Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kai kurie patikslinimai, RYANAIR, nors ir paskelbe skrydzius i Kos ir Roda 20123 metams, taciau visiskai neaisku ar jie bus, nes graikai veluoja su mokejimais.

    Dr karta perziurejau programos Recharche in Vilnius video vaizdeli, taigi kokiosgalimybes reklamuotis kitiems regionams - visas vaizdas vilniui ir gale berods Incredibible Vilnius.

    Kas liecia tokia ideja -ji yra TRAGISKA - dauguma WTM dalyviu nezino kas tada Lithuania, o kalbamaapie kazkoki Vilniu. Geros dienos troliai mumiai

    Comment


      Kiaulę Kaunui pakišusi „Ryanair“ nesileido į derybas
      Prieš tai cituotame Kauno dienos straipsnyje buvo tokie teiginiai:
      "Būta kalbų, kad dėl naujų skrydžių į Kauną su „Ryanair“ Susisiekimo ministerija nė nesidera"
      "Būgštaujama, kad pigių skrydžių užsimanę ir juos gavę vilniečiai nesusiviliotų ir kitomis Kauno oro uoste esančiomis gerybėmis..."
      O šiame straipsnyje ne gandai, o oficialaus asmens žodžiai:
      „Jokie Susisiekimo ministerijos bandymai tartis su „Ryanair“, kad ji išlaikytų savąsias pozicijas šiame uoste, nedavė jokių rezultatų.

      Šnekėti pradėta nuo tada, kai ši kompanija perkėlė pirmąsias tris kryptis iš Kauno į Vilnių. Bet į konkrečių rezultatų galėjusias duoti šnekas „Ryanair“ nesileido.

      Manytume, ilgai tai tęstis negali, nes sostinėje ši kompanija, kaip ir visos kitos, moka didesnius mokesčius, nei Kaune. Situacija tikrai keisis prieš kitų metų vasaros skrydžių sezoną.

      Neabejoju, jog tuomet vasaros skrydžių iš Kauno tvarkaraštyje vėl bus daugiau ne tik „Ryanair“, bet ir panašių oro vežėjų įrašytų maršrutų.
      Jau mačiau, kad kažkas tai pavadino munduro skalbimu. Tai kaip galima su tokiais diskutuoti? Gandais tikima, o teisybė pavadinama munduro skalbimu?

      Atsiprašau, bet vėl įjungiu sarkazmą:
      Juolab kai ir pati „Ryanair“ planuoja jų nemažai Kaune atkurti ar papildyti naujomis kryptimis. Gal net iki 40 ar daugiau. Ar tikrai tie planai virs realybe, po kelių mėnesių pamatysim“, - sakė susisiekimo ministro patarėjas, buvęs Kauno miesto meras Rimantas Mikaitis.
      Štai ir paaiškėjo teisybė! "pagrindinė skrydžių perkėlimo iš Kauno į Vilniaus priežastis buvo į Briuselį ir kitus miestus skraidantys politikai, kurie tingėjo iš Vilniaus važinėti į Karmėlavą" - pasirodo buvęs kaunietis Mikaitis melavo, Ryanair likti Kaune neįkalbinėjo, o iš tikrųjų viską darė atvirkščiai, nes persikėlęs dirbti į Vilnių ministro patarėju paprasčiausiai tingi važiuoti iki Karmėlavos.

      Comment


        Kas nors zinote koks mokestis vno ir kun uz keleivi? Buvo kalbeta, kad suvienodino mokescius, dabar jau teigia, kad vno visdelto vis dar didesni.

        Comment


          Buvo kalbėta, kad VNO suvienodino su RIX ir Talinu. Kaune tikrai liko mažesni. Absoliutinių skaičių nežinau.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Kas nors zinote koks mokestis vno ir kun uz keleivi? Buvo kalbeta, kad suvienodino mokescius, dabar jau teigia, kad vno visdelto vis dar didesni.
            Kauno oro uostas nepateikia tikslių duomenų. Tik pavyko rasti, kad 2009 metais buvo 4 eurai. Tuo tarpu VNO nuo 2011 yra apie 6,3 euro. Su Talinu nesuvienodino, o net aplenkė jį. Talino mokestis šiek tiek virš 7 eurų, Rygos apie 3 eurus. Beje VNO mokestis 2009 buvo 20 eurų.

            Comment


              Parašė audrius2012 Rodyti pranešimą
              Kauno oro uostas nepateikia tikslių duomenų. Tik pavyko rasti, kad 2009 metais buvo 4 eurai. Tuo tarpu VNO nuo 2011 yra apie 6,3 euro. Su Talinu nesuvienodino, o net aplenkė jį. Talino mokestis šiek tiek virš 7 eurų, Rygos apie 3 eurus. Beje VNO mokestis 2009 buvo 20 eurų.
              http://verslas.delfi.lt/automoto/vil....d?id=25530921 cia kalbama apie 4LT mokesti butent naujiems marsrutams...

