Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Užtruko tik 14 metų: "Wizz Air" iš Budapešto skraidys į Vilnių https://simonasbartkus.substack.com/...r-is-budapesto
2024 m. tarp Vilniaus ir Budapešto jungiamaisiais skrydžiais keliavo 13,5 tūkst. keleivių ir pagal šį rodiklį kryptis pateko į populiariausių tiesiogiai nepasiekiamų miestų penketuką. Iš Vilniaus į Budapeštą skrido mažiau keleivių nei į Čikagą, Prahą ar Madridą, bet daugiau nei į Ženevą, Bukareštą ar Belgradą.
“Wizz Air” skelbiasi, jog Vengrijos rinkoje užima net 50% rinkos dalį, o šiuo metu iš Budapešto oro uosto vykdo skrydžius 70 skirtingų maršrutų. Vilniaus oro uoste pirmą šių metų ketvirtį “Wizz” užėmė 14% rinkos dalį, o vasaros tvarkaraštyje numatyti 13 maršrutų.
“Wizz Air” skrydžius iš Budapešto į Vilnių vykdys Vengrijoje bazuojamu orlaiviu, tad šis maršrutas yra papildomas, išplečiantis aviakompanijos programą. Po šios plėtros “Wizz Air” yra numačiusi iš viso 38 išvykimus per savaitę iš Vilniaus.
Tai jau ketvirtas naujas maršrutas, kurį “Wizz Air” paskelbė šiai vasarai: aviakompanija gegužės 5 dieną atidarys skrydžius į Bergeną ir Kataniją, o liepos 3 d. pakeis “Ryanair” maršrute į Bilundą. Po didelės lėktuvų variklių trūkumo krizės “Wizz Air” auga Vilniuje vėl - be naujų maršrutų bazuojami orlaiviai pakeisti į 59 sėdynes daugiau turinčius “Airbus A321neo”. Kova dėl antro didžiausio vežėjo Vilniaus oro uoste tarp “airBaltic” ir “Wizz Air” gali būti įtempta.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą"Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.
Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.
Komentuoti:
-
Įspūdingo tuštumo laida, padiskutavo kaip verslui nuolaidas teikia ir kaip FastTrack ir vietų pirkimas tapo norma verslui. Aišku, plės kryptis, jie irgi verslas ir jiems irgi norisi plėstis, bla bla bla.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gautas leidimas skriadyti tarp Lietuvos ir Saudo Arabijos, Vilnius - Riadas?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Užsakomieji skrydžiai iš PLQ į Šarmą nuo kitų metų spalio mėn: https://simonasbartkus.substack.com/...os-uzsakomieji
Gal pagaliau pramuš Palangą ir pradės užsakomuosius į Turkiją, Graikiją ir kitur skraidyt..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tik kodėl jokios rimtos avialinijos neužsidarė net per covidą, kai jokių pajamų nebuvo ir didžiuliai nuostoliai?
Jeigu skaičiuotumėte bendrą ekonominę naudą šaliai, tai tada suprastumėt, kad avialijos netgi labai pelningos. Beje, kokia RB II niekada irgi nebus tiesiogiai pelninga ir padengianti milijardines investicijas. Bet niekam nekyla klausimų, kad gerą susisiekimą tarukiniais su Ryga ir Varšuva reikia ir naudinga turėti, bet dėl gero susisiekimo su pasauliniais ar bent Europos centrais kažkaip dar kai kam kyla klausimų.
Komentuoti:
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimą
Viena pelningiausių? Šiaip yra visai priešingai. Nuo aviacijos sektoriaus dereguliacijos pradžios prieš kelis dešimtmečius pelno procentai stabiliai traukėsi. Kapitalo ir veiklos rizikos - žvėriškos. Paskutiniais metais viso sektoriaus pelningumas variuoja tarp 2,6-2,7 proc. (nemažai šaltinių internete yra). Nežinau kuris sektorius dar blogiau tuo klausimu stovi
Jeigu skaičiuotumėte bendrą ekonominę naudą šaliai, tai tada suprastumėt, kad avialijos netgi labai pelningos. Beje, kokia RB II niekada irgi nebus tiesiogiai pelninga ir padengianti milijardines investicijas. Bet niekam nekyla klausimų, kad gerą susisiekimą tarukiniais su Ryga ir Varšuva reikia ir naudinga turėti, bet dėl gero susisiekimo su pasauliniais ar bent Europos centrais kažkaip dar kai kam kyla klausimų.Paskutinis taisė Lettered; 2024.09.23, 08:58.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą"Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.
Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą"Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.
Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.
Komentuoti:
-
"Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.
Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Per keliasdešimt metų prigeneruota 400m. būtų centai turint omeny efektą šaliai ir jos pasiekiamumui. Palyginimui, Lietuvos metinis biudžetas vien keliams kitais metais bus vos ne dvigubai didesnis (715m. eurų):
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...i-neremontuoti
2 milijardai jau yra rimtesnė suma, bet tokios pats nesu dar girdėjęs, norėčiau konkretesnių šaltinių. Beje, pernai Air Baltic pasiekė 34 milijonų eurų pelną:
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...-2023.a544531/
Ar investicija į tokį projektą būtų pelninga, ar ne, reiktų matuoti padarant rimtą sociokonominę geresnio šalies pasiekiamumo oru analize ir pasidarant rimtą tokio investavimo strategiją. Visko gali būti, kad investuoti ir neapsimokėtų. Viena, kas aišku, yra tai, kad tokios investicijos racionalumą matuoti vien tiesioginiu atsiperkamumu yra visiška durnystė ir analfabetizmas. Kaip ir mokymo centrų priešpastatymas tokiai investicijai.
