagrįsta imti šią kryptį kaip pavyzdį galimybei reguliariesiems VNO-NRT skrydžiams atsirasti
                                    Na, kaip. Tai tiesiog parodė, kad techniškai nėra problemos daryti long haul skrydžius iš Vilniaus. Kitas klausimas ar yra pakankama paklausa tam.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      Na, kaip. Tai tiesiog parodė, kad techniškai nėra problemos daryti long haul skrydžius iš Vilniaus. Kitas klausimas ar yra pakankama paklausa tam.
                                      Paklausa kol kas nedidelė:
                                      Kokios yra didžiausios rinkos iš Lietuvos, šiuo metu nepasiekiamos esamais siaurafiuzelažiais orlaiviais be sustojimų? Pagal prieš pusmetį Linkedin’e paskelbtus „Lietuvos oro uostų“ duomenis:
                                      Čikaga – 64 keleiviai per dieną;
                                      Niujorkas – 63 keleiviai per dieną;
                                      Dubajus – 35 keleiviai per dieną;
                                      Bangkokas – 32 keleiviai per dieną;
                                      Pekinas – 20 keleivių per dieną.
                                      Bet visos šios kryptys yra arčiau VNO nei ta Madagaskaro sala.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Paklausa kol kas nedidelė:


                                        Bet visos šios kryptys yra arčiau VNO nei ta Madagaskaro sala.
                                        Čia galutinis destination skrendant iš VNO? Gal turi nuorodą į pilną sąrašą?

                                        Comment


                                          O tai nebūtina turėt daily skrydžių? Jei 63 per dieną 441 per savaitę

                                          Comment

                                          Working...
                                          X