Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na ne visur yra taip ir daug didesniuose oro uostuose. Pavyzdys - Ryga. Tik miesto 22 autobusas. Kursuoja pakankamai dažnai.
    Labai abejoju to autobuso sėkme Kaune. Galbūt mikroautobusas ir išsilaikys, bet ne normalus autobusas.
    Neteisus esi. Rygoje yra ir airBaltic mikroautobusai už 15 Lt.

    O Kaune 29 autobusas važiuoja lėtai ir ilgai, tikrai yra erdvės ir brangesniam patogesniam transportui.
    kaip?

    Comment


      Todėl iaš ir manau, kad netgi jei Rygoje nėra rimto poreikio greitajam susiskiekimui, o kursuoja tik greitieji mikrobai (kas parodo nedidelį keleivių skaičiųm besinaudojantį tokia paslauga), tai Kaune tuo labiau nebus didelio poreikio tokiam transportui ir pakaks arba kelių greitųjų autobusų reisų per dieną tuomet, kai daugiausia lėktuvų kyla ir leidžiasi, arba netgi mikroautobusų. O gal pavažinėjus kurį laiką pasirodys, kad keleiviai nesirenka šio transporto.

      Comment


        Parašė NAVY Rodyti pranešimą
        Tai gal atsakyk kodel neleido ateiti Ryanairui i Kauna 2004,beje anksciau nei i Ryga ir dar neasku ar is vis ten butu eje bet cia kaip tycia oficialusis Vilnius padejo.
        Nesupratau, ką čia parašėte. Nuo 2004 m. gegužės 1d. jokių kliūčių niekas niekam nedarė ir negalėjo daryti.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Tai kodėl "Vilnius" leido Ryanairui įsikurti Kaune? Kodėl "Vilnius" apskritai ne tik neuždarė Kauno oro uosto, o leido investuoti santykinai netgi daugiau nei "taboro" oro uoste? Ar tie visagaliai visai pablūdo?
          Kazkokias nesmones paistote. Niekas nesake, kad visagaliai, jei butu visagaliai tai ne tik stengtusi suzlugdyt, bet tai jau butu padare.

          Comment


            Parašė John
            Manau logiškiausias visko paaiškinimas yra paprastas - prieš Kauną yra vykdoma makulatūros ir Vilniaus konspiracija su tikslu sunaikininti Kauną.
            Taigi, kad taip, akivaizdu, kad Kaunas jau dabar būtų tikru Baltijos metropoliu, su didžiausiu oro uostu, jei ne niekšingi Vilniaus valdininkėliai. Visitk Kaunas yra geografinis centras, patraukliausias Lietuvos miestas tiek turistams, tiek ir verslui. Be to, jame yra Žalgiris. Jei Vilnius nekaišiotų pagalių, jau seniai visokie SAS ir kiti būtų persikėlę iš VNO į KUN, nes tas Baltarusijos pasienis yra niekam neįdomus ir visiems labai nepatogu nusigauti į tą užkampį.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Kazkokias nesmones paistote. Niekas nesake, kad visagaliai, jei butu visagaliai tai ne tik stengtusi suzlugdyt, bet tai jau butu padare.
              Tai kodėl aš nesąmones rašau, o piliečiai trimituojantys apie Vilniaus suokalbį prieš Kauną yra šventi teisuoliai? Kokia tame logika?

              Comment


                Parašė John
                Manau logiškiausias visko paaiškinimas yra paprastas - prieš Kauną yra vykdoma makulatūros ir Vilniaus konspiracija su tikslu sunaikininti Kauną.
                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                Taigi, kad taip, akivaizdu, kad Kaunas jau dabar būtų tikru Baltijos metropoliu, su didžiausiu oro uostu, jei ne niekšingi Vilniaus valdininkėliai. Visitk Kaunas yra geografinis centras, patraukliausias Lietuvos miestas tiek turistams, tiek ir verslui. Be to, jame yra Žalgiris. Jei Vilnius nekaišiotų pagalių, jau seniai visokie SAS ir kiti būtų persikėlę iš VNO į KUN, nes tas Baltarusijos pasienis yra niekam neįdomus ir visiems labai nepatogu nusigauti į tą užkampį.
                Va apie tokius neva sarkastiskus bei hiperbolizuotus pasapaliojimus ir kalbejau.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Va apie tokius neva sarkastiskus bei hiperbolizuotus pasapaliojimus ir kalbejau.
                  Gerai, kad parašei žodelį "neva", nes jau pradėjau įtarti, kad tamsta būsi iš to paties niekšingo Kauno skriaudikų mafijos klano.

