Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Small Planet Airlines

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Čia kokiu kampu žiūrint gauni papildomą savaitę atostogų ? Sunaudojei savo atostogų dienas, joks darbdavys tau dar savaitės neduos, nebent imk neapmokamas. Čia gal 600 eur finansiškai prilyginama savaitei neapmokamų atostogų ?
    Sunaudojai tik pusdienį, o gauni iki 600 Eur, kuriuos gali panaudoti arba tom pačiom atostogom arba kitom, žodžiu nėra viskas taip blogai dėl tų vėlavimų, tik reikia pasidomėti, kad galima gauti kompensacijas.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet jei skrendi atostogauti greičiausiai niekur neskubi, o jei skrydis atidėtas pusei paros kur nors į Egiptą, tai gauni 600 Eur kompensaciją, žodžiu už sugadintų atostogų pusę paros gauni papildomą savaitę atostogų, visai neblogai?
    Čia kokiu kampu žiūrint gauni papildomą savaitę atostogų ? Sunaudojei savo atostogų dienas, joks darbdavys tau dar savaitės neduos, nebent imk neapmokamas. Čia gal 600 eur finansiškai prilyginama savaitei neapmokamų atostogų ?

    Komentuoti:


  • pianeta
    replied
    Parašė Lunar Rodyti pranešimą
    Na pirma tai kaina gali būt vietinių mažesnė. Antra, Novaturas gal būt turi statistiką kad kiti vėluoja tiek pat dažnai. Tiesiog Small planet dabar daro 50 skrydžių per savaitę, koks Corendon tiek nepadaro per sezoną. Tai ir gaunasi, kad jei ir vėlavimų tiek pat, apie Small Planet delfi gali rašyt kartą per savaitę, apie kitus tik kartą per metus.
    gali būti, pilnai tikiu, bet kiek pačiai asmeniškai teko susidurti, bei draugams ar giminėms vis vėlavimai ištisai. nu matyt baisiai visi po nelaiminga žvaigzde gimę o su kuom Itaka skraidina?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Lunar Rodyti pranešimą

    Gal galima sužinot kur? Nei novaturo nei tez turo tvarkarašty nerandu. Kidy tik i turkiją skrenda.
    Už ITAKA į Graikiją skraido.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė pianeta Rodyti pranešimą
    Be to, jei šitiek kitų avialinijų, kodėl mūsų Novai ir Tezai vis dar rizikuoja su šitais?
    Na pirma tai kaina gali būt vietinių mažesnė. Antra, Novaturas gal būt turi statistiką kad kiti vėluoja tiek pat dažnai. Tiesiog Small planet dabar daro 50 skrydžių per savaitę, koks Corendon tiek nepadaro per sezoną. Tai ir gaunasi, kad jei ir vėlavimų tiek pat, apie Small Planet delfi gali rašyt kartą per savaitę, apie kitus tik kartą per metus.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Iš keliautojų informacijos matome, kad oro linijos darbuotojai ne visiškai pilnai pasirūpino savo klientais – pagal ES įstatymus tokį ilgą atidėjimą išgyvenantiems turi būti skirta ne tik maistas, vanduo, internetas, tačiau pasirūpinta ir apgyvendinimu, tuo tarpu „Small Planet Airlines“ gudravo ir pasinaudojo keleivių teisių neišmanymu bei viešbučius pasiūlė tik ne iš Vilniaus esantiems atostogautojams. Tokiu atveju apgyvendinimo paslaugomis savo kaštais pasinaudojusiems vilniečiams siūlome su turimais čekiais kreiptis į oro liniją ir reikalauti kompensacijos. Apgyvendinimas jokiu būdu nėra kompensacija ir negali būti tuo laikomas. Be pinigų už viešbučius grąžinimo, visiems šio skrydžio keleiviams priklauso ir 250 EUR moralinė kompensacija
    Apie ką ir kalbėjau: Small Planet keleiviai dar nelabai moka/žino kaip apginti savo teises, dėl to klausimas, ar daugelis ta kompensacija (beje, kur jau čia tie 250 “atpirktų” papildomą atostogų savaitę ? ) pasinaudos

    Visas straipsnis: https://m.delfi.lt/keliones/article.php?id=78397367
    Paskutinis taisė 10.000; 2018.06.26, 09:48.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė pianeta Rodyti pranešimą

    na jeigu tiek variantų rinktis tai puiku, bet aš labai stipriai abejoju ar keliautojas pirkdamas kelionės paketą, gauna visą info su kuom skris, ką jis gali rinktis ir dėl ko verta rinktis kitą vežėją, daugumai manau apskritai tai ir nerūpi. Be to, jei šitiek kitų avialinijų, kodėl mūsų Novai ir Tezai vis dar rizikuoja su šitais?
    Taip gauni, bent jau Novaturas internete iš kart rodo su kuo ir kaip skrisi.

