Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
Čia ne prie ko logika, aš tiesiog nesupratau minties. Tiksliau galimai supratau, bet norėjau pasitikslinti. Nes mokesčiai abiem atvejais jiems kainuos tiek pat.Parašė digital Rodyti pranešimąAtsiprašau, pridėjau citatą - pirmas. Tiesiog Ciurlionis gerai atsakė, o tu dar bandai savo logikos aiškinimąsi pridėti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atsiprašau, pridėjau citatą - pirmas. Tiesiog Ciurlionis gerai atsakė, o tu dar bandai savo logikos aiškinimąsi pridėti.Parašė Gator Rodyti pranešimąTikrai kartais parašau ir galvoju, kad galėjau ir nerašyti. Šis pranešimas visiškai ne tas atvejis. Ir net neturiu užuominos, kuris iš trijų klausimų tokios reakcijos sulaukė.
Komentuoti:
-
Kalba apie Vilnių, nors nežinau, kiek gyvas yra Stokholmas iš KUN.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Čia dėl principo, kad neva neatidarėm maršruto iš Vilniaus? Nes mokesčius abiem atvejais ir Modline, ir vno mokėtų.
Iš Kauno ir Vilniaus abu?
Kodėl nesurenka keleivių ten?
O čia teorinis pavyzdys, kaip veikia Ryanair, "stabdoma plėtra" reiškias, kad kol kas naujų krypčių nekelbs, o jei yra kažką suplanavę - pamatysim pasikeitusiame tvarakaratyje. Pvz. į Vilnių tyliai nebegrįž skrydis į Varną.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.10.11, 14:51.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tikrai kartais parašau ir galvoju, kad galėjau ir nerašyti. Šis pranešimas visiškai ne tas atvejis. Ir net neturiu užuominos, kuris iš trijų klausimų tokios reakcijos sulaukė. Tai irgi išskirtinis atvejis, nes beveik visada suprantu dėl ko gaunu kritiką kai ją gaunu.Parašė digital Rodyti pranešimąGalėtum kartais ir patylėt.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galėtum kartais ir patylėt.Parašė Gator Rodyti pranešimąČia dėl principo, kad neva neatidarėm maršruto iš Vilniaus? Nes mokesčius abiem atvejais ir Modline, ir vno mokėtų.Paskutinis taisė digital; 2025.10.11, 10:30.
Komentuoti:
-
Čia dėl principo, kad neva neatidarėm maršruto iš Vilniaus? Nes mokesčius abiem atvejais ir Modline, ir vno mokėtų.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą.
P.S. kai nepavyksta susitarti naujas maršrutas startuoja pvz. iš kokio Modilino į Vilnius, o ne iš Vilniaus į Modliną.
Iš Kauno ir Vilniaus abu?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą.
. O Stokholmas bus tyliai uždarytas.
Kodėl nesurenka keleivių ten?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nieko, po kiek laiko paleis naujus maršrutus. O tiksliau tas naujas maršrutų paleidimas yra nepelningų uždarymas ir naujų atidarymas, neįskaitau tarp aielučių apie augimą, t.y. papildomas kryptis ar papildomai bazuojamą orlaivį.
P.S. kai nepavyksta susitarti naujas maršrutas startuoja pvz. iš kokio Modilino į Vilnius, o ne iš Vilniaus į Modliną. O Stokholmas bus tyliai uždarytas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip kad seniausiai būtų galėjęs pasakyti ten Danijos ar LT buvęs vadovas Gelžinis, ar nesenai viešai surašė AENA, ar kad ir čia forume rašyti, ar... gal netęsiu, FR modus operandi yra Visada labai garsiai šūkauti ir reikalauti įšaldyti įkainius dešimtmečiams neatsižvelgiant į nieką, jokias ten infliacijas ar augančius infrastruktūra besinaudojančių srautus.
