Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • taccido
    replied
    Beje, 10-to maršruto grafikas neteisingas. Čia publikuojamas tik vieno iš dviejų mikroautobusų senas grafikas.
    Taip pat kažkokios keistenybės su 4-to maršruto šeštadieniniu grafiku. Kažkodėl ten sužymėtas 5-ių mikroautobusų grafikas. Iš tikrųjų šeštadieniais važiuoja 2 mikroautobusai, jie užsuka ir į Miklusėnus, bet to kažkodėl nepažymėta, jau nekalbant apie tvarkaraštį. Taip pat kaip suprasti, kad 4-tas sekmadieniais nevažiuoja?
    Šiaip labai gerai, kad įdėjo tvarkaraščius Šaunu. Taip pat nustebino 8 ir 14 maršrutų reisų šeštadienio vakarais vėlumas
    Paskutinis taisė taccido; 2010.03.10, 23:14.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tik jau galetu neklaidinti zmoniu. Nera jokiu autobusu, o tik marsrutiniai taksi.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    http://www.alytausgidas.lt/lt/alytau...s-transportas/
    Alytaus viešojo transporto tvarkaraščiai!

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tas tvarkarasti Gardino g. ir Statybininku g. yra 1999 m. pavasario. Kiek pamenu, po to tvarkarasciai jau nebebuvo pilnai atnaujinami, tik pakoreguojami uzdazant panaikintus reisus ar prirasant naujus laikus.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Yra Alytuje likę keli (turbūt du) seni tvarkaraščiai, ne cilindruose. Vienas Statybininkų gatvėje (16-ojo maršruto), kitą radau Gardino gatvėje (6-o maršruto). Pirmąjį tvarkaraštį buvau pateikęs kažkurioje temoje, dabar jau nepamenu. O čia Gardino g.:

    Nr. 6 AB "Alytaus pieninė"
    AUTOBUSAI

    Darbo dienomis 5,23 6,27 7,31 13,45 15,14 16,39

    MIKROAUTOBUSAI

    Darbo dienomis 7,10 8,06 9,01 9,57 10,53 13,11 14,04 14,58 15,32
    Nedarbo dienomis 8,20 9,10 10,00 10,50 11,40 13,20 14,10 15,00 15,50 16,41
    ----------------------------------------------
    Dabar šešto maršruto mikroautobusas važinėja tik darbo dienomis.
    Palyginimui, pakankamai netoli esančios stotelės "Všį Registrų centras" tvarkaraštis, mano nurašytas 2008-ųjų vasarą. Manau, kad tvarkaraštis nepasikeitė, tačiau neaišku, nes dabar šio nurašyto grafiko cilindras jau tuščias!
    Nr. 6 Darbo dienomis
    6,22 7,23 8,13 9,03 9,53 10,43 11,34 12,23 13,43 14,38 15,28 16,18 17,04 17,48 18,33
    ------------
    Išties, nors tokių senienų neturėtų būti, tačiau suteikia informacijos. O šiaip, aš gan nepatenkintas tvarkaraščių pateikimu - pavyzdys - Putinų stotelė. Yra du cilindrai, vienas pusiau "atsmauktas", iš kurio matyt buvo paimtas tvarkaraščio lapas, suplėšytas ir skiautės įmestos atgal. Nors iš jo jau gal ir nebūtų buvę jokios naudos - nes jame puikuojasi senokai panaikintų 1 ir 16 maršrutų tvarkaraščiai, kai kurių kitų maršrutų grafikai jau kelis kart keitėsi!
    Kiti pavyzdžiai - tušti cilindrai, nusmaukti cilindrai, sudeginti cilindrai, kuriuose kadaise, trumpą laiką, pabuvo tvarkaraščiai. Ir tie, susitraukę, sudrėkę nuo lietaus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, g reiskia i garaza, kuris yra ten pat kaip ir dabar. Dar buvo sutrumpntu reisu A.S. - iki autobusu stoties.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Į garažą turbūt.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Beje, jei kam įdomu, autobusų tvarkaraštis. Putinų st., link Izomegos, 91 m.
    Maršrutų tik kelių.
    O ką ta g raidė reiškia ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal ir marsrutinis KAG'as?



    Medvilnes kombinatas ir du Ikarus 260



    Lyg ir marsrutinis miesto PAZ'as?

    Paskutinis taisė Al1; 2010.02.02, 19:16.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir dar keista, kad 1 autobusas vaziavo jau nebe Jonyno gatve, o Naujaja. Galbut po blokados atkurus normalu autobusu eisma ir buvo pakeista sio marsruto trasa. Taciau ilgai sis marsrutas nebegyvavo ir buvo panaikintas, kaip ir 2-asis.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš kur grafikai? Keista, kad 11 autobusas tik iki pietų kursavo. Turejo kursuoti visa diena.
    Nurašyti grafikai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš kur grafikai? Keista, kad 11 autobusas tik iki pietų kursavo. Turejo kursuoti visa diena.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Beje, jei kam įdomu, autobusų tvarkaraštis. Putinų st., link Izomegos, 91 m.
    Maršrutų tik kelių.

    Darbo dienomis
    Nr. 1
    6,02 6,19 7,10 7,27 8,18 8,35 9,07g 9,24g 14,44 15,52 17,00 18,08 23,34

    Nr. 10

    5,32 5,56 6,20 6,46 7,10 7,36 8,00 8,26 8,50 9,16 9,37 10,05 11,19 11,39 12,06 12,26 12,53 13,13 13,41 14,01 14,31 14,51 15,21 15,41 15,49 16,11 16,30 16,38 16,58 17,17 17,26 17,45 18,06 18,07 18,16 19,05 19,28 19,43 20,15 20,30 21,03 21,17 21,50 22,04 22,37 22,52 23,27 23,41 0,17

    Nr. 11

    5,38 5,55 6,29 6,47 7,04 7,38 7,56 8,13 8,37 9,03g 9,19g 9,54g 11,11 11,42 12,19 12,51 13,28 14,00 14,25 14,40

    Išeiginėmis
    Nr. 10

    6,55 7,18 7,42 8,05 8,29 8,52 9,16 9,39 10,52 11,15 11,30 12,02 12,26 12,49 13,13 13,35 14,00 14,26 14,40 15,32 15,? 16,02 16,24 16,47 17,11 17,34 17,58 18,45 20,07 20,? 21,? 21,42 22,14 22,28 23,01

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Apie 1990-92 m. "Alytaus spaustuvė" buvo išleidusi miesto žemėlapį, kurį labiau tiktų vadinti miesto planu-schema. Pažymėtų miesto autobusų maršrutų jame nebuvo.
    Turbūt turi omeny tą, kur parašyta "up. Nemunas"

    ---
    Per kelias dienas truputį susikeitė mikroautobusai. Trečiadienį, per šalčius vietoj geltono "Multivano" 10-to važiavo mėlynas MB Sprinter, ilgas, kursavęs 8-u. Šiandien Bandzino IĮ 4-tu vietoj trumpo MB Sprinter balto važiavo ilgas MB Sprinter, kursuojantis 5-tu darbo dienomis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Seniai žadėjau Alytaus miesto žemėlapį su autobusų trasomis. Štai jis. Tai pirmasis tokio lygio Alytaus žemėlapis, išleistas 1999 m. Leidėjai VšĮ "Alytaus turizmo informacijos centras" ir UAB "Briedis".
    Apie 1990-92 m. "Alytaus spaustuvė" buvo išleidusi miesto žemėlapį, kurį labiau tiktų vadinti miesto planu-schema. Pažymėtų miesto autobusų maršrutų jame nebuvo.

    VT atitinka 1998 m. būklę, kai mieste dar važinėjo autobusai.

    Failo dydis 2 Mb. Išmečiau komercinę informaciją (atnaujinta 2010 09 20).



    Viršelis ir dalis lapo su trumpu miesto aprašymu lietuvių ir anglų kalbomis.



    Gatvių indeksas



    Didelė nuotrauka iš viršelio.




    Taip pat temoje "Viešasis transportas" liko ir daugiau trumpų forumo dalyviu pranešimų apie Alytaus VT.
    Paskutinis taisė Al1; 2010.09.20, 16:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kopijuokit.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsinys apie Alytaus VT.

    1989 metais Alytuje atsirado maršrutiniai taksi. Tai buvo autobusų parko PAZ'ai, kursavę 7, 8 ir, berods, 9 bei 10 maršrutais. Del pastarųjų dviejų nesu tikras. Ar tokie maršrutai buvo išvis, ar jie buvo nepopuliarūs ir greitai panaikinti. Gal jie buvo panaikinti 1990 m. prasidėjus ekonominei blokadai.
    Važiavimas maršrutiniu taksi kainavo 20 kapeikų, kiekviena maršrutą aptarnavo vienas ar du autobusai. Maršrutiniai taksi dirbo piko metu. Prasidėjus ekonominei blokadai, maršrutiniai taksi buvo panaikinti. Pasibaigus blokadai, 7 maršrutu vėl ėmė kursuoti maršrutinis taksi. Vėliau jis buvo sutrumpintas viena stotele - iki mėsos kombinato. Šis vienintelis maršrutinio taksi maršrutas išliko iki berods 1995 ar 1996 m.
    1991 m. buvo nupirktas naujas autobusas KAVZ ir paskirtas maršrutiniam taksi aptarnauti. Šis vienas autobusas ir važinėjo iki pat autobusų parko maršrutinio taksi panaikinimo.

    90-ųjų pradžios Alytaus miesto autobusų bilietas. Kainos nėra, nes ji keitėsi vos ne kas mėnesį, ypač 1992-1993 m.



    Bus daugiau

    Komentuoti:


  • antibrit
    replied
    nepykit bet as nukopinsiu dali medziagos ok?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Alytaus miesto autobusai. Tęsinys

    1997 m. išardžius per miestą einančią geležinkelio liniją ir rudenį sujungus Sudvajų ir Rūtų gatves (dar net neišasfaltavus), paleistas naujas autobusų maršrutas Nr. 13, AB „Alytaus chemija“ – Autobusų stotis – Sudvajų g. – Vidzgiris – AB „Alytaus pienas“.
    Dėl to 12 maršrutas, aptarnaujamas privataus autobuso, tapo nuostolingu ir buvo panaikintas.
    Po 13 maršruto paleidimo 9 maršrutas nunyko. Keleiviai ėmė rinktis 13 maršrutą, nes jis kursavo dažniau, o iš Vidzgirio į centrą atvažiuodavo greičiau, nes važiavo trumpesne trasa.
    Dabar nepamenu tiksliai, ar autobusų parkas jo iš viso greitai atsisakė, palikdamas privatiems vežėjams autobusais, ar juo kursavo vienas autobusų parko autobusas ir vienas ar du privatūs.

    Berods tais pačiai 1997 metais (greičiau gal pabaigoje metų) ar 1998 m. pradžioje atsisakyta vienkartinių bilietų pardavimo kioskuose. Visuose autobusuose jau kuris laikas iki šio sprendimo dirbo konduktoriai, įlipama buvo tik per priekines duris. Dirbant autobusuose konduktoriams, keleiviai beveik nustojo pirkti vienkartinius bilietus kioskuose.

    1997 metais autobusų parkas nutarė įsigyti naujų mikroautobusų kai kurių miesto maršrutų aptarnavimui ne piko metu. Savivaldybė tam pritarė. Buvo planuojama nupirkti 10 mikroautobusų. 1998 m. rudenį nauji autobusų parko „Ford Transit“ pasirodė miesto gatvėse. Tačiau naujų mikroautobusų buvo nupirkta mažiau nei 10 vnt., gal tik 6 ar 7 vnt. Taip pat buvo nupirktas vienas naudotas mikroautobusas MB.

    1998 m. pavasarį prasidėjo stichinis ir nekontroliuojamas maršrutinių taksi siautėjimas.
    Mikroautobusai važiavo autobusų maršrutais. Tačiau vasarą atsirado originalus mikroautobusų maršrutas Nr. 14. – AB „Dainava“ – Autobusų st. – Sudvajų g. – Vidzgiris – AB „Alytaus pienas“.
    1998 m. rudenį paleisti nauji autobusų maršrutai: Nr. 15, 16 ir 17. Taigi, nors 14 mikroautobusų maršrutas buvo legalizuotas gerokai vėliau, autobusų parkas nenaudojo šio numerio savo maršrutų numeravimui.
    Naujai įvesti buvo šie maršrutai:
    15. AB „Alytaus chemija“ – Autobusų stotis – Statybininkų g. – Jurgiškių g. [darbo d.]
    16. Jurgiškių g. – Naujoji g. – Pramonės g. – Panemunė [darbo d. rytinio piko metu]
    16. Jurgiškių g. – Naujoji g. – Panemunė – Pramonės g. [darbo d. vakarinio piko metu]
    17. AB „Dainava“ – Vidzgiris – AB „Alytaus pienas“ [po kelis reisus rytinio ir vakarinio piko metu]
    17 maršruto paleidimas – absurdas. Jis dubliavo po pusę 11 ir 13 maršrutų trasos ir važiavo kartą per valandą (aptarnavo 1 autobusas). Vietoj to, kad stiprintų pagrindinius maršrutus einančius per Vidzgirį (9, 11, 13), autobusu parkas, neturėdamas pakankamai transporto priemonių ir vis labiau prarasdamas rinka, ėmė daryti neracionalius sprendimus.

    1998 m. rudenį Alytų pasiekė pirmieji švedų dovanoti naudoti miesto, miesto-priemiesčio ir tarpmiestiniai autobusai. Iš gautų autobusų net 6 buvo dvigubi Volvo B10M... Jie ėmė aptarnauti miesto maršrutus. Taip pat vienas viengubas Volvo buvo skirtas miesto maršrutams aptarnauti. Kiti gauti miesto-priemiesčio autobusai aptarnavo priemiestinius ir net tarpmiestinius maršrutus.

    Sudvajų gatveje. Nuotrauka is www.qrz.lt


    1998 lapkričio pradž., neatlaikęs konkurencijos su nekontroliuojamai siautėjančiais privačiais mikroautobusais, autobusų parkas sumažino autobusų skaičių visuose maršrutuose. Kai kuriais maršrutais autobusų eismas ne piko metu buvo panaikintas. Taip pat autobusų parkas atsisakė 9 autobusų maršruto (jei jo nebuvo atsisakęs anksčiau, žr. aukščiau). Juo kursavo tik privatus autobusas.
    Būtent lapkričio pradžioje, įsigaliojus naujiems grafikams, į miesto gatves išriedėjo nauji autobusų parko mikroautobusai. Jie kursavo autobusų maršrutais (7, 8, 10, 13), tačiau pagal atskirą nuo autobusų grafiką (priešingai, nei chaotiškai kursuojantys privatūs mikroautobusai). AP mikroautobusų ir autobusų grafikai buvo suderinti tarpusavyje. AP mikroautobusai važiuodavo maždaug 2-3 kartus per valandą. Mikroautobusuose galiojo mėnesiniai bilietai. Dabar nepamenu, bet berods buvo įvesta nauja mėnesinių bilietų rūšis – autobusų + AP mikroautobusų. O gal ir nebuvo, gal galiojo tie patys autobusų mėnesiniai bilietai.
    Tačiau AP mikroautobusų vairuotojai grobstė surinktus pinigus – neišduodavo bilieto ir centus dėdavosi į kišenę. Mikroautobusai dirbo nuostolingai!

    1997-2004 metais piko metu 9 (gal tik iki kokiu 2001 m.) ir 7 marsrutuose dirbo privatūs autobusai (berods po viena maršrute). LAZ'ai, veliau, berods, midibusas MAN ar MB (7 marsrute). Įtariu, kad tai buvo nelegalūs vežėjai, nes jokių maršrutinių lentelių nebuvo. Tik prie priekinio stiklo prikabindavo popierinį užrašą, kad važiuoja iki pieninės ar iki AB "Dainava" ir maršruto numerį.

    1999 m. vasarį autobusų parkas beveik nutraukė keleivių pervežimo autobusais mieste veiklą. Į 4, 5, 10, 15, 16, 17 maršrutus tik piko metu išvažiuodavo po vieną autobusą, į 7, 8, 13 – po du (o vėliau ir po vieną).
    Darbo dienomis (ir ne piko metu) dar kursavo autobusai (2 ar 3 autobusai) be jokio maršruto numerio maršrutu Autobusų stotis – Putinai.
    Taip pat 4, 5, 8, 13 autobusai atlikdavo po kelis reisus poilsio dienomis.
    Kartais vietoj autobusų kai kuriais maršrutais važiuodavo AP mikroautobusai. Tačiau nenusisekus su miesto maršrutais, mikroautobusai buvo „permesti“ į užmiesčio maršrutus. Jie ėmė aptarnauti naujai atidarytus mikroautobusų maršrutus į Vilnių ir Kauną, kartais važiuodavo ir priemiesčio maršrutais.

    Ilgiausiai išliko 4 maršruto autobusai... 2002 pab. ar 2003 pradž m. paskelbus autobusų parko bankrotą ir pradėjus sanavimą, visų miesto maršrutų buvo atsisakyta, išskyrus 4, kuris dar pusmetį (baigė kursuoti berods po 2003 m. Vėlinių) kursavo antradieniais, ketvirtadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais į Užupių kapines (po du reisus per dieną).

    Tęsinys bus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau... Apie Alytu...

    1990 m. Maskvai paskelbus ekonominę blokadą Lietuvai, autobusai važiuodavo tik piko metu, tačiau ir tai žymiai rečiau. Ne piko metu kursuodavo tik 5 ir 9 maršrutų autobusai. Ir tai 1-2 kartus per valandą. 5 autobuso maršrutas buvo sutrumpintas iki Putinų. Iki geležinkelio stoties autobusas važiuodavo tik prieš traukinio atvykimą. 1, 2, 3 autobusai buvo panaikinti

    Atšaukus ekonominę blokada, liko tik autobusų maršrutai nuo 4 iki 11.
    5 maršrutas buvo reorganizuotas į maršrutą Merkinės g. – Autobusų stotis – Geležinkelio st. Sparčiai dygstant nuosavų namų rajonui už TV bokšto, 5 autobusas, važiuodamas iš geležinkelio stoties ėmė užsukinėti į Sūkurio g.
    Dėl pradėtų ir užstrigusių (kokie tai metai buvo (1990 – 1993) – pinigų viskam trūko) kapitalinių Gardino gatvės rekonstrukcijos darbų, 6 ir 6A autobusų trasa perkelta iš Vytauto ir Gardino g. į Birutės g.
    Poilsio dienomis 9 autobuso maršrutas sutrumpintas iki Putinų (apvažiuojant rajoną Žuvinto, A. Jonyno, Putinų, Naująja gatvėmis)
    Kurį laiką 9 autobusas darbo d. Pramonės rajone važiuodavo kaip 6 ir 6A autobusai. Tačiau to greitai buvo atsisakyta. Ir vėl 9 maršruto autobusas važiavo kaip anksčiau.

    Siekiant pagerinti susisiekimą pagrindine miesto arterija – Naująja gatve, apie 1991 ar 1992 m. buvo paleistas naujas autobusų maršrutas – Nr. 12 Centras – Putinai. Tačiau jis pragyvavo neilgai. Nors keleivių buvo, tačiau, tikriausiai dėl autobusų trūkumo, jis buvo panaikintas. Autobusų nuolat mažėjo.
    4 autobusų maršrutas darbo d. buvo panaikintas, o poilsio d. buvo reorganizuotas apjungiant 4 ir 10 autobusų maršrutus. 10 autobusas ėmė važiuoti tik darbo d. Taigi, 4 autobusas ėmė važiuoti maršrutu Siuvimo fabrikas (AB „Dainava“) – Autobusų st. – Mineralinės vatos gamykla (AB „Izomega“).
    Šeštadieniais anksti rytais 4 autobusas darydavo kelis reisus iki UAB „Skirnuva“ – veždavo žmones į Kaniūkų turgų. Darbo dienomis (vėliau berods tik antrad., ketv.) ir poilsio dienomis 4 autobusas darydavo kelis reisus (vėliau liko tik 2) į Užupių kapines. Apie 1998-2002 metus 4 autobusas darbo d. rytais važiuodavo į Užupių kaimą.
    Apie 1993 ar 1994 metus 5 autobuso trasa nuo Merkinės g. žiedo buvo pratęsta iki sodų bendrijos „Nemunas“, nes ten žmonės ėmė keltis nuolatiniam gyvenimui.
    Grąžinus šv. Kazimiero bažnyčią tikintiesiems, atsirado poreikis sekmadienį paleisti autobusą iš Vidzgirio. Nes šis rajonas iki Marijos Krikščionių Pagalbos bažnyčios pastatymo priklause šv. Kazimiero bažnyčios parapijai. Todėl nuo 1991 ar 1992 m. sekmadieniais 9 autobusas darydavo reisus iki AB „Dainava“ prieš ir po dviejų dieninių mišių.
    Berods 1993 pab. ar 1994 pradž. buvo paleistas naujas žiedinis autobusų maršrutas, vėlgi Nr. 12 Autobusų stotis – Vidzgiris – Naujoji g. – Autobusų stotis. Jis buvo skirtas pagerinti Vidzgirio ir Likiškėlių gyventojų susisiekimą su centru.

    Berods 1993 m. miesto gatvėse pasirodė pirmieji privatūs autobusai. Jų veikla buvo epizodinė ir niekaip teisiškai nereglamentuota. Keleivių vežimui buvo naudojami LAZ'ai, PAZ'ai ir netgi vienas Magirus Deutz (MB O3xx serijos analogas). Taip pat buvo keli vežėjai mikroautobusai "Latvija". Daugiausiai šie autobusai ir mikroautobusai kursavo 7 ir 9 maršrutais. Tačiau chaotisškai atsiradę gatvėse, jie taip pat greitai ir išnyko...

    Autobusų parko padėtis buvo prasta. Autobusai seno, detalių trūko, nes pinigų trūko, tiekimas buvo prastas, kuro kainos augo...
    1993 m. pab. du iš keturių ar tai penkių 9 maršruto autobusų grafikų atidavė privatininkams. Šie ėmė vežti keleivius su senais KAVZ ir LAZ autobusais. Autobusų parko autobusų bilietai negaliojo. Vėliau važinėjo PAZ‘ai ir LAZ‘ai. Gana greitai po 12 maršruto paleidimo, jis taip pat buvo perleistas privatininkui su LAZ‘u. Šį maršrutą visą laiką (tiek autobusų parkas, tiek privatininkas) aptarnavo vienas autobusas iki pat jo panaikinimo. Taip pat vienas 7 –ojo maršruto grafikas buvo atiduotas privatininkui su LAZ autobusu. Galbūt net ir du – dabar jau nepamenu.

    1995 metais eksperimento tvarka kai kuriuose maršrutuose atsirado kontrolieriai - konduktoriai. Tačiau keleiviai įilipdavo ir išlipdavo per visas duris. Ši tvarka pasiteisino ir 1996 m. kontrolieriai - konduktoriai nuolat dirbo visuose autobusuose.
    Buvo žengtas dar vienas žingsnis. 1997 m. buvo pertvarkyta įlaipinimo ir išlaipinimo tvarka - keleiviai galėjo įlipti tik per priekines duris, o išlipti per likusiais. Tai pagerino pinigų surinkimą. Netgi 1997 metais keleivių vežimas miesto maršrutais tapo pelningu! Bent taip rašė "Alytaus naujienos". Tačiau tai prailgino kelionės laiką 1,5-2 kartus.

    1997 m. 9 maršruto trasa į centrą buvo pakeista – iki tol autobusas važiavo Pulko g. ir apsisukdavo autobusų st. aikštėje. Naujoji trasa buvo tokia: iš Pulko g. autobusas sukdavo į Rūtų g. ir ja važiuodavo iki Jotvingių g., sukdavo į Jotvingių g. T.y. maršrutas nebesibaigdavo autobusų stoties aikštėje. Taip buvo padaryta, kai priemiestinių autobusų peronas buvo perkeltas į tarpmiestinio pusę, o aikštė panaudota automobilių stovėjimo aikštelei įrengti.
    1997 metų pabaigoje autobusų parkas po 7 metų pertraukos gavo (paskutinis centralizuotas autobusų pirkimas respublikos AP) 2 naujus miesto tipo autobusus Karosa B732. Tačiau tik vienas iš jų paskirtas miesto maršrutų aptarnavimui. Antrasis paskirtas aptarnauti priemiestinius maršrutus.

    Tęsinys bus

    Komentuoti:

Working...
X