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                http://verslas.delfi.lt/automoto/vil....d?id=25530921 cia kalbama apie 4LT mokesti butent naujiems marsrutams...
                Ši informacija yra vieša, išskyrus visokius special bulk susitarimus (kaip Ryanair Kaune).

                Vilniaus oro uosto rinkliavos:
                http://www.vno.lt/lt/verslui/oro-uos...to-rinkliavos/

                Kauno oro uosto rinkliavos:
                http://www.kaunas-airport.lt/index.p...uosto_ikainiai

                Simono palyginamasis post'as apie Vilniaus, Rygos ir Talino oro uostų rinkliavas:
                http://simonas.bartkus.lt/blog/2011/12/29/

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Tu su blitz kaip kokie broliai dvyniai, visur vienodas nuomones turit, patinka tas pats humoras - memes, ironizuojat irgi taip pat, gyvenant ten pat.
                  http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=1962

                  Nepergyvenk, tai - tiesiog eilinė konspiracija (prieš Kauną).
                  You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                  Comment


                    Parašė felar Rodyti pranešimą
                    Ši informacija yra vieša, išskyrus visokius special bulk susitarimus (kaip Ryanair Kaune).

                    Vilniaus oro uosto rinkliavos:
                    http://www.vno.lt/lt/verslui/oro-uos...to-rinkliavos/

                    Kauno oro uosto rinkliavos:
                    http://www.kaunas-airport.lt/index.p...uosto_ikainiai

                    Simono palyginamasis post'as apie Vilniaus, Rygos ir Talino oro uostų rinkliavas:
                    http://simonas.bartkus.lt/blog/2011/12/29/
                    Tai Kauno keleivio mokestis 40Lt pagal sita. Bene dvigubai daugiau nei vno... Nieko nuostabaus, kad sunkiai sekasi pritraukt kai patrauklesnis kompanijoms oro uostas dar ir dvigubai mazesne rinkliava taiko. KAs nustato rinkliavas ar tik ne ministerija turi palaimint?

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Tai Kauno keleivio mokestis 40Lt pagal sita. Bene dvigubai daugiau nei vno... Nieko nuostabaus, kad sunkiai sekasi pritraukt kai patrauklesnis kompanijoms oro uostas dar ir dvigubai mazesne rinkliava taiko. KAs nustato rinkliavas ar tik ne ministerija turi palaimint?
                      Čia yra pateiktas normalus kainynas be nuolaidų, tuo tarpu nėra jokio kainyno su galimomis nuolaidomis, tokio kokį turi Vilnius. Tuo tarpu Ryanair mokamus mokesčius lyginant su kainynu yra tas pats kas pėsčiomis iki mėnulio nužingsniuoti. Tas 40Lt už išvykstantį keleivį yra absoliučiai nerealus skaičius, realiomis sąlygomis.

                      Žinant, kad Ryanair pernai buvo praktiškai vienintelis vežėjas oro uoste, galima pabandyti APYTIKSLIAI pasiskaičiuoti Ryanair mokesčius oro uoste.

                      Iš pelno ir nuostolių ataskaitos matome, kad 2011-aisiais bendrovės pardavimų pajamos buvo 3 411 183 Lt, tuo tarpu per metus buvo aptarnauti 863 068 reguliariais reisais atvykę/išvykę keleiviai. Atvykstantis lėktuvas apmokestinamas pagal MTOW, kuris Ryanair boeingų atveju gali svyruoti nuo 67 tonų iki 75. Išvykstantis orlaivis apmokestinamas pagal išvežamų keleivių skaičių. Darom prielaidą, kad išvykstančių ir atvykstančių skaičius buvo vienodas, todėl turime 431 534 keleivius, už kuriuos oro uostas turėjo gauti pajamas, po 40Lt pagal kainyną. Nesunku suskaičiuoti, kad vien čia oro uostas turėjo gauti 17 261 360 Lt pajamų! Ir tai vien iš išvykstančių keleivių, nebekalbant apie pajamas iš atvykstančių orlaivių, bei krovinių. Šiek tiek atvirkštinės matematikos, 3411183/431534=7,91Lt visų pajamų vienam išvykančiam keleiviui. Nekreipiant dėmesio į atvyktančių lėktuvų apmokestinimą, bei visas pajamas iš krovinių... Apie kokius 40Lt čia kalba eiti gali?

                      Neturiu kaip pabandyti suskaičiuoti atvykstančių orlaivių rinkliavas, bet šiaip, bendram įsivaizdavimui. Ryanair boeingų MTOW būna nuo 67 tonų iki 75t. Kainyne vienos tonos leidimosi įkainis 52Lt. 67 x 52 = 3 484 Lt už mažiausios MTOW Ryanair boeingą. Tarkim vidutinis orlaivių užpildymas 80% (151 keleivis 189 vietų lėktuve), reiškia reikėtų 2858 skrydžių atgebenti 431534 keleivius. Nesunku suskaičiuoti, kad net ir mažiausio MTOW orlaiviai vien iš leidimosi mokesčių turėjo sugeneruoti 9 957 272 Lt pajamų. Viso jau gaunam virš 27 mln litų pajamų vien iš reguliarių keleivinių skrydžių, pagal kainyną. O kur dar kroviniai, kurie beje, matyt ir mokėjo pagal kainyną, be tikrai ne Ryanair.

