Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Na tiek to, gali numerio ir nesakyti. Bet ar uždarius šį maršrutą, dalis gyventojų liks visai be viešojo transporto ar jis dubliuoja kitų maršrutų trasas?
    Dublioja,bet užtat tiesioginio susisiekimo nebus.
    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

    Comment


      Kada bus galima iš taško A į tašką B viešuoju transportu nukakti greičiau nei automobiliu, tada ir didės keleivių srautai

      Comment


        Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
        Kada bus galima iš taško A į tašką B viešuoju transportu nukakti greičiau nei automobiliu, tada ir didės keleivių srautai
        Kai kur mieste jau dabar galima VT nuvykti greičiau, tačiau žmonės vis tiek gaišta laiką ir moka už parkavimą (taigi sumoka dvigubai), bet VT nesinaudoja. Išlepę.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Sutinku, kai kurie maršrutai kursuoja retokai, bet dabar nematau nei vieno, kuris turėtų kursuoti kas 3-5 min.
          Kuo neįtiko 7 ir 16 maršrutų troleibusai? Beje, ir 2 maršruto troleibusus piko metu galima paleisti ne kas 6-7 minutės, o kas 4-5 minutės. Apskritai, netrukus visai savaitei dėl EB-2011 reikėtų dar sutankinti visus troleibusų ir 26, 53, 7, 45 ir 34 maršrutų autobusų tvarkaraščius.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
            Tiesiog šie autobusai gauti,berods penktadieni ar šeštadieni ,kada jau remzononoje niekas nedirba užtat ir nespėjo perprogramuoti švieslentę.
            Tai tik prastos vadybos įrodymas.

            Comment


              Parašė oranger Rodyti pranešimą
              Tai tik prastos vadybos įrodymas.
              Dėja ne,tai savivaldybė sprendžia ką (dyzelinius ar dujinius,ir už kokia suma) pirks parkas.Poto vieni ieško kokius autobusus pirkti,ir galutinai patvirtina parko vadovybė.
              Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2011.09.05, 17:36.
              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

              Comment


                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                Dėja ne,tai savivaldybė sprendžia ką (dyzelinius ar dujinius,ir už kokia suma) pirks parkas.Poto vieni ieško kokius autobusus pirkti,ir galutinai patvirtina parko vadovybė.
                Aš ne apie mikrobusus kalbu, o apie numerius ant kartono.

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Priekinių durų tvarką jau daugiau kaip prieš mėnesį panaikino, bet kažkodėl tai gatvių užkimšimas nuo to nesumažėjo nė procentu Tai gal visgi ne greityje problema? Dėl per reto kursavimo- ne visiškai sutinku. Be būtinybės dažninti kurio nors maršruto kursavimą nėra labai logiška. Pirma reikia kažką padaryti, kad dažniau kursuojančio maršruto autobusai nevažinėtų tušti. Pavyzdžiui, panaikinti mikrobus, įvesti valandinį bilietą, automobilio mokestį. Tada ir dažninti.
                  Greitį lemia ne vienas veiksnys. Be to, ar panakinus priekinių durų tvarką, buvo sutrumpintas maršruto įveikimo laikas, vienodas nepriklausomai nuo paros meto ar savaitės dienos? Abejoju. O juk jis irgi lemia, kad VT šliaužioja. Taip, kursavimas per retas, per lėtas VT. Žinoma, kad problemos sprendimas tik vienas - padaryti važiavimą automobiliu brangiu, o tuomet didinti VT kursavimo dažnį ir greitį. Padarius vieną, bet nepadarius kito, nieko nesigaus. Valandinis bilietas nėra toks aktualus dalykas. Pavyzdžiui, Prahoje mėnesini bilietas centrinėje zonoje (kuri apima apie 15 km spindulio teritoriją, jei ją pritaikyti Vilniui, beveik visas miestas patektų) visų rūšių VT - metro, tramvajus, autobusai, kainuoja tik 510 kronų, arba 73 Lt. Metinis bilietas kainuoja tik 680 Lt. O dabar palyginkime, kiek išleidžiama mėnesiniams pas mus. Tačiau terminuoti 1,5 val ir 30 min. (bilieto važiuoti vieną kartą nėra) brangūs. Benzinas 95 brangesnis - be kelių centų 4 Lt už litrą.


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Kai kur mieste jau dabar galima VT nuvykti greičiau, tačiau žmonės vis tiek gaišta laiką ir moka už parkavimą (taigi sumoka dvigubai), bet VT nesinaudoja. Išlepę.
                  To nepakanka, reikia, kad daug kur būtų galima nuvykti VT. Be to parkavimas yra per pigus.

                  Comment


                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    Aš ne apie mikrobusus kalbu, o apie numerius ant kartono.

                    Aš apie tai kalbu,šeštadieni ir sekmadieni nebuvo kam programuoti švieslenčių šiuose mikroautobusuose.Iki savaitės turetų jau veikti viskas,ir tada važinės be kartonkių.
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                      Aš apie tai kalbu,šeštadieni ir sekmadieni nebuvo kam programuoti švieslenčių šiuose mikroautobusuose.Iki savaitės turetų jau veikti viskas,ir tada važinės be kartonkių.
                      Tai ir parodo prasta vadybą, kaip minėjo oranger. Autobusai turėtu būti išleidžiami dirbti tik tuomet, kai jie yra pilnai parengti.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Tai ir parodo prasta vadybą, kaip minėjo oranger. Autobusai turėtu būti išleidžiami dirbti tik tuomet, kai jie yra pilnai parengti.
                        Čia ne VAP'o klaida, FIAT velavo su mikroautobusų gamyba užtat ir nespėjo parengti juos pilnai,o į pristatima gi reikėjo varyti,todėl taip ir išėjo...
                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                        Comment


                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                          Čia ne VAP'o klaida, FIAT velavo su mikroautobusų gamyba užtat ir nespėjo parengti juos pilnai,o į pristatima gi reikėjo varyti,todėl taip ir išėjo...
                          Kažin ar FIAT vėlavo. Kiek įžiūriu nuotraukose, tai berods ALTAS įrenginėjo šiuos mikroautobusus. Jei jau kažkas vėlavo tai greičiausiai jie. O ALTAS įsikūręs Maišiagaloje. Taigi labai norint buvo galima sutarti bei nusiųsti koki specialistą ir būtų suprogramavęs viską iki transporto priemonėms patenkant į parką.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Kažin ar FIAT vėlavo. Kiek įžiūriu nuotraukose, tai berods ALTAS įrenginėjo šiuos mikroautobusus. Jei jau kažkas vėlavo tai greičiausiai jie. O ALTAS įsikūręs Maišiagaloje. Taigi labai norint buvo galima sutarti bei nusiųsti koki specialistą ir būtų suprogramavęs viską iki transporto priemonėms patenkant į parką.
                            Nieko blogo nebus ,kad jie kol kas pavažines su lentelem.Dabar ,kai mokslo metai prasidėjo,dėl tokiu nesamonių kaip neveikiančios švieslentės nežiūri,svarbu kad nebudu tuščių grafikų.O perprogramuoti galima ,kada bus galimybė.
                            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                            Comment


                              Nematau siu masinu garaziniu numeriu!? Gal kas zino kokie jie?

                              Comment


                                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                Nematau siu masinu garaziniu numeriu!? Gal kas zino kokie jie?
                                Jau kaip sakiau,jie atvažiavo į parka savaitgalį,užtat niekas nelietė jų,nes nebuvo vadovybės parkė.
                                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                Comment


                                  nieko baisaus, jei FIAT pavažinės ir be garažinio numerio gi ekspermentiniai troleibusai irgi be numerių buvo ant borto
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                    Jau kaip sakiau,jie atvažiavo į parka savaitgalį,užtat niekas nelietė jų,nes nebuvo vadovybės parkė.
                                    Idomu butu paspelioti kokius suteikti gali siaip garaziniai numeriai jau seniau itariu numatyti buvo,nes juk zinojo kad gaus sias masinas ir zinojo kiek ju gaus

                                    Comment


                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                      nieko baisaus, jei FIAT pavažinės ir be garažinio numerio gi ekspermentiniai troleibusai irgi be numerių buvo ant borto
                                      Beto,miesto gyventojams pamačius lentelės išpradžiu bus lengviau priprasti prie tų mikriukų,kad čia VT autobusai.
                                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Kažin ar FIAT vėlavo. Kiek įžiūriu nuotraukose, tai berods ALTAS įrenginėjo šiuos mikroautobusus. Jei jau kažkas vėlavo tai greičiausiai jie. O ALTAS įsikūręs Maišiagaloje. Taigi labai norint buvo galima sutarti bei nusiųsti koki specialistą ir būtų suprogramavęs viską iki transporto priemonėms patenkant į parką.
                                        Supranti, mikroautobusai atvyko į parką savaitgalį, kai niekas, įskaitant techninį personalą, nedirbo. Tačiau nuo pirmadienio pagal grafiką mikriukai jau turėjo išvažiuoti į maršrutus, ir dar palaikyti juos parke nebuvo laiko, nes Senamiesčiu ilgesni autobusai negali važinėti, o paleisti šiuos naujus maršrutus parkas privalėjo žūtbūt . Todėl ir uždėtos kol kas lentelės. Manau, nieko čia baisaus. Po kelių dienų bus ir švieslentės, ir garažiniai numeriai.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Gal baikim šita chaosa? Denis Simonov jau pasakė kad tie mikroautobusai atvyko savaitgalį,todėl nėra garaž. nr. bei švieslenčių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X