    Komentuoti:


  • pianeta
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Itaka pradėjo dirbti iš Lietuvos, nuo šio sezono yra Kidy tour, šie operatoriai nenaudoja SPA paslaugų, tie patys Novaturai, Tezturai irgi dirba su kitomis aviakompanijomis- visada galima žvilgtelt, prieš perkant, kas yra skrydžio operatorius. O iš VNO šį sezoną skraido:
    Small planet, Pegasus, Turkish(Anadolu jet), Sunexpress, Corendon, Freebird, Sunwing.
    na jeigu tiek variantų rinktis tai puiku, bet aš labai stipriai abejoju ar keliautojas pirkdamas kelionės paketą, gauna visą info su kuom skris, ką jis gali rinktis ir dėl ko verta rinktis kitą vežėją, daugumai manau apskritai tai ir nerūpi. Be to, jei šitiek kitų avialinijų, kodėl mūsų Novai ir Tezai vis dar rizikuoja su šitais?

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Ne į Turkiją taip pat skrenda Sunwing, Corendon, turbūt nepaminėjau ir Travelservice berods.
    Gal galima sužinot kur? Nei novaturo nei tez turo tvarkarašty nerandu. Kidy tik i turkiją skrenda.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Lunar Rodyti pranešimą
    Iš VNO ne į Turkiją šį sezoną skraido... Small Planet
    Ne į Turkiją taip pat skrenda Sunwing, Corendon, turbūt nepaminėjau ir Travelservice berods.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    O iš VNO šį sezoną skraido:
    Small planet, Pegasus, Turkish(Anadolu jet), Sunexpress, Corendon, Freebird, Sunwing.
    Iš VNO ne į Turkiją šį sezoną skraido... Small Planet

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Bet jei skrendi atostogauti greičiausiai niekur neskubi, o jei skrydis atidėtas pusei paros kur nors į Egiptą, tai gauni 600 Eur kompensaciją, žodžiu už sugadintų atostogų pusę paros gauni papildomą savaitę atostogų, visai neblogai?
    Aš tokiu atveju gaunu ne papildomą savaitę atostogų (nes į darbą reikia grįžti sutartu laiku), o tam tikrą pinigų sumą, kurią bus galima skirti sekančioms atostogoms, dešrai, buto remontui ir t.t.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet jei skrendi atostogauti greičiausiai niekur neskubi, o jei skrydis atidėtas pusei paros kur nors į Egiptą, tai gauni 600 Eur kompensaciją, žodžiu už sugadintų atostogų pusę paros gauni papildomą savaitę atostogų, visai neblogai?
    Manau, kad dauguma tokių, atostogauti su SPA skrendančių keleivių, nėra ant tiek besidomintys skrydžiais ir dažnai keliaujantys, kad žinotų kiek ir kokių kompensacijų jie gali reikalauti

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Small planet, Pegasus, Turkish(Anadolu jet), Sunexpress, Corendon, Freebird, Sunwing
    Dažnam poilsiautojui tie pavadinimai vienodai rodo ir nekreipia į juos dėmesio tol, kol nenusvyla. Kelionių paketus perkantys apskritai linkę mažiau domėtis ir gilintis.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė pianeta Rodyti pranešimą

    jau minėjau, kad ant small'ų esu dėjus kryžių ir su jais seniai nebeskraidau ir tikrai neskraidysiu. Tačiau small'ai yra daugiau charterinė kompanija, beveik absoliučiai visos poilsinės kelionės įsigytos iš Novaturo ir Tezturo yra vykdomos šios aviakompanijos, užtat ir minėjau kaip Novai ir Tezai negerbia klientų skaidindami juos šitomis avialinijomis. Lietuvoje daugiau nelabai yra alternatyvų man rodos jei nori tingiai paturistauti. Lieka tik Varšuva ko gero, nors nežinau su kuom bendradarbiauja Itaka.
    Itaka pradėjo dirbti iš Lietuvos, nuo šio sezono yra Kidy tour, šie operatoriai nenaudoja SPA paslaugų, tie patys Novaturai, Tezturai irgi dirba su kitomis aviakompanijomis- visada galima žvilgtelt, prieš perkant, kas yra skrydžio operatorius. O iš VNO šį sezoną skraido:
    Small planet, Pegasus, Turkish(Anadolu jet), Sunexpress, Corendon, Freebird, Sunwing.

