Man tai VIENINTELIO vienkartinio - elektroninio bilieto ideja visiskai nepatinka. Tai ar teks pirkti elektronini bilieta Vilniaus miesto sveciui, kuriam tik reikes nuvaziuot pvz. nuo stoties pas giminaiti, gyvenanti Pasilaiciuose? Tai yra visiska nesamone.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
tai tokiems išimtiniams atvejams liks vienkartiniai talonai. Bet pagrindinis bilietas bus elektroninisParašė Gnoss Rodyti pranešimąMan tai VIENINTELIO vienkartinio - elektroninio bilieto ideja visiskai nepatinka. Tai ar teks pirkti elektronini bilieta Vilniaus miesto sveciui, kuriam tik reikes nuvaziuot pvz. nuo stoties pas giminaiti, gyvenanti Pasilaiciuose? Tai yra visiska nesamone.
Comment
-
Pats tu nesąmonė - juk liks galimybė įsigyti vienkartinį iš vairuotojo. Vualia - problema išspręstaParašė Gnoss Rodyti pranešimąMan tai VIENINTELIO vienkartinio - elektroninio bilieto ideja visiskai nepatinka. Tai ar teks pirkti elektronini bilieta Vilniaus miesto sveciui, kuriam tik reikes nuvaziuot pvz. nuo stoties pas giminaiti, gyvenanti Pasilaiciuose? Tai yra visiska nesamone.
Tai jau dabar sąmonė?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-

Naujosios Vilnios stotelėse iškabinti skelbimai:
šaltinis: http://naujojivilnia.blogas.lt/nv-tr...rsrutas-9.htmlNuo 2010-07-01 Pradeda kursuoti naujas mikroautobusų maršrutas “Naujoji Vilnia - Dvarčionys - Antakalnio žiedas - Baltupiai - Santariškės”.
Važiavimo intervalas - kas 20 minučių.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Dėl Šiaulių jau paneigė (galiu patvirtinti, kad taip tikrai nėra).Parašė centras85 Rodyti pranešimąĮlipimas per priekines durys, o išlipimas per likusias durys dar yra šiuose miestuose: Šiauliuose, Ukmergėje.
Ukmergėje yra priešingai - įlipama pro galines duris, nes kiekviename miesto autobuse prie jų sėdi konduktorė, o išlipama per priekines. Todėl vairuotojas gali dirbti tik savo tiesioginį darbą - vairuoti
Papildymas: taip, neparašiau iš karto, kad Ukmergėje taip tikrai būdavo prieš keletą metų, o kaip yra dabar, nežinau.
Mano akimis, ta tvarka su konduktorėmis buvo labai puiki (tokio dydžio miestui, kaip Ukmergė). Kita vertus, ko norėti, kai stengiamasi taupyti ir vairuotojams užkrauti papildomas pareigas.
Comment
-
Gal neburiam iš kavos tirščių? Ukmergėj jau labai seniai įlipama tik per priekines duris. Konduktorės buvo prieš kokius 5-7 metus. Pasiteisino tas sprendimas ir visi patenkinti naudojasi. Kas turi nuolatinius bilietus (dauguma) tik parodo vairuotojui ir eina toliau, o kas važiuoja į mėnesį 1 kart, nusiperka taloną pas vairuotoją. Tokie ten ir talonai - nuplėštas kasos aparato čekis.Parašė aRa Rodyti pranešimąDėl Šiaulių jau paneigė (galiu patvirtinti, kad taip tikrai nėra).
Ukmergėje yra priešingai - įlipama pro galines duris, nes kiekviename miesto autobuse prie jų sėdi konduktorė, o išlipama per priekines. Todėl vairuotojas gali dirbti tik savo tiesioginį darbą - vairuoti
Kai būna susirinkęs didesnis būrys žmonių, vairuotojas net autobuso variklį užgesina. Taip ir kuro sutaupo
Tokia pat tvarka žinau yra ir Kėdainiuose, Klaipėdoj, ir t.t. Bet gi mat vilniečiai nori būti išskirtiniai
Netgi Zuokas meluoja, kad visame pasaulyje pro galines duris įlipama.
Pats Londone įsitikinau, kad lipama per priekines duris ir perkamas vienkartinis bilietas pas vairuotoją, jei oysterio neturi
Aš tikrai myliu Lietuvą!
Comment
-
Vilniuje yra naudotų autobusų iš skandinavijos (berods, užrašai švediški). Vairuotojas ten atitvertas tik simboliniu atitvaru. Priekis platus ir akivaizdžiai pritaikytas įlipimui pro priekį. Klausimas - kodėl vairuotojas nesušaldavo Švedijoje?Parašė Al1 Rodyti pranešimąLaipinant pro priekines duris vairuotojai kai kuriose stotelėse net kelias minutes laikys atidarytas priekines duris...
Taigi. Kai "bomžas" nueina į maximą nusipirkti bambalio, už tą bambalį tvarkingai susimoka. Ir kasininkei už prašymą susimokėti į galvą neduoda.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO bomžai - anokia čia problema. Jie ir prekybos centruose apsipirkinėja. Ir neišveja. Žinoma, į didžiuosius neina, nes iš ten tikrai juos išveja. Bet į mažas Maximas, Ikiukus, Norfas, Cento jie vaikšto.
Klausimas - kodėl viešajame transporte yra kitaip? "Bomžai" važinėja nemokamai, ir prašymas susimokėti vertinamas kai rimtas pavojus vairuotojo saugumui.
Pamiršai gale prirašyti, kad Kijevas - mažas miestas, ten maži keleivių srautai, ir Vilniui tokia tvarka netinkaParašė Al1 Rodyti pranešimąBeje, Kijeve įvedami turniketai. Jie bus prie priekinių ir galinių durų. Atidarys juos elekotroninis bilietas. Įlipant pro priekines duris, bilietą bus galima nusipirkti ir pas vairuotoją. Išlipama bus pro vidurines (2 ir 3 jei dviguba transporto priemonė) duris.
Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.06.30, 10:02.
Comment
-
Taip, Londonas, lygiai kaip Paryžius, Briuselis ir kiti milijoniniai miestai, gyvena sovietmetyjeParašė le bronius Rodyti pranešimąNetgi Zuokas meluoja, kad visame pasaulyje pro galines duris įlipama.
Pats Londone įsitikinau, kad lipama per priekines duris ir perkamas vienkartinis bilietas pas vairuotoją, jei oysterio neturi 
O jeigu kalbant rimtai - bet koks pasikeitimas visada sukelia pasipriešinimą. Ypač kai tas pasikeitimas yra toks priprastas, į kraują įaugęs dalykas kaip važiavimas autobusu. Taigi Zuokas, kuris dabar yra politikos pakraštyje, bando gaudyt bangą. Jis net ne klysta, o naglai meluoja, tačiau tai juk nesvarbu - stagnatoriai ir senukai (pagrindiniai pakeitimo priešininkai) paprastai nebūna nuvažiavę toliau Palangos, todėl jie patikės.
Comment
-
Labai įdomus lyginimas Vilniaus su didžiausiais Europos miestais. Pagalvokite, dideliame mieste, kaip Briuselis, Paryžius ir pan. pagrindinius srautus paveža bėginis transportas, todėl autobusai aptarnauja nuošalesnius maršrutus, kur nėra didelio keleivių srauto. Vilniuje beveik visą srautą paveža troleibusai ir autobusai. Tačiau kai sprendimus priima politikai tikėtis kažko profesionalaus ir logiško ko gero naivu. Dar kažkuris politikas teigė, kad transportas judės punktualiau. Įsivaizduokite situaciją stotelėje: 10 keleivių, kurie lips į vieną troleibusą, jei lipa per vidurines ir galines duris keleiviai gali pasiskirstyti po 5 ir laikas sulipti trumpėja, tačiau jei visi lips per priekį laikas dvigubėja, dar jei pirmieji du sugalvos įsigyti bilietus iš vairuotojo, apibendrinus gaunamas žymiai ilgesnis stovėjimas. Be viso to jei žmonės bazuosis troleibuso ar autobuso priekyje vairuotojui bus sunkiau pamatyti išlipančius keleivius. Kur čia punktualumo gerinimas aš nežinau.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTaip, Londonas, lygiai kaip Paryžius, Briuselis ir kiti milijoniniai miestai, gyvena sovietmetyje
O jeigu kalbant rimtai - bet koks pasikeitimas visada sukelia pasipriešinimą. Ypač kai tas pasikeitimas yra toks priprastas, į kraują įaugęs dalykas kaip važiavimas autobusu. Taigi Zuokas, kuris dabar yra politikos pakraštyje, bando gaudyt bangą. Jis net ne klysta, o naglai meluoja, tačiau tai juk nesvarbu - stagnatoriai ir senukai (pagrindiniai pakeitimo priešininkai) paprastai nebūna nuvažiavę toliau Palangos, todėl jie patikės.
Comment
-
Sutinku, Vilniaus nereikia lyginti su daugiamilijoniniais miestais. Šiuos miestus minime tik todėl, kad vis pasigirsta teiginių apie tai, koks Vilnius išskirtinis ir kokie milžiniški jame keleivių srautai, ir kaip jame "tai neveiks".Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimąLabai įdomus lyginimas Vilniaus su didžiausiais Europos miestais.
