Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
tik i finair rinka, yra labai nusitaike NorwegianParašė Sula Rodyti pranešimąIr ne tik dėl to. Suomiai išsaugojo savo nacionalinę aviakompaniją, kurios sėkmę lėmia tam tikra prasme palanki geografinė padėtis ir naudingos oro susisiekimo sutartys.
O del RIX srautu dirbtinumo, Air Baltic patiria nemazus nuostolius, kiek jie tai dar darys laiko klausimas. Nes AB issigelbejo Latvijos vyriausybes deka, jei AB butu bankrotave, Rygos oro uostas butu labai tuscias ir apie hub'us nebutu kalbos.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Esmės tai nekeičia.Parašė Al1 Rodyti pranešimąSAS nesusijungė, o buvo seniai įkurta valstybių susitarimu, kai visos Europos aviakompanijos dar buvo valstybinės.
Neįmanomas, nes niekas rimtai tarpvalstybiniu lygiu apie tai nekalbėjo. Paklausos realūs mastai paaiškėja tik atsiradus nors minimaliai pasiūlai.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąSusijungimas teoriškai prasmingas, o praktiškai neįmanomas.
Latvių norai labai paprasti ir aiškūs - 1) pasidalinti Airbaltic nuostoliais, ir 2) kad keleiviai skraidytų per Rygą
Koks tikslas Lietuvai už tai mokėti? Juk dabar tai (skraidymą per Rygą) gaunam nemokamai. O perkelti hubo į Vilnių Latvija nesutiks.
Susitarimas vien tik estais galbūt ir labiau tikėtinas, nes nėra tokios tiesioginės konkurencijos.
Lietuvių norai nekažin kiek skiriasi nuo latvių. Kaip bebūtų, latviai bent jau turi neblogai „pratrintą“ brendą (prekės ženklą) — „AirBaltic“ (nuo 1995m.). Mes turime 3 civilinius oro uostus, dvi subankrutavusias ir vieną naujai užgimusią aviakompaniją. Ne kažką, ane?
Skraidyti tik per Rygą nebūtina. SAS taip pat skraido ne tik per Kopenhagą, Stokholmą ar Oslą. Tačiau pritarčiau, kad tarpkontinentiniai skrydžiai (pvz į JAV, Indiją, Kiniją) galėtų būti organizuojami tik iš Rygos, tačiau tokiu atveju keleiviai iš kitų Pabaltijo oro uostų (Vilnius, Kaunas, Palanga, Ventspilis, Liepoja, Tartu, Talinas), kurie perka bilietą į tarpkontinentinį skrydį, į Rygą turėtų būti atskraidinami nemokamai. Kitas būdas — savotiškai pasidalinti kryptimis. Pvz.: iš Rygos skraidoma į abi Amerikas, o iš Vilniaus / Kauno — į Afriką ir Aziją (arba atvirkščiai). Iš Talino tarpkontinentiniai skrydžiai nepasiteisintų, nes šalia yra Helsinkio oro uostas, iš kurio tokie skrydžiai yra vykdomi.
Man kyla švelnus įtarimas, kad estai netiesiogiai konkuruoja su suomiais aviacijos srityje, tačiau vieni nesugeba „patempti“, todėl ieško sąjungininkų, pvz.: „AirLituanica“. Jauna įmonė dar negreitai galės 'uždengti' Estonian Air. Yra vilties estams turėti savotišką subkompaniją Lietuvoje.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Jie jau dabar yra. Wizzair skraidina iš Vilniaus į TelAvivą.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąJo tik tarpkontinentiniams reguliariems skrydziams dar reikia keleta metu palaukti, kol bus.pakankama rinka.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tai Intercontinental tai mes tikrai turime ypač užsakomuosius pvz į Egiptą, Tailandą, Dubajus tai irgi bus Intercontinental ( reguliarus) bet čia Short to medium skrydžiai ir nesiskaito tokie. O Vat iš Rygos Į JAV nesutikčiau, nes LTU nemaža bendruomenė ten sėdi, antras dalykas Lenkai šalia jei pasiūlysi geresnes kainas nei LOT ir patogesnį grafiką tai turėsi skrydžių. Iš Rygos kaip minėjau geriausiai Azijos kryptį būtų vykdyti nes jie turi jau atidirbtą rinką Kazakstanas ir t.t. Juolabiau ten Rusakalbių daug. Tad Ryga tinkamiausia būtų rytų krypties orouostas.
Comment
-
Kalba buvo apie Helsinkio oro uosto srautus.Parašė Sula Rodyti pranešimąIr ne tik dėl to. Suomiai išsaugojo savo nacionalinę aviakompaniją, kurios sėkmę lėmia tam tikra prasme palanki geografinė padėtis ir naudingos oro susisiekimo sutartys.
Comment
-
gal praleidau, bet kada ir kas is Lt i Tailanda tiesiogiai skraide?Parašė Little_man Rodyti pranešimąTai Intercontinental tai mes tikrai turime ypač užsakomuosius pvz į Egiptą, Tailandą, Dubajus tai irgi bus Intercontinental ( reguliarus) bet čia Short to medium skrydžiai ir nesiskaito tokie. O Vat iš Rygos Į JAV nesutikčiau, nes LTU nemaža bendruomenė ten sėdi, antras dalykas Lenkai šalia jei pasiūlysi geresnes kainas nei LOT ir patogesnį grafiką tai turėsi skrydžių. Iš Rygos kaip minėjau geriausiai Azijos kryptį būtų vykdyti nes jie turi jau atidirbtą rinką Kazakstanas ir t.t. Juolabiau ten Rusakalbių daug. Tad Ryga tinkamiausia būtų rytų krypties orouostas.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kalba apie tai, kas palaiko tuos srautus. Pvz.: atimam iš Rygos AirBaltic ir žiūrim, kas bus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKalba buvo apie Helsinkio oro uosto srautus.
Comment
-
Kokia kompanija užsakė nepasakysiu, bet tiksliai žinau, kad skrido B757 Aurelos. VNO-Bankokas ( su tarpiniu kuro papildymų kazakstane berods).Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimągal praleidau, bet kada ir kas is Lt i Tailanda tiesiogiai skraide?
Comment
-
Kola kas nelabai yra kur su juo skristi, tai gal dėl to ir tempia gumą.Parašė vilnews Rodyti pranešimąO kurgi antrasis Embraer ? Jau nebebus šį mėnesį ? Kažko tai užtilo kalbos apie jį.
Comment
-
Nors ir labai tikėjau kompanijos sėkme, bet panašu kad kartojasi star 1 scenarijus jie irgi pradžioje kalbėjo apie 2 lėktuvus, vėliau liko tik vienas.
Na tikėtis reikia, kad pesimizmas virs optimizmu, kai paskelbs veiklos rezultatus ir gaus licenziją, tačiau jei jie jos negaus, į jų lėktuvą kojos nekelsiu, kainos nėra žemos, o kolkas patikimumas su - ženklu.
Comment
-
Turėtų atvykti antras lėktuvas, šią sav. su nauja Berlyno krytpim. Beto naujasis AL Embraer ERJ-175LR jau yra įregistruotas, kaip LY-LTFPaskutinis taisė Ciurlionis; 2013.07.30, 15:51.Aviate, navigate, communicate
Comment
Tai šiuo metu visa aviakompanija laikosi ant vieno Amsterdamo skrydžio
Comment