Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na nupriks šių troleibusų ir turės panaikinti įlaipinimo pro priekines duris tvarką bei pereiti prie kontrolierių ar grįžti prie dabartinės ilgametės tvarkos. Taip kad pozityvas yra...

    Tik įdomu už kokius pinigus jie pirks tuos troleibusus? Juk Vt paskendęs skolose. Ne veltui įlaipinimą pro priekines duris stumia su buldozeriu. Galvoja, kad labai pajamos padidės?
    Paskutinis taisė Al1; 2010.06.23, 16:51.

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      P.S. cha, oficialiame pranešime visiškai nepaminėtos neigiamos projekto pusės. Man kvepia propaganda
      Tai žinoma.
      Net lankytojų nuomonę gali pamatyti tik tuomet, kai parašai savo komentarą. O ir jo kažkodėl nerodo?

      Comment


        Kažkodėl abejočiau ar pirks tuos baltarusiškus troleibusus. Tiesiog vienas iš variantų yra šios transporto priemonės, bet niekur nebuvo parašyta, kad nuspręsta juos ir pirkti. O žinant, kad straipsniai rašomi siekiant paskelbti kuo didesnę "sensaciją", tai nevertėtu visko paimti kaip už gryną pinigą.


        Surinkimo kokybė tai visų baltarusiškų gaminių panašiai tragiška. Kai buvo Baltarusijos gaminių paroda Vilniuje, apžiurinėjau MAZ autobusus, tai ten praktiškai viskas lygiai taip pat atrodė. Langų kraštai, ypač iš vidaus, apteplioti kaip papuola, vairuotojo kabinoje plastikinės detalės matyt montuojant buvo apibraižytos, tai teptuku panašaus atspalvio dažais "užmaliavota" ir pan. Kažkaip keista, galėtu bent eksponatą parodai surinkti kruopščiau ir tvarkingau.

        Comment


          Tai patys gi žinot kaip "papjauta" finansine prasme yra Vilniaus savivaldybė. Kokybiški vakarietiški autobusai yra neįperkami, todėl ir perkamos rytietiškos mašinos, kurios gražiai atrodo, bet iš techninės pusės- pralaimi analogams iš Vakarų.

          Tokie pirkimai, lygiai kaip ir įlipimo per priekines duris įvedimas, tėra siekis parodyti Europai, kad mes integruojamės į Vakarus, sėkmingai taikome Vakarietišką tvarką pas mus . Apie kitą medalio pusę nepagalvota

          Kaip tik gerai, kad Soliariai tokie ilgi- juk ir srautai atitinkami

          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tai žinoma.
          Net lankytojų nuomonę gali pamatyti tik tuomet, kai parašai savo komentarą. O ir jo kažkodėl nerodo?
          Geriau ir nerašyti ten komentarų- paskui baisiai kompiuteris pakimba (bent jau pas mane)
          Štai tie ten iki dabar parašyti komentarai:

          Vardas :: Sandra | Miestas :: Vilnius | Data :: 19:15 23-06-2010
          Laba diena. Manau, kad naujas 5statymas 5lipti pro priekines duris turi neigiamų ir teigiamų aspektų.teigiami tie, kad viešuoju transportu nebevažinės asocialūs asmenys, o neigiami, rytais bus grūstis prie viešojo transporto, o tai mano manymu sukels daugiausia problemų.


          Vardas :: Vilnietizz | Miestas :: Vilnius | Data :: 19:06 23-06-2010
          Čia galas... smile


          Vardas :: Paulis | Miestas :: Vilnius | Data :: 17:46 23-06-2010
          noreciau,kad piko metu pavazinetu meras ir jo pavadotojai, idomu kiek reiks laukti ir kiek pailges vaziavimo laikas?


          Vardas :: Mykolas | Miestas :: Vilnius | Data :: 17:35 23-06-2010
          Palaikau drasą pokyčiams. Jei sistema bus pakankamai lanksti ir piko metu keleiviai galės lipti pro visas duris, galbūt ši sistema ir bus veiksminga. Linkiu sėkmės.


          Vardas :: Ramūnas | Miestas :: Vilnius | Data :: 17:04 23-06-2010
          Tokios genealios idėjos tik sukals daugiau nepatogumų Jūsų klientams, grūstis prie priekinių durų ir užlaikys transportą stotelėse.


