Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Small Planet Airlines
Collapse
X
-
na streikas aišku irgi nieko gero, bet čia labiau išimtis, o ne taisyklė. Skraidau gana daug Europos ribose, bent kartą-du į mėnesį, vėlavimų pasitaiko tikrai retai, su small'ais esu skridus berods 4 kartus, ir visi vėlavo, jau tada net prieš maždaug 7-8 metus, toks jausmas, kad su jais išskrist laiku jau būtų išimtis.
-
Lietuvoje tiek skrydžių atšaukė?Apie atšauktus ar daug vėluojančius paprastai parašoma. Pvz., balandžio mėn. dėl streiko (ne dėl detalės laukimo
) buvo atšaukta Lufthansa skrydžių iš/į Vilnių.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...rta-667-954450
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu žmogus skrenda su SPA į poilsį Antalijoje, tai skydžio atidėjimo atveju jam nelieka nieko kito, tik laukti kai tas skrydis įvyks (o tai gali būti ir po kelių valandų arba pusės paros). O jeigu žmogus skrenda VNO-FRA-JFK, tai aviakompanija jam gali tiesiog nemokamai pakeisti maršrutą į VNO-WAW-JFK arba VNO-CPH-JFK, ir laiko praradimas bus minmalus (arba gal atvyks net anksčiau).
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLufthansa per paskutinį mėnesį atšaukė 1,3 tūkst. skrydžių ir 14 tūkst. atidėjo, bet nei apie vieną jų nebuvo parašyta delfyje ir dar prie top naujienų.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
Panašu, kad tai sisteminis reiškinys. Reguliarių skrydžių bendrovės taip dažnai ir po tiek nevėluoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė pianeta Rodyti pranešimą
paskutinį kartą su jais skridau berods 2011 m. nuo to karto dejau kryžių šitai aviakompanijai. jau tada buvo ištisiniai vėlavimai ir lėktuvai kaip kibirai. Apskritai nesuprantu kaip žmonės vis dar perka tas keliones iš Novaturo ir Tezturo, kai šios agentūros šitaip nepagarbą rodo klientams skraidindamos juos su šitomis avialinijomis.Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.25, 08:06.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąReikėtų ieškoti statistikos (jei tokia egzistuoja) ar tikrai Small Planet turi daugiau problemų su gedimais ir vėlavimais negu kitos avialinijos. Kol kas panašu, kad tokia išvada yra daroma pagal straipsnių kiekį spaudoje, o tas kiekis nebūtinai objektyviai nušviečia statistiką. Tiesiog yra kontingento skirtumas - atšaukus/vėluojant skrydžiui yra žymiai labiau tikėtina kad kreipsis į žiniasklaidą atostogautojas, skrendantis į Turkiją su Small Planet, kuriam skrydis yra retas ir didelis įvykis, negu verslo keliautojas, skrendantis su Lufthansa/SAS/Finnair/LOT, kuriems tai yra kartas nuo karto pasitaikainti situacija nekelianti per didelių emocijų, tuo labiau noro kreiptis į žiniasklaidą.
DELFI primena, kad pastaruoju metu būtent bendrovės „Small Planet Airlines“ vykdomi skrydžiai dažnai būna nukeliami ir keleiviams tai sukelia nemažai rūpesčių. Per pastarasias dvi savaites tai trečias kartas.Paskutinis taisė senasnamas; 2018.06.24, 12:57.
Komentuoti:
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąKažkaip pastebėjau,kad tai dažnai atsitinka su šia kompanija.....kame reikalas?Ar orlaiviai ant tiek seni?
Atidėto „Small Planet Airlines“ skrydžio keleivis: nuplaukė viena atostogų para https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...ste-637-991510
Beto, neaišku kiek iš tikro čia tos problemos didelės. Reiktų mūsų CAA komentaro. Nes kai koks SAS ar LOT atšaukia lėktuvą visai Delfi nerašo. O taip būna gana dažnai.
Komentuoti:
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąKažkaip pastebėjau,kad tai dažnai atsitinka su šia kompanija.....kame reikalas?Ar orlaiviai ant tiek seni?
Atidėto „Small Planet Airlines“ skrydžio keleivis: nuplaukė viena atostogų para https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...ste-637-991510
Komentuoti:
-
Kažkaip pastebėjau,kad tai dažnai atsitinka su šia kompanija.....kame reikalas?Ar orlaiviai ant tiek seni?
Atidėto „Small Planet Airlines“ skrydžio keleivis: nuplaukė viena atostogų para https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...ste-637-991510
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąIr kažkodėl tokios problemos kyla būtent "Small Planet", kuriai dažnai kyla ir kitokių problemų: sugenda lėktuvai / vėluoja skrydžiai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
„Small Planet Airlines“ plečiasi į Vokietiją
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...si-i-vokietija
Atostogų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“ gavo Vokietijos oro vežėjo pažymėjimą ir leidimą keleivius skraidinti Vokietijoje registruotais orlaiviais. Tad bendrovė šią vasarą skraidins atostogautojus ne tik iš Lenkijos ir Lietuvos oro uostų, bet ir iš dviejų Vokietijoje.
„Šį strategiškai svarbų žingsnį pavyko įgyvendinti tiksliai laiku – pažymėjimą gavome likus dienai iki pirmojo mūsų skrydžio iš Bremeno“, – sako Vytautas Kaikaris, bendrovės generalinis direktorius.