O realybėje čia jiems vis tiek pelninga rinka, priedo dar nebūna profsąjunginių streikų, ir čia gyventojų augančio vartojimo šalies neatidavinės niekaip konkurentams.If Spanish airports were to evolve to the tune of Ryanair's demands, whining, cajoling and unbearable extortionist strategies, they would cease to function well (as they do today) in the medium and long term, and would not be financially sustainable. Aena and its shareholders (the State, i.e. Spanish citizens, and private investors) deserve at least the same respect as Ryanair's shareholders.
Komentuoti:
-
„Ryanair“ pikti: dėl išaugusių oro uosto rinkliavų Lietuvoje žada nulį naujų krypčių
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-nauju-krypciu<...>Jei Lietuvos oro uostai sumažins rinkliavų dydį, „Ryanair“ žada Lietuvoje papildomai turėti dar 3 orlaivius (iš viso 5), padidinti pervežamų keleivių skaičių iki 2,8 mln. per metus, paskelbti 10 naujų krypčių.<...>
<...>„Tai yra įprasta „Ryanair“ taktika, kurią jie naudoja visoje Europoje ir visur, kur tik jie skraido. Paskutinį kartą rinkliavos Vilniaus oro uoste keistos 2023 m. Esame pažadėję, kad rinkliavų nekeisime iki 2026 m. galo, nepaisant to, kad darome investicijas, statome naujus terminalus, didėja atlyginimai, brangsta paslaugos, elektra, vanduo, šildymas. Todėl sakyčiau, kad čia yra geras mūsų pasiekimas, kada galime išlaikyti tokį pat rinkliavų dydį, nes nemažai oro uostų tas rinkliavas didina“, – sako S. Bartkus.<...>
Komentuoti:
-
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ti-663-2539254– Dalis „Wizz Air“ orlaivių šiuo metu negali skristi dėl techninių problemų su „Pratt & Whitney“ varikliais. Kiek šiuo metu orlaivių yra prastovose ir kaip tai veikia jūsų skrydžių grafiką bei keleivių patirtį?
– Šiuo metu iš 240 orlaivių apie 35 yra neleidžiami skristi – tai sudaro apie 15 procentų. Mes šią problemą stengiamės išspręsti: varikliai siunčiami į dirbtuves techniniam aptarnavimui, keičiamos sugadintos dalys, taip pat daug investuojame į naujus atsarginius variklius.
Tačiau tai yra ilgalaikis procesas – maždaug ketverių–penkerių metų ciklas. Šiuo metu esame šio ciklo viduryje ir tikimės, kad problema bus visiškai išspręsta iki 2027 m. pabaigos.
Per pastaruosius dvejus metus, ypač 2024 m., dėl ant žemės paliktų orlaivių negalėjome plėsti verslo tiek, kiek buvome planavę. Tačiau dabar vėl augame. Pavyzdžiui, Lietuvoje šiais metais matome 20 proc. augimą, o kitais metais tikimės 30 proc. augimo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nuo 2026 metų Gegužės 3d. Wizz Air grąžina skrydį Vilnius - Gdanskas. Skraidys 4 kartus per savaitę:
Antradienis, Ketvirtadienis, Šeštadienis, Sekmadienis.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
„PLAY airlines“ bankrutuoja, atšaukiami visi skrydžiaiBankrutuoja iš Vilniaus oro uosto (VNO) skraidžiusi islandiška pigių skrydžių aviakompanija „PLAY airlines“, o visi jos siūlyti skrydžiai – atšaukti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na, bet į kuriuos Vokietijos miestus skraido kurie operatoriai irgi yra informacija, įdomi daug mažiau už 1% populiacijos. Čia entuziastų forumas, ar ne taip?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ne visi žiūri. Ne visi pažiūrėję atsimena. Ne visi skraido tokiu kiekiu skirtingų avialinijų. Ne visi išvis skraido reguliariai.
Jei apklaustum bendrą populiaciją su Čiurlionio išvardintais kodais, nė 1 proc neivardintų visų.
Jei apklaustum tik skrendančius tarkim bent 4 kartus per metus, nė 2 proc neivardintų visų.
Čia mano spėjimai, bet supranti į kurią pusę - arčiau 0 nei 100. Tiksliai net arčiau 0 nei 10.
