Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Su troleibusais bus problemų. Nes jei stotelėje vienas stovės ir į jį įlipti lauks eilutė, už jo stovintys troleibusai, į kuriuos keleiviai jau bus sulipę, pajudėti negalės.
    Kauno Jonavos g. stotelėje (link Jurbarko g.) stoja miesto troleibusai, autobusai, priemiestiniai autobusai ir didelių problemų tame nekyla.
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Su troleibusais bus problemų. Nes jei stotelėje vienas stovės ir į jį įlipti lauks eilutė, už jo stovintys troleibusai, į kuriuos keleiviai jau bus sulipę, pajudėti negalės.
      Pas mus tai sprendžiama gana paprastai. Truputi atbuline pavara ir apvažiuojam. Arba, jei atvažiuojančio autobuso vairuotojas mato, kad stotelės kišenėje kamštis ir išlipančiųjų nėra, tai išvis nestoja toje stotelėje. Aišku, tai neadekvatu keleiviams, kurie gal laukė to autobuso stotelėje. Na, su troleibusu kažin ar taip pamanevruosi...

      Comment


        Nes įlaipinama pro visas duris. Pakaks vienam troleibusui ilgiau užsibūti stotelėje įlaipinant ir visi paskui jį stovintys troleibusai stovės.
        Autobusams, žinoma, yra galimybė apvažiuoti.

        Esmė tame, kad nei Klaipėdoje, nei kaip pavyzdžiu pateikiamuose Vakarų Europos miestuose, autobusų (troleibusų) pro stoteles per valandą pravažiuoja daug mažiau, nei Vilniuje. Klaipėdoje įstotelė geriausiu atveju atvažiuoja vienu metu du autobusai. Vilniuje kartais susidaro eilė laukiančių įvažiuoti į stotelę. Stotelėse sustoję du ar trys autobusai ar troleibusais yra dažnas reiškinys. Viskas paprasta - Vakaruose autobusai nėra pagrindinė transporto priemone tokio dydžio miestuose kaip Vilnius ar didesniuose.
        Vilniuje (Klaipėdoje taip pat, bet mažiau) dar yra bespredelą keliantys mikroautobusai, kurie užlenda stotelėje prieš stojantį autobusą ar troleibusą. Arba sustoja stotelės pradžioje ir autobusas ar troleibusas turi jį apvažiuoti arba laukti, kol nuvažiuos, kad galėtų įvažiuoti į stotelę. Todėl stotelėse užtrunkama tikrai ilgiau, nei turėtų būti užtrunkama. O dabar dar ir įlaipinimas pailgins stovėjimo stotelėse laiką.
        Visi per daugelį metų priimami sprendimai dėl VT tik atitolina jį nuo žmonių, daro nepatrauklų, nepatikimą, nepatogų keleiviui. O ir kaina nebeatitinaka kokybės. Todėl nėra ko stebėtis, kad VT daugiausia naudojasi tik mažas pajamas turintys asmenys, invalidai, pensininkai, studentai ir moksleiviai.
        Paskutinis taisė Al1; 2010.06.22, 10:49.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nes įlaipinama pro visas duris. Pakaks vienam troleibusui ilgiau užsibūti stotelėje įlaipinant ir visi paskui jį stovintys troleibusai stovės.
          Na to neįmanoma išvengti. Keli patarimai: visada turėti pasiruošus bilietukus arba mėnėsinius (elektroninius) bilietus. Perkant bilietėlį, turėti tikslią sumą. Taip bus taupomas kitų keleivių laikas ir jie greičiau sulips į troleibusus ir autobusus.

          Comment


            Parašė groundzer Rodyti pranešimą
            Na to neįmanoma išvengti. Keli patarimai: visada turėti pasiruošus bilietukus arba mėnėsinius (elektroninius) bilietus. Perkant bilietėlį, turėti tikslią sumą. Taip bus taupomas kitų keleivių laikas ir jie greičiau sulips į troleibusus ir autobusus.
            Kaip Tamsta nesupranti, kad visada egzistuos tam tikras (paprastai bobučių) kontingentas, kuriam savotiška pramoga krapštytis piniginėje ar kišenėse, pirkti talonėlius, kalbinti vairuotoją, arba besikrapštant dar įsigudrinti ir mobiliuoju telefonu asmeninius reikalus aptarinėti
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Ne iš savivaldybės ten žinios, o iš vairuotojų. Šiandien visi apie tai tik ir kalba. Mano girdėta versija šiek tiek kitokia: jei (o ne kur) žmonių yra daug, tada leidžiama per visas duris. Apie tai, kad viskas bus nuo liepos 1, negirdėjau. Visur buvo linksniuojama liepos 15. Lengviausia yra pripratinti Panerius - ten žmonių ne tiek daug. Be to, kaip yra minėjęs centras85, jau yra vairuotojų, kurie laipina pro priekį (jau pratina ).

              Taip ,taip nuo liepos 15 d. Tiesiog spausdinant buvo praleistas skaicius.

              Comment


                Blemba kaip žiauru, kad 4A naikinamas. Kvailiau nesugalvosi... Man atrodo, kad Mickūnų gyventojai nesitaikstys su tuo ir rašys skundus, kol negrąžins 4A.

                Comment


                  Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                  Blemba kaip žiauru, kad 4A naikinamas. Kvailiau nesugalvosi... Man atrodo, kad Mickūnų gyventojai nesitaikstys su tuo ir rašys skundus, kol negrąžins 4A.
                  Siaip jau ,tai mickunai yra tikru tikriausias kaimas. Tai jei dabar kiekvieno aplinkinio kaimo gyventojai pradetu reikalauti,kad juos aptarnautu miesto autobusai.....

                  Comment


                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                    Kauno Jonavos g. stotelėje (link Jurbarko g.) stoja miesto troleibusai, autobusai, priemiestiniai autobusai ir didelių problemų tame nekyla.
                    Pakanka 10 min. pastovėti prie Žaliojo tilto stotelės, kai yra važiuojama pagal rudens tvarkaraščius ir įsitikini, kad čia jau niekas nebepadės.

                    Su 4A žiauru, bet susisiekimas vis tiek išliko. VA kažką turėjo daryti su tuo 67, kuriuo važiavo vos kelios bobutės (ir skundėsi, kad joms nepatogu lipti tuo 1 laipteliu, kuris yra pas VanHool A508) ir dar visos be bilietų.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Bet dabar turės leisti didesnį autobusą. Be to, įtariu, greitai šiuo maršrutu iki N. Vilnios pradės važinėti rajono autobusų parko mikroautobusai ar autobusas.

                      Comment


                        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                        Pas mus tai sprendžiama gana paprastai. Truputi atbuline pavara ir apvažiuojam. Arba, jei atvažiuojančio autobuso vairuotojas mato, kad stotelės kišenėje kamštis ir išlipančiųjų nėra, tai išvis nestoja toje stotelėje. Aišku, tai neadekvatu keleiviams, kurie gal laukė to autobuso stotelėje. Na, su troleibusu kažin ar taip pamanevruosi...
                        Turbūt nesupratai iki galo. Troleibusas taip pat kaip ir autobusas gali važiuoti atbulas, tačiau troleibusas kito troleibuso neaplenks, nes trukdo linijų skaičius - linija viena, o troleibusai tai du
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          O čia seniai Islandijos stotelės laukimo namuke padaryta ta dirbtinė žolytė ir garso kolonėlė iš kurios sklinda paukščių čiulbėjimas?

                          Comment


                            Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                            O čia seniai Islandijos stotelės laukimo namuke padaryta ta dirbtinė žolytė ir garso kolonėlė iš kurios sklinda paukščių čiulbėjimas?
                            Čia veikiausiai ta pati reklama, Kaune buvusi pernai rudenį.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Bet dabar turės leisti didesnį autobusą. Be to, įtariu, greitai šiuo maršrutu iki N. Vilnios pradės važinėti rajono autobusų parko mikroautobusai ar autobusas.
                              Ten taip ir taip dažniausiai dirba didelis autobusas.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Ne iš savivaldybės ten žinios, o iš vairuotojų. Šiandien visi apie tai tik ir kalba. Mano girdėta versija šiek tiek kitokia: jei (o ne kur) žmonių yra daug, tada leidžiama per visas duris. Apie tai, kad viskas bus nuo liepos 1, negirdėjau. Visur buvo linksniuojama liepos 15. Lengviausia yra pripratinti Panerius - ten žmonių ne tiek daug. Be to, kaip yra minėjęs centras85, jau yra vairuotojų, kurie laipina pro priekį (jau pratina ).
                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Taip ,taip nuo liepos 15 d. Tiesiog spausdinant buvo praleistas skaicius.
                                A, tai čia tik vairuotojai kalbasi Nors jie ir girdi, ką ten parko aukštesnieji sako, bet gandais iš vairuotojų bent jau aš nesu linkęs tikėti. Taip, laipinti pro priekines duris pradės ne anksčiau nei liepos 15 d.- apie tai jau paskelbta kai kuriose stambesnėse naujienų svetainėse. Detalių kaip nebuvo, taip ir nėra. O jau laikas po truputį viešinti informaciją, kad nenukristų miestiečiams naujovės kaip perkūnas iš giedro dangaus
                                Chm... Kas čia per "įlipimas tik per priekines duris, kai stotelėje žmonių mažai, ir pro visas, kai daug"? Vadinasi, vairuotojui paliekama laisvai pasirinkti, kurioje stotelėje žmonių daug, o kurioje- mažai ? Tuomet daug kas tampa aišku- vairuotojas, kuris visų pirma yra suinterisuotas neatsilikti nuo grafiko (tai lengvai patikrinama per e-kompiuterį), ir toliau visur laipins pro visas duris, o kas paskui patikrins, kurioje stotelėje žmonių buvo daug, o kurioje- mažai? Atrodo, niekas. Juk mobilus ekipažas, netgi jei jis bus, nepajudės iš vietos, kol vairuotojasjo neiškvies jo, o mano aukščiau aprašytu atveju vairuotojas ir yra pagrindinis pažeidėjas.

