Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Buvo ileisti, tiesiog per dideli mokesciai buvo palyginus su Kun.
    Tie mokesciai bei jiems jokiu nuolaidu nedavimas ir buvo Ryanair neskraidymo is Vilniaus priezastimi. Beja mokesciai buvo labai dideli palyginus ne tik su KUN bet ir su betkuriu kitu oro uostu i kuri skraido Ryanair.

    Comment


      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
      Naujas Kauno oro uosto terminalas buvo statomas uz valstybes ir ES lesas. Vilniaus uz pacio oro uosto ir pasiskolintas. Ar tai gali buti laikoma protegavimu ar apie tai geriau nekalbeti?
      Iš VSD pažymos "Apie padėtį Vilniaus oro uoste":
      "3. Naujasis terminalas. Naujasis oro uosto terminalas buvo statomas gavus leidimą statyboms, kuris buvo išduotas be patvirtinto detaliojo plano. (Kitais atvejais oro uosto plėtra ar statybos buvo stabdomi kaip tik dėl šios priežasties.) Be jau minėtos - naujojo terminalo pajėgumo, kuris po keleto metų bus per mažas - problemos, akivaizdūs ir kiti jo trūkumai: pirma, nėra numatytos vietos oro linijų bendrovių atstovybėms, dėl to gali kilti daug problemų keleiviams (pavyzdžiui, esant tam tikrų nesklandumų keleivis tiesiog neturėtų į ką kreiptis, nes oro linijų bendrovės atstovybė galbūt yra įsikūrusi toli nuo oro uosto); antra, neišspręsta atvykstančių keleivių transporto problema - joks autotransportas, neskaitant "Martono taksi", negali sustoti prie keleivių atvykimo salės, nepažeisdamas kelių eismo taisyklių, be to, laukiant atvykstančių keleivių, vienintelė teisėta laukimo vieta - mokamos automobilių aikštelės, kurios yra gerokai nutolusios nuo terminalo."

      " Bendra statybos darbų vertė sieks apie 96,732 mln. litų, dar 14 mln. litų, skirtų specialiai sienų apsaugos, keleivių patikros įrangai ir kitoms technologijoms, skirs Europos Sąjunga."
      Paskutinis taisė kostasas; 2012.11.08, 23:50. Priežastis: papildyta

      Comment


        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
        Tu nesutinki kad Vilniuje yra daugiau keleiviu nei kitur, bet teigi kad Ryanair persikele i Vilniu tam kad konkuruotu su Wizzair ir ji is ten isstumti. Kodel jie negalejo konkuruoti skraidydami is Kauno jeigu Vilniuje yra maziau keleiviu nei kitur, jeigu Kauno savivaldybe dar juos dotuoja ir Kaune mazesni mokesciai?

        Nereikia gaistamo laiko matuoti nei Europos nei pasaulio mastu. Yra keleivis fabijoniskese ketinantis isigyti skrydi i Milana turi du variantus skristi su wizzair is Vilniaus ar skristi su Ryanair is Kauno. Ka pastarasis renkasi jei kainos yra vienodos? Aisku wizzair. Ka turi pasiulyti Ryanair kad jis sutiktu vaziuoti i Kauna ir is ten skristi? 20Eur pigesni return bilieta kaip minimum.
        Agresyvi konkurencija. Esmė yra nekonkuruoti, esmė yra išstumti. Ta gali padaryti tik veikdamas toj pačioj terpėj. Wizzair niekada nekels kojos i Kauną vėl, kur Ryanair sudarytos šiltnamio sąlygos. Ryanair veikdamas Kaune, neištums Wizzair iš rinkos.Bet kokiu atveju tam tikras segmentas skraidytų ir su wizzair. Teko užsienyje sutikti vilniečių porą ir jie sako: "Ai matėm,kad Kaune kainos mažesnės, bet tingim važiuot, tai pasirinkom wizzair". Taip,kad nepadėjo ir tie 20 eurų. Be to iš esmės low costai per daug neturi laisvės žaisti su kainom. Esmė yra kryptingoj politikoj, pvz viena kompanija siūlo įsigyti pigesnius bilietus anksčiau, kita vėliau. Bet iš esmės kainos per daug nesiskiria.Tikiuosi supratot, ką norėjau pasakyti, nes esu truputį pavargęs tai sunkiai dėstosi mintys.