Šitas lingo yra skirtas kalbantis aviacijos specialistams tarpusavyje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Diselė dauguma kodų turi prasme ir nėra sunku iššifruoti ypač tokius, kaip LO, LH, Briuselio SN (likęs nuos senojo pavadinimo Sabena).Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ne visi žiūri. Ne visi pažiūrėję atsimena. Ne visi skraido tokiu kiekiu skirtingų avialinijų. Ne visi išvis skraido reguliariai.
Jei apklaustum bendrą populiaciją su Čiurlionio išvardintais kodais, nė 1 proc neivardintų visų.
Jei apklaustum tik skrendančius tarkim bent 4 kartus per metus, nė 2 proc neivardintų visų.
Čia mano spėjimai, bet supranti į kurią pusę - arčiau 0 nei 100. Tiksliai net arčiau 0 nei 10.
Šitas lingo yra skirtas kalbantis aviacijos specialistams tarpusavyje.
AirLituanica turėjo - LT, Lietuvos avialinijos - buvo labai įdomus TE.
Bet tema buvo apie W6(Wizz) dubliuojamas kryptis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne visi žiūri. Ne visi pažiūrėję atsimena. Ne visi skraido tokiu kiekiu skirtingų avialinijų. Ne visi išvis skraido reguliariai.Parašė alga Rodyti pranešimą
Jeez, jei porą kartų paskrendi kiekviena oro linija, vis tiek matai savo skrydžio numerius bilietuose, švieslentėse, tai visai iššifruojami pasidaro tie IATA kodai.
Jei apklaustum bendrą populiaciją su Čiurlionio išvardintais kodais, nė 1 proc neivardintų visų.
Jei apklaustum tik skrendančius tarkim bent 4 kartus per metus, nė 2 proc neivardintų visų.
Čia mano spėjimai, bet supranti į kurią pusę - arčiau 0 nei 100. Tiksliai net arčiau 0 nei 10.
Šitas lingo yra skirtas kalbantis aviacijos specialistams tarpusavyje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu skrendu ypač ne rytiniu skrydžiu tai visada pasižiūriu per flightradar24 ar jau sugrįžo laiku mano būsimas lėktuvas, kaip bendrai vyko jo tos dienos skrydžiai. Kartais gali nemaloniai nustebti, kai lėktuvas vėluoja smarkiai.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąNiekada nežiūriu į tuos kodus kaip ir į traukinio numerius. Turbūt daugybė žmonių yra važiavę traukiniu Vilnius-Kaunas, kiek net iš forumo dalyvių dabar galėtų išvardinti šio maršruto traukinių numerius?
Komentuoti:
-
Niekada nežiūriu į tuos kodus kaip ir į traukinio numerius. Turbūt daugybė žmonių yra važiavę traukiniu Vilnius-Kaunas, kiek net iš forumo dalyvių dabar galėtų išvardinti šio maršruto traukinių numerius?Parašė alga Rodyti pranešimą
Jeez, jei porą kartų paskrendi kiekviena oro linija, vis tiek matai savo skrydžio numerius bilietuose, švieslentėse, tai visai iššifruojami pasidaro tie IATA kodai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jeez, jei porą kartų paskrendi kiekviena oro linija, vis tiek matai savo skrydžio numerius bilietuose, švieslentėse, tai visai iššifruojami pasidaro tie IATA kodai.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Čia gal forume 1-2 žmonės airbaltic vadina BT. Kiti rašo normaliai - AirBaltic.
Tas BT tinka tarp aviacijos specialistų dirbančių toje srityje, bet ne bendriniame forume.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
IATA kodai nėra stebuklas. Bet kad būtų aišku, kas liečia LTOU:Parašė Gator Rodyti pranešimą
Čia gal forume 1-2 žmonės airbaltic vadina BT. Kiti rašo normaliai - AirBaltic.
Tas BT tinka tarp aviacijos specialistų dirbančių toje srityje, bet ne bendriniame forume.
BT- AirBaltic
FR -Ryanair
W6- Wizzair
SK- SAS
LO- LOT
LH- Lufthansa
DY- Norwegian
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: