Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
    Air Lituanica operated by Estonian Air -
    Ir ką gi tai reiškia? Kad Air Lituanica neturi licencijos? Kad pati pernuomos lėktuvus su savo prekiniu ženklu estams? Ar dar ką nors?

    Comment


      #62
      Ar gali būti,kad skirsis tos pačios Air Lituanica kompanijos abiejų lėktuvų nudažymas ? Nes dabar matau, kad skiriasi net tik herbas, bet ir pats uodegos nudažymas. Paskutiniam variante, kurį skelbė pati Air Lituanica - visa uodega raudona ir Vytauto Didžiojo herbas. Kaip matome, šitas pirmasis Estonian lėktuvas nudažytas visai kitaip.

      Comment


        #63
        BGS??? kodel ne Litcargus, man asmeniskai nepatinka, kaip BGS aptarnauja keleivius, mano nuomone jiems reikia patobulėti atrinkinėjant personalą, kurie dirba su žmonėmis. Patobulinus tai ir investavus pinigų į antžeminį transportą būtų visai neblogai!
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          #64
          Parašė vilnews Rodyti pranešimą
          Ar gali būti,kad skirsis tos pačios Air Lituanica kompanijos abiejų lėktuvų nudažymas ? Nes dabar matau, kad skiriasi net tik herbas, bet ir pats uodegos nudažymas. Paskutiniam variante, kurį skelbė pati Air Lituanica - visa uodega raudona ir Vytauto Didžiojo herbas. Kaip matome, šitas pirmasis Estonian lėktuvas nudažytas visai kitaip.
          Gal todėl, kad Embraeris kažkur paskelbė, kad AL įsigijo du E-170, bei kad nuomuosis E-175, gal tai reiškia, kad ES-AEB neilgai skraidys, kaip AL?
          O tiksliau 15min.lt citata:
          „Air Lituanica“ pasirinko Brazilijos kompanijos „Embraer“ lėktuvus. Gamintojų neseniai išplatintame pranešime buvo paskelbta, kad lietuviai nusipirko du lėktuvus, dar vienas „E-170“ modelio „E-Jet“ lėktuvas bus išnuomuotas. Nuo liepos bendrovė esą turės dar vieną „E-175“ modelio lėktuvą, kurį jai išnuomuos „Embraer“ dukterinė įmonė „ECC Leasing Company“.

          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2WyBhjTV4
          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.06.22, 20:08.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            #65
            Ne, čia matyt tiesiog klaidingas žurnalistų traktavimas. Visur Air Lituanica skelbė tą pačią informaciją - Vieną “Embraer 170″ 76 vietų lėktuvą nuomosis iš “Estonian Air”, o kitą 86 vietų “Embraer 175″ - iš “Embraer” dukterinės įmonės “ECC Leasing”. Lėktuvas iš Estonian Air nuomojamas bus iki 2015 m. pabaigos. Taigi dar turime sulaukti Embraer 175, Estonian lėktuvas jau atvyko.

            Comment


              #66
              Pirmasis Air Lituanica lėktuvo nusileidimas Tarptautiniame Vilniaus oro uoste
              http://www.youtube.com/watch?v=QJb9Ukmo5Nw

              Comment


                #67
                Visgi įdomu, kaip su licencijos gavimu? Nei S.Bratkus, nei kiti tos srities insideriai apie tai kažkodėl nė žodžio.

                Gal Vytauc ta tema ką nors pranašiško vėl susapnavo?

                O šiaip norėtųsi jiems palinkėti visokeriopos sėkmės. Kažkaip labai džiugu matyti besileidžiantį lėktuvą su lietuviška simbolika. Gal nesibaigs viskas eiliniu fail'u.

                Comment


                  #68
                  Licencijos tikriausiai nėra, dirbs estai po lietuvišku prekės ženklu.

                  Comment


                    #69
                    Taigi aiškiai parašyta ir dėl licenzijos -
                    "Licencija – prieš pat pirmą skrydį

                    Nors pirmasis skrydis numatytas jau po savaitės, kompanija iki šiol neturi vežėjo pažymėjimo. Neseniai jos atstovai skelbė ketinantys jį gauti iki mėnesio pabaigos.

                    Bendrovės komunikacijos vadovė Sandra Meškauskaitė portalui 15min.lt patvirtino, kad licencija dar negauta.

                    „Šiandien dar negavome oficialaus atsakymo. Antradienį ar trečiadienį turėtume sulaukti“, – penktadienį teigė ji. "

                    http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2Wymto7B4

                    Comment


                      #70
                      Be galo džiugu, matyt lėktuvą su Lietuviška simbolika (tiesa Embraerio vairalazdės, bent jau man nėra pačios patogiausios), bet labiau džiugiau bus matyt Al su Lietuviška registracija, bei Lietuviu pilotu
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        #71
                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Gal nesibaigs viskas eiliniu fail'u.
                        Kompanijos kūrimas prasidėjo su neeiliniu failu, tai kad ji pasieks kažkokią sėkmę turi įvykti neeilinis stebuklas.

                        Neeiliniu failu vadinu tris dalykus:
                        1) Neasirado nei vieno investuotojo.
                        2) Įstatinis kapitalas yra socialinis būstas.
                        3) dar negauta licenzija o jau tenka kovoti teismuose dėl esminių kompanijos įkūrimo aplinkybių.

                        Geriausiu atveju Airlituanica išsilaikys tiek kiek Zuokas išsilaikys mero kėdėj, o šviečiasi tai, kad per artimiausius kelis metus kompanija patirs tikrai nemažų nuostolių ir net jei ir tolesnėj perspektyvoj šviestūsi kažkas geriau politiniai oponentai nepraras progos sudorot AL. Taigi iki sekančių savivaldos rinkimų.

                        Comment


                          #72

                          Šitai puikiai suprantu. Visgi, reikia pacituoti kažkokio serialo kažkokio herojaus pasakymą: "I want to believe". Turbūt, kad taip apibūdinčiau savo poziciją dėl AL.

                          Comment


                            #73
                            "Šiuo metu 15 investuotojų yra pasirašę sutartis ir išpirkę po vieną akciją. Visi vienos akcijos turėtojai yra susibūrę į „Air Lituanica Club“, kuris valdo 17% „Air Lituanica“ akcijų. Investuotojai už akciją mokėjo po 25 000 EUR"

                            „Likę investuotojai yra išreiškę norą, bet akcijos nėra nupirkę. Vieni laukia kol bendrovė gaus licenciją, kiti – pirmojo skrydžio, dar kiti – kol paaiškės jų pačių kitų metų investicijų biudžetas“

                            "Manau, kad po 1 – 1,5 metų bus galima pradėti derybas su strateginiu investuotoju. Mes laikome ranką ant pulso, tačiau ant tuščio lapo niekas nenori pasirašyti. Reikia parodyti rezultatus, o tada galima tikėtis ir sandorio“

                            http://finansai.eversus.lt/naujienos/2983

                            Comment


                              #74
                              Ar čia jau politiniai žaidimai įsisukę, nes visiškai nebeaišku ko kam trūksta ir kas darosi :

                              Leidimai „Air Lituanicos” veiklai – prieš pat skrydį
                              http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...pat-skrydi.htm

                              Comment


                                #75
                                Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                Ar čia jau politiniai žaidimai įsisukę, nes visiškai nebeaišku ko kam trūksta ir kas darosi :

                                Leidimai „Air Lituanicos” veiklai – prieš pat skrydį
                                http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...pat-skrydi.htm
                                Kantrybės trūksta tamstai

                                Comment


                                  #76
                                  Kiti portalai tą situaciją įvardija konkrečiau - "Pirmajam „Air Lituanica“ skrydžiui koją kiša CAA"

                                  Tačiau negi CAA reikalauja įregistruti Estonian lėktuvą Lietuvoje, kas nėra būtina pagal ES teisę ? -
                                  „Į Lietuvą pagal susitarimus su „Air Lituanica” atskrido „Estonian Air” lėktuvas. Tai normali praktika”, – sakė K.Auryla.

                                  Tačiau, anot jo, kad įgytų vežėjo pažymėjimą ir licenciją, bendrovei privalu turėti nuosavą ar nuomojamą tinkamai įregistruotą orlaivį.

                                  „Tiesiog yra dalykų, kuriuos reikia įteisinti”, – ko dar stinga „Air Lituanica”, aptakiai aiškino K. Auryla."

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                    Kiti portalai tą situaciją įvardija konkrečiau - "Pirmajam „Air Lituanica“ skrydžiui koją kiša CAA"

                                    Tačiau negi CAA reikalauja įregistruti Estonian lėktuvą Lietuvoje, kas nėra būtina pagal ES teisę ? -
                                    „Į Lietuvą pagal susitarimus su „Air Lituanica” atskrido „Estonian Air” lėktuvas. Tai normali praktika”, – sakė K.Auryla.

                                    Tačiau, anot jo, kad įgytų vežėjo pažymėjimą ir licenciją, bendrovei privalu turėti nuosavą ar nuomojamą tinkamai įregistruotą orlaivį.

                                    „Tiesiog yra dalykų, kuriuos reikia įteisinti”, – ko dar stinga „Air Lituanica”, aptakiai aiškino K. Auryla."
                                    O neskraidantis Boeing, kuris VNO stovi nebetinka? nejau lėktuvas dar ir skriadantis turi būti??
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      #78
                                      Tai Boeing nuomos išlaidos išmestos į balą net nepradėjus veiklos. Su finansais bus ne kas.

                                      Comment


                                        #79
                                        "Air Lituanica" gavo vežėjo pažymėjimą
                                        http://www.15min.lt/naujiena/verslas...ima-667-348350

                                        Comment


                                          #80
                                          30-second interview with Simonas Bartkus, CCO, Air Lituanica
                                          http://www.anna.aero/2013/06/26/30-s...air-lituanica/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X