Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ikarusas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vadinasi, "Kautra" dosniai patepė tiek savivaldybės bonzus, tiek pateps ir teismus, jei pradės kabinėtis. Nes užsakinėti transporto priemones, nebūnant užtikrintam, kad laimėsi konkursą...
    Nuo pat pavasario buvo kalba viduje kad laimės kaip ir Kaune kad su 51 naikinimu ,pardavė 13 Spriterių naujų paleido tik 6 rugsėjo gale klausiau ko daugiau nepaleidžia iš kart pasakė kad liks senų nereikalingu,kKlaipėdoj taip pat ėjo,dar prieš skelbiant rezultatus jau ruošė technika.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Nustok tu skleist dezinformaciją, verčiau pasidomėtum, bent minimaliai. "Kautra" LAIMĖJO, koknkurentai skundžia teismui, vyksta procesas, bet sveikas protas nugalės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vadinasi, "Kautra" dosniai patepė tiek savivaldybės bonzus, tiek pateps ir teismus, jei pradės kabinėtis. Nes užsakinėti transporto priemones, nebūnant užtikrintam, kad laimėsi konkursą...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Autobusų nespės užsakyti. Permes iš Kauno. O Kauno priemiestyje laikinai leis visokius Opalinus ir kitas senienas ar nesenienas.
    Jei bent kažkiek pasidomėtum, VISI autobusai bus nauji. Sprintai jau atvažiavę, midikai jau pakeliui.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Autobusų nespės užsakyti. Permes iš Kauno. O Kauno priemiestyje laikinai leis visokius Opalinus ir kitas senienas ar nesenienas.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaune užlipo ant grėblio, bet Alytuje - ne. Mokės už ridą. O Kaune dirba komerciniais pagrindais - kiek surinkai, tiek tavo. Tiesa, kai dalinai integravo į e-bilieto sistemą, kažkiek nubyra ir iš savivaldybės. Bet tai ne kažin kas.
    Įdomiau tai, iš kur paims reikiamus mikrobus. Kaune tiek neatsilaisvins. Pagal sutartį nereikalaujama naujų mikrobų. Tarpmiestinius panaudotus "Kautros" mikrobus prakišti neišeis, nes jie nežemagrindžiai. Nebent stovime ant "grandiozonio šucherio slenksčio" - "Kautra" netrukus paskelbs apie dar vieno maršrutinio taksi maršruto likvidavimą Kaune. Bet kol kas to nedaro, kol nepasibaigs teismai Alytuje, o tai gali užsitęsti. Tada, pasirašius sutartį, turės mėnesį pradėti darbą.
    Apie 30 naujų dar nuo pavasario stovi parvaryti,iš šios parijos ir 6 kauniškiai pakeite parduotus, o vat aprašytus 5 didesnius turės užsakyti nes net i priemestį leidžia didžiasias Temsas nes mažųju nebeužtenka .

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaune užlipo ant grėblio, bet Alytuje - ne. Mokės už ridą. O Kaune dirba komerciniais pagrindais - kiek surinkai, tiek tavo. Tiesa, kai dalinai integravo į e-bilieto sistemą, kažkiek nubyra ir iš savivaldybės. Bet tai ne kažin kas.
    Įdomiau tai, iš kur paims reikiamus mikrobus. Kaune tiek neatsilaisvins. Pagal sutartį nereikalaujama naujų mikrobų. Tarpmiestinius panaudotus "Kautros" mikrobus prakišti neišeis, nes jie nežemagrindžiai. Nebent stovime ant "grandiozonio šucherio slenksčio" - "Kautra" netrukus paskelbs apie dar vieno maršrutinio taksi maršruto likvidavimą Kaune. Bet kol kas to nedaro, kol nepasibaigs teismai Alytuje, o tai gali užsitęsti. Tada, pasirašius sutartį, turės mėnesį pradėti darbą.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.15, 07:00.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai pirmiausiai reikia pranešti, kad konkursą laimėjo "Kautra". Vadinasi, permes dalį savo naudotų mikrobų iš Kauno miesto maršrutinių taksi.
    Kitas momentas, ar bus keičiami maršrutai, numeracija ir veisiami nauji. Ar visgi savivaldybė atsisakys tos kvailystės.
    vėl Kautra lipa ant kito grėblio Kaune nepavyko biznis dabar jau bandys Alytutuje

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai pirmiausiai reikia pranešti, kad konkursą laimėjo "Kautra". Vadinasi, permes dalį savo naudotų mikrobų iš Kauno miesto maršrutinių taksi.
    Kitas momentas, ar bus keičiami maršrutai, numeracija ir veisiami nauji. Ar visgi savivaldybė atsisakys tos kvailystės.

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    https://m.alytusplius.lt/naujienos/a...iami-autobusai

    „Konkurso sąlygose numatyta, kad darbus turime pradėti per mėnesį nuo oficialios sutarties pasirašymo. Darome viską, kad taip ir būtų. Autobusai jau stovi mūsų kieme, kolegos ir partneriai dirba iš peties, kad autobusai būtų paruošti ir darbą galėtų pradėti dar šiais metais. Autobusai yra apipavidalinami, montuojamos švieslentės, keleivių skaičiavimo ir visa reikalinga technika. Tikiu, kad artimiausiu metu pasirašysime sutartį ir viskas taps oficialu”, – pasakojo „Kautros” vadovas.
    ​​​

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Dėl viešojo pirkimo strigimo be autobusų stotelių likę alytiškiai kenčia lietų ir vėją
    2018 10 30

    1. Tik dabar atsirado „Sodros“ st. paviljonai. Jų nebuvo jau nuo metų pradžios.
    2. Kažkodėl Pramonės gatvėje būtiniausiai reikėjo nuverst sovietinius mūrinius paviljonus (dabar ten skardiniai pakaitalai, nutolę nuo stotelių per keliasdešimt metrų ir stovintys baloje). O tikrai populiariose stotelėse prie I Alytaus „IKI“ ir Vidzgirio „IKI“, kur paviljonų niekada nebuvo, nieko neplanuojama.

    Kaip atrodo laikinosios Pramonės g. stotelės: https://www.facebook.com/groups/1875...2401117907639/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, iki "Alytaus Pieninės" tiek daug mikrobų tikrai nereikia. Net ir piko metu iki maršruto galo važiuoja vidutiniškai koks 1 keleivis. Tarybiniais laikų pabaigoje ne kartą piko metu važiavau iki tuomet Sviesto gamyklos, tai keleivių net ir tada buvo vienetai. Pagrinde tai buvo Sviesto g. darbuotojai. Keleivių būdavo daugiau, kai keisdavosi pamainos pieninėje. Daugiau iki pieninės praktiškai nebuvo kam važiuoti, ten apylinkėse tėra kelios sodybos, iš kurių tais laikais buvo keleivių. Už maždaug kilometro yra Bakšių kaimas. Iš ten keleivių taip pat būdavo. Tačiau nereikia pamiršti, kad tarybiniais laikais ten kursavo ir nemažai priemiestinių autobusų. Dabar tie visi žmonės turi automobilius ir vargu ar kas iš jų važinėja mikrobais. Dar netoli buvo metalinių garažų masyvas. Tik kada jis atsirado, neaišku. Ar jau po 1990 m. ar anksčiau? Aišku, jis kažkiek tai keleivių generavo. Dabar garažai jau likviduoti.
    Taip pat nereikia tiek daug reisų ir iki Reabilitacijos centro šalia šilumos tinklų... Ten iš viso turėtų būti užvažiuojantis maršrutas, o ne turintis galinę stotelę prie reabilitacijos centro.

    SB Dzūkija-Alytaus pieninė ne miesto maršrutas, tai priemiestinis maršrutas, kurį kontroliuoja Alytaus rajono savivaldybė.

    Dėl maršruto AB "Dainava" - AB "Alytaus chemija", tai toks maršrutas nepasiteisino net tarybiniai laikais ir ilgai neegzistavo. Nors tais laikais piko metu į darbą tikrai daug žmonių važinėjo ir persėdinėti jiems reikėjo autobusų stoties stotelėse.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Keletas aktualių pastebėjimų.

    1. Kaip žinia, visi maršrutai, buvę iki Alytaus chemijos, lyg jau ir pratęsti iki Miškininkų g. galo. Kam to reikėjo? Juk tai šimtai reisų per dieną, o keleivių kiek? Keli žmonės iš Alitos?

    2. Antras pastebėjimas (apie kurį niekas niekur nerašė): jau begalę kartų mačiau, kaip mikriukai, turintys važiuot iki Alytaus pieninės, trumpina kelią Putinų gatve. Tikriausiai tą daro visada važiuodami iki galinės stotelės ne piko metu ir savaitgaliais. Susitaupo kuro (0,4 km) ir dar daugiau laiko poilsiui lieka. Kartą mačiau, kad vakare ir žmones paleido Panemunės stotelėje (kur buvę Snaigės bendrabučiai prie žiedo). Sutapo interesai: ir vairuotojas sutaupė, ir keleiviai patenkinti, nes nereikia kulniuot kilometro
    Va jums visas Alytaus VT maskaradas: valdžiažmogiai pratęsia maršrutus gilyn į Pramonės rajoną viename gale, o kitame kasdien visi trumpina kelią kirsdami kampą

    Žinoma, po pertvarkos tokių atvejų lyg turėtų ir nebūt, nes už kilometrus bus atsiskaitoma. Bet klausimas: ar nereikėtų optimizuot maršrutų į pramonės rajoną? Nes savaitgaliais keleivių turbūt ne per daugiausia į Pieninę. Būtų galima trumpinti reisus iki Artojų gatvės, bet prireiktų apsisukimo žiedo. Ir išvis, kodėl kiekvieną laisvadienį už tuščius kilometrus šimtams reisų Pramonės, Artojų, Miškininkų, Kauno, Kepyklos gatvėse valdžia ruošiasi mokėti, o sekmadienį po dešimt reisų į tris gyvenamuosius rajonus susisiekimo negalima padaryti? (Sūkurio g. ir gel. stotis, Druskininkų-Merkinės g.-SB Nemunas, Miklusėnai)

    3. Trečias pastebėjimas iš feisbuko: viena moteriškė parašė, kad SB Dzūkija-Alytaus pieninė mikriukai trumpina maršrutą iki Bangos ir vairuotojas net atsisako vežti iki Pramonės rajono. Todėl ji negali iš darbo važiuoti į sodą, nes turi vienu mikriuku iš Pramonės g. nuvažiuot iki Bangos, o tik tada įsėst į sodų mikriuką. Nors maršrutų lentelėse ir visimarsrutai.lt surašyta, kad maršrutas yra iki Pieninės. Kas per Š?

    4. Savivaldybės maršrutų schemoje (kuri akivaizdžiai nupiešta pagal mano 2009 m. schemą ) parodyta, kad Druskininkų gatve kai kuriais reisais važiuoja 5 mikriukas. Tačiau nei visimarsrutai.lt, nei pačioje Druskininkų gatvėje nėra nieko apie tai parašyta. Tai kaip čia suprast?

    5. Alytaus VT sistemoj neegzistuoja toks dalykas kaip persėdimas. Todėl neįmanoma, kad VT būtų patrauklus, nes nepadarysi maršrutų iš visur į visur (tuo labiau, net ir be persėdimo intervalai ir kursavimo laikas nepakenčiami). Pavyzdžiui, ir feisbuke, ir realiame gyvenime girdėjau, kad žmonėms nepatogu, nes nėra maršruto nuo I Alytaus į AB Dainavą. Labai abejoju, kad po pertvarkos atsiras koks nors pusvalandinis bilietas – apie jį niekur neužsiminta:
    Planuojama, kad Alytaus miesto viešajame transporte įdiegus modernią apmokėjimo elektroninėmis priemonėmis už keleivių pervežimą bei transporto valdymo nuomos paslaugą, jau nuo kitų metų rudens gyventojai galės naudotis alytiškio ID kortele, kurios kaina sieks 2 eurus, taip pat bus galima įsigyti mėnesinį, trisdešimties dienų, ir savaitinį, darbo dienų, bilietą. Savaitinio bilieto kaina – 6 eurai.
    https://alytusplius.lt/naujienos/pas...lietas-alytuje
    Konkretus pavyzdys: viena moteris iš sodų I Alytuje sugedus mašinai negalėjo važiuot į darbą (ties AB Dainava) viešuoju transportu, nes tektų persėsdinėt. Važiuojant pirmyn-atgal su persėdimu jau per vieną dieną susidaro kosminės sumos. Tai po pertvarkos, net ir į visus mikriukus bei stoteles prigrūdus švieslenčių, gps'ų ir komposterių, vis tiek sistema bus Š verta, nes net elementaraus persėdimo padaryt neišeina.

    P.S. galiu beveik garantuoti, kad net ir po pertvarkos švieslentės ant mikriukų bus dėl varnelės – nerodys maršruto krypties (tiesiog perrašyta viskas iš popierinės lentelės). Be to, dar ir numeracija bus sukeista, žmonėm galva išvis apsisuks. Nes viskas daroma kaimiškai, atbulom rankom.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na, grafikai tai preliminarūs, aišku, kad juos reikia iš esmės koreguoti. Bet su esamu transporto priemonių skaičiumi padažninti kursavimo piko valandomis nepavyks. Maršrutus reikėjo koreguoti, bet ne taip, kaip buvo padaryta.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Žinoma, kad pertvarka durna. Pavyzdžiui, dabartinio 7 maršruto atitikmuo važiuos net iki 23 valandos (!!!), bet ne Naująja gatve pro naują autobusų stotį, o A. Jonyno gatve, kurioje staiga turės atsirasti daugybė keleivių. Nekalbu jau apie kai kuriuos naujus absurdiškus maršrutus. Platesnė apžvalga su dabartinės situacijos palyginimu:
    1 dalis

