Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    jeigu mano nuomone tai is Air Lituanicos 3 ar 5 direktorius (nes nezinia kiek ju isviso yra) atlesit reiktu ir as viena Bartku CEO palikciau, nes nafik tiek direktoriu 1/2 orlaiviu kompanijai, nes ir dbar tik toks jausmas kad tik jis vienas visus reikalus tvarko, net ir uz PR padalini???
    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

    Comment


      Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
      jeigu mano nuomone tai is Air Lituanicos 3 ar 5 direktorius (nes nezinia kiek ju isviso yra) atlesit reiktu ir as viena Bartku CEO palikciau, nes nafik tiek direktoriu 1/2 orlaiviu kompanijai, nes ir dbar tik toks jausmas kad tik jis vienas visus reikalus tvarko, net ir uz PR padalini???
      Nesąmonė. Tvarkyti reikalus su Zuoku, socialiniu būstu, kitais politikais, pirkti aviakompanijos veiklai reikalingus dalykus nepaskęstant konkursuose ir jų apskundimuose ir visą tą darant neprisidirbti taip kad koks STT vaizdingai nepaimtu yra sudėtingas darbas, turintis mažai bendro su aviacinės veiklos planavimu.
      kaip?

      Comment


        CAA išdavė “Air Lituanica” komercinės veiklos licenziją.

        Comment


          Ate OV, tegyvuoja LT
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Taip greit nebus ate OV, sutartis su Estonian yra iki 2015 m. pabaigos. Tik gal būt ne visiems reisams bus bendras OV-LT kodas, pvz. Maskva tikrai bus tik LT kodas.
            Antrasis orlaivis „Embraer 175“ pasieks Vilniaus oro uostą rugpjūčio viduryje. Ko gero jo kryptys bus tik su LT kodu.

            Comment


              „Air Lituanica“ jau gavo licenciją
              http://www.lrytas.lt/-13757994191374...ncij%C4%85.htm

              Licencijavimo komisija, kurią sudaro CAA, Susisiekimo ministerijos atstovai, delsė išduoti ir licenciją.

              „Tai buvo susiję su orlaiviu „Embraer“, kuris dar Brazilijoje, mums reikėjo dokumentų, susijusių su juo. Ir dar viena kita smulkmena buvo. O šiandien padėti visi taškai ant i“, - aiškino A.Šumskas.

              Licencija nuo šiol „Air Lituanica“ leis keleivius skraidinti vien su savo įgula.

              Comment


                Ir abu orlaiviai apynaujai, pirmasis 2005m. antrasis 2003m.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Comment


                    Kitą savaitę - antrasis Air Lituanica orlaivis, rugsėjo pabaigoje – Praha ir Miunchenas.

                    Aviacijos naujokai jau spėjo apšilti kojas
                    http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...ilti-kojas.htm

                    Comment


                      Pirkau bilietą į Berlyną, tai visur e. laiškuose ir kitur rašoma Estonian air. AirLituanica minima, bet labai mažai.

                      Pats skrydis ir lėktuvas patogus. Darbuotojai malonus ir paslaugus. Pasiūlo ir pagalve su pledu.

                      Comment


                        Comment


                          Naujojo AL lėktuvo nuotraukos
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Ghmmm.. O Respublikos šios dienos straipsnio nedėsite ?

                            Comment


                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                              Pirkau bilietą į Berlyną, tai visur e. laiškuose ir kitur rašoma Estonian air. AirLituanica minima, bet labai mažai.

                              Pats skrydis ir lėktuvas patogus. Darbuotojai malonus ir paslaugus. Pasiūlo ir pagalve su pledu.
                              Seka Virgin Atlantic pavyzdžiu, geras būtu, jei nors viena Lietuvių oro linija dar dasiprotėtu instaliuoti televizorius į sedynes su įvairių filmų pasirinkimu ar pan. dar geresni atsiliepimai būtu ir ko gero daugiau klientų pritrauktu

                              Comment


                                Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                Seka Virgin Atlantic pavyzdžiu, geras būtu, jei nors viena Lietuvių oro linija dar dasiprotėtu instaliuoti televizorius į sedynes su įvairių filmų pasirinkimu ar pan. dar geresni atsiliepimai būtu ir ko gero daugiau klientų pritrauktu

                                Deja regioniniuose lėktuvuose instaliuoti televizorius nėra rentabilų, panaudoti tuos pinigus galima būtų kitur ir pvz, reklamai, kas tikrai pritrauktų daugiau klientų.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                  Seka Virgin Atlantic pavyzdžiu, geras būtu, jei nors viena Lietuvių oro linija dar dasiprotėtu instaliuoti televizorius į sedynes su įvairių filmų pasirinkimu ar pan. dar geresni atsiliepimai būtu ir ko gero daugiau klientų pritrauktu
                                  AirLituanica nuotolio skrydžiuose gal kokio pusę filmo ir suspėtum pasižiūrėti . Apskritai tai jau praeities dalykas, šiais lakais paprasčiau ir pigiau padalinti kokius nors iPad'us arba tiesiog turėti WiFi on board. Nors teisybės dėlei reikėtų paminėti jog IFE praktiškai neįtakoja kliento pasirinkimo skristi viena ar kita aviakompanija.