                  Comment


                    Jei rimtai kam pavaldūs yra Kauno ir Vilniaus oro uostai, kas sprendžia kiek atseikėti Ryanair ar Wizzair kad skraidytų į vieną ar kitą?
                    Kas moka pinigus ir "užsakinėja muziką"?
                    Ar tik ne iš vienos, Vilniuje beesančios, susisiekimo ministerijos viskas valdoma?
                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                    Comment


                      Šiaip jau tereikia politinio sprendimo ir Ryanair'as pradėtų skraidyti iš Vilniaus. Klausimas tėra vienas - kiek tai kainuotų. Prieš 5 metus visi juokėsi, kad Kauno savivaldybė moka pinigus Ryanairui už skraidymą į KUN. Esu tikras, kad jei SM nukreips Ryanair skrydžius į VNO, tai Ryanair'as tikrai nepraleis progos eilinį kartą finansiškai išžaginti Lietuvos, tik šį kartą nebe savivaldybės, o valstybės lygyje.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                        Jei rimtai kam pavaldūs yra Kauno ir Vilniaus oro uostai, kas sprendžia kiek atseikėti Ryanair ar Wizzair kad skraidytų į vieną ar kitą?
                        Kas moka pinigus ir "užsakinėja muziką"?
                        Ar tik ne iš vienos, Vilniuje beesančios, susisiekimo ministerijos viskas valdoma?
                        Čia ir yra raktinis žodis - "atseikėti". Jokiai ES aviakompanijai niekas negali uždrausti skraidyti į atvirą tarptautinį oro uostą jame galiojančiomis sąlygomis. Kauno oro uoste tos sąlygos visada buvo bene palankiausios.
                        Kas gi turėtų valdyti jeigu ne ministerija? Jeigu ir būtų įkurta kokia nors oro uostų valdymo įmonė, ko gero, bazuotųsi irgi Vilniuje. Vilnius yra Lietuvos sostinė - šis faktas nėra Kauno ir kauniečių įžeidimas.
                        Ir trečia - Lietuvos aviacijos strategija iki šiol neaiški. Vienas iš variantų - Kauno oro uosto, kaip bendravalstybinio, vystymas.

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Šiaip jau tereikia politinio sprendimo ir Ryanair'as pradėtų skraidyti iš Vilniaus. Klausimas tėra vienas - kiek tai kainuotų. Prieš 5 metus visi juokėsi, kad Kauno savivaldybė moka pinigus Ryanairui už skraidymą į KUN. Esu tikras, kad jei SM nukreips Ryanair skrydžius į VNO, tai Ryanair'as tikrai nepraleis progos eilinį kartą finansiškai išžaginti Lietuvos, tik šį kartą nebe savivaldybės, o valstybės lygyje.
                          O tai KUN dirbo ir dirba pelningai? Ar KUN jau visiškai priklauso savivaldybei ir ji taip pat dengia jos nuostolius? (Gal dabar ir dirba pelningai (?), bet ilgą laiką tikrai to nebuvo).
                          @zanaz: Susisiekimo ministerija yra Vilniuje ir tai automatiškai reiškia, kad siekia sužlugdyti KUN? O ar ne visa Lietuva renka valdžią? Ir kodėl "žlugdydama" leido KUN dirbti nuostolingai, o VNO - neleido? Kodėl vistik į KUN atėjo ryanair, o ne į VNO? Juk galėjo laisvai nustatyti tokius aukštus mokesčius KUN, kaip ir buvo ar net dabar yra VNO, tuomet ryanair net negalvotų apie atėjimą į KUN. Kažkodėl žiūrint tik į faktus, išeina viskas atvirkščiai - buvo žlugdomas VNO, o KUN leido "nusimauti kelnias" prieš ryanair.

                          Comment



                            Tai aš ir sakau - užtenka politinio sprendimo ir Ryanairas galėtų pradėt skraidyt į/iš VNO (kaip kažkada buvo priimtas politinis sprendimas, kad FR skraidys į KUN). Tik turint omeny, kad Lietuvai Ryanair'o reikia labiau, nei Ryanair'ui Lietuvos - dar labiau skaudėtų vieną vietą .... (biudžetą).

                            Dėl pelningumo - aš irgi norėčiau pamatyt KUN pelno/nuostolių ataskaitą
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                              Tai aš ir sakau - užtenka politinio sprendimo ir Ryanairas galėtų pradėt skraidyt į/iš VNO (kaip kažkada buvo priimtas politinis sprendimas, kad FR skraidys į KUN). Tik turint omeny, kad Lietuvai Ryanair'o reikia labiau, nei Ryanair'ui Lietuvos - dar labiau skaudėtų vieną vietą .... (biudžetą).