    Komentuoti:


  • pianeta
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Tai jeigu tokia neigiama patirtis su šia kompanija, kodėl nesirinkti alternatyvų? Ar kelis karts nudegus vėl norisi tų pačių patyrimų? Juk yra puikių alternatyvų iš Vilniaus.
    jau minėjau, kad ant small'ų esu dėjus kryžių ir su jais seniai nebeskraidau ir tikrai neskraidysiu. Tačiau small'ai yra daugiau charterinė kompanija, beveik absoliučiai visos poilsinės kelionės įsigytos iš Novaturo ir Tezturo yra vykdomos šios aviakompanijos, užtat ir minėjau kaip Novai ir Tezai negerbia klientų skaidindami juos šitomis avialinijomis. Lietuvoje daugiau nelabai yra alternatyvų man rodos jei nori tingiai paturistauti. Lieka tik Varšuva ko gero, nors nežinau su kuom bendradarbiauja Itaka.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė pianeta Rodyti pranešimą

    sutinku, bet tarkim su ryanair problemų esu turėjusi gal tik 2 kartus, o skrista tikrai gerokai nei 100 kartų. Surasti lėktuvą užtrunka ir jiems, nuo keleivių to nenuslėps, vėluos tikrai bent 1-2 val., bet tai ypatingai retas atvejis, todėl galima prielaida, kad pas juos lėktuvai sustreikuoja labai retai, o kas su small'ais darosi?
    Tai jeigu tokia neigiama patirtis su šia kompanija, kodėl nesirinkti alternatyvų? Ar kelis karts nudegus vėl norisi tų pačių patyrimų? Juk yra puikių alternatyvų iš Vilniaus.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Visų pirma Ryanair lėktuvai yra naujesni. O tas Small Planet lėktuvas yra daug matęs ir daug savininkų pakeitęs. Tai savaime suprantama, kad jam reikia daugiau dėmesio ir priežiūros, kad pakiltų tada, kada reikia. Kompensacijos už vėlavimą, rodos, priklauso, kai vėluojama daugiau nei 3 val. Tai be rimtos priežasties bendrovės stengiasi tos ribos neperžengti.

    Komentuoti:


  • pianeta
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Stambioms bendrovėms tiesiog paprasčiau papildomai pasirūpinti gedimų prevencija nei paskui papildomai vargti su keleivių pretenzijom, mokėti kompensacijas ir įgyti nepatikimos bendrovės įvaizdį. O smulkios bendrovės, matyt, stengiasi išsisukti mažesnėm sąnaudom ir turbūt finansiškai nepajėgios turėti to, ką turi stambios bendrovės. Stambi bendrovė staigiai atsiųstų kitą lėktuvą, o smulki laukia visą dieną detalės.
    sutinku, bet tarkim su ryanair problemų esu turėjusi gal tik 2 kartus, o skrista tikrai gerokai nei 100 kartų. Surasti lėktuvą užtrunka ir jiems, nuo keleivių to nenuslėps, vėluos tikrai bent 1-2 val., bet tai ypatingai retas atvejis, todėl galima prielaida, kad pas juos lėktuvai sustreikuoja labai retai, o kas su small'ais darosi?

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Stambioms bendrovėms tiesiog paprasčiau papildomai pasirūpinti gedimų prevencija nei paskui papildomai vargti su keleivių pretenzijom, mokėti kompensacijas ir įgyti nepatikimos bendrovės įvaizdį. O smulkios bendrovės, matyt, stengiasi išsisukti mažesnėm sąnaudom ir turbūt finansiškai nepajėgios turėti to, ką turi stambios bendrovės. Stambi bendrovė staigiai atsiųstų kitą lėktuvą, o smulki laukia visą dieną detalės.

    Komentuoti:

Working...
X