Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Toks maršrutas, kurio trasa keičiama kartą per savaitę yra pasmerktas.
    Garantuoju, kad ir taip nelabai daug keleivių pervežantys marštutai Nr. 88 bei 89 dar ir dėl trasos nuolatinio kaitaliojimo tampantys vaiduokliais, po mėnesio kito bus likviduoti...

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Toks maršrutas, kurio trasa keičiama kartą per savaitę yra pasmerktas.
      Garantuoju, kad ir taip nelabai daug keleivių pervežantys marštutai Nr. 88 bei 89 dar ir dėl trasos nuolatinio kaitaliojimo tampantys vaiduokliais, po mėnesio kito bus likviduoti...
      Nereikia taip pesimistiškai žiūrėt į šiuos maršrutus juolab, kad šie maršrutai važinėja tik 18dienų
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Ir per tas 18 dienų turbūt kokias 5 važiavo pakeista trasa. Pastovumas reikalingas.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Ir per tas 18 dienų turbūt kokias 5 važiavo pakeista trasa. Pastovumas reikalingas.
          ne taip dažnai vyksta tie renginiai Gedimino prospekte po kurio laiko nusistovės šie maršrutai
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Toks maršrutas, kurio trasa keičiama kartą per savaitę yra pasmerktas.
            Garantuoju, kad ir taip nelabai daug keleivių pervežantys marštutai Nr. 88 bei 89 dar ir dėl trasos nuolatinio kaitaliojimo tampantys vaiduokliais, po mėnesio kito bus likviduoti...
            Žinia, Senamiestyje gatvės dažnai yra uždaromos, todėl pastovia trasa šių maršrutų leisti tiesiog neįmanoma. Išvis pakeisti jų trasas, kad eitų tik tomis gatvėmis, kurios niekada nėra uždaromos, irgi nelabai įmanoma, nes kai kurios gatvės centre yra per siauros net ir mikriukams. 88 ir 89 maršrutų atidarymas reiškia, kad žengtas vienas nors ir nedidelis, bet visgi žingsnis link automobilių išgujimo iš centrinės miesto dalies. Kam dabar žengti atgal juos uždarant? Suprantu, kol kas nauji maršrutai nelabai daug keleivių perveža, bet viskam reikia laiko. Svarbiausia- neuždaryti jų anksčiau laiko ir plačiau reklamuoti juos. Ir toliau drastiškai riboti automobilių eismą Senamiestyje.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              gatvių uždarymas Senamiestyje, sakykim, kad ir dėl tų pačių renginių, yra neišvengiamas. o dažniausiai renginiai vyksta savaitgaliais. taigi, galima šių maršrutų trasas laikyti pastoviomis tik darbo dienomis
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Jei jau organizuojam normalų VT senamiestyje, tai VT turi turėti prioritetą ir gatvės, kuriomis jis važiuoja privalėtų būti uždaromos tik remontui ar tik trumpam (tarkim 20 min., pusvalandžiui) dėl renginių, bet jokiu būdu ne visai dienai ar pusdieniui vos ne kiekvieną savaitę. Ką, neužtenka gatvių renginiams?

                Comment


                  Esmė tame, kad, atidarius Senamiesčio maršrutus, Senamiestyje nebeliko pagrindinių ir visada žmonių pilnų gatvių, kuriomis nevažiuoja joks VT. Na, nebent Pilies ar Aušros vartų. O rengti muges tokiose siaurose gatvelėse kaip Šv.Ignoto ar Stiklių tikrai netikslinga. 4 pagrindinės miesto aikštės (Lukiškių, Kudirkos, Katedros bei Rotušės) yra per mažos, kad visus paviljonus bei prekystalius sutalpinti, kai didelės mugės vyksta. Tiesa, keistoka, kad tokiais atvejais aikštės menkai teišnaudojamos, o visų pirma, uždaromos gatvės, kuriomis dabar jau ir VT važiuoja.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Sukti taksi skaitiklį seimūnams smagiau
                    http://www.lzinios.lt/lt/2011-09-24/...iau.html?print

                    Na nieko, sau, pasirodo yra net 1 parlamentaras, kuris naudojasi VT! Aišku, jeigu tai ne Piaras.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      kaip bebūtų taksi irgi priskiriama prie VT, taigi turbūt nevienas VT naudojasi ))).

                      Comment


                        Tikrai nebuciau pagalvojes, kad Navaitis naudojasi Viesuoju Transportu.

                        Comment


                          pagarba šiems seimūnams, kurie naudojasi vt
                          mano nuomone, tai puikus pavyzdys kitiems seimūnams
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Taisyklinga R.Jokubauskaitės kalba prajuokina net rimtuolius
                            Iš naujo įgarsinusi Vilniaus viešojo transporto stotelių pavadinimus ilgametė Lietuvos radijo ir televizijos diktorė Regina Jokubauskaitė džiaugiasi, kai vilniečiai iš autobuso ar troleibuso išlipa šypsodamiesi.

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              88 ir 89 maršrutų atidarymas reiškia, kad žengtas vienas nors ir nedidelis, bet visgi žingsnis link automobilių išgujimo iš centrinės miesto dalies.
                              Tikrai nedidelis - grynai simbolinis, dėl kryžiuko. Praktinė tokių reisų, važinėjančių 50 min intervalais, reikšmė maža - ypač kai dėl persėdimo kelionės kaina padvigubėja.

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                Tikrai nedidelis - grynai simbolinis, dėl kryžiuko. Praktinė tokių reisų, važinėjančių 50 min intervalais, reikšmė maža - ypač kai dėl persėdimo kelionės kaina padvigubėja.
                                Būtent. Šiandien apie 17.30h mačiau 89 maršruto autobusą Gedimino pr. Važiavo net du keleiviai. Valio!
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Būtent. Šiandien apie 17.30h mačiau 89 maršruto autobusą Gedimino pr. Važiavo net du keleiviai. Valio!
                                  tavo minimame maršrute rugsėjo 18dieną važiavo 6keleiviai [įskaitant ir mane] kurią dieną nulėksiu pažiūrėti, kiek keleivių abiejuose Senamiesčio maršrutuose važinėja
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    tavo minimame maršrute rugsėjo 18dieną važiavo 6keleiviai [įskaitant ir mane] kurią dieną nulėksiu pažiūrėti, kiek keleivių abiejuose Senamiesčio maršrutuose važinėja
                                    Koks skirtumas kiek keleivių kurią dieną važiavo? norint daryti išvadas reikia pažiūrėti statistiką arba, kad paliudytų žmogus, kuris dažnai važinėja tuo maršrutu.

                                    Comment


                                      Reiktų sugriežtinti parkavimosi senamiestyje ir centre kontrolę, o pajamas už parkavimą skirti 88 ir 89 maršruto išlaikymui juos padarant nemokamus, tik susisiekimo paslaugos turbūt nesutiktų atsisakyti pajamų už parkavimą autobusų labui.

                                      Comment


                                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                        Reiktų sugriežtinti parkavimosi senamiestyje ir centre kontrolę, o pajamas už parkavimą skirti 88 ir 89 maršruto išlaikymui juos padarant nemokamus, tik susisiekimo paslaugos turbūt nesutiktų atsisakyti pajamų už parkavimą autobusų labui.
                                        dėl parkavimo centre ir Senamiestyje sutinku kaži ar apsimokėtų 88 ir 89maršrutus daryti nemokamus?
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė c2h5oh

                                          Tikrai nedidelis - grynai simbolinis, dėl kryžiuko. Praktinė tokių reisų, važinėjančių 50 min intervalais, reikšmė maža - ypač kai dėl persėdimo kelionės kaina padvigubėja.
                                          Jau anksčiau kalbėjome, kad, norint į šiuos naujus maršrutus pritraukti keleivius iš automobilių, reikia, kad su parkavimo čekiu būtų galima bent jau du kartus pravažiuoti autobusu (ryte nuo aikštelės iki darbovietės ir vakare- atvirkščiai). Norint pritraukti daugiau keleivių iš VT- reikia valandinio bilieto. Tada ir galima bus kalbėti apie grafiko tankinimą, ir tai tik tuomet, jei keleivių srautai realiai augs. O kol kas dažninti 88 ir 89 maršrutų kursavimą tikrai nereikia, nes keleivių yra vos vienas kitas (kol kas). Beje, ir vėl dramatizuoji: jie kursuoja ne kas 50, o kas 20-30 min.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X