Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ikarusas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Vairuotojų trūksta dešimtimis, nes tik dalis senesnių firmų vairuotojų čia perėjo?
    Senosios firmos dar neatleido vairuotojų,kitas dalykas dzukai kaip čeliabinsko vyrukai iš ,,Naša raša" už 600 nenori dirbt. Man asmeniškai katorga važiuot per šventes į svetima miestą,dar per šventes ir sedėt be šeimos svetimam mieste be šeimos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    siaip tai del mikrobu sutikciau - bet per mazas miestas. nors jei vt - padarytu nemokama.. manau atsirastu poreikis ir 15 dideliu autobusu
    Tai, kad yra mažesnių miestų, kur pilno dydžio autobusai važinėja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    siaip tai del mikrobu sutikciau - bet per mazas miestas. nors jei vt - padarytu nemokama.. manau atsirastu poreikis ir 15 dideliu autobusu
    Ne per mažas. Per daug mašinų, kaip ir visoje Lietuvoje. Autobusai, bent jau midi, pilnai galėtų važinėti, jei būtų padaryti tik 7-8 maršrutai, o ne 10-12 skystų. Užupių kapinės - atskiras reikalas.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied

    Numeravimas, numeravimas...

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    siaip tai del mikrobu sutikciau - bet per mazas miestas. nors jei vt - padarytu nemokama.. manau atsirastu poreikis ir 15 dideliu autobusu

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    kiek suprantu yra gauta es parama, bus tvarkomos visos stoteles mieste.. daugiau lietuje neteks laukt ! Bus standartizuotas dizainas, akliesiems vedamoji, bortu aukstis ilipimui, svieslentes su atvaziuojanciu autobusu laiku. Darbu pradzia po ziemos ! pirmosios svieslentes pries velykas.
    80-90 proc. stotelių ir taip turi paviljonus. Šiaip tai visa tai piaras ir nieko daugiau. Blogiausia, kad tipo VT tai mikrobai - atsilikusių šalių ir laukinio kapitalizmo atributas, o ne autobusai.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Visur svieslenciu neapsimoka det. kiek suprantu pagal pirkima 8 irengia centre Kautra, kitas pagal galimybes ir poreikius miestas.

    gal pastebejot ir autobusu spalvinis dizainas su alytus - myliu logotipu nors as zalia keisciau i raudona spalva !

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Galbūt, nors Pievų gatvė dar didesnė skylė. Pasitarnautų nebent Panemunės gyventojams.
    Būtent dėl Panemunės, nes to esamo maršruto ten per mažai, o iki pieninės ir taip per daug važiuojančių mikrobų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    as nesuprantu ko triedziat cia visi?
    Kad niekas netriedžia.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Vairuotojų trūksta dešimtimis, nes tik dalis senesnių firmų vairuotojų čia perėjo?
    Taip.
    kiek suprantu yra gauta es parama, bus tvarkomos visos stoteles mieste.. daugiau lietuje neteks laukt ! Bus standartizuotas dizainas, akliesiems vedamoji, bortu aukstis ilipimui, svieslentes su atvaziuojanciu autobusu laiku. Darbu pradzia po ziemos ! pirmosios svieslentes pries velykas.
    Tai švieslentės vis tiek bus tik pagrindinėse stotelėse. Bet jeigu bus specialūs bortai, kad su padanga gali į kraštą trintis, tada jau tikrai kosmosas. Kodėl kiti miestai taip nedaro?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Bus keičiamas bortų aukštis stotelėse? Įdomu. Čia tie aukštesni borteliai? Tokie dalykai išvis Lietuvoj egzistuoja?
    kiek suprantu yra gauta es parama, bus tvarkomos visos stoteles mieste.. daugiau lietuje neteks laukt ! Bus standartizuotas dizainas, akliesiems vedamoji, bortu aukstis ilipimui, svieslentes su atvaziuojanciu autobusu laiku. Darbu pradzia po ziemos ! pirmosios svieslentes pries velykas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Vairuotojų trūksta dešimtimis, nes tik dalis senesnių firmų vairuotojų čia perėjo?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    as nesuprantu ko triedziat cia visi? yra srautu tikrasis matavimas tai ir kaitalios ziures - keis laikus . jei i uzupius per diena 10 keleiviu?.. tai pirmasis sis reisas ir kris - mokama uz rida atsiminkit! sutartyje isivs numatyta kad 20 proc galima atsisakyt.

    Taipogi bus elektroninis ir menesiniai bilietai (mokiniu tevam super pagalba tik 5 eurai) bei svieslentes stotelese!!! cia tai oho kaip tokiam miesteliui. Taipogi beveik visos stoteles bus su stoginem bei pritaikytos neigaliesiems (bortu aukstis ir tt) bei su vedamosiomis sitemomis. Cia yra kosmosas Alytuij.

    ps. kaip suprantu tvarkarasciai jau buvo pakeisti i gera puse, po menesio dar pageres.
    Bus keičiamas bortų aukštis stotelėse? Įdomu. Čia tie aukštesni borteliai? Tokie dalykai išvis Lietuvoj egzistuoja?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad reikės nubraukti ar koreguoti, nes kai kurie nereikalingi tokie, kokie yra. Pavyzdžiui, kam net du maršrutai į skylę - reabilitacijos centrą. Verčiau vieną iš jų būtų padarę su apvažiavimą Pievų g. ir Putinų g., įrengiant stotelė Pievų g.
    Galbūt, nors Pievų gatvė dar didesnė skylė. Pasitarnautų nebent Panemunės gyventojams.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    as nesuprantu ko triedziat cia visi? yra srautu tikrasis matavimas tai ir kaitalios ziures - keis laikus . jei i uzupius per diena 10 keleiviu?.. tai pirmasis sis reisas ir kris - mokama uz rida atsiminkit! sutartyje isivs numatyta kad 20 proc galima atsisakyt.

    Taipogi bus elektroninis ir menesiniai bilietai (mokiniu tevam super pagalba tik 5 eurai) bei svieslentes stotelese!!! cia tai oho kaip tokiam miesteliui. Taipogi beveik visos stoteles bus su stoginem bei pritaikytos neigaliesiems (bortu aukstis ir tt) bei su vedamosiomis sitemomis. Cia yra kosmosas Alytuij.

    ps. kaip suprantu tvarkarasciai jau buvo pakeisti i gera puse, po menesio dar pageres.
    Paskutinis taisė DeSadas; 2018.12.22, 21:35.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Šiandien Alytuje – naujos eros pradžia
    Ka vairuotojai gali susigaudyt,jei vietiniu trūkumas,musų 20 nuo Kalėdų siunčia i Alytu,kol surinks pakankamai vairuotojų,man pvz Alytus ir bus kaip tam pačiam alytiškiui Kaunas,teko prieš 5-6 metus pabut arenoj ir stadione,o daugiau žalias miškas
    Paskutinis taisė digital; 2018.12.22, 21:58. Priežastis: ištrintas bereikalingai cituotas tekstas ir nuotraukos

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Jau prieš metus iškėliau tokią sąmokslo teoriją: pridarius keistų maršrutų bus lengva juos nubraukti. Kadangi esminiai maršrutai ir taip išretėję darbo dienomis ir savaitgaliais, nubraukus ganėtinai dažnus naujus maršrutus optimizacija būtų dar didesnė. Labai džiaugčiausi, jeigu taip neįvyktų, o pakoregavimai būtų protingi.
    Čia savivaldybės nemokšiškumas sudarant tvarkaraščius su traukinukais. Juk ir tuos pietus galima gudriau pastumdyt. Kam tos kompiuterinės programos, po velnių? Toks vaizdas, kad įveda pirmo reiso laiką, tada programa automatiškai sudaro grafiką ir baigta. O kad trys grafikai tame pačiame maršrute harmoningai išsitektų, jau nebeišneša makaulė su moderniaisiais kompiuteriais.
    Tai kad reikės nubraukti ar koreguoti, nes kai kurie nereikalingi tokie, kokie yra. Pavyzdžiui, kam net du maršrutai į skylę - reabilitacijos centrą. Verčiau vieną iš jų būtų padarę su apvažiavimą Pievų g. ir Putinų g., įrengiant stotelė Pievų g.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Dėl maršrutų nelogiškumo ir jų kursavimo į pakampes pasikeis, čia juk "Kautra", o ne savivaldybės AP. Kaune pradžioje irgi buvo žadėta, kad važiuos į pakraščius dažnai net ir ne piko metu ir savaitgaliais, labai greit to buvo atsisakyta, netgi maršrutus pradėjo naikint, o atrodo viskas keisis į gerą... Čia tik aišku su finansavimu iš savivaldybės kitaip, nebent savivaldybės abugeliam pinigų švaistymas pasirodys ne problema. Kas dėl važiavimo traukinuku, paskui valandos langas- welcome to Kaunas. Aiškinama, kad kitaip neišeina formuot vairuotojam grafikų. Čia ne ex mikriukų vairuotojai, kad gali po 12h non stop važiuoti.
    Kautrai nusispjaut, nes ji gaus už ridą. Gal ir orą vežioti. Kaune mikrobai dirba komerciniais pagrindais - kiek surinko keleivių, tiek ir uždirbo.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Visame mieste. Čia midibusai, yra tik dvejos normalios durys. Ant vidurinių durų yra ir lipdukai „Išlipimas“ (žr. nuotrauką).
    Tai taip, bet jie triduriai, tai ir pro paskutines turėtų išlipimas vykti, bet kokiu atveju, čia logiška

    Šiap Kautra Kauno rajone vežioja su tridure 12 metrų Temsa Avenue, kuri tam visiškai netinką, galėtų ją perkelti į Alytų.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Maršrutus ir grafikus sudarinėjo pusgalviai, kurie patys nevažinės tai mikrobais ar autobusais. Su Užupių kapinėmis padaryta visiška nesąmonė. Iš viso nereikalinga tiek daug reisų į Užupius, tai ne, dar ir iki kapinių. Kas į jas ar iš jų važiuos rytais ir vakare? Vasaros metu ir tai tiek reisų dienos metu nereikia iki kapinių. Vietoj oro vežiojimo į Alytaus rajonui priklausančius Užupius verčiau būtų padarę normalesnį kursavimą kitų maršrutų mieste, taip pat geležinkelio stoties rajonas neturi VT ne tik kad sekmdieniais, bet ir maršruto trasa jau seniai nebeatitinka realijų. Seniai jau reikėjo, kad mikrobas apvažiuotų rajoną už TV bokšto gatvėmis žiedu, o ne važiuotų tik iki Sūkurio g., iki stotelės dar daugeliui reikia eiti puskilometrį ir daugiau.
    Pritariu, bet Jūratės ir Krivulės g. neasfaltuotos.

    Komentuoti:

Working...
X