                                  Comment


                                    /\
                                    Būtent, beto reikia nepamiršti, jog abu AL lėktuvai yra nuomuoti, tad kažko instaliavimas, būtų tiesiog nuostolis.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      R.Sinkevičius: – "Aš nežinau, iš ko išgyvens „Air Lituanica“. Jei Vyriausybės bus prašoma finansinės paramos, biudžete tam nėra pinigų. "
                                      Buvęs susisiekimo ministras Eligijus Masiulis:
                                      „A.Zuoko plano esmė turbūt yra tik pasirodyti, kad jis pajėgus sukurti oro linijas. Bet nepamirškime, kad šio pasirodymo rizika bus užkrauta mokesčių mokėtojams, prasiskolinusio Vilniaus gyventojams, - tvirtino E.Masiulis. - Aš prognozuoju, kad „Air Lituanica“ labai greitai susidurs su finansiniais sunkumais ir premjero bus pareikalauta dotacijų. Oro linijos gali išsilaikyti be jokio pelno, kai į lėktuvus parduodama bent 80 proc. bilietų, o pati „Air Lituanica“ skelbia vos apie 60 proc. užimtumą. Mes turime ir patirties, kad visi panašūs A.Zuoko viešųjų ryšių projektai valstybei kainuoja labai brangiai“.

                                      Vilniaus oro avantiūra
                                      http://www.respublika.lt/lt/naujieno...oro_avantiura/

                                      Comment


                                        Respublika?
                                        Šiaip, liberalai ir konservatoriai atsidūrė nelabai patogioje padėtyje, kai patys iš principo kaip ir turėtų pritarti tokio projekto buvimui, bet "privalo" jam priešintis vien dėl "blogiuko" Zuoko, kuris yra politinis oponentas, kas automatiškai privalo reiškti, kad bet kas, ką jis daro, yra tiktai blogai.
                                        Paskutinis taisė John; 2013.08.13, 01:28.

                                        Comment


                                          Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                          R.Sinkevičius: – "Aš nežinau, iš ko išgyvens „Air Lituanica“. Jei Vyriausybės bus prašoma finansinės paramos, biudžete tam nėra pinigų. "
                                          Buvęs susisiekimo ministras Eligijus Masiulis:
                                          „A.Zuoko plano esmė turbūt yra tik pasirodyti, kad jis pajėgus sukurti oro linijas. Bet nepamirškime, kad šio pasirodymo rizika bus užkrauta mokesčių mokėtojams, prasiskolinusio Vilniaus gyventojams, - tvirtino E.Masiulis. - Aš prognozuoju, kad „Air Lituanica“ labai greitai susidurs su finansiniais sunkumais ir premjero bus pareikalauta dotacijų. Oro linijos gali išsilaikyti be jokio pelno, kai į lėktuvus parduodama bent 80 proc. bilietų, o pati „Air Lituanica“ skelbia vos apie 60 proc. užimtumą. Mes turime ir patirties, kad visi panašūs A.Zuoko viešųjų ryšių projektai valstybei kainuoja labai brangiai“.

                                          Vilniaus oro avantiūra
                                          http://www.respublika.lt/lt/naujieno...oro_avantiura/
                                          Negalima lyginti AL su LOT ar Air Baltic, AL yra regioninis vežėjas su 2 nedideliais lėktuvais nevystantis tranzito. Pats užpildymo procentas irgi mažai ką sako, idomiau būtų sužinoti vidutinę bilieto kainą ir brangesnių (biznio) klasės pardavimų %. O šiaip tokios nedidelės regioninės avialinijos, manau, galėtų sėkmingai gyvuoti, bet AL atveju kažkaip atrodo, jog greitu laiku pristigs apyvartinių lėšų ir laiko maršrutų išsukimui. Pats modelis ir išpildymas geras, problema yra kapitalo neturėjimas ir tai, kad pati įmonė yra politizuota. Kadangi nuostoliai pirmus kelis metus neišvengiami, tai AL ateitis turbūt priklauso tik nuo to ar artimiausiu metu pavyks rasti investuotojų ar ne. Nors privatiems investuotojams, vėlgi, nėra didelės naudos investuoti kapitalą į oro linijų verslą, nes istoriškai investicijos į oro linijų kompanijas duoda labai nedidelę grąža, tik kad pats verslas labai gražus :-) Jei tai būtų tik savivaldybės įmonė, tuomet minimaliai užtektų dirbti 'ant nulio'.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X