Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Small Planet Airlines

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sankauskas
    replied
    GetJet Airlines - 25,2
    Čia vidurkis? tai skraidina ir visokiais 30+ metų grabais?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    GetJet atrodo tiesiog nuostabiai, įdomu ar Kidy tour juos dar naudos skrydžiams į Egiptą?

    Komentuoti:


  • smb
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Itaka - Travel Service ir Coredon (berods lenkuose niekada nesinaudojo SPA paslaugomis)
    Na, tai netiesa - Small Planet skraidina ITAKA Lenkijoje, jei gerai pamenu, nuo 2012 metų ir daugiausia skrydžių ITAKA Lenkijoje vykdo su Small Planet.

    Bet ne apie tai - šiemet vėlavimų yra per daug, tai nenormalu ir nebandau pasakyti, jog tiek ir turi būti. Normalu ir tikslas yra <1%, koks buvo 2017 m. (0.7%). Apie priežastis, kodėl taip yra rašiau ankstesniuose komentaruose, yra ir Small Planet klaidų, yra ir išorinių veiksnių.

    Daugelyje Europos šalių atostoginiai skrydžiai yra vykdomi ne visiškai naujais lėktuvais. Lenkijoje trys didžiausi vežėjai (Small Planet, Enter Air ir Travel Service naudoja panašaus amžiaus lėktuvus), Latvijoje ir Estijoje dominuoja SmartLynx (nenauji lėktuvai taip pat), kitose centrinės Europos šalyse dominuoja Travel Service (Čekijoje, Slovakijoje, Rumunijoje, Vengrijoje). Vakarų Europoje kai kurie organizatoriai turi savo vidinius vežėjus ir ten įprasta naudoti įvairius lėktuvus - galim pamatyti ir visiškai naujų, bet vasaros sezono metu Thomas Cook, TUI yra pagrindiniai Avion Express, SmartLynx, GetJet, GranCru t.t. Nepriklausomi vežėjai, pvz. Vokietijoje didžiausias Germania naudoja 13,5 m. vidutinio amžiaus lėktuvus.

    Surinkau iš vieno šaltinio (ch-aviation lėktuvų bazės), kad būtų galima palyginti leisure segmento aviakompanijas Europoje, pagal lėktuvų amžių (jeigu ką pamiršau, tai netyčia, įvardinkite, įrašysiu duomenis):

    Thomas Cook UK - 11,5;
    Thomas Cook Scandinavia - 10,8;
    Thomas Cook Airlines Balearics - 14,8;
    Titan Airways - 15,3;
    Jet2.com - 14,4;
    Corendon Airlines Europe - 13,4;
    Corendon Airlines Turkey - 14,4;
    Germania - 13,5;
    SmartLynx Latvia - 17,6;
    SmartLynx Estonia - 18,3;
    Enter Air - 17,3;
    TUI Airways UK - 9,5;
    TUI fly Germany - 10,4;
    Travel Service CZ - 10,2;
    Travel Service Hungary - 16,2;
    Travel Service Polska - 14,2;
    Travel Service Slovakia - 14,4;
    GetJet Airlines - 25,2;
    Avion Express - 17,3;
    Small Planet Airlines LT - 16;
    Small Planet Airlines PL - 16,9;
    Small Planet Airlines DE - 16,6.


    Klausimas - kodėl atostoginiam segmente dominuoja ne-nauji lėktuvai? Atsakymas yra toks, kad rinka yra labai sezoniška - daugelis lėktuvų skraido tik vasarą, o žiemą stovi ant žemės; nes Europoje atostogų rinka sezoniška ir žiemos mėnesiais daugelis vežėjų groundina lėktuvus - naujus lėktuvus groundinti yra labai brangu.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    n kartų per porą mėnesių negenda ir nereikia vaidinti, kad tai normalu. Nėra ko norėti, kad įmonės komunikacijos specialistai pasakytų esmę. Ją galima patiems numanyti: taupom, rizikuojam, pastaruoju metu nesiseka

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
    isvis keista su SPA, dvieju metu begyje visam fleetui didziausios modifikacijos irremontai atlikti... cia jau sudina prieziura tarp skrydziu.
    Tvarkingi ir laiku prižiūrėti automobiliai irgi genda, net kątik iš serviso paimti. O jei dar tam auto 20 metų...

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    isvis keista su SPA, dvieju metu begyje visam fleetui didziausios modifikacijos irremontai atlikti... cia jau sudina prieziura tarp skrydziu.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    udrius tai gal kaip tik geras marketingistas, kad net forume dalinasi nuomone?

    O jeigu rimtai, tai ką sakytumėt tokiais atvejais?

    P.S. panašus viešbutis iš Vilniaus su skrydžiu, kainuoja 579 eur.
    Tai visų pirma - pasakyti sorry susimoviau - ir visai vadovybei būti pirmiems padedant keleiviams oro uoste. O ne aiškinti kad mums pelnas svarbiau ir verčiau mokėsime kompensacijas nei pirksime naujus lėktuvus

    Dėl kelionių iš skandinavų - turiu kontraktus su vokiečiais ir žinau jų kainas. Kiekviena rinka turi savo specifiką.

    Dėl "Ryanair yra LCC yra kiek kitas verslo segmentas nei SPA." - čia visiškai nesutiksiu - tik nuo agentūros sugebėjimų priklauso ar jie pasinaudos LCC ar ne. Kai kurie sugeba kai kurie ne. Apie kokybę rašiau - SPA kokybė žemiau LCC , o kaina brangesnė nei THY

    Dėl "Tai pirmosios net nėra aviakompanijos, ir gal net pačios kartais samdė SPA." - tezturas ir nova irgi nėra aviakompanijos, bet šiaip ištisai naudojasi Small planetų paslaugomis. Tik šiais metais atėjo nauji žaidėjai į kai kuriuos skrydžius - Pegasus, Adalujet berods. Žmonės sako - kokybė kaip dangus ir žemė skiriasi. Kidy naudojasi Coredon , Itaka - Travel Service ir Coredon (berods lenkuose niekada nesinaudojo SPA paslaugomis)

    Domėtis chebra reikia šiaip o ne aklai pulti, nesvarbu, kad gan dažnai diskutuoju per emocijas.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Iš kur tokias nesąmonės ištraukei, kad naujausi Vokietijoje? SPA Vokietijoje vidutinis amžius 19,3 metų, dar 3 metais netgi didesnis nei Vilniaus.

    https://www.planespotters.net/airlin...rlines-Germany
    Truputis tiesos yra tame, ką sako Udrius, ypač dėl lėktuvų rotacijos. Dalis Lietuvoje registruotų lėktuvų dirba ne iš VNO.

    Pvz. LY-ONJ jau kuris laikas nebuvo Lietuvoje:

    https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ly-onj

    Kaip ir LY-ONL

    https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ly-onl

    LY-SPB

    https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ly-spb

    LY-SPF bazuojasi Skandinavijoje:

    https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ly-spf

    O LY-SPI atrodo iš viso kuris laikas neskrido:

    https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ly-spi

    Bet užtat VNO pasirodo ir kitų bazių didensi broliai A321.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą

    tuom tikras? nes naujausi lėktuvai Vokietijoje dirba. Tarkime LY-ONJ dabar skrenda iš Madeiros į Kiolną, LY-ONL irgi vokietijoje sukasi. Tai koks tada vidutinis Lietuvoje dirbančių lėktuvų amžius?
    Iš kur tokias nesąmonės ištraukei, kad naujausi Vokietijoje? SPA Vokietijoje vidutinis amžius 19,3 metų, dar 3 metais netgi didesnis nei Vilniaus.

    https://www.planespotters.net/airlin...rlines-Germany

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    O pasirinkimas šiai dienai jau yra - Itaka, Kidy , Ryanair.
    Tai pirmosios net nėra aviakompanijos, ir gal net pačios kartais samdė SPA.
    Ryanair yra LCC yra kiek kitas verslo segmentas nei SPA.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Nors ką čia aiškinti - brangiausiai apmokamas marketingistas, o nežino elementarių dalykų....
    udrius tai gal kaip tik geras marketingistas, kad net forume dalinasi nuomone?

    O jeigu rimtai, tai ką sakytumėt tokiais atvejais?

    Aš asmeniškai pragmatiškiau žiūriu į visą šitą dalyką, pats retai keliauju čarteriais, bet jei jau tenka, renkuosi TUI arba Thomas Cook ir skrendu iš Skandinavijos. Ir ne dėl to, kad nepasitikiu Novaturu ar SPA, bet elementarus faktorius - pigiau.

    Yra puikūs rytiniai skrydžiai iš Vilniaus į Oslą ir Kopenhagą su Ryanair, kurie kainuoja iki 20 eur., kelionė su mano paminėtais operatoriais iš pvz. Oslo į Kiprą, su pusryčiais, 4/5 žvaigždučių viešbutyje ant kranto, kainuoja 349 (lėktuvų bilietai ir pervežimai įskaičiuoti ir čia didžiausio užimtumo metu).

    Bet, kas smagiausia man, kad mano kaimynai ar žmonės prie baseino atvažiuoja nepriliuobt ir pasiklausyt "na nedelku do vtorova". Tam, kam aktualu super saugi ir pilna užimtumo aplinka, turintiems vaikų.

    P.S. panašus viešbutis iš Vilniaus su skrydžiu, kainuoja 579 eur.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ne, nes parašiau realią situaciją Small planetuose bei turizmo rinkoje.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    udrius nesumaišei netyčia forumo su Delfi komentarų skiltim?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ir beje, kodėl Vilniuje toks rusiškas požiūris į biznį? Niekada negalvoti o kas bus po vienų ar kitų veiksmų ateityje? Nors kartą praeikite po agentūras, ok FB kelionių agentų grupėje Jūs negalite būti ir tada sužinosite tokią mažytę paslaptėlę - klientai klausinėja - o skrydis su Small planet? Aga tada gal galima pasirinkti kitą ? O pasirinkimas šiai dienai jau yra - Itaka, Kidy , Ryanair. Jūsų idiotiškas požiūris kenkia ne tik Jums ( 13 mlj - ar ne tiek kainuotų per metus naujas lėktuvas?gal geriau nemokėti kompensacijų? ) bet ir Jūsų partneriams - užsakymai permetami kitiems organizatoriams. Nors ką čia aiškinti - brangiausiai apmokamas marketingistas, o nežino elementarių dalykų....
    Paskutinis taisė udrius; 2018.07.08, 19:00.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na pasižiūrėjau 15min Bartkaus interviu ...
    Dar vienas interviu

    15min.lt 2018.07.07
    „Small Planet Airlines“ atstovas aiškinosi, kaip genda ir kodėl vėluoja jų lėktuvai
    https://www.15min.lt/24sek/video/sma...ektuvai-140696

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ir dar atleiskite, bet kai už skrydį moku 50 eur, tai aš suprantu, kad gali būti seni lėktuvai, galimi vėlavimai, gali būti kreivi palydovų snukučiai, gali trūkti maisto, gali būti, kad reikės sėdėti kojas užsikėlus ant ausų, gali būti, kad paprašius persodinti į extra legs seats vietą, kai lėktuve skrenta tik 20 keleivių gauti atsakymą, ne negalima nes tokia aviakompanijios politika, mokėti už vaikišką vežimėlį, mokėti už gitarą, telpančia į gabaritus, sumokėti už extra legs seats vietą ir negauti, vietoje tiesioginio skrydžio į Varną gauti skrydį per Stambulą su 12 valandų persėdimu ir t.t. t.t. Bet kai lėktuvo bilietas kainuoja 200 - 300 eur, atleiskit - to negali būti. Todėl ponas Simonai, Jūs ir Jūsų kompanija turi per daug didelių problemų, nes tuos 50 eur moku už Ryanair ar Wizzair skrydį ir tokių problemų nei karto nebuvo. Taip kad pradėkite pagaliau gerbti keleivius, nes ne LED iniai apšvietimai ar saldainiukai suteikia malonumą, bet kokybiškas aptarnavimas. Tiesa, negi Jūs žinote ką tai reiškia?
    Paskutinis taisė udrius; 2018.07.08, 19:00.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Panašu, kad ši kompanija sėkmingai eina į bankrotą


    Dėl techninio gedimo skrydis į Bulgariją atidėtas daugiau nei 10 valandų

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/keliones/naujie....d?id=78514747


    Aš suprantu small planetus - turi Lietuvoje monopolį ir išsip... Tad irgi gali kalbėti blėnius - mums svarbiau pelnas nei klientai. Na... naujų lėktuvų, tegul ir toliau skraido su kibirais

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Pradėtų visi iš akies skraidyti ir leistis - greitai būtų aišku, ar yra eismas, ar nėra . Sugedusiu automobiliu galima važiuoti, kol važiuoja, o lėktuve dėl taisyklių netoleruojami ir smulkūs gedimai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė smb Rodyti pranešimą

    Aviacijoje dėka taisyklių, kurios leidžia aviacijai tapti saugiausiu transporto būdu
    Ne taisyklės tą lemia, o tai, kad nėra eismo, kur galima susidruti.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Na ir dar vienas gedimas

    Iš Maljorkos į Vilnių skristi turėję keleiviai įstrigo oro uoste kelioms valandoms.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/keliones/naujie....d?id=78513473

    Komentuoti:

Working...
X