Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sprendimas panaikinti šiuos maršrutus piktina ir Pašilaičių gyventojus.

    „Kas čia per nesąmonės, dabar kaip man iš Pašilaičių „dasigauti“ iki stoties ar Naujininkų? Su 2 ar 62 užima apie 30 min. ir sumoku tik 3 Lt, o dabar turėsiu varyt su 2-3 persėdimais, sumokėsiu ne mažiau 5 – 7,50 Lt o laiko užims nemažiau valandos
    Kažkoks bezabrazas, jie kur atsiprašant gyvena? Tai kam tada 7 troleibusas važinėja?

    Comment


      Parašė oranger

      Mikroautobusai ardo iš vidaus visą VT funkcionavimą, manau jų iš viso nebereikia. Vakarų Europos miestuose jų niekur nemačiau.
      Mikrobai, veikiantys kaip atskira sistema, be abejo, yra žalingi.

      Bet net ir išvijus iš miesto gatvių visus privačius vežėjus (kas bus gerai, nes VT- ne ta sritis, kur konkurencija yra naudinga), reikės savivaldybės aptarnaujamų mikroautobusų maršrutų, kurie: a) aptarnaus maršrutus, kurie kursuoja siauromis gatvėmis, kur dideli autobusai nepravažiuos. 2) važiuoja į rajonus, kur maži keleivių srautai.

      Žinoma, tai turėtų būti ne paprasti mikrobai, o normalūs, su automatinėmis durimis.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Siauros gatvės tik senamiestyje. O čia ir taip jokio VT be savivaldybės nėra. Pylimo g. Taip kad atnaujinti nėra ką. O sodai tai jau 2 punktas. Tokių maršrutų nėra daug ir juos turėtų aptarnauti autobusų parkas, kad ir su mikroautobusais. Privatininkų nėra reikalo integruoti.

        Comment


          Jokios priimtinos alternatyvos (be 10-15 min ėjimo iki kitų maršrutų), panaikintam 62 mikroautobusui susisiekimui tarp Ukmergės gatvės (atkarpoje aplink "S. Lozoraičio" ir "J. Šeiniaus" stoteles) bei Ozo ir Kalvarijų gatvių netoli "Pramogų arenos", nėra.

          Poilsio dienomis ši Ukmergės gatvės atkarpa išvis virsta VT "užmirštu kampeliu" - kas 20-30 min kursuojantis 5-tas ar kas 40 min (su keliais 1,5 val "langais") 24-tas autobusai ne ką tegelbėja. O dar ir 71 mikroautobusas sekmadieniais nevažinėja.

          Sakysit, keleivių nėra? Jie priversti pirktis automobilius, nes į darbą vaikščioti pėsčiomis nepatogu, ypač žiemą

          P.S. čia išdėstyta mano gero pažįstamo nuomonė, tačiau, nors ir būdamas „valdiško“ VT šalininkas, negaliu pasiūlyti jam jokio greitai ir patogiai vežančio VT...
          Paskutinis taisė aRa; 2012.03.04, 10:28. Priežastis: Nr. 62, o ne 062 :)

          Comment


            Tai čia sena tiek Vilniaus, tiek ir Kauno problema - susisiekimas su miegamaisiais rajonais, statytais po 70-ųjų metų ir tarp jų yra neadekvatus poreikiams. Toks jis buvo net ir tarybiniais laikais, o kai VT dar suprastėjo po 90-ųjų, tai iš esmės ir lėmė automobilizacijos augimą, vos tik tam atsirado proga.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Kam Perkūnkiemije reikalingi tik parko darbuotojams skirti mikroautobusai?Transporto sferoje Zuokas tikrai pakvaišo.Kam naikinti troleibusus?Nes jis nori?Kam statyti tramvajų ir braukti troleibusų tinklą?Nes jis nori?Kam naikinti mikroautobusus(aišku dubliojančius VT tai naikinti)?Nes jis nori?
              Mikroautobusas yra tiesiog transporto priemonės rūšis. Vienodai sėkmingai jis gali diena vežti keleivius, o vėlai vakare ar anksti ryte - parko darbuotojus.

              Visų troleibusų juk staigiai, po poros mėnesių, nepanaikins. Tai tikrai ne vien todėl, kad Zuokas tiesiog nori. Jų galimą išnykimą ateityje lemia keletas faktorių:
              1) Troleibusų reikšmės visame VT tinkle mažėjimas. Jei anksčiau troleibusai buvo tarsi viso miesto VT stuburas, tai dabar, metams bėgant, palaipsniui mažėja jų pervežamų keleivių skaičius ir svarba.
              2) Kontaktinį tinklą reikėtu rekonstruoti, o tai kainuotų ~300 mln. litų (nežinau kas ir kaip čia suskaičiavo, bet kalbama apie tokius skaičius). Ir patys troleibusai yra brangesni už atitinkamus autobusus.
              3) Troleibusų nemanevringumas ir eismo trikdymas miesto gatvėse. Dėl kontaktinio tinklo iešmų, kreivių, jie juda labai mažu greičiu ir tose gatvėse, kuriose jų važiuoja pakankamai daug, sulėtina visą eismą, nes pirma juosta niekas nenori važiuoti. Tai trukdo net ir kitam VT - autobusams.
              4) Autobusai tobulėja. Jau dabar yra hibridiniai, o netolimoje ateityje tikriausiai bus ištobulinti pilnai elektriniai autobusai. Taigi tokie autobusai bus gerokai pranašesni už troleibusus, nes nereiks išlaidų jų kontaktiniam tinklui, pačio tinklo visame mieste ir esant reikalui bus galima lengviau varijuoti maršrutais.
              Remiantis šiais dalykais ir teigiama, kad troleibusų laikas jau suskaičiuotas.

              Comment


                Parašė sleader
                1) Troleibusų reikšmės visame VT tinkle mažėjimas. Jei anksčiau troleibusai buvo tarsi viso miesto VT stuburas, tai dabar, metams bėgant, palaipsniui mažėja jų pervežamų keleivių skaičius ir svarba.
                Keleivių mažėja visame VT, ne tik troleibusuose.

                4) Autobusai tobulėja. Jau dabar yra hibridiniai, o netolimoje ateityje tikriausiai bus ištobulinti pilnai elektriniai autobusai. Taigi tokie autobusai bus gerokai pranašesni už troleibusus, nes nereiks išlaidų jų kontaktiniam tinklui, pačio tinklo visame mieste ir esant reikalui bus galima lengviau varijuoti maršrutais.
                Remiantis šiais dalykais ir teigiama, kad troleibusų laikas jau suskaičiuotas.
                Kol kas elektriniai autobusai yra pakankamai brangūs. Jų priežiūra vargu ar kainuoja pigiau nei kontaktinio tinklo priežiūra. Be to, vargu ar įsigyti tiek elelkrinių autobusų, kiek yra troleibusų yra pigiau nei rekonstruoti kontaktinį tinklą ir dalį troleibusų pakeisti naujais.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                  Visų troleibusų juk staigiai, po poros mėnesių, nepanaikins. Tai tikrai ne vien todėl, kad Zuokas tiesiog nori. Jų galimą išnykimą ateityje lemia keletas faktorių:
                  1) Troleibusų reikšmės visame VT tinkle mažėjimas. Jei anksčiau troleibusai buvo tarsi viso miesto VT stuburas, tai dabar, metams bėgant, palaipsniui mažėja jų pervežamų keleivių skaičius ir svarba.
                  2) Kontaktinį tinklą reikėtu rekonstruoti, o tai kainuotų ~300 mln. litų (nežinau kas ir kaip čia suskaičiavo, bet kalbama apie tokius skaičius). Ir patys troleibusai yra brangesni už atitinkamus autobusus.
                  3) Troleibusų nemanevringumas ir eismo trikdymas miesto gatvėse. Dėl kontaktinio tinklo iešmų, kreivių, jie juda labai mažu greičiu ir tose gatvėse, kuriose jų važiuoja pakankamai daug, sulėtina visą eismą, nes pirma juosta niekas nenori važiuoti. Tai trukdo net ir kitam VT - autobusams.
                  4) Autobusai tobulėja. Jau dabar yra hibridiniai, o netolimoje ateityje tikriausiai bus ištobulinti pilnai elektriniai autobusai. Taigi tokie autobusai bus gerokai pranašesni už troleibusus, nes nereiks išlaidų jų kontaktiniam tinklui, pačio tinklo visame mieste ir esant reikalui bus galima lengviau varijuoti maršrutais.
                  Remiantis šiais dalykais ir teigiama, kad troleibusų laikas jau suskaičiuotas.
                  1) Troleibusų reikšmė tinkle mažėja tik dėl nenoro plėsti tinklą. VT tinklas plečiamas autobusais. Tačiau yra ne viena kryptis, kuri jau seniai turėjo būti troleibulizuota, nes srautai dideli.
                  2) Kontaktinio tinklo rekonstrukcija iškart nereikia tiek pinigų. Tai galima padaryti palaipsniui. Troleibusai pigesnis už tramvajus, be to troleibusai tarnauja ilgiau už autobusus. Taip kad atsiperka. Troleibusų eksploatacija pigesnė, nes troleibusų parką sudaro tik dviejų modelių troleibusai, o autobusų yra kelios dešimtys modelių ir dar daugiau modifikacijų.
                  3) Troleibusų manevringumas, jei nereikia aplenkti didelės kliūties kelyje, yra toks pat kaip autobusų, tik reikia kontaktinį tinklą normaliai sutvarkyti. Ir rekonstrukciją pirmiausia pradėti nuo iešmų ir sankryžų, kuriose kertasi kelios troleibusų linijos bei didesnių kreivių.
                  4) Hibridiniai autobusai yra dar brangesni už troleibusus. Be to jie nėra ekologiškesni už troleibusus. Elektriniai autobusai tai tolima ateitis. Kol elektromobiliai neįsitvirtins rinkoje, tol apie rimtesnį elektrinių autobusų panaudojimą galima pamiršti. Nes visos technologijos pirmiausia taikomos ir įdiegiamos bei atpiginamos lengvųjų automobilių pramonėje dėl jos masiškumo.
                  Kažkada ir tramvajui buvo sakoma amen.

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Keleivių mažėja visame VT, ne tik troleibusuose.
                    Netiksliai parašiau, bet esmė, kad mažėja proporcijos tenkančios troleibusams ir autobusams. Jei anksčiau daugiau keleivių veždavo troleibusai, tai dabar jie užleido šią poziciją autobusams. Pagal tai ir auga troleibusų sistemos išlaikymo kaina skaičiuojant vienam keleiviui. Investicijų reikia didelių, o patrauklumas vis mažėja.

                    Kol kas elektriniai autobusai yra pakankamai brangūs. Jų priežiūra vargu ar kainuoja pigiau nei kontaktinio tinklo priežiūra. Be to, vargu ar įsigyti tiek elelkrinių autobusų, kiek yra troleibusų yra pigiau nei rekonstruoti kontaktinį tinklą ir dalį troleibusų pakeisti naujais.
                    Tokiais skaičiais nedisponuoju, tai nežinau nei kiek kainuoja tie elektriniai autobusai, nei kiek jų eksploatacija. Tiesiog tokios kalbos vyrauja tarp šios srities specialistų.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Tokiais skaičiais nedisponuoju, tai nežinau nei kiek kainuoja tie elektriniai autobusai, nei kiek jų eksploatacija. Tiesiog tokios kalbos vyrauja tarp šios srities specialistų.
                      Nėra tokių specialistų Lietuvoje. Ar tik tokie specialistai į pasaulį žvelgia ne pro savo automobilio langą?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Nėra tokių specialistų Lietuvoje. Ar tik tokie specialistai į pasaulį žvelgia ne pro savo automobilio langą?
                        Na jei specialiuosius planus, pagal tamstą, rengia ne specialistai. Tai nežinau ką laikyti specialistu ir kokių jų čia nėra Lietuvoje.

                        Comment


                          Aš irgi nežinau, kokie tie specialistai. Bet kai pasižiūri į rezultatus (planus), tai suabejoji jų kompetencija.

                          Comment


                            Naujų Vilniaus troleibusų pirkimo konkurse liko vienintelis dalyvis

                            Vilniaus savivaldybės paskelbtame viešojo pirkimo konkurse naujiems troleibusams įsigyti liko tik vienas dalyvis. Tai čekų kompanija „Škoda“, sostinei siūlanti 13 troleibusų pirkti už 18,59 mln. Lt.

                            Tokia situacija konkurse susiklostė iš jo pašalinus jungtinį pasiūlymą pateikusias bendroves „MAZ“ ir „Eton Eltrans“. Savivaldybės interneto svetainėje nurodoma, jog šis pasiūlymas neatitiko konkurso reikalavimų.

                            Tiesa, Vilniaus valdžia dar nepriėmė „Škodos“ pasiūlymo už troleibusą mokėti po 1,43 mln. Lt. Kaip DELFI informavo savivaldybės Viešųjų ryšių skyrius, viešojo pirkimo procedūros tebevyksta, ir sutartis dar nėra pasirašyta.
                            Už Vilnių be tramvajų!

                            Comment


                              18,59 mln / 13 trol. = 1,43 mln. Lt už vieną troleibusą. Ar gerai pamenu, kad 1 soliaris kainavo 1,5 mln., o gal ir tuos pačius 1,4, bet jie kaip ilgesni...?

                              Comment


                                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                18,59 mln / 13 trol. = 1,43 mln. Lt už vieną troleibusą. Ar gerai pamenu, kad 1 soliaris kainavo 1,5 mln., o gal ir tuos pačius 1,4, bet jie kaip ilgesni...?
                                Sunku pasakyti, ką Škoda pasiūlė.

                                Pasimečiau, jų svetainėje pamatęs Irisbus ir Soliarius:

                                Už Vilnių be tramvajų!

                                Comment


                                  Tai aš nesuprantu, "Amberių" jau nebegamins ar kaip čia yra?

                                  Comment


                                    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                    Sunku pasakyti, ką Škoda pasiūlė.

                                    Pasimečiau, jų svetainėje pamatęs Irisbus ir Soliarius:

                                    Atvaizdas
                                    Škoda jau nebegamina troleibusų „savo“ kėbuluose - dabar užsakovas gauna Solaris, Irisbus arba SOR kėbulą su Škoda elektronika.

                                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                    Tai aš nesuprantu, "Amberių" jau nebegamins ar kaip čia yra?
                                    Aš suprantu „Amberių“ surinkimą kaip atskirą projektą, nesusijusį su nauju troleibusų pirkimu už ES pinigus. Tiesa, kodėl šiuo metu nėra surenkamas nė vienas naujas troleibusas - paslaptis.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Siaip konkurse vienas reikalavimas labai keistai atrode: VISI elektros varikliai turi buti kintamos sroves. Ir netgi tiekejui papildomai uzklausus, ar pvz valytuvu variklis gali buti nuolatines sroves, buvo pabrezta, kad ne. Siaip nelogiska mano nuomone, kokiai ventiliacijos sistemai ar valytuvams neleisti det iprastu autobusiniu varikliu.

                                      Comment


                                        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                        Siaip konkurse vienas reikalavimas labai keistai atrode: VISI elektros varikliai turi buti kintamos sroves. Ir netgi tiekejui papildomai uzklausus, ar pvz valytuvu variklis gali buti nuolatines sroves, buvo pabrezta, kad ne. Siaip nelogiska mano nuomone, kokiai ventiliacijos sistemai ar valytuvams neleisti det iprastu autobusiniu varikliu.
                                        Tuomet ir nekeista, kad kaina didoka. Juk vis tiek visi kompiuteriai, valdymo sistemos ir pagalbinė elektronika veikia nuo nuolatinės srovės, tai kurių galių valytuvams ar ventiliacijai reikalinga kintama srovė ir atskira el. instaliacija. Juo labiau ateityje prireikus atsarginių dalių, bus problematišką tokių gauti, nes kėbulo gamintojas gali prekiauti tik standartinėmis.

                                        Comment


                                          Tai yra keletas kitų momentų, kurie, šiaip neblogai, bet kainą kelia:
                                          Turi būti superkondensatoriai/energoakumuliatoriai 500 metrų nuvažiuoti autonomiškai, elektros rekuperacija.
                                          Kadangi visi varikliai AC, pagalbiniams varikliams maitinti numatytas DC/AC konverteris (jų iš viso yra 3- pagrindiniam varikliui, pagalbiniams ir 24V) ir žinoma, naujausia lietuviškų autobusų mados klyksmas - keleivių skaičiavimo sistema ir filmavimo kameros. Deja, tokioms "smulkmenoms" kaip langai su stiklo paketais ar kondicionierius visam troleibusui, o ne tik vairuotojui - pamiršo...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X