          Vardas :: Agne | Miestas :: Vilnius | Data :: 16:49 23-06-2010
          Idomu. Gal ir nebloga ideja, bet, kol vairuotojai neipras prie sio neiprasto drabo, gali susidaryti eiles. Be to, yra autobusu, kurie turi tik vienerias duris - per viduri...


          Vardas :: dainius | Miestas :: Vilnius | Data :: 16:20 23-06-2010
          kaip vairuotojas išprašys nepageidaujamus žmones???


          Vardas :: ajochaly | Miestas :: Jajajja | Data :: 16:12 23-06-2010
          Va mano balsas. Kad per priekines duris nesamone.


          Vardas :: ajochaly | Miestas :: Jajajja | Data :: 16:11 23-06-2010
          Nesmaone kad tik per priekines. isistatykit i smegenis motora, kad pompuotu neprotingas mintis ir panaikintu smileDDDDDDDDDDDDDD
          Kaip matome, toli gražu ne visi palaiko naujoves....




          O štai- pirmoji kregždė- vairuotojų nepasitenkinimas

          http://www.15min.lt/naujiena/miestas...arka-41-104611

          Visuose straipsniuose pateikiamos tik teigiamos projekto pusės. Apie neigiamas- nė žodžio.
          Man keistai atrodo valdininkų požiūris į šią tvarką kaip į taupymo priemonę. 8 mln. litų pelnas- įdomu, kokiais skaičiavimais tai paremta?
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.23, 18:57.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė rufas...tr
            Mano galva nauja Solarių partija kol kas išlieka protingiausias galimas pirkinys, jei jau labai reikia tų naujų troleibusų (tik gink Dieve, ne tokių ilgų! ), kadangi vis tiek jau įsisavinta tam tikra eksplotavimo metodika, būdingi gedimai, yra su kuo konsultuotis ir t.t.
            Vilniuje esantys Solaris troleibusai yra viso labo 15 metrų ilgio, būna ir ilgesnių - 18 metrų. Nekalbėk kaip kaimietis koks, lyg čia 15 m. yra labai jau ilgi.
            Parašė rufas...tr
            Jeigu jie tik Laisvės ar Savanorių prospektais važinėtų - viskas gerai, bet kai jie pradeda lįst į senamiestį tai nieko gero nematau Gaila ir vairuotojų, ir troleibusų, kai jie suka pvz. iš Pylimo g-vės į J.Basanavičiaus g.
            Nėra ko gailėt tų vairuotojų - toks jų darbas. Išsukt išsuka, vairuotojai tik per daug išlepę - pripratę važinėti tuščiomis ir plačiomis gatvėmis. Su laiku eismo sąlygos tik sunkėja - su laiku pripranta ir patys vairuotojai, bei džiaugiasi išmokę, įgiję daugiau vairavimo mieste patirties.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Vilniuje esantys Solaris troleibusai yra viso labo 15 metrų ilgio, būna ir ilgesnių - 18 metrų. Nekalbėk kaip kaimietis koks, lyg čia 15 m. yra labai jau ilgi.Nėra ko gailėt tų vairuotojų - toks jų darbas. Išsukt išsuka, vairuotojai tik per daug išlepę - pripratę važinėti tuščiomis ir plačiomis gatvėmis. Su laiku eismo sąlygos tik sunkėja - su laiku pripranta ir patys vairuotojai, bei džiaugiasi išmokę, įgiję daugiau vairavimo mieste patirties.
              Bet 18 m. tai jau dvigubas ir jis "lankstosi"... Pasukt iš Pylimo į J. Basanavičiaus gatvę yra sunku netgi "Škodoms".

              Comment


                nu jau baisus tas baltarusiskas troleibusas geriau pirktu soliarius,dizainus ju geras smagus vaziavimas

                man isvis tu saliu dizainas baisus transporto priemoniu
                Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                Comment