        Comment


          Parašė kostasas Rodyti pranešimą
          Iš VSD pažymos "Apie padėtį Vilniaus oro uoste":
          O ši pažyma keičia terminalo statybų finansavimo šaltinį? Ji tik nurodo kažkokius trūkumus, kurių dalis netgi yra abejotina:

          Be jau minėtos - naujojo terminalo pajėgumo, kuris po keleto metų bus per mažas - problemos
          VSD išties toliaregiai ir puikiai žino kokių pajėgumų terminalo reikės po poros metų. Tik ar jie buvo teisūs? Pajėgumų lyg dar ir netrūksta, o iškart statyti labai didelį terminalą, kurio pajėgumų GALBŪT prireiks po dešimtmečio - neprotinga. Juk jį visą ta laiką reikės išlaikyti ir priedo, kai statai iš savų lėšų, tai nėra neišsenkantis šaltinis.
          akivaizdūs ir kiti jo trūkumai: pirma, nėra numatytos vietos oro linijų bendrovių atstovybėms, dėl to gali kilti daug problemų keleiviams (pavyzdžiui, esant tam tikrų nesklandumų keleivis tiesiog neturėtų į ką kreiptis, nes oro linijų bendrovės atstovybė galbūt yra įsikūrusi toli nuo oro uosto);
          Juk statomas ne naujas oro uostas plyname lauke. Patalpų atstovybėms galima rasti ir jau seniau pastatytuose korpusuose. Keistoka pastaba.

          antra, neišspręsta atvykstančių keleivių transporto problema - joks autotransportas, neskaitant "Martono taksi", negali sustoti prie keleivių atvykimo salės, nepažeisdamas kelių eismo taisyklių, be to, laukiant atvykstančių keleivių, vienintelė teisėta laukimo vieta - mokamos automobilių aikštelės, kurios yra gerokai nutolusios nuo terminalo."
          Sunku sugalvoti oro uostą prie kurio galima laisvai nemokamai pasistatyti automobilį ir laukti atvykstančių keleivių. Kokia tuomet būtų mokamų aikštelių prasmė ir paskirtis? Trūko tik galimybės trumpam sustoti įlaipinant keleivius, kuri buvo sudaryta leidus 15min stovėti nemokamai. Tačiau tai niekaip nesusiję su nauju terminalu.

          Comment


            Parašė kostasas Rodyti pranešimą
            " Bendra statybos darbų vertė sieks apie 96,732 mln. litų, dar 14 mln. litų, skirtų specialiai sienų apsaugos, keleivių patikros įrangai ir kitoms technologijoms, skirs Europos Sąjunga."
            Gavo ES parama sienu apsaugos priemonems, bet Kaunas gavo visa blizganti oro uosto terminala. Ar verta toliau kalbeti apie protegavima?

            Comment


              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
              Gavo ES parama sienu apsaugos priemonems, bet Kaunas gavo visa blizganti oro uosto terminala. Ar verta toliau kalbeti apie protegavima?
              Neverta, nes anot tavęs jei Kaunas gavo iš ES daugiau pinigų nei Vilnius jau negerai.
              Ir toks klausimas ar čia savivaldybių ar SM darbas? Jei pirmas variantas, tai visos pastabos dėl terminalų yra tik dantų užkalbėjimai.

              Comment


                Nuo 2012m. lapkričio 12 d. keičiasi kai kurių Kauno miesto maršrutinių autobusų grafikai. Keičiasi ir iš Geležinkelio stoties į Karmėlavos oro uostą kursuojančio 29-o.
                Įdomiausia situacija - anksti rytą. Dabar (iki XI.11) darbo dienomis anksčiausias reisas Geležinkelio stotyje prasideda dar naktį - 3 val. 51 min darbo dienomis (3:55val. poilsio dienomis), o nuo lapkričio 12 d. pirmas autobusas 29 maršrutu iš Gel.stoties išvyks tik 6 val 15 min. d.d. (5:41h poilsio ir švenčių dienomis).
                Kelis kartus asmeniškai įsitikinau, kad 3:51h iš Geležinkelio stoties 29-as autobusuas išvažiuoja tuščias, pats kelis kartus taip anksti (arba vėlesniu, išv. 4:40h) važiavęs pamačiau Savanorių prospektu pavažiuojantį vieną kitą atsitiktinį keleivį.
                Kitaip tariant, rytą išskrendančių lėktuvų keleiviai 29-u autobusu nesinaudoja? Matyt, turi daug pinigų ir važiuoja taksi...

                Comment


                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                  VNO dirba savo darba ir be Easy Jet veda derybas dar bent su 10 aviakompaniju.

                  Pervertus puslapi staiga dingasta Udriui Linui atmintis ir vel atsiranda 25mln
                  Paaiskinu avinams, taip, beveik jau sutarta kad EASY jet skraidys is vilniaus.

                  Dar vienama AVINUI paaiskinu, kad nera jokiu faktu, kad VIlniuje yra didiziausias isvykstanciju skaicius. TIK VISISKAS avinas gali teigi, kad salia Vilniaus yra 10 mlj rinka. Sia tinka ribijka maza perkama galia, vizos ir kreditiniu korteliu neturejimas. Man idomu, bet avinas teigiantis apie sios rinkos buvima bent buvo nuvykes i ta rinka ir snekejosi su zmonemis?

                  Gaila, kad siame forume kai kada sedi avigalviai, kurie dedasi protingi ir is tiesu nieko nenuraukia

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Paaiskinu avinams, taip, beveik jau sutarta kad EASY jet skraidys is vilniaus.

                    Dar vienama AVINUI paaiskinu, kad nera jokiu faktu, kad VIlniuje yra didiziausias isvykstanciju skaicius. TIK VISISKAS avinas gali teigi, kad salia Vilniaus yra 10 mlj rinka. Sia tinka ribijka maza perkama galia, vizos ir kreditiniu korteliu neturejimas. Man idomu, bet avinas teigiantis apie sios rinkos buvima bent buvo nuvykes i ta rinka ir snekejosi su zmonemis?

                    Gaila, kad siame forume kai kada sedi avigalviai, kurie dedasi protingi ir is tiesu nieko nenuraukia
                    Aš tai dar pridurčiau, kad ne kartais, o visada ir visi, išskyrus vieną forumietį

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Paaiskinu avinams, taip, beveik jau sutarta kad EASY jet skraidys is vilniaus.

                      Dar vienama AVINUI paaiskinu, kad nera jokiu faktu, kad VIlniuje yra didiziausias isvykstanciju skaicius. TIK VISISKAS avinas gali teigi, kad salia Vilniaus yra 10 mlj rinka. Sia tinka ribijka maza perkama galia, vizos ir kreditiniu korteliu neturejimas. Man idomu, bet avinas teigiantis apie sios rinkos buvima bent buvo nuvykes i ta rinka ir snekejosi su zmonemis?

                      Gaila, kad siame forume kai kada sedi avigalviai, kurie dedasi protingi ir is tiesu nieko nenuraukia
                      O kur tu isvykstanciuju skaicius didesnis? Gal Kaune? Marijampolej? Kedainiuose? O gal kartu sudejus? Jei kalbi apie tuos kurie perka ONE WAY bilieta tuomet greiciausiai esi teisus

                      Comment


                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                        O kur tu isvykstanciuju skaicius didesnis? Gal Kaune? Marijampolej? Kedainiuose? O gal kartu sudejus? Jei kalbi apie tuos kurie perka ONE WAY bilieta tuomet greiciausiai esi teisus
                        Savo žodžių neatsisakau, labai gaila kad didžiojis dalis forumiečių operuoja niekuom neparemtais faktais ir skaičiais. Perspėju ponai DEEP ir visi kiti - tol kol nepateiksite skaičių, būsite laikomi melagiais.

