Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą

    Ryanair nepasirašo LT sutarčių su agentūromis , tai pakolkas bandomaja versija daro su lenkais. Tad ir nieko nebus. Realiai žiema eilinė išvystamoji kryptis lietuviams. Tarkime pas Wizzair galima pasiimti block seats tai iš izraelio vasarai bilietų kainos kosmosas . Va tokie reikalai.
    Bet gal truputį geriau, nei tais laikais, kuomet ELAL skraidė?
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Boing 747-400 Kauno oro uoste. Foto Milvydas Mazonas

      Comment


        Atšaukusi Marakešą „Wizz Air“ pradeda skrydžius į Turku Suomijoje

        „Wizz Air“ nuo lapkričio 9 d. pradės skraidyti iš Kauno į Turku Suomijoje. Skrydžiai bus vykdomi du kartus per savaitę – pirmadienį ir penktadienį. Bilietų kaina prasideda nuo 9,99 Eur, įskaitant rankinį bagažą, kuris atitinka šiuos matmenis 55 x 40 x 23 cm...
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Kadangi planuojama keisti Vilniaus oro uosto pavadinimą, kokie pasiūlymai būtų Kauno oro uosto pavadinimui? Kažkaip Kaunui reikėtų reaguoti greičiau negu Vilniui
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą
            Kadangi planuojama keisti Vilniaus oro uosto pavadinimą, kokie pasiūlymai būtų Kauno oro uosto pavadinimui? Kažkaip Kaunui reikėtų reaguoti greičiau negu Vilniui
            Siūlau Napoleono Bonaparto vardą.

            Comment


              Geriausia oro uostą pavadinti žymiausio kauniečio vardu - Henriko Daktaro oro uostas.


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Siūlau Napoleono Bonaparto vardą.
              Užimtas: Ajaccio Napoleon Bonaparte Airport (didesnis nei KUN)
              Paskutinis taisė lukass; 2018.08.08, 14:52.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment



                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                Geriausia oro uostą pavadinti žymiausio kauniečio vardu - Henriko Daktaro oro uostas.
                Tai yra Sabonis.

                Comment


                  Kauno Šarūno Jasikevičiaus tarptautinis oro uostas

                  Comment


                    Aš manau kaip tik čia labiausiai tiktų M.K.Čiurlionis Jei Vilnius atsisakys

                    Comment


                      Zalgirio

                      Comment


                        Vyriausybės komisijoje Susisiekimo ministras pristatė Lietuvos oro uostų vystymo strateginio plano gaires. Pagal numatomą koncepciją, planuojama išlaikyti 3 esamu oro uostus, kurie ateityje būtų plečiami moduliniu principu. Iš įvardytų gairių matyti, kad Vilniaus oro uoste bus rekonstruojami terminalai, Palangos - atnaujinama infrastruktūra bei kilimo takas.

                        Kauno oro uoste ketinama pastatyti naują keleivinį terminalą, kuris bus integruotas su „Rail Baltica“ geležinkelio linija, bus įrengta požeminė traukinio stotis; taip pat planuojama plėtoti lėktuvų remonto ir techninės priežiūros veiklas. Kaune bus vystoma ir krovininio oro transporto (cargo) veikla.

                        Daugiau: http://ministraspirmininkas.lrv.lt/l...o-uostu-tinkla

                        Comment


                          tai Kaune bus dvi gelezinkelio stotys? Jei is Vilniaus atvaziuosi su RB atsaka, tai islipti reikes Karmelavoje, ar paskutine stotele bus senoji gelezinkelio stotis centre?

                          Comment


                            Staselio straipsnis vz.lt (premium). Pora esminių citatų:

                            -Tačiau esą kaip tik statant naują TVOU atvykimo terminalą metams arba dviems pagrindinio šalies oro uosto veikla turėtų būti perkelta į Kauną. Vėliau TVOU vėl veiks, tačiau dabar manoma, kad TVOU telksis verslo skrydžius aptarnaujančios bendrovės, komercinės ir pigesnių skrydžių oro linijos kelsis Kaune."

                            - "Tačiau ir vėliau Kaunui, pasak dabar teikiamų idėjų, numatoma veik pagrindinio šalies oro uosto vaidmuo. Vyriausybė ėmėsi svarstyti galimybę tokį strategiškai svarbų sprendimą, aptardama oro transporto infrastruktūros plėtros planus kelių dešimtmečių ateičiai. Neoficialūs šaltiniai Vyriausybės institucijose VŽ vis dažniau patvirtina, esą pagrindinis oro uostas šalia Kauno – tokie planai rodosi vis realesni ir racionalesni."

                            - "Pagrindinės keturios priežastys, kurios verčia strateguotojus skeptiškai vertinti ambicingos Vilniaus tarptautinio oro uosto (TVOU, tarptautinis kodas VNO) plėtros galimybes yra ribota ir brangiai kainuojanti plėtra (taip pat ir žemės išpirkimas iš privačių savininkų), kylančių bei besileidžiančių lėktuvų variklių keliamas triukšmas, tik vidutinio dydžio lėktuvams tinkantis trumpokas kilimo ir nusileidimo takas, kurio ilginimą taip pat riboja kompensacijų už išperkamą žemę tikimybė. <...> Išvardintos problemos esą užkerta kelia ne tik TVOU administracijos ambicijoms plėtotis, bet ir kada nors rimtai svarstyti apie ilgų nuotolių skrydžių, taip pat ir per Atlanto vandenyną, galimybę".

                            - "Kauno oro uostas (tarptautinis kodas KUN) p. Masiulio nuomone yra labai perspektyvus dėl savo geografinės padėties (šalia „Via Baltica“ ir „Rail Baltica“ auto ir geležinkelio magistralių, Lietuvos viduryje, pusiaukelėje tarp Latvijos ir Lenkijos), SM pateikiamais duomenimis užima 438 ha plotą, kilimo-tūpimo tako ilgis – 3.250 m, plotis – 45 m. Jame patogu vystyti oro transporto remonto bei pervežimo oro transportu (angl. Cargo) veiklą.
                            „Vienas svarbiausių argumentų – galimybė paleisti po Kauno oro uostu „Rail Baltica“ geležinkelį. – sako p. Masiulis. – Iš geležinkelio stoties požeminiame tunelyje bus galimybė pakilti į oro uosto terminalą, kaip daugelyje kitų modernių oro uostų pasaulyje.“ <...>
                            „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) žada, esą pasistengus, keleivius iš Vilniaus geležinkelio stoties ligi Kauno oro uosto galima būtų nauja siaurąja vėže nugabenti per 35 min.

                            - "Ponas Masiulis sako, kad Kauno oro uoste turėtų atsirasti naujas terminalas priešingoje nei dabar pakilimo-nusileidimo tako pusėje, turėtų būti nutiestas tiesesnis privažiavimas iš automagistralės A-1 (Vilnius-Kaunas), aplenkiant Karmėlavą.
                            „Esame numatę galimybę Kauno oro uosto keleiviams iš Vilniaus bagažą į skrydžius priduoti Vilniaus geležinkelio stotyje ir traukiniu keliauti tik su rankine manta“, – sako p. Masiulis.
                            Kauno oro uostas, SM prognoze, po tokios pertvarkos, kuri kainuotų apie 600 mln. Eur, galėtų pervežti iki 10 mln. keleivių."

                            Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5PTsU0Xog

                            Telieka eilinį kartą pasidžiaugti Masiuliu - pagaliau žiūrima valstybiškai, planuojama šiuolaikiškai ir kaip turėtų. Telieka tikėtis, jog valdžių pasikeitimai ir panašūs pokyčiai nepaliks visko tik planuose.

                            Comment


                              Nu o ka Udrius sakė? Ir ką forumo troliai rėkavo? Kas teisus buvo?

                              Comment


                                Labai gerai kad kiš RB stotį po terminalu ir reik tikėtis nebus tokios nesamonės su geležinkeliu kaip VNO , kur projektavo turbūt specialystas ką tik grįžęs iš bulvių lauko ir ką reiktų perdaryti kuo greičiau.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Nu o ka Udrius sakė? Ir ką forumo troliai rėkavo? Kas teisus buvo?
                                  Pamatysim kaip bus realybėje, dažnai politikų planai prasilenkia su realiu gyvenimu, kas iš to, kad KUN arti Viabalticos ir Lietuvos geografinio centro, jei dauguma keleivių į/iš Vilniaus, kaip dabar dauguma avialinijų skraido iš VNO, taip ir ateityje skraidys nepaisant naujų terminalų.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Pamatysim kaip bus realybėje, dažnai politikų planai prasilenkia su realiu gyvenimu, kas iš to, kad KUN arti Viabalticos ir Lietuvos geografinio centro, jei dauguma keleivių į/iš Vilniaus, kaip dabar dauguma avialinijų skraido iš VNO, taip ir ateityje skraidys nepaisant naujų terminalų.
                                    Tai Vilnius tuomet turės du oro uostus - VNO ir Karmėlavos. Vieną pasiekt bus galima per 7min, kitą - per 35min.

                                    Comment


                                      35 min laikas yra bullshit. Taip, nuo Vilniaus Geležinkelio stoties iki Karmėlavos oro uosto traukinys gali daug investavus nuvažiuoti per 35 min. Tačiau dar reikia nuvažiuoti iki stoties - tai iš didžiosios dalies Vilniaus vietų užtrunka ilgiau negu nuvažiuoti iki oro uosto. Dar yra tvarkarščio klausimas - tokio greičio traukinys važiuos max du kartus į valandą, o labiau tikėtina kad tik vieną kartą, tad reikia susiplanuoti laiką pagal tvarkaraštį, pasilikti rezervo, laikui nueiti iki perono ir panašiai. Iš biuro Konstitucijos pr (ar iš bet kurios kitos Vilniaus vietos, išskyrus stoties prieigas) tuo pačiu metu sėdant į du skirtingus Taxi/(fy)/Uber, vienu į VNO, kitu į stotį, VNO Fast-Track 5 eur ir prie boarding gate sėdėsi anksčiau nei pajudės atitinkamas traukinys iš stoties į KUN už mažiausiai 15 eur kainą.

                                      Comment


                                        cia kalbama apie ilgalaike perspektyva, t.y. kol Vilniaus resursai bus issemti. Plesti oro uosto neplanuoja, tai jei bus poreikis dar didesniems keleiviu srautams, tai ples Kauna, o nestatys nauja Elektrenuose. Cia ir Przevalskio arkliui buvo aisku jau senai.

                                        Comment


                                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                          Iš biuro Konstitucijos pr (ar iš bet kurios kitos Vilniaus vietos, išskyrus stoties prieigas) tuo pačiu metu sėdant į du skirtingus Taxi/(fy)/Uber, vienu į VNO, kitu į stotį, VNO Fast-Track 5 eur ir prie boarding gate sėdėsi anksčiau nei pajudės atitinkamas traukinys iš stoties į KUN už mažiausiai 15 eur kainą.
                                          Nu tai Vilniaus oro uostas ir liktų, ir aptarnautų verslo keleivius - kuriems tos 30 minučių iš Konstitucijos pr. biuro yra tokios žiauriai svarbios.

                                          Tiems, kuriems papildoma +- valanda yra nieko tokio, arba tiems kuriems, watch this, nereikia skrydžių iš prestižinių Vilniaus biurų - bus KUN. Kaip ir normalus pasidalinimas, ir labai džiaugčiausi, jeigu taip įvyktų. Vilnius galės daryti premium paslaugas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X