Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Mažųjų miestų viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Čia toks juokingesnis. Kupiškyje ruošiasi paleisti miesto autobusų maršrutą Turgus - Poliklinika - Ligoninė - Kapai. Kursavimo dažnis - 3 k. per parą:
    Kupiškio rajono savivaldybė - Informacija » Naujienos ir aktualijos » Planuojamas Kupiškio miesto maršrutinis autobusas (kupiskis.lt)

    Ping taccido

    Comment


      #82
      Gyveni prie turgaus, ryte važiuoja į polikliniką, per pietus į ligoninę, o po pietų į kapus. Grįžti po tokios kelionės vis tiek nereikės..

      Comment


        #83
        Gyvenimo kelio maršrutas.

        Comment


          #84
          Parašė 1926 Rodyti pranešimą
          Čia toks juokingesnis. Kupiškyje ruošiasi paleisti miesto autobusų maršrutą Turgus - Poliklinika - Ligoninė - Kapai. Kursavimo dažnis - 3 k. per parą:
          Kupiškio rajono savivaldybė - Informacija » Naujienos ir aktualijos » Planuojamas Kupiškio miesto maršrutinis autobusas (kupiskis.lt)

          Ping taccido
          Ir vėl 3 reisai per dieną Kaip Molėtuose.

          Pasvalys galėtų būti pavyzdžiu - ten beveik taktinis tvarkaraštis, kursavimas kas pusvalandį iki pietų. Bent jau prieš kokius metus taip buvo.

          Įdomumo dėlei pasakysiu, kad viena vokiečių asociacija pakankamą viešąjį transportą apibrėžia kaip minimum 14 reisų per dieną (į vieną pusę). Galima sakyt, kad išeina valandinis intervalas su gana normaliu (ne per trumpu) aptarnavimo laiku (paroje), pvz. 6:00-20:00.
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            #85
            Tai ne tik, kad vargani trys reisai, bet pagal schemą ir tas autobusas ne tokia pačia trasa abiejomis kryptimis važiuoja. Iš kapinių tai galima tik parvažiuoti, arba į kapines kažkodėl galima važiuoti tik nuo Marių aikštelės (kaip suprantu kažkokia maudykla). Kodėl kažkam iš paplūdimio važiuojant reikia užsukti į kapines ir paštą, o į kitą pusę važiuojant - nereikia. Nes važiuojant nuo autobusų stoties kažkodėl per pusę miesto prasukti nėra reikalo...

            Comment


              #86
              Jo, čia tikrai toks vienas geresnių. Pakomunikuos, jog nemokamas ir visi plos kaip fainai Kupiškyje nemokamas VT. O kad net nėra kaip iš C į A nuvažiuot niekam nebus įdomu.
              Bet anyway tokio dydžio miesteliuose reikia max dėmesį skirti dviračių infrastruktūrai. Per kelias min viską gali pasiekti.

              Comment


                #87
                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                Gyveni prie turgaus, ryte važiuoja į polikliniką, per pietus į ligoninę, o po pietų į kapus. Grįžti po tokios kelionės vis tiek nereikės..
                Čia dar gražiai gana pasakyta. Ironiškai skambėtų taip:

                Nueini nusipirkti daržovių į turgų. Sunegaluoji nuo jų - eini į polikliniką. Poliklinikoje gauni nukreipimą į ligoninę. Ligoninėje pasako, jog viskas taip blogai ir papildai kapinių gyventojų gretas.
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  #88
                  Kautros” grupė investuoja į vietinio susisiekimo plėtrą, įsigydama Radviliškio įmonę „Emtra

                  https://ebus.lt/kautros-grupe-invest...eAj3tuqNmBzQ9g

                  Comment


                    #89
                    Liūdna žinia. Emtra ko gero paskutinė Lietuvoje, kuri eksplotavo didelius, kokybiškus gerai prižiūrėtus skandinaviškus autobusus, kurie dar ir kursuodavo kaip rajoniniui parkui puse velnio. Dabar bus dap**ti turkiški midbusai ir mikrobai. Žiauriai gaila.

                    Comment


                      #90
                      Būtent. Kautra pamažu ima viską, pvz. laikinosios Druskininkų stoties bilietų kasoje jau dirba Kautrai priklausančios darbuotojos, nors senos stoties gyvavimo laikais perkant bilietą šiame mieste, figūruodavo Druskininkų AP rekvizitai (kaip žinote, kasose pirkto bilieto viršuje visuomet būna užrašomas stotį valdančios įmonės, kuriai priklauso ir kasos darbuotoja, pavadinimas). Jei kautriniai laiko save tokiais pažangiais, niekaip nesuprantu, kodėl jie yra ant vieno laiptelio su eile kitų smulkesnių vežėjų, kurie po karantino nebeatnaujino tam tikrų savo maršrutų (į Joniškį, Skuodą, Ignaliną, paskui rodos buvo kažkoks į Panevėžį per Labūnavą)

                      Comment


                        #91
                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                        60 mln eurų tai apytiksliai 100 12m elektrinių autobusų (su didesnėmis baterijomis ir t.t.)
                        O žinant mūsų parkų specifiką labiau kvepia kaip 150-160 midi elektrinių autobusų.
                        Arba 200 troleibusų kuriems nereikia labai brangių baterijų o užtenka tokios kad apvažiuotu incidentus, ir po pusės dienos darbo nereikia važiuoti krautis. Bet aišku Lietuva labai turtinga ir pirks neefektyviausią variantą.

                        Comment


                          #92
                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Arba 200 troleibusų kuriems nereikia labai brangių baterijų o užtenka tokios kad apvažiuotu incidentus, ir po pusės dienos darbo nereikia važiuoti krautis. Bet aišku Lietuva labai turtinga ir pirks neefektyviausią variantą.
                          Siūlyčiau kitą kart prieš atsakinėjant perskaityti temos pavadinimą. Varėnai ar Zarasams troleibusais nekvepia.

                          Comment


                            #93
                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                            Siūlyčiau kitą kart prieš atsakinėjant perskaityti temos pavadinimą. Varėnai ar Zarasams troleibusais nekvepia.
                            Tai blogai, kad nekvepia. Troleibusų tinklą reikia plėsti, įskaitant ir mažesnius miestelius.

                            Comment


                              #94
                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Tai blogai, kad nekvepia. Troleibusų tinklą reikia plėsti, įskaitant ir mažesnius miestelius.
                              Visiškai pritariu. O pradėti reikėtų nuo Kliedesių apskrities.

                              p. s. Teiginiai be argumentų tik to ir verti.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                Visiškai pritariu. O pradėti reikėtų nuo Kliedesių apskrities.

                                p. s. Teiginiai be argumentų tik to ir verti.
                                Poto dar į finansinio raštingumo apskritį reikėtų

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Tai blogai, kad nekvepia. Troleibusų tinklą reikia plėsti, įskaitant ir mažesnius miestelius.
                                  Troleibusai reikalingi kada jie važiuoja dažnai, iš to susideda tas “taupymas”.
                                  O paleisti troleibusą Zarasuose tai būtų visiškas debilizmas, ką jis 4 kartus per dieną važiuotų su keleivių srautu kaip Kaune? (~8 žmonės per troleibusą).

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                    Troleibusai reikalingi kada jie važiuoja dažnai, iš to susideda tas “taupymas”.
                                    O paleisti troleibusą Zarasuose tai būtų visiškas debilizmas, ką jis 4 kartus per dieną važiuotų su keleivių srautu kaip Kaune? (~8 žmonės per troleibusą).
                                    Troleibusai reikalingi visur, kur važiuoja autobusai, o taupymas susideda iš to kad troleibusai yra daug pigesni nei eletrobusai, ypač įvertinus tokius dalykus kaip pertrauka pakrovimui po pusės dienos darbo.

                                    Šiaip tai zarasuose turtėtu važiuoti kas 15 minučių, o 4 kartus per dieną yra visiškas pasityčiojimas iš keleivio. Neveltui turim viena didžiausių automobilizacijų europoje.

                                    Comment


                                      #98
                                      Troleibusai reikalingi visur, kur važiuoja autobusai, o taupymas susideda iš to kad troleibusai yra daug pigesni nei eletrobusai, ypač įvertinus tokius dalykus kaip pertrauka pakrovimui po pusės dienos darbo.
                                      Pamirštate kontaktinio tinklo statybos ir išlaikymo kaštus. Prie mažo apkrautumo, jie gerokai didesni kiekvienai kelionei. Mažo tinklo aptarnavimas taip pat komplikuotas: arba dėl kelių km. KT reikia išlaikyti vietinę aptarnavimo komandą arba susitaikyti su tuo, kad bet koks KT gedimas reiškia viešojo transporto kolapsą pusdieniui, kol į tarkime Zarasus atvyks komanda iš didžiųjų miestų

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė DKL Rodyti pranešimą

                                        Pamirštate kontaktinio tinklo statybos ir išlaikymo kaštus. Prie mažo apkrautumo, jie gerokai didesni kiekvienai kelionei. Mažo tinklo aptarnavimas taip pat komplikuotas: arba dėl kelių km. KT reikia išlaikyti vietinę aptarnavimo komandą arba susitaikyti su tuo, kad bet koks KT gedimas reiškia viešojo transporto kolapsą pusdieniui, kol į tarkime Zarasus atvyks komanda iš didžiųjų miestų
                                        Didžioji dauguma tą puikiai supranta. Lietuvoje troleibusai galėtų egzistuoti turbūt tik kokokiuose 5 didžiuosiuose miestuose. Juo labiau dabartiniu metu, kai elektrobusų technologijos stipriai pažengusios, kalbėti apie kažkokių mažų miestų/miestelių troleibusų tinklus yra visiškas absurdas.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Didžioji dauguma tą puikiai supranta. Lietuvoje troleibusai galėtų egzistuoti turbūt tik kokokiuose 5 didžiuosiuose miestuose. Juo labiau dabartiniu metu, kai elektrobusų technologijos stipriai pažengusios, kalbėti apie kažkokių mažų miestų/miestelių troleibusų tinklus yra visiškas absurdas.
                                          Klaipėdoje matau vieną vienintelį maršrutą 8 autobuso pagrindu (labiausiai apkrautas)
                                          Šiauliai - teoriškai kelios linijos su kas 20-30 min važiuojančiais troleibusais (kas nėra finansiškai teisinga)
                                          Panevėžys - net nesvarstyčiau.

                                          Reikia nepamiršti, kad Lietuvoje troleibusų sistemos susiskaldžiusios į dvi grupes:
                                          1. Vilnius - populiari tarp keleivių sistema, gan daug maršrutų kursuoja dažnai, bet ganėtinai bloga KT kokybė.
                                          2. Kaunas - atnaujintas KT, naujos* TP, bet retas kursavimas ir paklaidos ribose keleivių srautas.

                                          Jeigu jau ir daryti troleibusus kituose miestuose - reikia žiūrėti į srautus, kad jie nevežiotų orą kaip Kaune.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X