Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Todel, kad tu kiekvienam puslapyje ignoruoji fakta, jog jais is valstybe biudzeto buvo proteguiojama (taip, dalis nebuvo panaudota, bet tai protegavimo fakto nekeicia) butent TIK Vilnius.
    #3805 poste anas kaip ir pripažino

    Comment


      Parašė Linas Rodyti pranešimą
      Pilnai sutinku. Bet tai ilgesnis būdas ir nebūtinai toks paprastas, kaip mano minėti. Kai kam nusispjauti į kitų įdirbius ir niežti nagai paimti gatavą.
      O tai čia KUN pirmas oro uostas pasaulyje, kuris sugalvojo kad galima LCC priiminėt ar šiaip kažkokį patentą šitokių paslaugų teikimui turi?

      Apskritai VNO senesnis oro uostas, tai visus kada nors turėtus skrydžius KUN iš jo pavogė, jei jau tokia logika vadovaujamės.
      Got sun in my face, sleeping rough on the road

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Todel, kad tu kiekvienam puslapyje ignoruoji fakta, jog jais is valstybe biudzeto buvo proteguiojama (taip, dalis nebuvo panaudota, bet tai protegavimo fakto nekeicia) butent TIK Vilnius.
        Sitas faktas nera Ryanair skrydziu perkelimo priezastis.

        Comment


          Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
          O tai čia KUN pirmas oro uostas pasaulyje, kuris sugalvojo kad galima LCC priiminėt ar šiaip kažkokį patentą šitokių paslaugų teikimui turi?

          Apskritai VNO senesnis oro uostas, tai visus kada nors turėtus skrydžius KUN iš jo pavogė, jei jau tokia logika vadovaujamės.
          Kažin... jau 1939 metais skrydžiai Varšuva - Vilnius - Ryga - Talinas - Helsinkis buvo perkeliami į Varšuva - KAUNAS - Ryga - Talinas - Helsinkis. Jau nekalbant apie tai, kad Berlynas - Kaunas atsirado anksčiau nei Berlynas - Vilnius...

          Comment


            Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
            Verkšlena dėl to, kad Ryanair`as persikėlė į Vilnių. O SM ir VNO vietoj to, kad priviliotų naują avialinijų kompaniją, pasirinko lengviausią kelią, pasiimdami mažesnio ir silpnesio brolio darbo vaisius.
            Toks nedažnas reiškinys Lietuvos padangėje, kai valstybė įsikišo ten, kur neturėjo įsikišt.
            Tai kad VNO prisiviliojo wizzair.

            Comment


              Parašė sauls Rodyti pranešimą
              Kažin... jau 1939 metais skrydžiai Varšuva - Vilnius - Ryga - Talinas - Helsinkis buvo perkeliami į Varšuva - KAUNAS - Ryga - Talinas - Helsinkis. Jau nekalbant apie tai, kad Berlynas - Kaunas atsirado anksčiau nei Berlynas - Vilnius...
              Tai tada istorinės teisybės atstatymo dėlei kreipkimės į SM su iniciatyva sukišti visus skrydžius atgal į nepelnytai užmirštą bei nuskriaustą Aleksotą.
              Got sun in my face, sleeping rough on the road

              Comment


                Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                Apskritai VNO senesnis oro uostas, tai visus kada nors turėtus skrydžius KUN iš jo pavogė, jei jau tokia logika vadovaujamės.
                KUN iškilo laisvosios rinkos principais. Aš nelabai suprantu SM siekio Lietuvos "oro" sektoriuje įvesti monopoliją.

                Comment


                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                  O tai čia KUN pirmas oro uostas pasaulyje, kuris sugalvojo kad galima LCC priiminėt ar šiaip kažkokį patentą šitokių paslaugų teikimui turi?

                  Apskritai VNO senesnis oro uostas, tai visus kada nors turėtus skrydžius KUN iš jo pavogė, jei jau tokia logika vadovaujamės.
                  Klysti, Kauno oro uostas gerokai senesnis, vienas seniausių Europoje, įkurtas berods 1915-1916, manau ir kodą KUN turi nuo kodų teikimo pradžios. Aišku, kalbu apie Dariaus ir Girėno oro uostą, bet Karmėlavos yra tiesioginis jo teisių perėmėjas. 1922 Kauno oro uoste jau leisdavosi Berlyno-Karaliaučiaus-Kauno-Maskvos reiso lėktuvai, o tai buvo pati civilinės aviacijos pradžia. Čia įsikūrė ir Lietuvos avialinijos, jos lėktuvai jau nuo 1938 skraidė į Palangą.

                  Comment


                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                    Tai kad VNO prisiviliojo wizzair.
                    O Kaunas prisiviliojo Ryanair. Nepamenu, kad KUN su pagalba "iš aukščiau" būtų kažką prisiviliojęs iš VNO.

                    Comment


                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                      Vilniuje didziausia keleiviu koncentracija ir kai abi kompanijos skraido tomis paciomis kryptimis Ryanair tenka bilietus pardavineti pigiau, kad pritraukti keleivius, kuriem papildomai kainuoja kelione i ir is Kauno + pasiulyti nuolaida uz papildomai gaistama valanda. Del to Ryanair apsimokejo perkelti skrydzius net ir numojant ranka i Kauno savivaldybes dotacijas bei mazesnius mokescius.
                      Va šitoj vietoj negaliu sutikti. Kokie šaltiniai, kad Vilniuje keleivių koncentracija didžiausia? Nes čia reikia atlikti milžinišką ir brangiai kainuojančią studiją. Rinkti duomenis apie esamus klientus, žiūrėti jų tendencijas, jų elgseną, apdoroti milžinišką duomenų bazę su kliento gyvenomosiomis vietomis ir t.t. Abejoju,kad tokią studiją kažkas atliko. O jei ir didžiausia tai kokia dalis jų yra potencialūs Ryanair klientai?Kaip ir patys sutikot, nedaug verslo klasės atstovų skrenda su šia kompanija. Lėktuvų užimtumas buvo tikrai didelis, bet kiek dėl Vilniaus "kaltės" tai negalim pasakyti nei aš nei Jūs. Jei kalbėsit apie Baltarusijos gyventojus, tai čia irgi reikia atlikinėti didžiulę analizę. Tiesiog,mano manymu, vyksta arši konkurencinė kova tarp dviejų avialinijų ir Lietuvos rinka yra per maža, kad išsitekti abiems dar pridedant tradicines kompanijas. Dėl kainų irgi nesutinku, Raynair tikrai neatsižvelgia kainoj į gaištamą laiką, kuris yra juokingas vien Europos mąstu, nekalbant pasaulio. Kainos manau yra didesnės vien dėl mokesčių. Kaip vartotojas, žiūrėjau ir lyginau kai kurias kainas, tai jos skiriasi tikrai nedaug.
                      p.s. Įdomu ši diskusija turi pabaigą? Nes vis grįžtama prie tų pačių temų. Nemanau, kad rasit vieną teisingą atsakymą, nes manau tokio net ir nėra.
                      Paskutinis taisė audrius2012; 2012.11.08, 22:09.

                      Comment


                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                        Klysti, Kauno oro uostas gerokai senesnis, vienas seniausių Europoje, įkurtas berods 1915-1916...
                        Kaizerinės Vokietijos kariuomenė 1915 m. rugpjūčio pabaigoje užėmusi Kauną, savajam aerodromui pasirinko erdvesnę vietą, nes kartu su lėktuvais jie plačiai naudojo ir dirižablius. Toji pasirinktoji vieta buvo laukas į vakarus nuo Veiverių plento ir tvirtovės centrinio pylimo. Iš šiaurės lauką ribojo kelias į 1-ąją bateriją pro Vesole dvarą (vėliau - Linksmadvaris), iš pietų - kelias į 2-ąją bateriją, ir iš vakarų - geležinkelio atšaka nuo II-ojo forto link I-ojo, nutiesta šalia Žagariškių kaimo.
                        http://www.aleksotasair.lt/lt/index.php?page=history
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                          O Kaunas prisiviliojo Ryanair. Nepamenu, kad KUN su pagalba "iš aukščiau" būtų kažką prisiviliojęs iš VNO.
                          Ryanair i Kauna atejo todel, kad anksciau nebuvo ileisti i VNO. Ar tai galima vadint pagalba KUN ar ne?

                          Apie kokia pagalba sneki? "Recharge In Vilnius" nebuvo pagalba Ryanair perkelti skrydzius i Vilniu. Ryanair is Kauno savivaldybes gaudavo tiesiogine parama skrydziu populiarinimui, o persikele i Vilniu jie jos neteko.

                          Comment


                            Kaip priviliojo? Sumažindamas bene didziausius EU mokesčius ir pasikviesdamas bene rimčiausia konkurentą šalyje. Taip pat, KAIP priviliojo? Per SM grasindamas uždrausti airių veiklą? Sprendimą priėmė pati bendrovė. Pagrindas, kodėl priėmė - sumažėję mokesčiai + dar didesnės esamų/potencialių klientų dalies "pagriebimas" įvertinus šalia LT esančios BY rinką. Ar SM liepė susimažinti mokesčius? Nežinau, jei atvirai. Kažkos su.... socializmas - ką pasakys ministerijos šulas taip elgsis bendrovė. Ir pyp ne bet kokia bendrovė, o stambi tarptatine bėndrovė. Cha, tarsi Batka įsikūnijo į SM.
                            Ir čia KUN padarė vieną klaidą - tapo vienos oro linijos bendrovės oro uostu, nors prognozių, dėl ne visada stabiliaus RA elgesio, būta...ir matyt nė vienas ir ne du pranešimai bent jau spaudoje, ką jau kalbėti apie "politikos kuluarus, barus, koridorius".

                            http://simonas.bartkus.lt/blog/2012/...po-13-krypciu/

                            RA konkursuos su Wizz 5 iš 13 krypčių. tegu tie, kurie kažkiek tai išmano, įvertina, ar tokia dalis - didelė, vidutine, maža, kad RA būtų priėmęs sprendimą persikelti. Taip pat nepamirškime, kaip jau buvo anksčiau minėtą, ateities perspektyvų ir rekordiškai didėjančių BY srautų.


                            Pagal “Ryanair” krypčių skaičių Vilniaus oro uostas pralenks Rygos oro uostą, kuriame “Ryanair” apimtis žiemą ketina mažinti 2-3 kryptimis. Dar didesnis karpymas palies Talino oro uostą, kur “Ryanair” krypčių sumažės iki 3-5 nuo dešimties.

                            Taigi, ir Ryga, ir Talinas gali/turi keiktis...


                            Man ši diskusija primena VLN vs LT diskutuojant apie TUI "nusėdimą" sostinėje. Tyyypppooo Investuol LT, ŪM liepia, pirštu nurodo bendrovei KUR steigti padalinį.
                            Pavyzdžiui, vokiečių biotech kompaniaj įsikūrė kryžkelėje tarp VLN ir KAUN ir įdomu, kodėl? Ogi ten patalpos pigesnės, elektra, infrastruktūra etc.
                            Paskutinis taisė D.P; 2012.11.08, 22:22.

                            Comment


                              Parašė audrius2012 Rodyti pranešimą
                              Va šitoj vietoj negaliu sutikti. Kokie šaltiniai, kad Vilniuje keleivių koncentracija didžiausia? Nes čia reikia atlikti milžinišką ir brangiai kainuojančią studiją. Rinkti duomenis apie esamus klientus, žiūrėti jų tendencijas, jų elgseną, apdoroti milžinišką duomenų bazę su kliento gyvenomosiomis vietomis ir t.t. Abejoju,kad tokią studiją kažkas atliko. O jei ir didžiausia tai kokia dalis jų yra potencialūs Ryanair klientai?Kaip ir patys sutikot, nedaug verslo klasės atstovų skrenda su šia kompanija. Lėktuvų užimtumas buvo tikrai didelis, bet kiek dėl Vilniaus "kaltės" tai negalim pasakyti nei aš nei Jūs. Jei kalbėsit apie Baltarusijos gyventojus, tai čia irgi reikia atlikinėti didžiulę analizę. Tiesiog,mano manymu, vyksta arši konkurencinė kova tarp dviejų avialinijų ir Lietuvos rinka yra per maža, kad išsitekti abiems dar pridedant tradicines kompanijas. Dėl kainų irgi nesutinku, Raynair tikrai neatsižvelgia kainoj į gaištamą laiką, kuris yra juokingas vien Europos mąstu, nekalbant pasaulio. Kainos manau yra didesnės vien dėl mokesčių. Kaip vartotojas, žiūrėjau ir lyginau kai kurias kainas, tai jos skiriasi tikrai nedaug.
                              p.s. Įdomu ši diskusija turi pabaigą? Nes vis grįžtama prie tų pačių temų. Nemanau, kad rasit vieną teisingą atsakymą, nes manau tokio net ir nėra.
                              Tu nesutinki kad Vilniuje yra daugiau keleiviu nei kitur, bet teigi kad Ryanair persikele i Vilniu tam kad konkuruotu su Wizzair ir ji is ten isstumti. Kodel jie negalejo konkuruoti skraidydami is Kauno jeigu Vilniuje yra maziau keleiviu nei kitur, jeigu Kauno savivaldybe dar juos dotuoja ir Kaune mazesni mokesciai?

                              Nereikia gaistamo laiko matuoti nei Europos nei pasaulio mastu. Yra keleivis fabijoniskese ketinantis isigyti skrydi i Milana turi du variantus skristi su wizzair is Vilniaus ar skristi su Ryanair is Kauno. Ka pastarasis renkasi jei kainos yra vienodos? Aisku wizzair. Ka turi pasiulyti Ryanair kad jis sutiktu vaziuoti i Kauna ir is ten skristi? 20Eur pigesni return bilieta kaip minimum.

                              Comment


                                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                Tu nesutinki kad Vilniuje yra daugiau keleiviu nei kitur, bet teigi kad Ryanair persikele i Vilniu tam kad konkuruotu su Wizzair ir ji is ten isstumti. Kodel jie negalejo konkuruoti skraidydami is Kauno jeigu Vilniuje yra maziau keleiviu nei kitur, jeigu Kauno savivaldybe dar juos dotuoja ir Kaune mazesni mokesciai?

                                Nereikia gaistamo laiko matuoti nei Europos nei pasaulio mastu. Yra keleivis fabijoniskese ketinantis isigyti skrydi i Milana turi du variantus skristi su wizzair is Vilniaus ar skristi su Ryanair is Kauno. Ka pastarasis renkasi jei kainos yra vienodos? Aisku wizzair. Ka turi pasiulyti Ryanair kad jis sutiktu vaziuoti i Kauna ir is ten skristi? 20Eur pigesni return bilieta kaip minimum.
                                Pasakei ir šventa. Indoktrinacija aiški.

                                Comment


                                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                  Sitas faktas nera Ryanair skrydziu perkelimo priezastis.
                                  Tebunie. Bet kas yra svarbesnis is to isplaukiantis teiginys - sis faktas parodo, kad Vilniaus protegavimas buvo/yra. Tuo tarpu yra cia pora veikeju, kurie apskritai bet kada kai tik pasisuka kalba apie protegavima bando ta paneigti ironizavimu. Nesvarbu ar tuo atveju buvo protegavimas, ar tik samokslo teorija - abiem atvejais ironija ta pati. Pirmu atveju nepagrista, antru pagrista.
                                  Tiesiog cia uztvirtinam, kad yra precedentas protegavimo ir gal nustokim ironizuot kai zmones daro prielaida apie koki nors kita protegavimo atveji. Nes paskaicius kai kuriuos toks vaizdas, kad tai yra mistinis ir neimanomas dalykas.

                                  Comment


                                    Gal tuo ir baikim sita tema?

                                    Comment


                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                      Ryanair i Kauna atejo todel, kad anksciau nebuvo ileisti i VNO. Ar tai galima vadint pagalba KUN ar ne?
                                      Buvo ileisti, tiesiog per dideli mokesciai buvo palyginus su Kun.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Tebunie. Bet kas yra svarbesnis is to isplaukiantis teiginys - sis faktas parodo, kad Vilniaus protegavimas buvo/yra. Tuo tarpu yra cia pora veikeju, kurie apskritai bet kada kai tik pasisuka kalba apie protegavima bando ta paneigti ironizavimu. Nesvarbu ar tuo atveju buvo protegavimas, ar tik samokslo teorija - abiem atvejais ironija ta pati. Pirmu atveju nepagrista, antru pagrista.
                                        Tiesiog cia uztvirtinam, kad yra precedentas protegavimo ir gal nustokim ironizuot kai zmones daro prielaida apie koki nors kita protegavimo atveji. Nes paskaicius kai kuriuos toks vaizdas, kad tai yra mistinis ir neimanomas dalykas.
                                        Naujas Kauno oro uosto terminalas buvo statomas uz valstybes ir ES lesas. Vilniaus uz pacio oro uosto ir pasiskolintas. Ar tai gali buti laikoma protegavimu ar apie tai geriau nekalbeti?

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Tebunie. Bet kas yra svarbesnis is to isplaukiantis teiginys - sis faktas parodo, kad Vilniaus protegavimas buvo/yra. Tuo tarpu yra cia pora veikeju, kurie apskritai bet kada kai tik pasisuka kalba apie protegavima bando ta paneigti ironizavimu. Nesvarbu ar tuo atveju buvo protegavimas, ar tik samokslo teorija - abiem atvejais ironija ta pati. Pirmu atveju nepagrista, antru pagrista.
                                          Tiesiog cia uztvirtinam, kad yra precedentas protegavimo ir gal nustokim ironizuot kai zmones daro prielaida apie koki nors kita protegavimo atveji. Nes paskaicius kai kuriuos toks vaizdas, kad tai yra mistinis ir neimanomas dalykas.
                                          Protegavimą reikia įrodyti. Visi tai žinome. Aš nemanau, kad du itin svarbūs veiksniai (be kita ko susiję su paprasčiausia verslo rizika), kurie galimai padarė didžiausią įtaką RA dalies skrydžių perkėlimui, galėjo veikti kaip protegavimo pasėkmė.
                                          „Recharge in Vilnius“, kiek aš žinau, yra kompleksinė priemonė/ priemonių paketas, kuri(s) neapsiriboja oro linijomis ir/ar tik susisiekimui gerinti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X