                        Dar kartą grįžtame apie 10 mlj rinką - vėl gi eilinį kartą apsimelavę vyrai esate (užjauči, bet Jūs net nežinote apie ką kalba eina, nors dedatės visažiniais)

                        Oficiali informacija:

                        "Trečiųjų šalių piliečiai turi kreiptis į tos valstybės atstovybę, į kurią ketina vykti. Jei ketinama vykti į kelias Šengeno valstybes, privalu kreiptis į tos valstybės atstovybę, kuri yra pagrindinis kelionės tikslas. Jeigu ketinama aplankyti kelias Šengeno valstybes nares, neišskiriant nė vienos iš jų, reikia kreiptis į tos valstybės narės atstovybę, į kurią ketinama vykti pirmiausiai"

                        Šaltinis :

                        http://by.mfa.lt/index.php?3153696463


                        Todėl būkite geri, baikite šū..maliauti

                        Comment


                          "Naujuoju Kauno oro uosto vadovu paskirtas Povilas Ugianskis, vadovavęs degalinių tinklui „Vakoil“. Darbą jis pradės ateinantį pirmadienį."
                          http://verslas.delfi.lt/automoto/kau...#ixzz2Bk1v6sSI
                          Romanovo dešiniosios rankos sūnus?

                          Comment


                            Kad "dešinioji ranka" nesenai pakeista buvo.
                            Kaunas yra Kaunas

                            Comment


                              Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                              Kad "dešinioji ranka" nesenai pakeista buvo.
                              Aha, dėkui, kažkaip pražiopsojau. Bet kuriuo atveju neaiški šeimynėlė, dar neaiškesnis direktorius.

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Paaiskinu avinams, taip, beveik jau sutarta kad EASY jet skraidys is vilniaus.

                                Dar vienama AVINUI paaiskinu, kad nera jokiu faktu, kad VIlniuje yra didiziausias isvykstanciju skaicius. TIK VISISKAS avinas gali teigi, kad salia Vilniaus yra 10 mlj rinka. Sia tinka ribijka maza perkama galia, vizos ir kreditiniu korteliu neturejimas. Man idomu, bet avinas teigiantis apie sios rinkos buvima bent buvo nuvykes i ta rinka ir snekejosi su zmonemis?

                                Gaila, kad siame forume kai kada sedi avigalviai, kurie dedasi protingi ir is tiesu nieko nenuraukia
                                Bet Udriau ar tai blogai, kad Jet skraidys iš Vilniaus? Aš nors ir nepatenkintas Kauno padėtim tuo labai džiaugiuosi. Konkurencija niekad nepakenks vartotojui, ko būtent trūko ir KUN.
                                Dėl antros dalies, kad ir kaip keista sutinku su Udrium. Tikrai nėra jokių duomenų, jokios analizės iš kurių miestų skraido daugiausiai. Pykit nepykit, bet tai tiesa. Šiuo atveju deep'o teiginiai yra tiesiog jo nuomonė, bet ne faktai. Baltarusijos rinka šiuo metu manau tikrai yra labai mažai įtakojanti. Ir aš manau, o ne teigiu.
                                Beje, kadangi aš naujokas šiame forume, tai šiaip įdomu pasidarė: tiek daug vilniečių gimę pavasarį, kad Udrius vadina juos avinais?
                                Paskutinis taisė audrius2012; 2012.11.10, 04:09.

