Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • taccido
    replied
    Kol „Kautros“ vairuotojas miegojo, alytiškiai šalo stotelėje

    Kaip vertiname pirmąjį Alytaus miesto naujųjų vežėjų mėnesį?


    Šiaip jau galima pasakyt, kad situacija iš esmės geresnė, negu anksčiau. Pavyzdžiui, dabar jau yra stotelės (su tvarkaraščiais!) prie Jotvingių gimnazijos, Rūtų gatvėj, Ligoninės gatvėj prie Kolegijos (seniau grafikas būdavo vairuotojų atspausdinamas), Santaikos gatvėj, Santaikos gatvėj prie „Maximos“, atsirado papildoma stotelė Naujojoje g. šalia „Medžio“. Ir žmonės jau naudojasi naujomis stotelėmis. Dar kas šaunu – kad autobusai užsuka į Ligoninės žiedą (nors tas buvo jau ir anksčiau).
    Apie tvarkaraščių trūkumus šitoj temoj jau rašiau. Kodėl reikia to nesveikai dažno 2 maršruto kursavimo savaitgaliais kas 20 min. (!) pro Dainavos rajoną ir Kepyklos g-vę, tai nesuvokiu. Stumdo orą pro pramonę, o pusė Pirmo Alytaus lieka už borto.

    Teko prieš kelias dienas pravažiuoti 1A link Ligoninės iš Vidzgirio dideliu autobusu. Kažkodėl švieslentė rašė ne 1A, o 1. Garsinių pranešimų nebuvo. Autobusui nepasukus į Jotvingių gatvę, keli žmonės išsigando ir pradėjo klausinėt, ar autobusas važiuoja pro Ligoninę – matyt, bijojo patekt į Kauno gatvę ar Dainavą... Bandžiau paaiškint, kad 1A važiuoja pro Ligoninę – bet aiškink neaiškinęs, jeigu švieslentė rodo „1“ (o garsinio pranešimo juk nebuvo!).
    Dar vienas klaustukas dėl išlipimo iš autobuso. Visi jau priprato išlipti pro vidurines duris, bet vairuotojas nesupranta, ar kas nors norės išlipt, ar reikia pravažiuot nesustojant. „Stop“ užrašas degė ištisai (kiek mačiau), dar papildomai paspaudžiau, bet vairuotojas vos nepravažiavo stotelės. Gal į stop dar nekreipiama dėmesio. Kas nudžiugino – kad žmonės naudojasi naujomis stotelėmis ir dauguma jau žino, kur patys važiuoja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Priežastis yra paprasta: vairuotojų pietų pertraukos. Neseniai esam diskutavę, kad tokią problemą išspręstų vokiškas (arba lenkiškas) vairuotojų darbo organizavimas, bet pas mus Lietuvoje niekas nėra pasiruošęs tokiam kokybės šuoliui.
    Nes tam reikia iš papildomų vairuotojų, ir pinigų. O savivaldybės mokėti daugiau nenori. Dėl ko (ir ne tik dėl to) trūksta vairuotojų.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Ar normalus savaitgalio grafikas, pavyzdžiui, 3 maršrute (žr. antrą nuotrauką)? Du valandiniai tarpai, o aplink – 20 min. tarpai. Man atrodo, kad nesąmonė.
    Priežastis yra paprasta: vairuotojų pietų pertraukos. Neseniai esam diskutavę, kad tokią problemą išspręstų vokiškas (arba lenkiškas) vairuotojų darbo organizavimas, bet pas mus Lietuvoje niekas nėra pasiruošęs tokiam kokybės šuoliui.

    Papildomi skaičiai su seniūnijų numeriais atrodo kaip perteklinė informacija, nes nieks jų nežino.
    O kam išvis reikalinga informacija apie seniūnaitijas? Tobulumo viršūnė yra tai, kad nėra stotelių pavadinimų. Kokia nauda iš tokios schemos? Aš pvz. nežinau išvis savo seniūnijos seniūnaitijų ir man tai visiškai neįdomu. O čia reikia būti VT ir savo miesto biurokratijos entuziastu, kad kokiam eiliniam žmogui galėtum patarti kaip nuvažiuoti iš A į B: "sėsk į 3 maršrutą dešiniausioje stotelėje Naujojoje g. tarp Tvirtovės ir Vilties g. Dainavos seniūnaitojoje ir važiuok iki trečios stotelės Pramonės g. Panemunės seniūnaitijoje ."

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Nuo sausio 12 d. pirmasis pakeitimas – tik 6 maršrute. Nuo Pieninės stotelės pridedamas 6:16 reisas (seniau pirmasis reisas buvo 7:26).

    Ar normalus savaitgalio grafikas, pavyzdžiui, 3 maršrute (žr. antrą nuotrauką)? Du valandiniai tarpai, o aplink – 20 min. tarpai. Man atrodo, kad nesąmonė. (Bet darbo dienos grafikas kaip Alytui labai tobulas, nes vakare iki pat 23 val. yra vienodas intervalas. Kam reikalingas 4:46 reisas, nežinau. Seniau būdavo 4:50 nuo Dainavos).

    Viešojo transporto schema

    https://www.alytus.lt/documents/1018...=1545399435867

    Čia jau antroji versija. Pirmoji turėjo klaidų su Klevų g. ir kai kuriais maršrutų žymėjimais, bet ji jau visur išspausdinta ir iškabinta: stotelėse ir autobusuose. Antroje versijoje pridėta papildomų numeriukų, nors klaidelių vis tiek įvelta. Kalbant apie grafinį dizainą, tai jis turi trūkumų, nes kai kur gatvės neproporcingai nutolsta ar priartėja viena prie kitos (lyginant su realiu atstumu). Papildomi skaičiai su seniūnijų numeriais atrodo kaip perteklinė informacija, nes nieks jų nežino.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Sprinteriai ir miesto Temsos tikrai nakvoja stotyje užmieščio neatkreipiau dėmesio,kodėl nesigilinau liepė statyti stotyje ,statėm ir dabar stato .

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    Su Naujais metais visus! Alytaus autobusų stoties šiuo metu atrodo taip !
    Tai naktį ir ne tik miesto mikrobai ir autobusai laikomi autobusų stotyje? Parko teritorijoje netelpa?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Ar yra planuojama rodyti eismą realiu laiku per stops.lt/Alytus, kaip yra kituose Lietuvos miestuose?

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    Su Naujais metais visus! Alytaus autobusų stoties šiuo metu atrodo taip !

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Salygos viskas ok, maršruta duoda pastovu,sunku tik kad numeracija pakeite ir žmonės nesusigaudo. Ryt ir poryt visiem kauniečiam laisva ,pirmadieni važiuos jau mažiau nes dzukeliai baiginėja švest šventes,iš įspudžių tai visas tris dienas teko dirbt 1 ex 14 maršrutu, liaudies pakakankamai ,aptarnavimu žmonės palyginus patenkinti,neskaitant ,kaip minėjau maršrutų numerių pakeitimu ir ,,durnai " sudarytų grafikų.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Tam pačiam Kaune ne kitaip yra kam vienodai kas tie kalniečiai šilainiai ar Petrašiūnai yra iesiog išmokę kur reikia pasukti ir viskas. Atvažiuoja iš Vilkijos kačerginės dirbti

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visiškai nesvarbu, kur įvyks nelaimė. Tam vežėjai ir draudžiasi, kad nelaimės atveju nesvarbu kur, svarbu, kad vežant keleivius reguliariu maršrutu.
    Visur kitur ne sustojimo zonoje yra kaltinamas vairuotojas o tik apdrausta yra įvykę įvykiai sustojimo zonoje

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visiškai nesvarbu, kur įvyks nelaimė. Tam vežėjai ir draudžiasi, kad nelaimės atveju nesvarbu kur, svarbu, kad vežant keleivius reguliariu maršrutu.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Nežinau kas tiksliai turėtų, bet Kautra turi bent apie tai pranešti savivaldybei...
    tai turi pranešti tos paslaugos naudotojas t.y. keleivis. Jei nėra sustojimo ženklo vairuotojas ar tos paslaugos teikėjas turi pilną teisę joje nelaipinti išlaipinti keleivių nes draudiminiam atvejui nebus pagal ką išmatuoti kur įvyko įvykis - 15 metrų prieš ir už sustojimo ženklo yra apdrausta susižeidus keleiviui apmoka draudimas visur kitur paslaugos teikėjas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai dalis firmų turėjo sugalvot kaip persiorientuot bent dalį verslo į kitus pervežimus, tad faktas, kad ne visi vairuotojai tapo laisvi.
    Tai taip. Yra ir tokių, kurie be miesto maršrutų veža priemiestyje ar tarpmiestyje, bet yra ir tokių, kurie be miesto maršrutų nieko daugiau neturi. Nebent tik užsakomieji pervežimai.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Nežinau kas tiksliai turėtų, bet Kautra turi bent apie tai pranešti savivaldybei...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Bet ką kalbėti, jeigu Kautra per 8 metus visdar nesugebėjo stotelių ženklų visose stotelėse įrengti...
    O ženklus stotelėse turi įrengti Kautrą (t.y. vežėjas)? Šiaip stotelė yra gatvės dalis, o pačias gatves ir ženklus jose įrengia jų savininkas - savivaldybė.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Nustebino garsinių pranešimų bei vidinių švieslenčių įdiegimas. Druskininkuose to taip ir nepadarė, nors ten kartais net ir užsienio kalba jų reikia (anglų bei rusų), pvz. kokiam 1,6 maršrute. Bet ką kalbėti, jeigu Kautra per 8 metus visdar nesugebėjo stotelių ženklų visose stotelėse įrengti...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bo pas privatininkus į kišenę susirinkdavo daugiau, nei siūlo oficialiai "Kautra". Ir ką reiškia "neatleido"? O tai už ką jiems algas moka? Atleido. Pasibaigs šventės, ateis kai kurie į "Kautrą" darbintis, nes kažin ar jie kitą darbą suras. O kol kas tiesiog nenori per šventes dirbti, nori paatostogauti.
    Tai dalis firmų turėjo sugalvot kaip persiorientuot bent dalį verslo į kitus pervežimus, tad faktas, kad ne visi vairuotojai tapo laisvi.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Gali but mum užtai šventės ,,Super"

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bo pas privatininkus į kišenę susirinkdavo daugiau, nei siūlo oficialiai "Kautra". Ir ką reiškia "neatleido"? O tai už ką jiems algas moka? Atleido. Pasibaigs šventės, ateis kai kurie į "Kautrą" darbintis, nes kažin ar jie kitą darbą suras. O kol kas tiesiog nenori per šventes dirbti, nori paatostogauti.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.12.23, 07:39.

    Komentuoti:

Working...
X