Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
Užtat šalia Vilniaus Minskas su 2 mln. gyventojų, ir į kurį bent kol kas neskrenda jokie LCC, tačiau VNO iki RIX keleivių skaičiaus vis tiek toli.
-
Negalima taip tiesioginiai lyginti pagal gyventojų skaičių. Visai šiaurės ir vakarų Lietuvai, o taip pat ir pietų Estijai yra arčiau Ryga negu Vilnius (Talinas).Parašė Globalus Rodyti pranešimąJeigu RIX planuoja aptarnauti 8 mln šiais metais, ivertinus kad Lietuvoje pusantro karto daugiau gyventoju, kad butu lygiosios Vilniui, Kaunui, Palangai reikia aptarnauti 12 mln sias metais. Toli mums iki to.
Be to, Ryga yra ir Baltijos regiono centras, daugelis tarptautinių įmonių padalinių Baltijos šalims kuriasi būtent čia, todėl Ryga tiesiog natūraliai yra didesnis traukos centras.Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.26, 21:50.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu RIX planuoja aptarnauti 8 mln šiais metais, ivertinus kad Lietuvoje pusantro karto daugiau gyventoju, kad butu lygiosios Vilniui, Kaunui, Palangai reikia aptarnauti 12 mln sias metais. Toli mums iki to.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Skaičiai visur skirtingi, oro linijos turi savus skaičiavimus ir pagal tai atitinkamai daro sprendimus. Kaip viskas vyksta Ukrainos Oro linojose, gali pasakyt tik Ukrainos oro linijos, bet tikiu, kad jie nėra maksimaliai optimizavę savo procesų pelningumui didinti taip kaip yra optimizuotos EU ar Amerikos Oro linijos.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Gan įspūdingi skaičiai neskrendančių. Galvočiau čia vos ne gyvybės mirties atveju neskrenda, o čia net 5-10 proc.
O tai ką Ukrainos oro linijos vardan etikos ir moralės, skirtingai nei kiti, sąžiningai pardavinėja vietas ir praranda pinigus?
Komentuoti:
-
Gan įspūdingi skaičiai neskrendančių. Galvočiau čia vos ne gyvybės mirties atveju neskrenda, o čia net 5-10 proc.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Kitos to nedaro, nes pardavinėja daugiau bilietų nei lektuve yra vietu su mintim, kad yra 5-10% kurie nepasirodys.
O tai ką Ukrainos oro linijos vardan etikos ir moralės, skirtingai nei kiti, sąžiningai pardavinėja vietas ir praranda pinigus?
Komentuoti:
-
Kitos to nedaro, nes pardavinėja daugiau bilietų nei lektuve yra vietu su mintim, kad yra 5-10% kurie nepasirodys.Parašė Gator Rodyti pranešimąNa nereali funkcija, automatiškai užregistravo. Didžiulis patogumas palyginus su kitom linijom, kodėl kitos to nedaro?
Komentuoti:
-
Na taip, latviai dirba pelningai kur kas ilgiau - ne 4 metus kaip SAS ar Finnair, o netgi 5 metusParašė Lettered Rodyti pranešimą
O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.
https://www.airbaltic.com/airbaltic-...-profit-1h2014Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.25, 14:06.
Komentuoti:
-
Tai reikia žiūrėti aggregate duomenis. Dabar latvių tokie duomenys, kad jų sumerkti milijonai niekada negrįš.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.
O bet tačiau ką gali žinoti, gal airBaltic netrukus taps dominuojančiu žaidėju pasaulyje, ir neš mžiniškus pelnus šaliai. Visko gali būti. Nors abejotina, aišku. Kur kas didesnė tikimybė kad sumekti pinigai niekada negrįš, o tikėtina kad ateityje ir vėl reikės merkti.
Komentuoti:
-
O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Taip, bet dar neseniai mokėjo po 200mln€.
Su dabartiniu pelnu sukišti pinigai latviams niekada neatsipirks.
Komentuoti:
-
Taip, bet dar neseniai mokėjo po 200mln€.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Puiku, už SAS skrydžius skandinavų mokesčių mokėtojai nemoka, taip pat kaip ir latviai už pelningai dirbančios airBaltic.
Su dabartiniu pelnu sukišti pinigai latviams niekada neatsipirks.
Komentuoti:
-
Puiku, už SAS skrydžius skandinavų mokesčių mokėtojai nemoka, taip pat kaip ir latviai už pelningai dirbančios airBaltic.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
O tai sunku pačiam pažiūrėti?
2018 -
Komentuoti:
-
O tai sunku pačiam pažiūrėti?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Už subsidijuojamus SAS skrydžius irgi moka skandinavų mokesčių mokėtojai?
2018 -
Pretax profit for the May to July quarter came in at 2.00 billion Swedish crowns ($219.7 million), slightly up from 1.97 billion a year ago, and beating the 1.77 billion crowns expected in a Reuters poll of analysts.
Komentuoti:
-
Už subsidijuojamus SAS ar Finnair skrydžius irgi moka skandinavų mokesčių mokėtojai?Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Puiku, latviai iš savo mokesčių mokėtojų kišenės finansuoja mūsų skrydžius.Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 13:05.
Komentuoti:
-
Puiku, latviai iš savo mokesčių mokėtojų kišenės finansuoja mūsų skrydžius.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne tik airiams, bet ir tiems patiems latvių AirBaltic.
Komentuoti:
-
Tiek nesukuria, nes skrenda emigracinėmis, o ne verslo kryptimis. Beto Lietuvoje gyventojų 50% daugiau, tai tą irgi vertinkite lyginant keleivių skaičius.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na tai puiku, Lietuvoje ryanair, Wizz air & co sukuria irgi 2,5% BVP. Tik nereikėjo investuoti šimtų milijonų.
Ne tik airiams, bet ir tiems patiems latvių AirBaltic.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąO kad savo pinigus atiduodame airiams (aer Lingus?) ar kam kitam, aš nematau jokių problemų.
Komentuoti:
-
Below are the Top IVF Centres in Varanasi with options to book your first appointment FREE. Check Reviews, IVF Cost, Success rates, Fees, Contact Number and Address for all In Vitro Fertilization treatments. Also find affordable test tube baby costs.
Komentuoti:
-
Na tai puiku, Lietuvoje ryanair, Wizz air & co sukuria irgi 2,5% BVP. Tik nereikėjo investuoti šimtų milijonų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
AirBaltic sukuria 2,5% Latvijos BVP, tai tie kažkada investuoti keli šimtai milijonų Eur senai atsipirkę.
Komentuoti:
-
Na tai kad ne. Latviai turi 7, mes - 6,5 mln keleivių.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Mes neturime, tiek pat keleivių. Šiemet Ryga turės netoli 8 mln., o mes tikimės perlipti 5 mln. skirtumas didelis. O be generuojamų pajamų ir srautų turime ką turime, savo pinigus už skrydžius atiduodam airiams, vengrams ir tiem patiem latviams. Sėdime apgailėtiname oro uoste į lėktuvus važiuojame autobusais, kurie pagaminti 1998 m.
Čia pasainagrinėti, apie inderect revenue, jei įdomu:
https://www.internalconsulting.com/s...y_Revenues.pdf
O kad savo pinigus atiduodame airiams (aer Lingus?) ar kam kitam, aš nematau jokių problemų. Dabar perkam mums reikalingą paslaugą (skrydžius į tam tikrą oro uostą) konkurencingoje rinkoje už patraukliausią kainą. Tai man skamba daug patraukliau nei kad valstybė pati imasi organizuoti tokį brangų ir nedėkingą verslą kaip oro linijos.
Komentuoti:
-
AirBaltic sukuria 2,5% Latvijos BVP, tai tie kažkada investuoti keli šimtai milijonų Eur senai atsipirkę.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Mes neturime, tiek pat keleivių. Šiemet Ryga turės netoli 8 mln., o mes tikimės perlipti 5 mln. skirtumas didelis. O be generuojamų pajamų ir srautų turime ką turime, savo pinigus už skrydžius atiduodam airiams, vengrams ir tiem patiem latviams. Sėdime apgailėtiname oro uoste į lėktuvus važiuojame autobusais, kurie pagaminti 1998 m.
Čia pasainagrinėti, apie inderect revenue, jei įdomu:
https://www.internalconsulting.com/s...y_Revenues.pdf
airBaltic's influence in the wider economy was even greater than its figures suggest, citing a recent study by business strategy consultants Roland Berger which suggested airBaltic contributed 2.5% to Latvia’s GDP in 2018 and supported close to 30 000 jobs, directly and indirectly.
Komentuoti:
-
Mes neturime, tiek pat keleivių. Šiemet Ryga turės netoli 8 mln., o mes tikimės perlipti 5 mln. skirtumas didelis. O be generuojamų pajamų ir srautų turime ką turime, savo pinigus už skrydžius atiduodam airiams, vengrams ir tiem patiem latviams. Sėdime apgailėtiname oro uoste į lėktuvus važiuojame autobusais, kurie pagaminti 1998 m.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na taip, kai tas investuotojas yra valstybė, "investuojanti" mokesčių mokėtojų pinigus.
Nes kiek realių investuotojų į airBaltic vis ėjo, ėjo, ir vis neatėjo, tai aš jau ir skaičių pamečiau. Kažin kodėl?
O Čiurlionis viską paaiškino, tik nepaaiškino, kodėl mes turime beveik tiek pat keleivių be 200€ milijonų kasmetinių subsidijų.
Čia pasainagrinėti, apie inderect revenue, jei įdomu:
https://www.internalconsulting.com/s...y_Revenues.pdf
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.06.25, 12:21.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: