Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Matai, pats prisipažinai, kad 75 perpildytas savaitgaliais nebūna. Taip kad jo tvarkaraštis yra visiškai normalus.
    Ir koks skirtumas, ar čia miestas, ar priemiestis? Mieste taip pat neapsimoka varinėti autobusų dėl kelių keleivių. Viešojo transporto tvarkaraščiai nėra derinami prie 1-2 keleivių, jie derinami prie daugumos. Keleiviai gali išmokti ir derintis prie grafikų- juk jie yra laisvai prieinami. Nemanau, kad didmiesčių gyventojai gali skųstis bloga tvarkaraščių sklaida. Be to, kalbame juk tik apie poilsio dienų tvarkaraštį- 75 darbo dienomis tikrai pakankamai dažnai kursuoja.
    Isvada viena-jei kursuotu normaliai (daznai) butu ir keleiviu,nes tai butu skatinimas vazineti VT,as tikrai sekmadieni nevaziuociau su masina,o vaziuociau su VT.

    Comment


      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
      Isvada viena-jei kursuotu normaliai (daznai) butu ir keleiviu,nes tai butu skatinimas vazineti VT,as tikrai sekmadieni nevaziuociau su masina,o vaziuociau su VT.
      Na kad ne. Ne keleiviai nesinaudoja VT dėl to, kad per retai kursuoja, o atvirkščiai. Kad maršrutu paleistų daugiau autobusų, reikia, kad keleivių padaugėtų arba maršruto trasoje atsirastų koks nors naujas traukos objektas- pavyzdžiui, prekybos centras arba gyvenamųjų namų kvartalas. Šiaip keleiviai iš dangaus neatsiras.
      Suprantu žmonių norą, kad transportas važiuotų dažniau, bet savivaldybė negali sau leisti vežioti po kelis keleivius vien dėl dažno kursavimo.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Na kad ne. Ne keleiviai nesinaudoja VT dėl to, kad per retai kursuoja, o atvirkščiai. Kad maršrutu paleistų daugiau autobusų, reikia, kad keleivių padaugėtų arba maršruto trasoje atsirastų koks nors naujas traukos objektas- pavyzdžiui, prekybos centras arba gyvenamųjų namų kvartalas. Šiaip keleiviai iš dangaus neatsiras.
        Suprantu žmonių norą, kad transportas važiuotų dažniau, bet savivaldybė negali sau leisti vežioti po kelis keleivius vien dėl dažno kursavimo.
        Būtent kad atvirkščiai. Ne keleiviai turi taikytis prie VT, o VT prie keleivių. Ir kol to nebus, tol bus dūstama kamščiuose.

        Comment


          Važiavau 8 autobusu. Ir labai nustebino tai, kad vietoj Aukštųjų Paneriu st tiek švieslentėje, tiek per garsiakalbi buvo skelbiama Eduardo Andrė st.

          Comment


            Kai kurie maršrutai vakar ir šiandien dirba darbo dienų tvarkaraščiais. Tiesą sakant, nelabai protingas sprendimas, nes dienos metu keleivių dėl krepšinio čempionato nelabai ir padaugėjo. Kai kurių maršrutų autobusai važinėja pustuščiai. Geriau jau pailgintų maršrutų, važiuojančių pro Pramogų areną, darbo laiką, nes naktiniais nelabai patogu iš arenos grįžti namo.

            Beje, vakar 55 maršrutu dirbo ilgi autobusai, taip ir nesupratau tokio sprendimo motyvų.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Kai kurie maršrutai vakar ir šiandien dirba darbo dienų tvarkaraščiais. Tiesą sakant, nelabai protingas sprendimas, nes dienos metu keleivių dėl krepšinio čempionato nelabai ir padaugėjo. Kai kurių maršrutų autobusai važinėja pustuščiai. Geriau jau pailgintų maršrutų, važiuojančių pro Pramogų areną, darbo laiką, nes naktiniais nelabai patogu iš arenos grįžti namo.
              Na gal ir taip, bet problemos prasideda vėlai vakare, kai baigiasi Lietuvos rinktinės rungtynės, ir minia patraukia namo iš arenos ir iš barų. Apie 18-20h jaučiamas šiek tiek švelnesnis priešingas procesas.
              Maršrutų darbo grafiko manau tyčia neprailgino, nes tai yra trumpa ir retoka galimybė šiek tiek daugiau užsidirbti iš VT.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Na gal ir taip, bet problemos prasideda vėlai vakare, kai baigiasi Lietuvos rinktinės rungtynės, ir minia patraukia namo iš arenos ir iš barų. Apie 18-20h jaučiamas šiek tiek švelnesnis priešingas procesas.
                Maršrutų darbo grafiko manau tyčia neprailgino, nes tai yra trumpa ir retoka galimybė šiek tiek daugiau užsidirbti iš VT.
                Na taip, užsidirbti iš naktinio autobusų paleidimo. Juk bilietas kainuoja 3 litus, o nuolatiniai negalioja. Bet kad nelabai užsidirbsi iš tų naktinių- jų tinklas organizuotas taip, kad iš arenos grįžti namo labai nepatogu. Pro areną kursuoja tik du iš 5 naktinių maršrutų. Daugelio mikrorajonų gyventojams (pvz: Lazdynai, Pašilaičiai, Antakalnis, Naujoji Vilnia) iš Siemens arenos į namus reikia važiuoti su persėdimu (tai yra, mokėti jau ne 3, o 6 litus) ir dar daryti didžiulį lanką pro miesto centrą. Be to, naktinių maršrutų grafikai yra prastai suderinti tarpusavy, todėl tikėtina, persėdimo stotelėje reikės laukti nemažai laiko, gal net ir valandą. Ir visa tai- naktį. Galvoji, tokia paslauga daugelį žmonių sužavės? Turbūt praktiškai visi kvies taksi (į kokius Pašilaičius ar Antakalnį net vienam žmogui taksi ne ką brangiau atsieis nei naktiniu važiuoti, ką jau kalbėti apie apie į rungtynes atvažiavusius poromis ar kompanijomis. Tokiems naktiniais važiuoti tikrai neapsimoka). Ką jau kalbėti apie tai, kad didžioji sirgalių dalis į varžyba atvažiuoja savais automobiliais.

                O dieninių maršrutų darbo laikas nepratęstas. Todėl kol rungtynės pasibaigs, kol sirgaliai paliks areną, tol VT jau bus baigęs savo darbą- nebent pravažiuos vienas kitas į parką grįžtantis autobusas. Liks pasirinkimas- naktiniai arba taksi. Turbūt supranti, ką rinksis daugelis.

                Žodžiu, belieka konstatuoti, kad Vilnius labai prastai pasiruošė Eurobasketui. Nepadaryta praktiškai nieko, kad sirgaliai gelėtų ramiai nuvažiuoti į varžybas ir grįžti iš jų viešuoju transprotu.

                Kaunas gali švęsti eilinę pergalę.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Na taip, užsidirbti iš naktinio autobusų paleidimo. Juk bilietas kainuoja 3 litus, o nuolatiniai negalioja. Bet kad nelabai užsidirbsi iš tų naktinių- jų tinklas organizuotas taip, kad iš arenos grįžti namo labai nepatogu. Pro areną kursuoja tik du iš 5 naktinių maršrutų. Daugelio mikrorajonų gyventojams (pvz: Lazdynai, Pašilaičiai, Antakalnis, Naujoji Vilnia) iš Siemens arenos į namus reikia važiuoti su persėdimu (tai yra, mokėti jau ne 3, o 6 litus) ir dar daryti didžiulį lanką pro miesto centrą. Be to, naktinių maršrutų grafikai yra prastai suderinti tarpusavy, todėl tikėtina, persėdimo stotelėje reikės laukti nemažai laiko, gal net ir valandą. Ir visa tai- naktį. Galvoji, tokia paslauga daugelį žmonių sužavės? Turbūt praktiškai visi kvies taksi (į kokius Pašilaičius ar Antakalnį net vienam žmogui taksi ne ką brangiau atsieis nei naktiniu važiuoti, ką jau kalbėti apie apie į rungtynes atvažiavusius poromis ar kompanijomis. Tokiems naktiniais važiuoti tikrai neapsimoka). Ką jau kalbėti apie tai, kad didžioji sirgalių dalis į varžyba atvažiuoja savais automobiliais.