Transporto analfabetų ir artojų šalyje nieko naujo. Geriausia aviacijos strategija čia gyvenant - laukti Rail Baltica į RIX.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKaip genialioji Mašalė galėtų paaiškinti, kodėl lėktuvų remonto bazė pagerins Lietuvos pasiekiamumą oro transportu? Ar jau tokio tikslo Mašalės strategijoje nėra? Panašu, kad ta Mašalės organizacija yra tiesiog lobistų (Žeimelio) atstovė.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kaip genialioji Mašalė galėtų paaiškinti, kodėl lėktuvų remonto bazė pagerins Lietuvos pasiekiamumą oro transportu? Ar jau tokio tikslo Mašalės strategijoje nėra? Panašu, kad ta Mašalės organizacija yra tiesiog lobistų (Žeimelio) atstovė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
https://www.vz.lt/izvalgos/2024/09/1...-niekada-nebus
„Ne, Baltijos šalių avialinijoms ne laikas. Ir niekada tokio laiko nebus,“ – toks yra Lietuvos aviacijos bendruomenės atsakymas į „Investors Forum“ vyresnysiojo ekonomikos ir politikos analitiko Viliaus Tamkvaičio „Verslo žiniose“ keliamą klausimą, gal jau laikas Baltijos šalių avialinijoms.
Tai, kad Lietuvai svarbu gerinti susisiekimą oro transportu, abejonių niekam nekyla. Bet Civilinės aviacijos asociacijos narių nuomone, yra gerokai ekonomiškesnių būdų tai pasiekti nei įsigyjant „Air Baltic“ akcijas ar steigiant nacionalines avialinijas. Lietuvai nedalyvauti „Air Baltic“ viešame akcijų platinime (IPO) reikėtų dėl keturių esminių priežasčių.
Pirma, reikia objektyviai įsivertinti „Air Baltic“ finansinę situaciją. Skirtingų vidaus ir išorės šaltinių duomenimis, šios Latvijos įmonės įsiskolinimai ir ateities įsipareigojimai siekia nuo 400 mln. iki 2 mlrd. (!) Eur. Verslo žmonėms nereikia priminti, kad buvimas akcininku nėra tik apie dividendus ar norimą įtaką, tačiau ir apie įsipareigojimus bei jų įvykdymą.
Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas. Ne veltui yra pajuokavimas, kad norėdamas tapti milijonieriumi turi būti milijardierius ir tada įsigyti avialinijas. Nacionaliniai vežėjai valstybėms kainuoja šimtus milijonų eurų per metus
Trečia, nereikėtų turėti vilčių, kad Lietuvai būnant mažąją aviakompanijos akcininke Vilnius bus prioritetas kaip „Air Baltic“ bazė.
Ketvirta, kaip matome iš „Rail Baltica“ pavyzdžio, jungtinės trijų šalių įmonės valdysena kelia nemažai iššūkių, o politiniai šalių interesai neretai tampa svarbesni nei elementari ilgalaikio verslo logika. Ar reikia atverti dar vieną Pandoros skrynią transporto sektoriuje?
O ką galima daryti aviacijos sektoriuje, jei norime grąžos, o ne tik kaštų, ir didesnio aviacijos indėlio į šalies BVP? Civilinės aviacijos asociacija siūlo investuoti į šiuos 4 pagrindinius tikslus:- Tapti Nr. 1 orlaivių remonto (MRO) centru Šiaurės Europoje.
- Pritraukti bent vieną iš pasaulio TOP10 aviacijos kompanijų vystyti veiklą Lietuvoje (ypač gamybinę).
- Tapti pagrindiniu aviacijos specialistų mokymo centru Šiaurės ir Vidurio Europoje.
- Stiprinti krovinių gabenimo oru sritį.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąVilnius yra prastai pasiekiamas del nacionaliniu avialiniju nebuvimo, o ne del to, kad kazkokie dideli oro uostai labai arti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Commenting on the launch of flights, Jeyhun Efendi, Senior Vice President, Commercial Operations and E-commerce at flydubai, said: “Europe is an important market for flydubai and we remain committed to offering more passengers a convenient, reliable service with a great onboard product and experience. With the addition of Basel, Riga, Tallinn and Vilnius, we look forward to welcoming more travellers from Europe to Dubai and onwards to other points on our network including Malaysia, the Maldives, Mombasa, Sri Lanka, Thailand and Zanzibar.”
12 October 2024 FZ 1263/1264 Terminal 3, DXB Vilnius International Airport (VNO), Lithuania 03 weekly flights
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąEsminis klausimas ar bus normalūs jungtiniai reisai su Emirates, nes kiek trumpai pabrūžinau tai pvz į Thai FlyDubai duoda tik savo skrydžius į Krabi (nesusiderina dienos/skrydžiai) ar Pataya, kas nėra atraktyvu.
Komentuoti:
Komentuoti: