Čia tas per parą labai jau grubus vertinimas. Yra para - darbo dienos ir poilsio dienos. Kaip rašo, pernai Vilniuje autobusais ir troleibusais pervežta 193 mln. keleivių. Tai jei padaliname iš dienų skaičiaus metuose, gaunasi, kad per parą pervežta 528 tūkst. Bet jei grubiai vertinant, per darbo dieną turėtų būti pervežama virš 600 tūkst. Jei taip vertinant, tai 1999 m. Vilniuje per darbo dieną galėjo būti pervežama apie 900-1000 tūkst. keleivių. Atmetus mikrautobusus (tuo metu buvo jų bumas) ir privačius autobusus (tuo metu jų maršrutų buvo nemažai), autobusų parko autobusai ir troleibusai turėjo pervežti apie 800-900 tūkst. keleivių. Taigi, grubiai vertinant, dabar keleivų trečdaliu mažiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Šluotas ir semtuvėlius galima lengvai patrauktiParašė centras85 Rodyti pranešimąMan tai nepatinka Karosa autobusų pirmosios durys, nes jų atsidaro tik viena pusė. O antros durų pusės pritvirtintos lentynos ir šluotos su semtuvėliais, ir Karosose bus labai siaura įlipti.
O šiaip tai autobusuose yra galimybė nustatyti, kad atsidarytų abejos arba tik vienerios priekinės durys.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Karosose viena priekinių durų pusė (arčiau veidrodėlių) yra atjungta nuo valdymo, nes užkliudavo už veidrodėlių. Bet vairuotojas nenorės prarasti lentynos, nes jį yra prisukta (privirinta prie durų, kuriuos yra nedarinėjamos, nes atjungtos nuo valdymo), nes vairuotojai ant jos pasideda savo daiktus.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Šaltiniai?Parašė centras85 Rodyti pranešimąĮlipimas per priekines durys, o išlipimas per likusias durys dar yra šiuose miestuose: Šiauliuose, Ukmergėje.
Aš prie naujos tvarkos priprasiu.
Susiras kur kitur dėti daiktus. Dabar atsives ir vairuotojų (ne)tvarkingumo problema - teks jiems savo daiktus slėpti nuo keleivių tiek dėl estetinio vaizdo, tiek dėl vagysčių atvejų.Parašė centras85 Rodyti pranešimąKarosose viena priekinių durų pusė (arčiau veidrodėlių) yra atjungta nuo valdymo, nes užkliudavo už veidrodėlių. Bet vairuotojas nenorės prarasti lentynos, nes jį yra prisukta (privirinta prie durų, kuriuos yra nedarinėjamos, nes atjungtos nuo valdymo), nes vairuotojai ant jos pasideda savo daiktus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
836,7 tūkst. per parą neabejotinai yra darbo dienos skaičiaiParašė Al1 Rodyti pranešimąČia tas per parą labai jau grubus vertinimas. Yra para - darbo dienos ir poilsio dienos. Kaip rašo, pernai Vilniuje autobusais ir troleibusais pervežta 193 mln. keleivių. Tai jei padaliname iš dienų skaičiaus metuose, gaunasi, kad per parą pervežta 528 tūkst. Bet jei grubiai vertinant, per darbo dieną turėtų būti pervežama virš 600 tūkst. Jei taip vertinant, tai 1999 m. Vilniuje per darbo dieną galėjo būti pervežama apie 900-1000 tūkst. keleivių. Atmetus mikrautobusus (tuo metu buvo jų bumas) ir privačius autobusus (tuo metu jų maršrutų buvo nemažai), autobusų parko autobusai ir troleibusai turėjo pervežti apie 800-900 tūkst. keleivių. Taigi, grubiai vertinant, dabar keleivų trečdaliu mažiau.
Comment
-
Šiauliuose - ne.Parašė centras85 Rodyti pranešimąĮlipimas per priekines durys, o išlipimas per likusias durys dar yra šiuose miestuose: Šiauliuose, Ukmergėje.
Aš prie naujos tvarkos priprasiu.
Comment
-
Panevėžyje - Taip. Ir ten nieko, nors visko pasitaiko...Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimąŠiauliuose - ne."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąNevisi vairuotojai netvarkingi. Yra ir tvarkingų.
Šaltinių nėra, nes yra paklausta pažįstamų trumposiomis žinutėmis.
Vilniaus vairuotoju nuostata yra tokia: tvarkingai laikytis naujosios tvarkos, jokiu budu neileidineti zmoniu pro kitas duris,tik pro priekines visada ,kad susidarytu transporto eiles stotelese, kad butu veluojama ir praleidziami reisai,kad zmones rasytu skundus visur kur imanoma ,kad si tvarka butu atsaukta. Beje oficialiai tei nera priimta galutinai tokia tvarka,tai bus tik 2 menesiu eksperimentas,kuriam pasiteisinus si tvarka isliks ir toliau,o nepasiteisinus-bus atsaukta.