                      Esu kažkur girdėjęs, bet jau nepasakysiu kur/iš ko, kad Ryanair moka po 2Lt už keleivį Kauno oro uostui, negaliu nei šaltinio, nei kažko panašaus pateikti, tačiau iš tokiu paviršutiniškų pažaidimų su skaičiais labai panašu, kad tai arti tiesos, t.y. Ryanair praktiškai už dyką KUN paslaugomis naudojasi.

                      Comment


                        Nesileisiu į ginčus dėl dalykų, kurių negalime patikrinti, bet faktas yra vienas: Dėl Ryanair persikėlimo į Vilnių tiesiogiai ar netiesiogiai nukentėjo visa Lietuva (jau nekalbant apie Kauną), o ar labai išlošė Vilnius - klausimas. Čia viskas susiveda į klausimą, kas yra geriau: valstybė-miestas, ar valstybė.

                        Comment


                          Airbaltic bilietų iš Kauno kainos išklotinėje rodo tuos 40 litų mokesčių. Ir nelabai žinau viešo pagrindo (pvz. ankščiau KUN puslapyje skelbta nuolaidų programa priklausomai nuo keleivių kiekio ir užpildymo jiems netiktų) oro uostui iš jų imti mažiau.
                          kaip?

                          Comment


                            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                            Esu kažkur girdėjęs, bet jau nepasakysiu kur/iš ko, kad Ryanair moka po 2Lt už keleivį Kauno oro uostui, negaliu nei šaltinio, nei kažko panašaus pateikti, tačiau iš tokiu paviršutiniškų pažaidimų su skaičiais labai panašu, kad tai arti tiesos, t.y. Ryanair praktiškai už dyką KUN paslaugomis naudojasi.
                            Neoficialiomis žiniomis moka 0,50 EUR už keleivį. Beveik visas oro uosto rinkliavas oro uostai tvirtinasi patys.

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                              Nesileisiu į ginčus dėl dalykų, kurių negalime patikrinti, bet faktas yra vienas: Dėl Ryanair persikėlimo į Vilnių tiesiogiai ar netiesiogiai nukentėjo visa Lietuva (jau nekalbant apie Kauną), o ar labai išlošė Vilnius - klausimas. Čia viskas susiveda į klausimą, kas yra geriau: valstybė-miestas, ar valstybė.
                              Akivaizdu kad del ryanair perkeltu skrydziu laimejo visa Lietuva o Kaunas ne.

                              Comment


                                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                Akivaizdu kad del ryanair perkeltu skrydziu laimejo visa Lietuva o Kaunas ne.
                                Per kurią vietą laimėjo? O jei dar Ryanair pasieks savo tikslus ir išstums Wizzair, tada tikrai visa Lietuva bus laimėjusi

                                Comment


                                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                  Akivaizdu kad del ryanair perkeltu skrydziu laimejo visa Lietuva o Kaunas ne.
                                  Manau Lietuvai iš esmės jokio skirtumo. Vienintelis pasikeitimas, kad bus sumokėta daugiau oro uosto mokesčių, bet tuo pačiu, tai ir bilietų kainos šiek tiek didesnės, tai patys lietuviai tą skirtumą ir sumokėsim.

                                  Comment


                                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                    Akivaizdu kad del ryanair perkeltu skrydziu laimejo visa Lietuva o Kaunas ne.
                                    Gal nereikia taip akivaizdžiai nusišnekėti. Čia rašliava tik dėl rašliavos, kad tik pakurstyt ugnį.

                                    Comment


                                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                      Per kurią vietą laimėjo? O jei dar Ryanair pasieks savo tikslus ir išstums Wizzair, tada tikrai visa Lietuva bus laimėjusi
                                      O kaip atsirado tas vienintelis faktas? Nuo kad asmens nuomone tapo faktu? Faktai yra tokie kad nuo siol savivaldybems nereikes primoketi ryanairui uz tai kad skraido, oro uostas gaus daugiau sumoketu mokesciu o salis daugiau turistu. Taigi, saliai tai iseis i nauda, o Kaunas tuos milijonus kuriuos atidavinejo ryanairui gales isleisti miestui tvarkyti.

                                      Comment


                                        nu taip. wizairas pabegs is vilniaus, pusei leituvos ryga pataps artimesniu patogiu oro uostu. afigienas laimejimas.
                                        *censored*

                                        Comment


                                          Del Wizair nebuciau toks tikras, kad pabegs. Bent kol kas tendencijos, kad ju uzpildymas labai neblogas. Zinau nemazai emigrantu kurie mieliau renkasi WIzzAir, nei Ryanair. O ir kainos nelabai skirias, o kartais Wizzair net pigiau (kalbu apie UK kryptis, ka emigrave draugai pasakojo).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X