                  Na tai ką gerbiamieji, laukit kitą savaitę vieno "Vytauto" - tada ir galėsit spręsti kaip ir kas (čia labiau praeiviui skirta). Salono išplanavimas labiau tinkamas dideliam stovinčių žmonių kiekiui, o dizainas - žmonių juokinimui. Jei kalba eina apie sudėtingiausią maršrutą, kuriuo norima jį paleisti - 6 bus kaip tik. Vieno iš Minsko 420-ojo modelio troleibusų nuotrakos.
                  Beje, pripilsiu dar alyvos į ugnį - į Vilnių jau atvyko 2 dujiniai trumpi Heuliez (ilgųjų Heuliez analogai) , tačiau į gatves, spėju, jie išvažiuos ne anksčiau rudens. Dabar liko tik vienas vienintelis autobusas iki pilnos laimės, t.y. 100.
                  P.S. autobusuose ir troleibusuose jau per informatorius pranešinėjama apie naują laipinimo tvarką.
                  Paskutinis taisė Mettal; 2010.06.23, 21:47.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    P.S. autobusuose ir troleibusuose jau per informatorius pranešinėjama apie naują laipinimo tvarką.
                    Čia per tuos ekranus autobuso priekyje ?

                    Man, beje, patiko, kaip Karosos ruošiamos naujai tvarkai. Toks įspūdis, kad vairuotojui netgi kvėpuoti vietos neliks. .. O jau kur savo daiktus vairuotojas padės, kad nepavogtų- čia jau nenuspėjama mįslė.

                    PS. O jūs pažiūrėkite, kokie komentarai Delfyje pasipylė.. Iki kulminacijos netoli teliko

                    /\ Psps: Kad prie įėjimo į transporto priemonę nesusidaryti jau visai nežmoniškos eilės, suprantama, reikės ištraukti piniginę, bilietus dar lauke, prieš lipant. O tai jau pavojinga, nes dar kas nugvelbt gali
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.23, 22:10.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Visuose straipsniuose pateikiamos tik teigiamos projekto pusės. Apie neigiamas- nė žodžio.
                      Man keistai atrodo valdininkų požiūris į šią tvarką kaip į taupymo priemonę. 8 mln. litų pelnas- įdomu, kokiais skaičiavimais tai paremta?
                      Verkšleno ir Klaipėdoje, kad nepatogu ir t.t. praėjo keli mėnesiai ir visi priprato, kai "pagaliau" pradės veikti e-bilietas įlipimas vyks daug sklandžiau.

                      Žvelgiant į 2009 metų "Klaipėdos Keleivinio Transporto" vadovo ataskaitą galima teigti, jog įlipimas per priekines duris turėjo teigiamos įtakos finansiniai situacijai, tik neaišku kaip "Susisiekimo Paslaugos" ketina sutaupyti 8 mln. litų.
                      VIEŠASIS TRANSPORTAS

                      2009-ieji metai Lietuvos miestų viešajam transportui nepalankūs: augo mokesčiai - pridėtinės vertės mokestis (PVM) viešajam transportui buvo padidintas nuo 5 iki 19 (2009 01 01) vėliau iki 21 proc. (2009 09 01), prasidėjęs finansinis sunkmetis mažino žmonių judrumą (užsidarė ar mažino darbuotojų skaičių įmonės, mažėjo žmonių prekybos centruose ir t.t.) ir atitinkamai mažėjo miesto autobusais besinaudojančių keleivių skaičių (Lietuvoje vidutiniškai 15 proc. per metus). Prastėjo savivaldybių finansinė situacija mažėjo savivaldybės programų finansavimas.

                      Reaguodamas į šiuos pokyčius VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ sausio mėnesį kreipėsi į Klaipėdos miesto savivaldybės administraciją, kad būtų peržiūrėti keleivių vežimo tarifai, ko pasėkoje nuo vasario 1 d. buvo pakeltos vienkartinių, o nuo kovo 1 d. – terminuotų bilietų tarifai. Tačiau sparčiau nei planuota mažėjančios pajamos už parduotus bilietus, mažėjantis savivaldybės administracijos finansavimas ir krentanti gyventojų perkamoji galia sąlygojo papildomo sąnaudų mažino plano parengimą, kuris buvo aprobuotas įstaigos valdyboje 2009 04 03. Planas susidėjo iš 4 priemonių: 1) įstaigos struktūros pertvarkos ir darbuotojų skaičiaus bei atitinkamai darbo užmokesčio fondo sumažinimo; 2) įstaigos kitų sąnaudų mažinimo; 3) efektyvesnės teikiamų paslaugų pajamų kontrolės, 4) maršrutų ir tvarkaraščių tinklo, įvertinant finansines galimybes, optimizavimo bei ridos įkainių indeksavimo apribojimo.

                      Šio plano pasėkoje nuo 2009-06-01 d. keleiviai (išskyrus neįgaliuosius ir tėvus su vežimėliais) Klaipėdos miesto autobusuose įlaipinami tik pro priekines duris, autobusų darbo laikas sutrumpėjo 1 val. (40 min. ryte ir 20 min. vakare), buvo uždaryti nepopuliarūs 7 ir 13 maršrutai, retėjo autobusų važiavimas mažiau apkrautuose autobusų maršrutuose. Dienos autobusų rida sumažėjo 8 proc., metinė – 3 proc.

                      Finansiniai sunkumai pristabdė ir autobusų atnaujinimą. Per 2009 m. miesto autobusų parkas buvo atnaujintas dviem autobusais.

                      Visos šios priemonės sumažino keleivių srautų mažėjimą ir stabilizavo finansinius srautus, tačiau per 2009 metus pervežtų keleivių skaičius mažėjo 7 proc. (2009 m. 2 ketvirtį buvo viršijęs 10 proc.) ir tai neleido subalansuoti finansinius srautus. <...>
                      http://www.klaipedatransport.lt/index.php?-404805408

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Čia per tuos ekranus autobuso priekyje ?
                        Ne. Per garsiakalbius. Praneša kas keletą stotelių. Per ekranus rodo tai, kad šį ilgąjį savaitgalį VT dirbs pagal sekmadienio tvarkaraščius.
                        Karosos tai visai gerai sutvarkytos ir vietos ten yra pasidėti daiktus. Man pačiam labiau patinka kaip "paruošė" dujinius ir devėtus autobusus, kurie turi savadarbes kabinas. Beje, Škodų tai dar mažokai su apkarpytom kabinom.
                        P.S. neskaityk tų Delfio komentarų - po to naktimis nemiegosi ir norėsi kuo greičiau iš Lietuvos dingti, kad tik nereikėtų su tokiais žmonėm bendraut.
                        P. P. S. ne pinigines reikia traukti prieš įlipant, o jau turėti atskaičiavus reikalngą sumą, pageidautina be gražos. Tu tik atsargiai - perskaitys kas tokią žinutę ir sugalvos pasipelnyti ar straipsnį Delfyje parašyti .
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          /\ Psps: Kad prie įėjimo į transporto priemonę nesusidaryti jau visai nežmoniškos eilės, suprantama, reikės ištraukti piniginę, bilietus dar lauke, prieš lipant. O tai jau pavojinga, nes dar kas nugvelbt gali
                          O prie kiosko nugvelbti jau negali? Maximoje prie kasos ir negali?
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė rufas...tr
                            15m troleibusai visai nepopuliarūs, važinėja kiek žinau tik Vilniuje ir pačioje Ostravoje, kur juos gamina, būtent todėl, kad jie visai nemanevringi.
                            15m yra tikrai daugiau kur. Be Ostravos ir Vilniaus yra Pardubicėje, Teplicėje, Kijeve ir Volgograde. Gal ir dar kur nors yra tik nežinau kur.

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              O prie kiosko nugvelbti jau negali? Maximoje prie kasos ir negali?
                              Maximoje prie kasos- čia veiksmas vyksta patalpoje, kur kameros, apsauginiai, bet ir tuomet galimybė būti apiplėštam lieka didžiulė...

                              Kitais atvejais.... na, įvesdama šią tvarką, savivaldybė primeta žmonėms dar vieną priežastį išsitraukti pinigus ir dokumentus lauke...

                              Beje, Škodų tai dar mažokai su apkarpytom kabinom.
                              /\ Ech, tos Škodos man kelia nemažą juoką O dar nuolat kalbame apie VT įvaizdžio gerinimą. Kai užsieniečiai pamatys tas "apkarpytas" kabinas, pagalvos apie lietuvius kaip apie kokius laukinius, kurie neturi nieko veikti, išskyrus daužyti troleibusų kabinas ir vairuotojus iš ten traukti. Ar tokia kaina reikia įgyvendinti naują tvarką ?

                              Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                              Verkšleno ir Klaipėdoje, kad nepatogu ir t.t. praėjo keli mėnesiai ir visi priprato, kai "pagaliau" pradės veikti e-bilietas įlipimas vyks daug sklandžiau.
                              Klaipėdoje ši tvarka prigijo, bet nelabai teisingai Klaipėdą lyginti su Vilniumi. Sostinė daug didesnė už uostamiestį, sostinėje visai kitokie keleivių srautai Todėl negalima būti tikram, kad tai, kas tiko Klaipėdoje, tikrai tiks ir Vilniuje
                              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.23, 22:48.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Jei kalba eina apie sudėtingiausią maršrutą, kuriuo norima jį paleisti - 6 bus kaip tik. Vieno iš Minsko 420-ojo modelio troleibusų nuotrakos.
                                Siaip jau atsidarantis langas skirtas vedinimui,o ten ta skyle ties vairuotojo galva nebent skirta nusispjauti per ta langeli:-)) Ir keleiviu sedynes (bent jau nuotraukoje) nesimato atraminiu kojeliu i grindistai bus tokios pusiau kabancios ir siubuojancios i visus sonus...

                                Comment


                                  Neužteks vėdinimui tos skylės? o ant stogo ne kondicionierius? Esi labiau atsilikęs už jų konstruktorius, jei nesupranti kodėl kojelių nėra.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Siaip jau atsidarantis langas skirtas vedinimui,o ten ta skyle ties vairuotojo galva nebent skirta nusispjauti per ta langeli:-)) Ir keleiviu sedynes (bent jau nuotraukoje) nesimato atraminiu kojeliu i grindistai bus tokios pusiau kabancios ir siubuojancios i visus sonus...
                                    Kad naujesnėse transporto priemonėse tos atraminės kojelės tvirtinamos prie grindų nelabai ir naudojamos. Nepamenu kaip Solaris troleibusuose, bet naujuose Volvo autobusuose jų tikrai nėra ir niekas ten nesiūbuoja. Man jų salone durniausiai yra tiek daug sėdynių nukreiptu viena į kitą. Labai nepatogu tokiose sedėti, nebent su kompanija važiuoji, kojom vietos mažokai lieka.

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Neužteks vėdinimui tos skylės? o ant stogo ne kondicionierius? Esi labiau atsilikęs už jų konstruktorius, jei nesupranti kodėl kojelių nėra.

                                      Na statmenu kojeliu jau senai niekas nebedaro,nes tai trukdo keleiviams.Kojele buna tokios kaip ir (paguldytas trikampis), zodziu izambiai nueina ,o ne tiesiai remiasi i grindis. Bet tai turi buti tvirta konstrukcija,kad islaikytu du zmones po 100 kg ,vaziuojant per duobes. Zinant kaip daro rusai(pataupys,panaudos mazesnio diametro vamzdi,nes tokio reikalingo tuo metu netures ir pan.),tai tos sedynes tikrai po kiek laiko siubuos i visus sonus.
                                      O kad ilgai veiks rusiskas kondicionierius tai cia manau net diskutuoti neverta. Stai jei pas save pasiziuretum namuose ,tai tu irgi kazkodel neperki rusisko saldytuvo (tas pats kaip kondicionierius:-). Pabandyk pats sau saziningai atsakyti,kodel nera pas tave namie rusisko saldytuvo??? Tada bus lengviau sneketi ir apie rusiska kondicionieriu troleibuse:-)

                                      Comment


                                        Per zinias kazkoks savivaldybes klerkas kalbejo,kad is dabar esanciu 100 kontrolieriu bus palikti tik kokie 15. Sekmingo visiems nemokamo vazinejimosi:-))

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          Per zinias kazkoks savivaldybes klerkas kalbejo,kad is dabar esanciu 100 kontrolieriu bus palikti tik kokie 15. Sekmingo visiems nemokamo vazinejimosi:-))
                                          Na, tuomet belieka nusistebėti mūsų klerkais, kurie taip atkakliai bandė prastumti tik teoriškai galiosiančią naująją tvarką. Dabar jau beveik galutinai aišku, kad praktikoje naujų taisyklių bus laikomasi tik mažiau apkrautuose maršrutuose. Kituose- nebent savaitgaliais.

                                          Net kontroliuoti vairuotojus nebus kam. Vos 15 kontrolierių- šis skaičius juokingas, turint omeny, kad į miesto gatves kasdien išvažiuoja virš 250 autobusų ir tiek pat troleibusų.

                                          Nors.. gal tas klerkas turėjo mintyje, kad likusieji 85 kontrolieriai nebus atleisti, o liks dirbti ekipažuose, kurie reaguos į vairuotojų iškvietimus
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X