Comment
-
Aha, o skundų jie tuos 2 mėnesius nepriiminės. Keista, kad iš tavęs to dar neišgirdau. Karosų durys priekinės yra normalios, o atjungtos buvo tik dėl to, kad vairuotojai norėjo daugiau vietos savo rakandams. Dabar bus pajungtos abi durų pusės. Šiaip durys neturi kabinti veidrodėlių.Parašė praeivis Rodyti pranešimąkad zmones rasytu skundus visur kur imanoma ,kad si tvarka butu atsaukta.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAha, o skundų jie tuos 2 mėnesius nepriiminės. Keista, kad iš tavęs to dar neišgirdau. Karosų durys priekinės yra normalios, o atjungtos buvo tik dėl to, kad vairuotojai norėjo daugiau vietos savo rakandams. Dabar bus pajungtos abi durų pusės. Šiaip durys neturi kabinti veidrodėlių.
Kas skundu nepriimines? Priims. gali rasyti parkui,gali savivaldybei ,gali seimui, visur priims:-)) Nelabai supratau ka cia tuo norejai pasakyti.
Comment
-
Bet gi ten keleivių srautai juokingai maži. Nors kartais ilgėliau užtrunka stotelėse. Ypač kai geras oras - tuomet daugiau žmonių.Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPanevėžyje - Taip. Ir ten nieko, nors visko pasitaiko...
Teks patikėti ne SMS'ais, o šio forumo dalyviais.Parašė centras85 Rodyti pranešimąNevisi vairuotojai netvarkingi. Yra ir tvarkingų.
Šaltinių nėra, nes yra paklausta pažįstamų trumposiomis žinutėmis.
Ateis rugsėjis ir naujoji tvarka žlugs. Žinoma, jos iniciatoriai gali prastūminėti ją buldozeriu...Parašė praeivis Rodyti pranešimąVilniaus vairuotoju nuostata yra tokia: tvarkingai laikytis naujosios tvarkos, jokiu budu neileidineti zmoniu pro kitas duris,tik pro priekines visada ,kad susidarytu transporto eiles stotelese, kad butu veluojama ir praleidziami reisai,kad zmones rasytu skundus visur kur imanoma ,kad si tvarka butu atsaukta. Beje oficialiai tei nera priimta galutinai tokia tvarka,tai bus tik 2 menesiu eksperimentas,kuriam pasiteisinus si tvarka isliks ir toliau,o nepasiteisinus-bus atsaukta.
Comment
-
Panevėžys mažas miestas. Gal kas žino, kokie ten keleivių srautai ir kiek autobusų dirba gatvėse?
Beje, Kijeve įvedami turniketai. Jie bus prie priekinių ir galinių durų. Atidarys juos elekotroninis bilietas. Įlipant pro priekines duris, bilietą bus galima nusipirkti ir pas vairuotoją. Išlipama bus pro vidurines (2 ir 3 jei dviguba transporto priemonė) duris. Kijeve nėra dvidurių autobusų, išskyrus midibusus Bogdan A092, kurie važinėja mažai apkraitais maršrutais arba kaip maršrutiniai taksi. Troleibusai visi su 3 durimis arba 4 (dvigubi). Tramvajai taip pat triduriai.
Kol kas tik eskperimentuojama, bet valdžia nusiteikusi ryžtingai ir iki metų galo tikimasi įrengti turniketus bei paleisti naująją įlaipinimo tvarką visame antžeminiame VT.
http://censor.net.ua/go/offer/ResourceID/162491.html
O pas mus dar net nesugebėjo įdiegti e-bilieto...
Comment
-
Naivus tuParašė praeivis Rodyti pranešimąVilniaus vairuotoju nuostata yra tokia: tvarkingai laikytis naujosios tvarkos, jokiu budu neileidineti zmoniu pro kitas duris,tik pro priekines visada ,kad susidarytu transporto eiles stotelese, kad butu veluojama ir praleidziami reisai,kad zmones rasytu skundus visur kur imanoma ,kad si tvarka butu atsaukta. Beje oficialiai tei nera priimta galutinai tokia tvarka,tai bus tik 2 menesiu eksperimentas,kuriam pasiteisinus si tvarka isliks ir toliau,o nepasiteisinus-bus atsaukta.
Galvoji, jiems užteks valios, kad rudenį įlipimą per priekines duris atšaukti, net jeigu tvarka iš tiesų nepasiteisins visiškai ? Teisinsis, kad daug dėl naujos tvarkos padaryta, daug pinigų išleista. Juk nemažai autobusų jau perdaryta, netgi "propagandinio" pobūdžio svetainė sukurta, autobusuose per informatorius jau vyriškas balsas apie naujoves pranešinėja 
Čia jau ne estetinio vaizdo bei tvakingumo klausimasParašė amiko Rodyti pranešimąSusiras kur kitur dėti daiktus. Dabar atsives ir vairuotojų (ne)tvarkingumo problema - teks jiems savo daiktus slėpti nuo keleivių tiek dėl estetinio vaizdo, tiek dėl vagysčių atvejų.
Man įdomu, kur apskritai naujai perdarytose Karosose vairuotojai savo daiktus dėsis. Žiūrint iš šalies- nebent po kojomis.
Šiauliuose tikrai pro visas duris laipinama...Parašė centras85 Rodyti pranešimąĮlipimas per priekines durys, o išlipimas per likusias durys dar yra šiuose miestuose: Šiauliuose, Ukmergėje.
Aš prie naujos tvarkos priprasiu.
Esu minėjęs, kad nėra labai teisinga lyginti Klaipėdą bei Panevėžį su Vilniumi. Visgi sostinėje didesnė keleivių koncentracija transporto priemonėseParašė Kosovo Rodyti pranešimąPanevėžyje - Taip. Ir ten nieko, nors visko pasitaiko...
Yra didelis skirtumas tarp Kijeve įvedamos naujovės bei įlipimo per priekines duris. Drįsčiau teigti, jog Kijevo tvarka pasiteisintų ir Vilniuje... Nors pavyzdžiui, nežinau, kur ten tuose Bogdanuose ukrainiečiai turniketus montuos. Dogdanų dar nemažai Kijevo gatvėse... Lvove bei Donecke- irgiParašė Al1 Rodyti pranešimąPanevėžys mažas miestas. Gal kas žino, kokie ten keleivių srautai ir kiek autobusų dirba gatvėse?
Beje, Kijeve įvedami turniketai. Jie bus prie priekinių ir galinių durų. Atidarys juos elekotroninis bilietas. Įlipant pro priekines duris, bilietą bus galima nusipirkti ir pas vairuotoją. Išlipama bus pro vidurines (2 ir 3 jei dviguba transporto priemonė) duris. Kijeve nėra dvidurių autobusų, išskyrus midibusus Bogdan A092, kurie važinėja mažai apkraitais maršrutais arba kaip maršrutiniai taksi. Troleibusai visi su 3 durimis arba 4 (dvigubi). Tramvajai taip pat triduriai.
Kol kas tik eskperimentuojama, bet valdžia nusiteikusi ryžtingai ir iki metų galo tikimasi įrengti turniketus bei paleisti naująją įlaipinimo tvarką visame antžeminiame VT.
http://censor.net.ua/go/offer/ResourceID/162491.html
O pas mus dar net nesugebėjo įdiegti e-bilieto...Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.27, 17:50.
Comment
-
Šaip tai vietos ten yra. Už sėdynės, šalia sėdynės. Man iš viso anksčiau buvo keista, kodėl Vilniuje leido vairuotojams okupuoti visą "Karosų" priekį ir priekines duris. Kodėl "Solariuose" nenaudojamos keleivių išleidimui priekinės durys? Kodėl didžiojoje dalyje naujųjų autobusų "Volvo" taip pat priekinės durys visiškai nenaudojamos? Ikarusų laikais to nebuvo. Kaip nebuvo ir pradėjus eksploatuoti padėvėtus vakarietiškus autobusus.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNaivus tu
Galvoji, jiems užteks valios, kad rudenį įlipimą per priekines duris atšaukti, net jeigu tvarka iš tiesų nepasiteisins visiškai ? Teisinsis, kad daug dėl naujos tvarkos padaryta, daug pinigų išleista. Juk nemažai autobusų jau perdaryta, netgi "propagandinio" pobūdžio svetainė sukurta, autobusuose per informatorius jau vyriškas balsas apie naujoves pranešinėja 
Čia jau ne estetinio vaizdo bei tvakingumo klausimas
Man įdomu, kur apskritai naujai perdarytose Karosose vairuotojai savo daiktus dėsis. Žiūrint iš šalies- nebent po kojomis.
Comment
-
todel kad ziema salta. O kai pripranta vasara lipti,tada ir ziema raunasi pro priekines.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠaip tai vietos ten yra. Už sėdynės, šalia sėdynės. Man iš viso anksčiau buvo keista, kodėl Vilniuje leido vairuotojams okupuoti visą "Karosų" priekį ir priekines duris. Kodėl "Solariuose" nenaudojamos keleivių išleidimui priekinės durys? Kodėl didžiojoje dalyje naujųjų autobusų "Volvo" taip pat priekinės durys visiškai nenaudojamos? Ikarusų laikais to nebuvo. Kaip nebuvo ir pradėjus eksploatuoti padėvėtus vakarietiškus autobusus.
Comment
-
Kad juos ignoruos.Parašė praeivis Rodyti pranešimąKas skundu nepriimines? Priims. gali rasyti parkui,gali savivaldybei ,gali seimui, visur priims:-)) Nelabai supratau ka cia tuo norejai pasakyti.
Comment
Comment