                                Na, prisikalbėjau aš aukščiau, gal daug kas manęs ir nesupras Bet papraščiau tariant- jei nauja tvarka įsigalios praeivio pateiktu būdu (įlipimas pro visas duris, jei žmonių daug, ir tik pro priekines, jei mažai), tai nebus jokių galimybių kontroliuoti jos laikymąsi. Tuomet kyla klausimas- o kam apskritai naujas taisykles įvesti taip greitai, spontaniškai ? Gal geriau jau susėti prie stalo, aptarti naujovės detales su visomis pasekmėmis, ir tik paskui jau kažką vykdyti . Nes man susidarė įspūdis, kad viskas bus įgyvendinta greitai ir skubiai- galbūt dėl siekio parodyti ES, kad mes integruojamės į Vakarus

                                "Karoče" (amiko, atleisk- negaliu surasti jokio lietuviška atitikmens šiam žodžiui ) - siūlyčiau savivaldybei nelyginti Vilniaus nei su Klaipėda, nei tuo labiau su Vakarais, ir kol kas nekeisti esamos tvarkos, o gerai viską apgalvoti, ir priimti tinkamiausią šiuo metu Vilniui sprendimą- aš tikiu, toks sprendimas yra, tereikia šiek tiek pagalvoti

                                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                Kauno Jonavos g. stotelėje (link Jurbarko g.) stoja miesto troleibusai, autobusai, priemiestiniai autobusai ir didelių problemų tame nekyla.
                                Kaune juk pro visas duiris laipinama.

                                Troleibusai vienas kitą aplenkti negali, o autobusai- gali. Bet vilniaus gatvėse, kurios nėra itin plačios, tai nėra saugus manevras.
                                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.22, 21:36.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Chm... Kas čia per "įlipimas tik per priekines duris, kai stotelėje žmonių mažai, ir pro visas, kai daug"? Vadinasi, vairuotojui paliekama laisvai pasirinkti, kurioje stotelėje žmonių daug, o kurioje- mažai ? Tuomet daug kas tampa aišku- vairuotojas, kuris visų pirma yra suinterisuotas neatsilikti nuo grafiko (tai lengvai patikrinama per e-kompiuterį), ir toliau visur laipins pro visas duris, o kas paskui patikrins, kurioje stotelėje žmonių buvo daug, o kurioje- mažai?

                                  Taip ,tai palikta vairuotojo nuoziurai.Jei keleiviu daug-laipinti pro visas duris, jei atsiliekama nuo grafiko-irgi laipinti pro visas duris.

                                  Comment


                                    Ten jau daugiau nei gandų lygis. Dabar gi visokie susirinkimai vyksta.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Ten jau daugiau nei gandų lygis. Dabar gi visokie susirinkimai vyksta.

                                      Visa esme tame,kad tai primestas savivaldybes sprendimas. Nai troleibusu ,nei autobusu parko nei valdzia ,nei vairuotojai to nenori. Bet kadangi jie pavaldus savivaldybei,tai ir vykdys si sprendima. Vilniaus meras nevazineja troleibusais ir jam pofix kiek laiko jie stoves stotelese:-)

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Taip ,tai palikta vairuotojo nuoziurai.Jei keleiviu daug-laipinti pro visas duris, jei atsiliekama nuo grafiko-irgi laipinti pro visas duris.
                                        Cha, tada viskas aišku. Vairuotojai vargu ar yra suinterisuoti erzintis su nauja tvarka. Tad ir laipins, kaip ir anksčiau, pro visas duris ir visada, ir teisinsis, kad visos stotelės perpildytos. O kas patikrins, ar tai tiesa ?

                                        Be to "daug žmonių stotelėje"- labai reliatyvi sąvoka
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Ten jau daugiau nei gandų lygis. Dabar gi visokie susirinkimai vyksta.
                                          Nepatikėčiau, kad vairuotojai dalyvuja valdininkų ir funkcionierių susirinkimuose Spaudouje konkrečiai nurodoma tik dfata, nuo kurios nauja tvarka įsigalios- liepos 15 d. Tuo tarpu detalių- jokių
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X