„Small Planet Airlines“ skrydžius vykdys drauge su partneriais „Thomas Cook“ ir „TUI Deutschland“. Per vasaros sezoną planuojama įgyvendinti apie 800 skrydžių.
Pagal susitarimą su „Thomas Cook“, per vasaros sezoną „Small Planet Airlines“ perveš daugiau nei 100.000 keleivių ir įvykdys apie 460 skrydžių. Daugiausiai keleiviai bus skraidinami į Viduržemio jūros kurortus.
Kartu su „TUI Deutschland“ bendrovė turės 14 skrydžių per savaitę, keleiviai bus skraidinami į Rodą, Heraklioną, Kosą, Menorką ir Burgasą.
Komentuoti:
-
„Small Planet Airlines“ įsitvirtina Azijos rinkoje
Pasibaigus vasaros sezonui Europoje, atostogų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“ jau antrus metus iš eilės perkelia savo veiklą į Aziją. Lapkritį du aviakompanijos orlaiviai pradės skrydžius iš Kambodžos į Kiniją ir Pietų Korėją.
Komentuoti:
-
„Small Planet Airlines“ skraidys iš Libijos
„Small Planet Airlines“ kiekvieną dieną keleivius iš Tripolio skraidins į Diuseldorfo (DUS, Vokietija), Londono Getviko (LGW) ir Paryžiaus Charles de Gaulle (CDG, Prancūzija) oro uostus, pranešė bendrovė.
Bendrovė sutartį su „Afriqiyah Airways“ pasirašė dviems mėnesiams, o tarp Libijos ir Europos oro uostų skraidys 2 „Airbus A320“ orlaiviai.
„Small Planet Airlines“ žiemos sezono metu, kai Europoje atostogų kelionių skaičius sumažėja, siekia dalį savo lėktuvų įdarbinti už Europos ribų. Žiemą mūsų lėktuvai skraidino keleivius iš Butano į Tailandą, o dabar „Afriqiyah Airways“ pasirinko mūsų avialinijas skrydžiams į Europą“, - aiškina Vytautas Kaikaris, „Small Planet Airlines“ generalinis direktorius.
Komentuoti:
-
Na taip, tik oro linijų niekas neatkurs, o ir kompanijos, kurios buvo sukurtos FlyLAL pagrindu, bei iš FlyLAL turto, tiek „Avia Asset" tiek SP, berods ar nėra registruoti Kipre ir Lenkijoje?
Pareiškime prokurorams Susisiekimo ministerija buvo nurodžiusi, kad „turima medžiaga leidžia daryti prielaidas, jog „flyLAL“, kaip skolininkas, neinformuodamas kreditorių, sudarė sandorius, pažeidžiančius kreditorių teises, tikėtina, kad skolininkas, būdamas nemokus, suteikė pirmenybę kitiems kreditoriams – naujai įsteigtoms „flyLAL Group“ įmonėms, tikėtina, kad įsteigiant naujas „flyLAL Group“ įmones taip pat buvo sumažintas skolininko mokumas, tokiu būdu padarant žalą valstybės įmonėms ir kitiems kreditoriams“.
Bankroto byla „flyLAL - Lithuanian airlines“ iškelta 2009 m., tais metais bendrovė nutraukė skrydžius. Bankrutavusi įmonė priklausė „flyLAL Group Services“, kuri pakeitė pavadinimą į „Avia Solutions Group“. Pavadinimus keitė ir kitos grupės bendrovės, atsisakydamos santrumpos „flyLAL“.
DELFI skelbė, kad pavadinimai, anot rinkodaros specialistų, buvo keičiami siekiant pabėgti nuo besidriekiančio praeities šleifo ir asociacijų su bankrotu.
Valstybinė įmonė „Lietuvos avialinijos“ buvo privatizuota 2005 m., vėliau įmonės veikla išskaidyta pagal veiklos sritis, turtas atskirtas, o visas įmones vienijo „flyLAL Group Services“.
Grupė vienijo orlaivių remonto ir techninės priežiūros įmonę „Flylal technics“, vėliau pervadintą į „FL Technics“, kelionių agentūrą „BPC Travel“, aviacijos specialistų mokymo įmonę „FlyLAL Training Centre“, pakeitusią pavadinimą į „Baltic Aviation Academy“. Taip pat grupei priklausė orlaivių nuomos bendrovė „Avia Asset Management“ ir keleivių bei krovinių gabenimo bendrovė „FlyLAL Charters“, vėliau pakeitusi pavadinimą į „Small Planet Airlines“.
Komentuoti:
-
Visų pamiršta „FlyLAL“ bankroto byla atgijo: paskui prokurorus pas Gediminą Žiemelį gali ateiti ir bankroto administratorius
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2jsEy5bHH
Komentuoti:
-
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Del SPA klausimas, o Avia Solutions uzsiima orlaiviu nuoma. Tiesa siai diena rinkoje situacija tokia, kad bankrutavus ne vienai bendrovei, o daugeliui optimizavus orlaiviu parka ir atsisakius dalies lektuvu, nuomos kaina yra gerokai nukritus. O kadangi jie ne patys didziausi zaidejai, tai ir issilaikyti nelengva
Komentuoti:
-
Komentuoti:
Komentuoti: