Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Autobusas tiesioginis. O čia kartais ne išvykimas iš Alytaus 8:10? Nes tokie autobusai dažnai Alytaus stotyje stovi po 30 min.
    www.AutobusuBiletai.lt rašo, kad išv. iš Rutkos 7.25, atv. į Alytų 8:10h, išv. iš Alytaus 8:15h.
    Gal būt kažkur yra klaida... Realu tikėti, kad tas autobusas į Alytų atv kažkur 7:30-7:35.
    Tai tikrai sunkiai suprantama, kodėl maršrutas Balbieriškis-Varėna nepadalijamas į du maršrutus...
    Kas rodoma tvarkaraštyje Alytaus autobusų stotyje, nežinau...

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kyla klausimas, ką "viršnormines" 38 minutes Alytaus prieigose veikia antrasis Balbieriškio-Varėnos autobusas, iš pradinės stotelės išvažiavęs 7:00h ???
    Matyt tai yra maršrutų derinimo pasekmė, kadangi tai priemiestinio susisiekimo funkciją atliekantis maršrutas. Galbūt keleiviams nuo Balbieriškio reikia į Alytų atvykti iki pusės aštuonių, o link Varėnos keleivių srautas didesnis po aštuntos. Sudėtinga suprasti kodėl tai nėra du atskiri maršrutai...

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Planuodamas kelionę autobusu iš Kauno į Varėną, anksčiausią iš Kauno išvykstantį tiesioginį autobusą radau tik 10:50h ir nusprendžiau paieškoti variantų su persėdimais. Taip netikėtai radau du maršrutus Balbieriškis-Alytus-Varėna. Ar tai tikrai tiesioginiai maršrutai, ar su persėdimu (autobuso keitimu) Alytuje, neišsiaiškinau (www.autobusubilietai.lt tokios informacijos neteikia).
    Vienas autobusas iš Balbieriškio išvyksta 5:40h ir iš Alytaus 6:05h kelionę į Varėną tęsia per Merkinės kryžkelę. Kitas, iš Balbieriškio išvykstantis 7:00h, iš Alytaus važiuoja artimesniu keliu - per Babriškių kryžkelę, bet yra įdomesnis.
    Taigi, iš Balbieriškio jis išvyksta 7:00h, iš stotelės Rutka - 7:25h, o į Alytaus autobusų stotį atvyksta tik 8:10h, t.y. - net po 45 minučių, kai anas (iš Balbieriškio išvažiavęs 5:40h) iš Rutkos į Alytų nuvažiuoja per septynias minutes. Kyla klausimas, ką "viršnormines" 38 minutes Alytaus prieigose veikia antrasis Balbieriškio-Varėnos autobusas, iš pradinės stotelės išvažiavęs 7:00h ???
    Autobusas tiesioginis. O čia kartais ne išvykimas iš Alytaus 8:10? Nes tokie autobusai dažnai Alytaus stotyje stovi po 30 min.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Planuodamas kelionę autobusu iš Kauno į Varėną, anksčiausią iš Kauno išvykstantį tiesioginį autobusą radau tik 10:50h ir nusprendžiau paieškoti variantų su persėdimais. Taip netikėtai radau du maršrutus Balbieriškis-Alytus-Varėna. Ar tai tikrai tiesioginiai maršrutai, ar su persėdimu (autobuso keitimu) Alytuje, neišsiaiškinau (www.autobusubilietai.lt tokios informacijos neteikia).
    Vienas autobusas iš Balbieriškio išvyksta 5:40h ir iš Alytaus 6:05h kelionę į Varėną tęsia per Merkinės kryžkelę. Kitas, iš Balbieriškio išvykstantis 7:00h, iš Alytaus važiuoja artimesniu keliu - per Babriškių kryžkelę, bet yra įdomesnis.
    Taigi, iš Balbieriškio jis išvyksta 7:00h, iš stotelės Rutka - 7:25h, o į Alytaus autobusų stotį atvyksta tik 8:10h, t.y. - net po 45 minučių, kai anas (iš Balbieriškio išvažiavęs 5:40h) iš Rutkos į Alytų nuvažiuoja per septynias minutes. Kyla klausimas, ką "viršnormines" 38 minutes Alytaus prieigose veikia antrasis Balbieriškio-Varėnos autobusas, iš pradinės stotelės išvažiavęs 7:00h ???

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Buvo laikai... Alytus buvo didmiestis.

    "Piko valanda" (taip pavadinta nuotrauka laikraštyje).

    Iš "Alytaus naujienų", 1989 gegužės 20 d.

    K. Poželos gatvė. Įvažiavimas į autobusų stotį.

    Iš "Alytaus naujienų", 1989 rugsėjo 30 d.

    Abi nuotraukos Z. Bulgakovo.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.05.03, 19:44.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko jie ne geresni. Nesunaikinus autobusų parko, Alytuje iki šiol galėjo važinėti net ir 12 m autobusai bei midibusai. Pavyzdys - Kėdainiai. Bet ten pastaruoju metu nuėjo neteisingu keliu ir po kelių metų, įtariu, ten mieste kursuos vien tik mikrobai + keli midibusai. Gaila, deja...
    Tačiau Alytuje, net ir dabar galėtų kursuoti midibusai, o ne mikrobai. Tik reikėtų optimizuoti maršrutų tinklą.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nieko gero. Kiek neperdarinėtum mikrobo, jis vis tiek autobusu netaps. Iš tos radijo laidos aišku, kad "Busotas" jau įvykdė iškeltus įsipareigojimus - dar pernai nupirko 4 ant Renault važiuoklės sumontuotus paaukštintus ir paplatintus žemagrindžius nenaujus mikrobus. Visgi tame interviu buvo kalbama apie naujas TP. Ką reiškia naujas? Naujas - iš gamyklos, ar naujas, t.y. naujesnes naudotas ir su švieslentėmis bei automatinėmis durimis?
    Ir kas gi čia tokio? Gal Alytuje ne tokie dideli keleivių srautai, kad reikėtų didelių (12m ilgio) transporto priemonių? Tokie mikroautobusai yra geras variantas. Visvien tai geriau nei tradiciniai mikrobai su rankinėmis durimis.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nieko gero. Kiek neperdarinėtum mikrobo, jis vis tiek autobusu netaps. Iš tos radijo laidos aišku, kad "Busotas" jau įvykdė iškeltus įsipareigojimus - dar pernai nupirko 4 ant Renault važiuoklės sumontuotus paaukštintus ir paplatintus žemagrindžius nenaujus mikrobus. Visgi tame interviu buvo kalbama apie naujas TP. Ką reiškia naujas? Naujas - iš gamyklos, ar naujas, t.y. naujesnes naudotas ir su švieslentėmis bei automatinėmis durimis?
    Žodis „naujas“ lietuvių kalboje turi keletą reikšmių, tarp kurių - neseniai atsiradęs, padarytas, įsigytas; iki šiol nebuvęs. Tai šiuo atveju galimi neteisingi supratimai dėl daugiareikšmiškumo

    http://www.lkz.lt

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko gero. Kiek neperdarinėtum mikrobo, jis vis tiek autobusu netaps. Iš tos radijo laidos aišku, kad "Busotas" jau įvykdė iškeltus įsipareigojimus - dar pernai nupirko 4 ant Renault važiuoklės sumontuotus paaukštintus ir paplatintus žemagrindžius nenaujus mikrobus. Visgi tame interviu buvo kalbama apie naujas TP. Ką reiškia naujas? Naujas - iš gamyklos, ar naujas, t.y. naujesnes naudotas ir su švieslentėmis bei automatinėmis durimis?

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Kalbėdami apie Alytaus viešojo transporto ateitį (žiūrėti ir klausyti nuorodą ankstesniame pranešime), visi pašnekovai minėjo raktinius žodžius - pagal naujas sutartis, nuo rugsėjo mėnesio mieste turės važinėti (bent iš dalies) žemagrindžiai ir su automatinėmis durimis autobusiukai.

    Pasak "Multivano" direktoriaus, "visiškai nauji autobusiukai turėtų pasirodyti liepos mėnesį (...) ir jų bus 8 iš 14, įmonės išleidžiamų į maršrutus". Galima spėti, kad šis yra vienas iš "pirmųjų kregždžių", kurie, nors ir nenauji, bet sutarties sąlygas atitinka.

    Šis atkeliavęs tiesiai iš Paryžiaus Priekinė salono dalis pritaikyta vežimėliams, taip pat stovintiems keleiviams.

    Daugiau nuotraukų – Fotobuse.

    Panašu, kad iki rugsėjo šis ir kiti veteranai, Alytuje ištikimai važinėjantys jau beveik dešimtmetį, iškeliaus į užtarnautą poilsį:


    Dar vienas (A. Valūno įmonės), su "Ežio" reklama:

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Kalbos apie Alytaus viešojo transporto ateitį

    Viešojo transporto subtilumai Alytuje

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    foto iš kolegų GN-42

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko gero, kad priveista kai kuriuose maršrutuose užsukamųjų reisų, o su 13 numeriu važiuojantis mikrobas važiuoja Juurgiškių gatve. Negi nėra numerių, kuriais galėtų pažymėti naują maršrutą??? Ar bent jau A raidę pridėti.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Oho, šiandien gan radikaliai pasikeitė viskas.
    4 maršrutas sutankintas (+1 mikrobas), darbo laikas pratęstas iki ~22 val.
    Savaitgaliais tvarkaraštis po pietų pasikeitė, darbo laikas pratęstas daugiau nei valanda.
    "Užupinis" 4-tas kai kuriais reisais važiuoja iki Kalniškės g., kai kuriais iki "Izomegos", o per pietus užsuka į Vidzgirį (kasdien, ~14:25 nuo Sodros).
    5-tas ryte, prieš 8 val., iš Venciūnų per Druskininkų g. daro vieną reisą.
    Taip pat dar yra kažkokių pakitimų.
    6-tas turi, berods, tik ~5 reisus.
    Nežiūrėjau, kaip su 7, 8 maršrutais.
    10-tas pratęstas iki "Alytaus Chemijos" ir, kartu su 11-tu, liko tik vienas.
    Vienas 13 maršruto mikrobas važiuoja Jurgiškių gatve visą dieną (paskutinis reisas ~20:30 nuo Sodros!).
    Kiti 13 važiuoja senu maršrutu. Darbo laikas šiek tiek pavėlintas, paskutinis mikriukas darbą baigia Pramonės rajone ~23:45!
    Taip pat paskutinis 13-tas savaitgaliais darbą baigia NET ~21:50!!!!
    14-tas savaitgaliais baigia važinėt ~20 val. (gal ir vėliau).
    20-tas liko. Savaitgaliais darbą baigia gan vėlokai, ~20 val. (darbo dienomis anksčiau).

    Tai va, pagaliau susiprato tvarkaraščių sudarinėtojai, kad reikia vėlyvų reisų. Kaip su 7, 8, pažiūrėsiu rytoj.
    Paskutinis taisė taccido; 2012.09.03, 20:41.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lyg ir nebeliko 6 mikrobo maršruto...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tais laikais keli maršrutai ėjo dabartinėmis Vilties ir Vingio gatvėmis per taip vadinamą mikrorajoną. Kai kurie mažesni Lietuvos miestai ir dabar turi "mikrorajonus", t.y. kai tarybiniais metais buvo pastatytas tik vienas daugiabučių rajonas meiste.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Tvirtovės gatvė. Kairėj matyt Žiburio g.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    1969 birželio 26 d. "Komunistinis rytojus".



    Įdomu, kokia čia gatvė?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai tuomet 4 netankinti, bet pratęsti iki Miklusėnų, o 10 pakeisti maršrutu AB "Izomega - Naujoji g. - Vingio g. - Vilties g. Ligoninės g. - Druskininkų g.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    20 maršrutas nereikalingas visiškai. Į reabilitacijos centrą galėtų užsukinėti 6, o 5 maršrutą papildyti viena transporto priemone. 10 naikinti, o 4 sutankinti ir pratęsti iki Miklusėnų. 13 arba 14 nukreipti A. Jonyno gatve. Taip pat reikėtų į miestą integruoti sodų maršrutus, o važiuojančius. Reikėtų paleisti naują žiedinį maršrutą per Tūkstantmečio tiltą: važiuotų viena kryptimi prieš laikrodžio rodyklę. Konkrečia trasą reikėtų detaliau išnagrinėti, dabar nenoriu smulkintis. Dar vienas momentas - dabar po maždaug 19-19.30 VT mieste nebėra. O turėtų kursuoti iki 22-23 val. Taip pat nėra reikalo 7, 8, 13, 14 leisti iki pieninės. Vieną iš jų reikia trumpinti iki buvusio mėsos kombinato, nukreipiant į pramonės parko teritoriją.
    Paprastai vienas mikroautobusas perveža ~150-220 keleivių per dieną, priklausomai nuo maršruto. Tai bus 8 ar 10 tūkst. keleivių per darbo dieną.

    Turiu pastabą dėl 4-to maršruto: važiuoja 6 mikroautobusai (vienas iš jų į Užupius) kas ~10 min. Dauguma 4-tų per darbo dieną surenka vos 150 keleivių. O į Miklusėnus leisti kas 10 min. tikrai neapsimoka, nes ten keleivių srautas irgi ne iš didžiausių. Be to, koks maršrutas aptarnaus Ligoninės g.?

    Į pramonės parką nėra kam važiuot, dar tuščia ten.

    Po ~20:00 val. darbo dienomis, bent jau iki vasaros, važiuodavo 4-tas, 13-tas ar 14-tas, o 7-tas apie 23:00 padarydavo vieną ar du reisus. Kaip šiuo metu, nežinau, nes marsrutai.lt nėra grafiko, o cilindrai nepakeisti...
    Ne itin dažnas kursavimas. Tik labai kvaila, kad paskutiniai 5-to maršruto mikroautobusai iš centro išvažiuodavo viso labo 18:17 ir 18:50!
    Savaitgaliais paskutiniai važiuodavo 14-tas iki 20:30 ir 7-tas iki 20:30 šeštadieniais. Anksti.

    A|1, kai kurie mikriukai tuštesni, nei atrodytų. Ką jau kalbėti apie vasaros metą ar savaitgalį. Žiūrėk, tuoj koks vienas 11-tas ar 20-tas nudvės.

    Komentuoti:

Working...
X