    2 dalis

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kam reikėjo keisti numerius daliai maršrutų, kurie išlieka? Tai ir reikėjo juos palikti, o naujiems buvo 1-3, 9, 12 numeriai laisvi.
    Na gerai, 13 galima buvo padaryti 1, 14 - 2. 20 galima buvo padaryti 12. Nes tai iš esmės naujausi maršrutai, atsiradę jau mikrobizacijos eroje. Tiesa, 13 atsirado tik pusmetis prieš mikrobizaciją, bet tai buvo paskutinis iš autobusų maršrutų, kuris išliko iki šių dienų (kiti, 15, 16, 17 autobusų maršrutai jau atsairado prie mikrobų ir jie neišgyveno, ir jų netgi mikrobų pavidalu nebuvo). O 4, 5, ,6 ,7, 8, 10, 11 maršrutai tai seni maršrutai su sena istorija...

    Tai tik vienu maršrutu, o dabar bent jau 4, 7, 8, 13 ir 14 važiuoja daugiau transporto priemonių. Apie 5 tai darbo dienom tikrai. Ir kas per debilizmas 10 valandą daugeliui maršrutų sumažinti reisus iki 1 reiso.... Vėl prisiminė senus "gerus" 90-uosius, kai autobusai važiuodavo iki 9 val., o paskui būdavo pertrauka iki 12 val... Na, dabar ne nuo 9 iki 12, bet vis tiek 10 valanda sušikta.
    Kam tiek reisų į Užupių kapines? Ir dar taip anksti ryte ir vėlai vakare? Ką kapinėse veikti 2 valandas savaitgaliais po pietų, jei galima apsisukti ir per 1 valandą, o grįžti nėra kuo?
    Paskutinis taisė Al1; 2018.08.12, 06:29.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    VT pertvarka yra ne visada blogiausias dalykas, tik sukeliantis laikiną diskomfortą.
    Dabar maks. važiuos ne 3, bet 4 TP (3 mikro+1 midi) 1-ame ir 1-ame A maršrute (1 priede lentelė).
    Sutinku, intervalus reiktų didinti.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    https://stops.lt/alytus/ - galima pasinagrinėti, kaip tas atrodys.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parodija. Blogiau bus, nes iš esmės pertvarkomi maršrutai, ko tikrai nereikėjo daryti. Reikėjo esamus koreguoti ir kelis naujus paleist. Dabar gi visiška maišalynė, nes iš esmės nebelieka nei vieno seno maršruto ir dargi numeracija keičiasi... Dar daugiau, kursavimo dažnis bus mažesnis nei dabar, nes maks. tik 3 mikrobai važiuos vienu maršrutu. O tai reiškia 20 minučių intervalą. Dabar kursuoja kur kas dažniau.
    dabartinis 13 - tai 1
    2 iš viso nesąmonė. Kam tie mikrobai Kepyklos gatvėje?
    3 per Jonyno g. kas yra gerai.
    4 tai dabartinis 14
    5 tai dabartinis 20
    6 tai dabartinis 8
    7 ir 7 A tai dabartinis 5
    8 iš viso nesąmonė. Bet jis vietoj 4
    9 tai dabartinis 11
    11 tai dabartinis 6. Vat kam reikėjo taip išdarkyti jau 20-30 metų senumo maršrutus ir pernumeruoti, jei iš esmės niekas juose nesikeičia?
    Taip, naujiems maršrutams buvo numerių erdvė 1-3 ir 12. Tai pat 20 galima buvo pernumeruoti, nes iškrenta iš bendros numerių erdvės. O visi kiti galėjo likti.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.15, 06:43.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    1 priede:
    ...iš jų 25 vnt. ‒ M2 CV arba M2 CE miesto tipo žemagrindžiai keleiviniai autobusai; 4 vnt. M3 CE žemagrindžiai keleiviniai autobusai...
    M2 CV ‒ bendras įrengtų sėdimų ir stovimų vietų skaičius turi būti ne daugiau kaip 22;
    arba M2 CE ‒ bendras įrengtų sėdimų ir stovimų vietų skaičius turi būti daugiau kaip 22;
    M3 CE ‒ bendras įrengtų sėdimų ir stovimų vietų skaičius turi būti ne mažiau kaip 58.
    Parodija ar ne, bet blogiau nei dabar nebus.

    Komentuoti:

Working...
X