                                Comment


                                  Parašė audrius2012 Rodyti pranešimą
                                  Bet Udriau ar tai blogai, kad Jet skraidys iš Vilniaus? Aš nors ir nepatenkintas Kauno padėtim tuo labai džiaugiuosi. Konkurencija niekad nepakenks vartotojui, ko būtent trūko ir KUN.
                                  Dėl antros dalies, kad ir kaip keista sutinku su Udrium. Tikrai nėra jokių duomenų, jokios analizės iš kurių miestų skraido daugiausiai. Pykit nepykit, bet tai tiesa. Šiuo atveju deep'o teiginiai yra tiesiog jo nuomonė, bet ne faktai. Baltarusijos rinka šiuo metu manau tikrai yra labai mažai įtakojanti. Ir aš manau, o ne teigiu.
                                  Beje, kadangi aš naujokas šiame forume, tai šiaip įdomu pasidarė: tiek daug vilniečių gimę pavasarį, kad Udrius vadina juos avinais?
                                  Aš šiaip avinas pagal zodiaką, jeigu ką .

                                  Dabar jeigu rimčiau apie tamstos užduotus klausimus. Yra šiokių tokių tyrimų ir šiokių tokių duomenų, tiesa ne pačių naujausiu, bet vis šis tas.

                                  20-ies mėn. senumo tyrimo duomenimis baltarusiai keleiviai sudarė 1,5% visų VNO keleivių. Verta paminėti, kad nuo to laiko buvo reklamuojamasi Baltarusijoje, taip pat auganti skrydžių ir krypčių pasiūla tikėtina jog turėjo teigiamą poveikį baltarusų keliaujančių per Vilnių skaičiui. Kol kas dalis nedidelė, bet manau visi sutiksit, potencialas yra.

                                  Šaltinis: http://simonas.bartkus.lt/blog/2011/...-baltarusijai/

                                  Kalbant apie skraidančių analizę, ji buvo daryta, tiesa, taip pat jau senokai (beveik prieš tris metus), kuomet suituacija buvo kiek kitokia, tačiau šiokį tokį vaizdą susidaryti galima. Pagal to meto duomenis, 65% Vilniaus oro uostu besinaudojančių yra Lietuvoje gyvenantys, iš kurių 60% proc. yra vilniečiai, 21% kauniečiai na ir atitinkamai Klaipėda, Šiauriai ir Panevėžys - 5%, 4% ir 3%. Tai žinoma tik Vilniaus oro uosto skaičiai, bet lyg per migla pamenu matęs ir KUN analogišką tyrimą, reikės pabandyti paieškoti, galbūt pavyks kažką rasti.

                                  Šaltinis: http://simonas.bartkus.lt/blog/2010/...ivio-profilis/

                                  Comment


                                    Gaila, bet nepavyko rasti minėtos informacijos apie vilniečių procentą Kaune.

                                    Kaip bebūtų, beieškodamas suradau šį bei tą, kas visai tiks į šią diskusiją.

                                    Per Lietuvą slavai skleidžia sparnus į Europą

                                    Pora citatų:
                                    Anot TKOU laikinosios direktorės Jūratės Baltrušaitytės, skristi iš Kauno patinka ne tik baltarusiams, rusams iš Kaliningrado srities, bet ir latviams.

                                    „Vasarą iš mūsų oro uosto ypač daug keliavo baltarusių. Jie iš Kauno skrido į šiltuosius kraštus ilsėtis”, – sakė TKOU vadovė.
                                    Kad rusakalbių keleivių skaičius nuolat auga, patvirtino ir oro bendrovės „Wizzair”, skraidinančios iš Vilniaus, atstovas Danielis de Carvalho. Ypač populiarios Milano, Londono, Barselonos kryptys.
                                    Pasiekti Londoną su Baltarusijos „Belavia” gali kainuoti ir 360 eurų, o iš Vilniaus ar Kauno – 60 eurų”, – sakė Minske įsikūrusios kelionių agentūros „SV Tour” direktoriaus pavaduotoja Darja Guleckaja.

                                    „SV Tour” duomenimis, skrydžių bilietų su „Ryanair” ar „Wizzair” iš Lietuvos paklausa itin spėriai pradėjo stiebtis maždaug prieš metus.

                                    „Tarkim, į Kanarų Fuerteventūros salą patogiausia nukakti per Barseloną. Iš Minsko į šį Ispanijos miestą galima nuvykti tik užsakomuoju reisu ir tik vasarą.

                                    Tad savo klientams siūlome keliauti per Vilnių.

                                    Baltarusiams skristi į Europą per Lenkiją ne taip patogu”, – sakė D.Guleckaja.
                                    O čia grįžtant prie įkainių skirtumų, įdomią citatą aptikau čia:
                                    Parašė Ekonomika.lt
                                    R. Vaštakas neatmetė galimybės, kad delsimas atsiskaityti galėjo turėti įtakos ir bendrovės planams išsikraustyti iš Kauno į Vilnių, kur naudojimosi oro uosto sąnaudos bus 3,5 karto didesnės nei Kaune, tačiau pagrindine išsikraustymo priežastimi įvardijo konkurenciją su „Wizzair“.
                                    Tai iš principo patvirtina, kad Ryanair KUN už išvykstantį keleivį mokėjo ~2Lt arba ~0,5 Eur, nes Vilniuje pervežant 250 000 - 500 000 keleivių per metus išvykstančio keleivio mokestis oro uostui yra 6,92Lt už keleivį. Kaip bebūtų, turiu įtarimą, kad ir leidimosi mokesčio pagal kainyną Ryanair Kaune nemokėjo, tuomet sąnaudų skirtumas būtų dar kur kas didesnis, nei kad 3,5 karto.

                                    Comment


                                      Parašė audrius2012 Rodyti pranešimą
                                      Dėl antros dalies, kad ir kaip keista sutinku su Udrium. Tikrai nėra jokių duomenų, jokios analizės iš kurių miestų skraido daugiausiai. Pykit nepykit, bet tai tiesa.
                                      Uztenka elementarios logikos kad suprastum jog mieste kuris turi daugiausiai gyventoju (1.6 kartus daugiau nei antras miestas), kurio gyventoju pajamos didziausios, kuriame isikure didzioji dalis Lietuvoje veikianciu tarptautiniu kompaniju, kuris yra turistu traukos centras nr.1 bus ir daugiausiai keleiviu.

                                      Is Vilniaus I Maskva skraido keturios kumpanijos i keturis oro uostus, is Kauno jiem nepavyko uzpildyti nei vieno reiso.
                                      Kiek skrydziu Airbaltic per Ryga tranzitu iskraidina is Vilniaus ir kiek is Kauno?
                                      Keleiviu srautai Vilniuje ir Kaune yra absoliuciai nesulyginami net plika akim paziurejus matosi kad Kaune tera 1/5 ar 1/4 Vilniaus srauto.

                                      Prasyti tyrimu irodanciu kad Vilniuje yra daugiausiai skraidanciu Lietuvoje ar tu kuriu keliones tikslas yra Vilnius yra tas pats kas prasyti irodymu jog zole yra zalia. Udriaus mastymas nemastientas gali ta sumastyti, bet keista kai atsiranda tam pritarianciu.
                                      Paskutinis taisė deep'as; 2012.11.10, 11:55.

                                      Comment


                                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                        Uztenka elementarios logikos kad suprastum jog mieste kuris turi daugiausiai gyventoju (1.6 kartus daugiau nei antras miestas), kurio gyventoju pajamos didziausios, kuriame isikure didzioji dalis Lietuvoje veikianciu tarptautiniu kompaniju, kuris yra turistu traukos centras nr.1 bus ir daugiausiai keleiviu.

                                        Is Vilniaus I Maskva skraido keturios kumpanijos i keturis oro uostus, is Kauno jiem nepavyko uzpildyti nei vieno reiso.
                                        Kiek skrydziu Airbaltic per Ryga tranzitu iskraidina is Vilniaus ir kiek is Kauno?
                                        Keleiviu srautai Vilniuje ir Kaune yra absoliuciai nesulyginami net plika akim paziurejus matosi kad Kaune tera 1/5 ar 1/4 Vilniaus srauto.

                                        Prasyti tyrimu irodanciu kad Vilniuje yra daugiausiai skraidanciu Lietuvoje ar tu kuriu keliones tikslas yra Vilnius yra tas pats kas prasyti irodymu jog zole yra zalia. Udriaus mastymas nemastientas gali ta sumastyti, bet keista kai atsiranda tam pritarianciu.
                                        Tiesos yra, bet absoliutinimas visai nekorektiškas. Kalbant apie Maskvos reisą, tai jokia rimta kompanija reiso įdirbiui neskiria tik poros mėnesių ir tai su kažkokiom keistom pertraukom. Šaraškino kontora ir tiek.

                                        Comment


                                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                          Uztenka elementarios logikos kad suprastum jog mieste kuris turi daugiausiai gyventoju (1.6 kartus daugiau nei antras miestas), kurio gyventoju pajamos didziausios, kuriame isikure didzioji dalis Lietuvoje veikianciu tarptautiniu kompaniju, kuris yra turistu traukos centras nr.1 bus ir daugiausiai keleiviu.

                                          Is Vilniaus I Maskva skraido keturios kumpanijos i keturis oro uostus, is Kauno jiem nepavyko uzpildyti nei vieno reiso.
                                          Kiek skrydziu Airbaltic per Ryga tranzitu iskraidina is Vilniaus ir kiek is Kauno?
                                          Keleiviu srautai Vilniuje ir Kaune yra absoliuciai nesulyginami net plika akim paziurejus matosi kad Kaune tera 1/5 ar 1/4 Vilniaus srauto.

                                          Prasyti tyrimu irodanciu kad Vilniuje yra daugiausiai skraidanciu Lietuvoje ar tu kuriu keliones tikslas yra Vilnius yra tas pats kas prasyti irodymu jog zole yra zalia. Udriaus mastymas nemastientas gali ta sumastyti, bet keista kai atsiranda tam pritarianciu.
                                          Pirmiausiai didelis ačiū PauliaK Pagaliau, kažkas surado skaičius.
                                          Deep'ai su tokia elementaria logika versle galima žlugti per kelis mėnesius. Nuo kada verslas naudojasi ne analizėm, o "elementaria logika"? Taip, Vilnius didžiausias miestas, Vilniuj daugiausiai verslo klientų. Bet kažkaip kiek atsimenu dar šitam forume Jūs teigėt, kad tie verslo klientai nelabai skraido su pigiom avialinijom. Buvo ir daugiau tokių teigiančių. O būtent, pagal Pauliak, pateiktą statistiką tų verslo klientų daugiausiai ir skraido iš Vilniaus. Kokia jų įtaka Ryanair veiklai? O iš Kauno tam pačiam bloge pabrėžiama, kad daugiausiai skrenda studentai ir pažintinėm kelionėm. Būtent į šį segmentą ir orientuojasi low costai, o ne į verslo. Beje tą Jūsų elementarią logiką paneigia faktas, kad catchment area per dvi valandas iš Kauno yra 3,4 mln, iš Vilniaus 3mln. Maskva yra viena populiariausių verslo klientų krypčių, o mes man atrodo šnekam apie Ryanair? Dėl Rygos nežinau kiek iš Kauno, kiek iš Vilniaus, bet gal galėtumėt apšviest ar čia vėl elementari logika? Nes jei Kaunas-Ryga, būtų nuostolingas jį jau seniai būtų nuėmę. O man pvz plika akim yra 1/3 ar 2/3. Kaip paneigsit?
                                          Man višiškai neįdomu kas parašė tą komentarą ar Udrius ar PauliaK ar Deep'as, aš žiūriu į komentaro esmę ir skaitant be emocijų gali rasti visur gerų minčių. Tuo tarpu Jūsų paskutinis komentaras buvo tiesiog kalba emocijom, tai yra be jokių faktų, be nieko. Neįsižeiskit

                                          Comment

                                          Working...
                                          X