Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Mažųjų miestų viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Didžioji dauguma tą puikiai supranta. Lietuvoje troleibusai galėtų egzistuoti turbūt tik kokokiuose 5 didžiuosiuose miestuose. Juo labiau dabartiniu metu, kai elektrobusų technologijos stipriai pažengusios, kalbėti apie kažkokių mažų miestų/miestelių troleibusų tinklus yra visiškas absurdas.
    Klaipėdoje matau vieną vienintelį maršrutą 8 autobuso pagrindu (labiausiai apkrautas)
    Šiauliai - teoriškai kelios linijos su kas 20-30 min važiuojančiais troleibusais (kas nėra finansiškai teisinga)
    Panevėžys - net nesvarstyčiau.

    Reikia nepamiršti, kad Lietuvoje troleibusų sistemos susiskaldžiusios į dvi grupes:
    1. Vilnius - populiari tarp keleivių sistema, gan daug maršrutų kursuoja dažnai, bet ganėtinai bloga KT kokybė.
    2. Kaunas - atnaujintas KT, naujos* TP, bet retas kursavimas ir paklaidos ribose keleivių srautas.

    Jeigu jau ir daryti troleibusus kituose miestuose - reikia žiūrėti į srautus, kad jie nevežiotų orą kaip Kaune.

    Comment


      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
      Šiauliai - teoriškai kelios linijos su kas 20-30 min važiuojančiais troleibusais (kas nėra finansiškai teisinga)
      Panevėžys - net nesvarstyčiau.
      Troleibusai šiuose miestuose yra hipotetinis dalykas, bet tuo pačiu pagal esamą VT sistemą negalima skaičiuoti jų galimybių/poreikio, nes esamas VT yra labai prastas, bei neskatinantis žmonių juo keliauti. Kaip pvz. pažiūrėjau dabar kelionę Šiauliuose nuo geležinkelio stoties iki Akropolio. Nepaisant to, kad visų pirma turiu eiti bene kilometrą iki autobuso stotelės (kas sudaro 1/4 visos kelionės, kuri yra ~4 km), tai dar kelionė užtruks tarp 30 ir 40 min. T.y. neišskirtinai greičiau nei būtų eiti tiesiog pėsčiomis. Todėl iš esmės tokia nepatikima VT sistema tikrai negali būtima imama kaip pvz. troleibusų įrengimo kaštų skaičiavimui.

      Comment


        Parašė DKL Rodyti pranešimą

        Pamirštate kontaktinio tinklo statybos ir išlaikymo kaštus. Prie mažo apkrautumo, jie gerokai didesni kiekvienai kelionei. Mažo tinklo aptarnavimas taip pat komplikuotas: arba dėl kelių km. KT reikia išlaikyti vietinę aptarnavimo komandą arba susitaikyti su tuo, kad bet koks KT gedimas reiškia viešojo transporto kolapsą pusdieniui, kol į tarkime Zarasus atvyks komanda iš didžiųjų miestų
        Nežinau kur jūsų manymu komanda turi sėdėti kad į Zarasus važiuotu pusdienį? Waršuvoje? O apkrovimą riekia didinti jeigu tinklo kaštai tokia problema. Zarasai aišku yra ekstremali situacija su 6k gyventojų, bet Lietuvoje yra daug miestelių kur daug daugiau nei keli KM linijos reikalingi.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Troleibusai reikalingi visur, kur važiuoja autobusai, o taupymas susideda iš to kad troleibusai yra daug pigesni nei eletrobusai, ypač įvertinus tokius dalykus kaip pertrauka pakrovimui po pusės dienos darbo.

          Šiaip tai zarasuose turtėtu važiuoti kas 15 minučių, o 4 kartus per dieną yra visiškas pasityčiojimas iš keleivio. Neveltui turim viena didžiausių automobilizacijų europoje.
          O iš kur jūs tokį srautą paimsite? Zarasuose net mikriukas (~25 vietų) kas 20-30 min neužsikimštų. O čia ~90 žmonių talpinantis transportas ir dar kas 15 min. Absurdas ir tiek.

          Comment


            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

            O iš kur jūs tokį srautą paimsite? Zarasuose net mikriukas (~25 vietų) kas 20-30 min neužsikimštų. O čia ~90 žmonių talpinantis transportas ir dar kas 15 min. Absurdas ir tiek.
            O kodėl toks absurdiškas mastymas kad reikia steigti VT tik tada jeigu visada jis bus perpildytas?

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              O kodėl toks absurdiškas mastymas kad reikia steigti VT tik tada jeigu visada jis bus perpildytas?
              Niekas nekalba apie tai, kad VT mažiems miestams nereikia. Kalba eina apie tai, kad kas 15 min būtų per brangu miestui (Zarasams). Galima padaryti kokius 2 maršrutus miesto su kas 60 min intervalu, to užteks tikrai.

              Comment


                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                Niekas nekalba apie tai, kad VT mažiems miestams nereikia. Kalba eina apie tai, kad kas 15 min būtų per brangu miestui (Zarasams). Galima padaryti kokius 2 maršrutus miesto su kas 60 min intervalu, to užteks tikrai.
                Neužtektų. Būtent todėl ir nėra keleivių nes dar neišlipome iš to sovietinio mastymo kur valandos intervalas yra "nieko tokio, palauks, vis tiek autmobilio neįperka". Yra juk pilna tyrimų, jeugu laukti reikia daugiau nei 10 minučių tai dauguma persės į automobilius. Jeigu iki stotelės eiti reikia daugiau nei kilometrą, dauguma persės į automobilius.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Neužtektų. Būtent todėl ir nėra keleivių nes dar neišlipome iš to sovietinio mastymo kur valandos intervalas yra "nieko tokio, palauks, vis tiek autmobilio neįperka". Yra juk pilna tyrimų, jeugu laukti reikia daugiau nei 10 minučių tai dauguma persės į automobilius. Jeigu iki stotelės eiti reikia daugiau nei kilometrą, dauguma persės į automobilius.
                  Kiek maršrutų ir kokiu intervalu reikia, pvz, Švenčionėliams?

                  Comment


                    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

                    Kiek maršrutų ir kokiu intervalu reikia, pvz, Švenčionėliams?
                    Kiek maršrutų reikia skaičiuoti/analizuoti. Intervalas tai ne mažiau 15 min. Šiaip tai matyt visuose didesniuose miestuose VT puikus jeigu visi pacyzdžiai būna iš 5000 gyvnetojų neturinčių vietovių. Primenu kad subsidija yra skirta visiems lietuvos miestams, o ne tik mažiukams.

                    Comment

                    Working...
                    X