                  O dieninių maršrutų darbo laikas nepratęstas. Todėl kol rungtynės pasibaigs, kol sirgaliai paliks areną, tol VT jau bus baigęs savo darbą- nebent pravažiuos vienas kitas į parką grįžtantis autobusas. Liks pasirinkimas- naktiniai arba taksi. Turbūt supranti, ką rinksis daugelis.

                  Žodžiu, belieka konstatuoti, kad Vilnius labai prastai pasiruošė Eurobasketui. Nepadaryta praktiškai nieko, kad sirgaliai gelėtų ramiai nuvažiuoti į varžybas ir grįžti iš jų viešuoju transprotu.

                  Kaunas gali švęsti eilinę pergalę.
                  pripažinsiu, kad Kaunas eilinį kartą yra greitesnis tam tikrais atvejais [pvz: su vt]
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    http://www.15min.lt/naujiena/student...kti-234-168921


                    Situaciją autobusuose ir troleibusuose pagerinti žadėję valdininkai teisinasi finansų stygiumi, o studentai piktinasi, kad svarbiausios problemos viešajame transporte nesprendžiamos.

                    Kiekvieną rytą ir vakarą perpildytais autobusais ir troleibusais su keliais persėdimais į paskaitas ir bendrabučius važiavę studentai pernai rudenį neapsikentė ir pasiūlė miesto valdžiai pakeitimus, kurie, jų nuomone, galėjo pagerinti situaciją ne tik jiems, bet ir kitiems miesto gyventojams.
                    Niekas nenori leisti maršrutų, kuriuose visus keleivius (jei jie studentai) reikėtų dotuoti...

                    Comment


                      Mačiau Volvo 7700A autobusuose įrengtas kameras numeriai 701, 702, 773 ir dar keli, girdėjau jog 10 autobusų turi kameras, gal galit pasakyti kas čia per pokštas? Juk kameros VT nepasiteisino... Dar viena nesamone

                      Comment


                        Kaune naktiniai autobusai bent jau kolkas vazineja tusti, toks pastebejimas..

                        Comment


                          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                          Kaune naktiniai autobusai bent jau kolkas vazineja tusti, toks pastebejimas..
                          Tai Kaune juk čempionato metu ne tik naktiniai važinėja. Juk praktiškai po kiekvienų rinktinės rungtynių nuo Kauno pilies ir stoties išvyksta papildomas transportas, t.y. specialūs vėlyvi įprastų maršrutų reisai, skirti tiems, kas atvažiavo žiūrėti varžybas centre arba grįžta traukiniu iš Vilniaus. Ar šie specialūs reisai irgi tušti važinėja?

                          Be to, nepamirškim, kai krepšinis persikels į Kauną, važinės ir ŽA autobusai, ir kai kurių įprastų maršrutų darbo laikas bus pratęstas iki 2 val. nakties. Tai tikriems naktiniams ir nedaug tų keleivių liks.
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.12, 21:56.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Viešojo transporto paslaugų kokybę pagerintų automatinė keleivių srautų skaičiavimo sistema

                            Bendrovė „Vilniaus troleibusai“ inicijavo projektą, kurio metu išbandė automatinę keleivių srautų skaičiavimo (AKSS) sistemą viename iš Vilniaus troleibusų. Bendrovės atstovai įsitikinę, kad daugelyje užsienio šalių taikoma sistema, automatiškai fiksuojanti įlipančių ir išlipančių keleivių skaičių bei pateikianti duomenis realiu laiku, padėtų optimizuoti miesto viešojo transporto veiklą.
                            ...
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Dar e-bilietas neveikia, o jau užsimanė elektroninio skaičiavimo.
                              Paskutinis taisė Al1; 2011.09.13, 07:20.

                              Comment


                                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                Isvada viena-jei kursuotu normaliai (daznai) butu ir keleiviu,nes tai butu skatinimas vazineti VT,as tikrai sekmadieni nevaziuociau su masina,o vaziuociau su VT.
                                Tokie maršrutai kaip 75 - tai tik pavyzdys, kokia neefektyvi yra Vilniaus VT sistema, ir kaip jai reikia esminės pertvarkos. Ir jokie kosmetiniai pakeitimai (tvarkaraščio padažninimai - paretinimai, patrumpinimai - pailginimai) nieko iš esmės nekeičia.

                                Tokių neefektyvių maršrutų pavyzdžių yra gerokai daugiau, skalsu kalbos. Dugną pasieksim tada, kai sulauksime reiso Salininkai - Grigiškės - Riešė. [papildymas - tik dabar pamačiau 55 maršrutą - jau nebedaug trūksta ]
                                Paskutinis taisė c2h5oh; 2011.09.13, 13:58.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Tokie maršrutai kaip 75 - tai tik pavyzdys, kokia neefektyvi yra Vilniaus VT sistema, ir kaip jai reikia esminės pertvarkos. Ir jokie kosmetiniai pakeitimai (tvarkaraščio padažninimai - paretinimai, patrumpinimai - pailginimai) nieko iš esmės nekeičia.
                                  Kodėl manai, jog 75 maršrutas nereikalingas? Ne visi važinėja tik iš miegamųjų rajonų į centrą ir atgal. 7 arba 45 maršrutas irgi nevažiuoja į/pro centrą, bet sausakimši kartais net ne piko metu.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2011.09.13, 14:12.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Kodėl manai, jog 75 maršrutas nereikalingas? Ne visi važinėja tik iš miegamųjų rajonų į centrą ir atgal.
                                    Todėl, kad "Vilniaus autobusų parkui" yra efektyvesnių būdų nugabenti keleivius iš taško A (PIlaitė) į tašką B (Santariškės).

                                    O kodėl Pilaitės gyventojai nori ir reikalauja to reiso aš puikiai suprantu - nes juo važiuot kainuoja 2 lt, o ne 4 lt kaip bet kuriuo kitu atveju su persėdimu. Ko gero, didžioji dauguma norų sukurti naujus reisus, pratęsti ar pakeisti esamus yra pagrįsta būtent tuo (nes dėl tūpos kainodaros kelionė be persėdimo kainuoja dvigubai pigiau nei tokia pat kelionė su persėdimu)

                                    Comment


                                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                      Todėl, kad "Vilniaus autobusų parkui" yra efektyvesnių būdų nugabenti keleivius iš taško A (PIlaitė) į tašką B (Santariškės).

                                      O kodėl Pilaitės gyventojai nori ir reikalauja to reiso aš puikiai suprantu - nes juo važiuot kainuoja 2 lt, o ne 4 lt kaip bet kuriuo kitu atveju su persėdimu. Ko gero, didžioji dauguma norų sukurti naujus reisus, pratęsti ar pakeisti esamus yra pagrįsta būtent tuo (nes dėl tūpos kainodaros kelionė be persėdimo kainuoja dvigubai pigiau nei tokia pat kelionė su persėdimu)
                                      Efektyviausia iš Pilaitės būtų palikti tik mikrobų maršrutus, tiksliau maršrutą t.y į stotį per centrą, o į šiaurinę/rytinę miesto dalį tektų važiuoti per centrą. Beabejo tuomet būtų sutaupyta, sutinku.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Didžioji dalis keleivių vis tiek važiuoja su mėnesiniu bilietu, todėl jiems persėdimas - laiko gaišimas. Bilietų tipai yra viena, bet ir atitinkamas Vt kursavimas turi būti. Kas iš to, kad įves valandinį bilietą, bet per valandą nienuvažiuosi ten, kur reikia? O trumpesnio galiojimo laiko bilietai Vilniui su esamu VT lygiu iš viso netinka.

                                        Comment


                                          O kuo neįtinka 75 maršrutas? Kas jame konkrečiai yra negerai? Tai, kad jis vienintelis tiesiogiai iš Pilaitės, Justiniškių didžiosios dalies, Šeškinės (tiesiu keliu, o ne apylankom) ir Fabijoniškių veža į Santariškes?
                                          Beje, Vilniaus naktiniai maršrutai taip pat orą vežiojo.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X