Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Small Planet Airlines

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Taip, nes tu kreipeisi į juos, kalbu apie tai jog savo iniciatyva, jie tikrai nesiūlys kompensacijos.
    Kompensacija yra kompensacija, kalba pirmiausiai yra apie atsinešimą į keleivį oro uoste - nei pasako kada tiksliai įvyks atidėtas skrydis, nei pasiūlo viešbutį, nei pamaitina.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Taip. Galvojau turi omenyje, kad reikėjo ilgai ir nuobodžiai primindinėti kokias teises turi. Visgi kompensacijų išmušinėtojų kontoros ne veltui atsirado
    Tik jos pakankamai stipriai kerta per tavo išmoką.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Taip, nes tu kreipeisi į juos, kalbu apie tai jog savo iniciatyva, jie tikrai nesiūlys kompensacijos.
    Taip. Galvojau turi omenyje, kad reikėjo ilgai ir nuobodžiai primindinėti kokias teises turi. Visgi kompensacijų išmušinėtojų kontoros ne veltui atsirado

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nevisada. Kai situacija vienareikšmiška - moka nesilaužydami. LOT užteko užpildyt formą jų puslapyje ir poros savaičių pervedė €€€. Net nustebau, kad ne tik neprireikė išmušinėtojų paslaugų, bet net ir pačiam nereikėjo rašinėt ar skambinėt. Skridau ekonominėj klasėj, be jokių lojalumo kortelių ir t.t.

    Tam pačiam skrydyje apgadino bagažą - gal dėl to gražiai bendravo. Kita vertus, kompensaciją už bagažą taip pat išmokėjo.
    Taip, nes tu kreipeisi į juos, kalbu apie tai jog savo iniciatyva, jie tikrai nesiūlys kompensacijos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Verslas visada bandys išsisukinėti, kuomet KLM atšaukė mano skrydį, galvoji jie atėjo ir pasiūlė viešbutį, vakarienę ir t.t.? Žinoma, kad ne, bet čia kiekvieno keliaujančio pareiga žinoti savo teises, žinoti ką gali tavo kreditinė su kuria tu pirkai ir kas tau pirklauso. O tie 400 eur. ir skirti padengti tos dienos nuostolius.
    Nevisada. Kai situacija vienareikšmiška - moka nesilaužydami. LOT užteko užpildyt formą jų puslapyje ir poros savaičių pervedė €€€. Net nustebau, kad ne tik neprireikė išmušinėtojų paslaugų, bet net ir pačiam nereikėjo rašinėt ar skambinėt. Skridau ekonominėj klasėj, be jokių lojalumo kortelių ir t.t.

    Tam pačiam skrydyje apgadino bagažą - gal dėl to gražiai bendravo. Kita vertus, kompensaciją už bagažą taip pat išmokėjo.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Nusiperki bilietą po 50eur (ar SPA atveju kelionių po 300-400EUR) ir po to reikalauji 600 EUR kompensacijos???
    Viešbutis ypač dienos metu yra smulkmena. Vėluojant paprastai sugriūva planai (skrendant atostogauti tai mažiau aktualu) ir atsiranda papildomų rūpesčių, nes reikia iš naujo planuoti arba pirkti bilietus. Pvz., nespėjus į kitą skrydį, traukinį ar dar kur nors. Tai kompensacija tam ir skirta.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Skrydžių bendrovės gerai žino visus įstatymų niuansus, skirtingai nei vidutinis keleivis, ir kompensacijų į kišenę nebruka. Jei tik yra bent kokia galimybė nemokėti, tai ir nemokės. O kai kurios dar ir sąmoningai pavilkins bei išsisukinės. Praeina daugiau laiko, keleiviui nusibosta gaišti laiką ir užsiiminėti biurokratinėm procedūrom dėl kelių šimtų eurų ir jis tą reikalą meta.
    Kodėl Small Planet siūlo kreiptis individualiai ir tiesiogiai? Nes bijo profesionalių kompensacijų "išmušinėtojų", kurie irgi gerai išmano įstatymus ir procedūras. Pavienį klientą tiesiog paprasčiau vedžioti už nosies ir maitinti pažadais.
    Didžiausia bėda, kad klientai įsivelia į emocinį karą: sugadintos atostogos, nelaiminga šeima, nepatenkintas darbdavys, ko pasekoje pasimeta,tas realus prašymas. Standartinis tekstas 4 sakiniai ir taškas rezultatas bus tas pats.

    Nes jei keleivis prisiskaičiuos sau 2000 eur. už dviejų valandų skrydį ir jų reikalaus niekas jam jų neduos, skirtingai, nei prašyų 400 eur. už 650 km, remiantis Flight Compensation Regulation 261/2004.

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Aš daug neskraidau, bet man kartais keistai atrodo. Nusiperki bilietą po 50eur (ar SPA atveju kelionių po 300-400EUR) ir po to reikalauji 600 EUR kompensacijos??? Nu nežinau. Suprantu yra visokių atvejų, gal turėtų kelionių organizatorius už 1 dieną kompensuoti. Bet iš tikro jei esi tarkim vilinietis, kam tau reikalingas dienos metu viešbutis???

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Nuo avialinijų dar priklauso, tikrai ne visų požiūris į klientą toks, kad tik jį apgauti ir nusukti pinigų.
    Skrydžių bendrovės gerai žino visus įstatymų niuansus, skirtingai nei vidutinis keleivis, ir kompensacijų į kišenę nebruka. Jei tik yra bent kokia galimybė nemokėti, tai ir nemokės. O kai kurios dar ir sąmoningai pavilkins bei išsisukinės. Praeina daugiau laiko, keleiviui nusibosta gaišti laiką ir užsiiminėti biurokratinėm procedūrom dėl kelių šimtų eurų ir jis tą reikalą meta.
    Kodėl Small Planet siūlo kreiptis individualiai ir tiesiogiai? Nes bijo profesionalių kompensacijų "išmušinėtojų", kurie irgi gerai išmano įstatymus ir procedūras. Pavienį klientą tiesiog paprasčiau vedžioti už nosies ir maitinti pažadais.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Verslas visada bandys išsisukinėti, kuomet KLM atšaukė mano skrydį, galvoji jie atėjo ir pasiūlė viešbutį, vakarienę ir t.t.? Žinoma, kad ne, bet čia kiekvieno keliaujančio pareiga žinoti savo teises, žinoti ką gali tavo kreditinė su kuria tu pirkai ir kas tau pirklauso. O tie 400 eur. ir skirti padengti tos dienos nuostolius.
    Nuo avialinijų dar priklauso, tikrai ne visų požiūris į klientą toks, kad tik jį apgauti ir nusukti pinigų.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Forsmažoras yra ne kliento, o paslaugos pardavėjo problema - pradžiai tegul neišsisukinėja ("viešbutis tik nevilniečiams", "kiekvienas atvėjis nagrinėjamas individualiai" ir pan.), taip pat tegul sugrąžina pinigus už 1 dieną.
    Verslas visada bandys išsisukinėti, kuomet KLM atšaukė mano skrydį, galvoji jie atėjo ir pasiūlė viešbutį, vakarienę ir t.t.? Žinoma, kad ne, bet čia kiekvieno keliaujančio pareiga žinoti savo teises, žinoti ką gali tavo kreditinė su kuria tu pirkai ir kas tau pirklauso. O tie 400 eur. ir skirti padengti tos dienos nuostolius.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Na nezinau, aš tai norėčiau tokio vėlavimo. Sugaišti pusdienį, bet vidutiniško turkisko viešbučio savaitę nemokamai man atrodo geras dealas.
    Deja, man nevėluoja
    Tik iš šono žiūrint viskas atrodo paprasta.

    „Small Planet Airlines“ bėdos: kompensacijų nesulaukiantys keleiviai grasina teismais

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...iol-638-992488

    Komentuoti:


  • pianeta
    replied
    pasvajokit apie tuos 600 eurų skrendant į Bulgariją https://www.skycop.lt/lektuvo-keleiviu-teises/

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Ką siūlote? Skristi sugedusiu lėktuvu?
    Forsmažoras yra ne kliento, o paslaugos pardavėjo problema - pradžiai tegul neišsisukinėja ("viešbutis tik nevilniečiams", "kiekvienas atvėjis nagrinėjamas individualiai" ir pan.), taip pat tegul sugrąžina pinigus už 1 dieną.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Jau minėta, su kuo į Turkiją ir Graikiją, nuo žiemos prisidėjus Kanarams, Egiptui ir Madeirai - bus matyt, bet tikrai abejoju ar bus SPA. Lenkijoje ITAKA skraidina atitinkamai: Enter Air , Blue panorama, Small planet ir Travel service.
    Neatmesciau kad bus small planet. Šiemet įtaką gana vėlai atėjo, man atrodo nespėjo small planet suplanuot Saco lėktuvų taip. Na, jei ne, žiūrėsime kaip travel service patikimumas.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Man labiau gaila sugaištų dienų iš kasmetinių atostogų, kurias papildomai gauti iš darbdavio yra niuasu
    Na nezinau, aš tai norėčiau tokio vėlavimo. Sugaišti pusdienį, bet vidutiniško turkisko viešbučio savaitę nemokamai man atrodo geras dealas.
    Deja, man nevėluoja

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Man labiau gaila sugaištų dienų iš kasmetinių atostogų, kurias papildomai gauti iš darbdavio yra niuansų. Vienam 600 eurų bus tolygu savaitės alga, kurią gautų per apmokamas atostogas, ir tada gali pats imti neapmokamų, kitam netolygu. Plius gauti neapmokamų gali būti sunku dėl darbinių planų, nebūtinai pavyks. O ir jei varai atostogų ne vienas, vadinas teko derinti atostogų grafikus keliuose darbuose. Vėl kažkada ištaikyti sugadintą savaitę ganėtinai sunku
    Ką siūlote? Skristi sugedusiu lėktuvu?
    O jei važiuotumėte automobiliu į Kroatiją ir jis sugestu Vngrijoje, taisydamas sugaištumėte dvi dienas, kas būtų kaltas tada, VW gamykla ar asmuo, kuris neapsidraudė ar išvažiavo su techniškai netvarkingu automobiliu. Visa išlieka force majeure.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Sunaudojai tik pusdienį, o gauni iki 600 Eur, kuriuos gali panaudoti arba tom pačiom atostogom arba kitom, žodžiu nėra viskas taip blogai dėl tų vėlavimų, tik reikia pasidomėti, kad galima gauti kompensacijas.
    Man labiau gaila sugaištų dienų iš kasmetinių atostogų, kurias papildomai gauti iš darbdavio yra niuansų. Vienam 600 eurų bus tolygu savaitės alga, kurią gautų per apmokamas atostogas, ir tada gali pats imti neapmokamų, kitam netolygu. Plius gauti neapmokamų gali būti sunku dėl darbinių planų, nebūtinai pavyks. O ir jei varai atostogų ne vienas, vadinas teko derinti atostogų grafikus keliuose darbuose. Vėl kažkada ištaikyti sugadintą savaitę ganėtinai sunku

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Sunaudojai tik pusdienį, o gauni iki 600 Eur, kuriuos gali panaudoti arba tom pačiom atostogom arba kitom, žodžiu nėra viskas taip blogai dėl tų vėlavimų, tik reikia pasidomėti, kad galima gauti kompensacijas.
    Reikia pasidomėti, kurios labiau vėluoja

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė pianeta Rodyti pranešimą

    gali būti, pilnai tikiu, bet kiek pačiai asmeniškai teko susidurti, bei draugams ar giminėms vis vėlavimai ištisai. nu matyt baisiai visi po nelaiminga žvaigzde gimę o su kuom Itaka skraidina?
    Jau minėta, su kuo į Turkiją ir Graikiją, nuo žiemos prisidėjus Kanarams, Egiptui ir Madeirai - bus matyt, bet tikrai abejoju ar bus SPA. Lenkijoje ITAKA skraidina atitinkamai: Enter Air , Blue panorama, Small planet ir Travel service.

    Komentuoti:

Working...
X