                              Dėl pelningumo - aš irgi norėčiau pamatyt KUN pelno/nuostolių ataskaitą
                              Lietuva Ryanaira turi(nebet jus po zodziais Lietuva isivaizduojate Vilniu),o pagal pernai metus minusas Kaune buvo apie 4mln. Vilniuje apie 20mln.

                              Comment


                                Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                                Lietuva Ryanaira turi(nebet jus po zodziais Lietuva isivaizduojate Vilniu),o pagal pernai metus minusas Kaune buvo apie 4mln. Vilniuje apie 20mln.
                                Pritariu. Pagaliau bent kazkiek konkretumo, o tai spelioja cia visi ir samokslo teoremas isvedineja. Pamirskit jus ta Vilnius pries Kauna, yra Lietuva, sostine Vilnius, Kaunas antras pagal dydi miestas, Klaipeda uostamiestis ir t.t. O mes esam lietuviai. Kauno oro uostas turi erdves plestis ir yra pgrindiniu keliu sankirtoje, del to taps pagrindiniu salies uostu, Vilniaus aptarnaus Vilniaus miesta, Palangos- pajuri.

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Dėl pelningumo - aš irgi norėčiau pamatyt KUN pelno/nuostolių ataskaitą
                                  Pastaruosius 10 metų Kauno oro uostas dirbo nuostolingai. Vilniaus oro uostas tik pernai paniro į nuostolį.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Pastaruosius 10 metų Kauno oro uostas dirbo nuostolingai. Vilniaus oro uostas tik pernai paniro į nuostolį.
                                    Tiek ir aš galiu parašyt. O kur oficialūs skaičiai? Tiek VNO, tiek KUN atveju jie turėtų būti vieši.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Tiek ir aš galiu parašyt. O kur oficialūs skaičiai? Tiek VNO, tiek KUN atveju jie turėtų būti vieši.
                                      Turėjau kažkur lentelę pasidaręs iki 2007 m., bet dabar neberandu. VNO pelnai buvo solidūs. Su informacijos viešinimu pas mus problematiška. Gal Registrų centre ir yra duomenys, bet už juos reikia mokėti. Daugelis privačių AB ir UAB yra atviresnės, nei kai kurios valstybinės įmonės.

                                      Comment


                                        Parašė AVATAR Rodyti pranešimą
                                        Pritariu. Pagaliau bent kazkiek konkretumo, o tai spelioja cia visi ir samokslo teoremas isvedineja. Pamirskit jus ta Vilnius pries Kauna, yra Lietuva, sostine Vilnius, Kaunas antras pagal dydi miestas, Klaipeda uostamiestis ir t.t. O mes esam lietuviai. Kauno oro uostas turi erdves plestis ir yra pgrindiniu keliu sankirtoje, del to taps pagrindiniu salies uostu, Vilniaus aptarnaus Vilniaus miesta, Palangos- pajuri.

                                        Ką ta Palanga aptarnauja? Juokingi srautai ir kol kas joklių perspektyvų. Vilnius plėstis turi galimybių taip pat. Pakilimo tako užtenka ir vieno (priešingai, nei teigiama, jog dėl to uostas greit pesieks galimybių ribą; daug daugiau lėktuvų aptarnaujantys oro uostai pasaulyje turi po vieną taką ir išsiverčia), o visokiems terminalams vietos pakankamai.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Na ne visur yra taip ir daug didesniuose oro uostuose. Pavyzdys - Ryga. Tik miesto 22 autobusas. Kursuoja pakankamai dažnai.
                                          Labai abejoju to autobuso sėkme Kaune. Galbūt mikroautobusas ir išsilaikys, bet ne normalus autobusas.
                                          Manau, kad būtų didžiausia klaida į tokį maršrutą leisti mikroautobusą
                                          Ne kartą važinėjau "shuttle" autobusu važiuojančiu iš Hamburgo oro uosto iki centrinės geležinkelio stoties. Važiuoja (važiuodavo) miesto tipo žemagrindis autobusas su sumažintu sėdimų vietų skaičiumi, o vietoje dalies sėdimų vietų - platformos bagažui sukrauti. Patogu įlipt ir išlipt, veiksmas vyksta greitai, nes keleiviai patys rūpinasi savo bagažu Kaina būdavo berods 5€, tai kaunietiški 12lt neatrodo labai pigu, įvertinus, kad Kaunas vis tik toli gražu ne Hamburgas.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X