Nusiraminkite, Vilnius eilinis pusmilijoninis miestukas, srautai irgi neišskirtiniai kaip tokiam miestui.
Jau kelias savaites šioje temoje bandome įsivaizduoti - bet įsivaizdavimo rezultatai kiek kitokie nei tavieji. Nebenoriu kartotis jau.Įsivaizduokite situaciją stotelėje: 10 keleivių, kurie lips į vieną troleibusą, jei lipa per vidurines ir galines duris keleiviai gali pasiskirstyti po 5 ir laikas sulipti trumpėja, tačiau jei visi lips per priekį laikas dvigubėja, dar jei pirmieji du sugalvos įsigyti bilietus iš vairuotojo, apibendrinus gaunamas žymiai ilgesnis stovėjimas.
Vilniuje yra tokių autobusų (dvidurių, kur vienos durys priekyje ir jos nenaudojamos, o antros per vidurį), kur visi keleiviai ir išlipa, ir įlipa per vienerias (tas pačias!) duris - ir nieko, lyg ir suspėja pagal grafiką. Taigi manau, kad sulaipinimo pailgėjimo problema gerokai pervertinama.
Dėl bilietukų pardavinėjimo. Jeigu bilietukų pardavinėjimas taps tokia neįveikiama problema, yra vienas labai paprastas sprendimo būdas - perkant pas vairuotoją, bilietuko kaina 5 lt. Ir perkančių pas vairuotoją nebeliks, nebent pavieniai žiopliai ar turistai.
Comment
-
Nuplėštas kasos aparato kvitas yra oficialiai pripažįstamas bilietas, todėl nereikėtų rašyti "tokie ten ir talonai". Žinoma, tai istoriškai nėra vertinga, kaip antai su įvairiais paveikslėliais ir kas kažkiek laiko keičiamo dizaino bilietėliai - tokius dar ir kolekcionuot galimaParašė le bronius Rodyti pranešimąGal neburiam iš kavos tirščių? Ukmergėj jau labai seniai įlipama tik per priekines duris. Konduktorės buvo prieš kokius 5-7 metus. Pasiteisino tas sprendimas ir visi patenkinti naudojasi. Kas turi nuolatinius bilietus (dauguma) tik parodo vairuotojui ir eina toliau, o kas važiuoja į mėnesį 1 kart, nusiperka taloną pas vairuotoją. Tokie ten ir talonai - nuplėštas kasos aparato čekis.
Kai būna susirinkęs didesnis būrys žmonių, vairuotojas net autobuso variklį užgesina. Taip ir kuro sutaupo
Tokia pat tvarka žinau yra ir Kėdainiuose, Klaipėdoj, ir t.t. Bet gi mat vilniečiai nori būti išskirtiniai
Netgi Zuokas meluoja, kad visame pasaulyje pro galines duris įlipama.
Pats Londone įsitikinau, kad lipama per priekines duris ir perkamas vienkartinis bilietas pas vairuotoją, jei oysterio neturi 

Dėl kuro - gryniausia nesąmonė - dyzeliniai varikliai, kai transportas stovi vietoje, ima kuro supermažai. Su benzininiais yra kitaip. Taigi jei reikia stovėti ne daugiau kaip 5 min., net neverta išjungti dyzelinio variklio, nes jį užvedant, sunaudojama daugiau kuro, negu paliekant dirbantį tas kelias minutes
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nuo liepos 1 d. keičiasi Vilniaus miesto viešojo transporto eismo tvarkaraščiai.
Juos rasite puslapyje http://www.marsrutai.lt/vilniuswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Labai įdomu... Gal čia nuskriaustasis „Almir“ atidarė naują maršrutą...Parašė Maxas Rodyti pranešimąAtvaizdas
Naujosios Vilnios stotelėse iškabinti skelbimai:
šaltinis: http://naujojivilnia.blogas.lt/nv-tr...rsrutas-9.html
Comment
-
Įdomus maršrutas... Tik nemanau, kad pritrauks daug keleivių. Įdomu, o kodėl jis paleistas ne S.Batoro ir Olandų gatvėmis, o per privačių namų bei sodininkų gyvenvietes (Kairėnus, Galgius, Dvarčionis), kur pilnai pakanka ir 18 autobuso (beje, naujas mikriuko maršrutas šimtaprocentiškai dubliuos pastarojo autobuso maršruto trasą, bet bus kur kas ilgesnis), o keleivių nėra tiek jau daug. Manyčiau, vieninteliai, kas gali sudaryti naujojo maršruto keleivių kontingentą- studentai, gyvenantys Baltupiuose, Jeruzalėje, Santariškėse bei Naujojoje Vilnioje. Na, gal dar gydytojai bei ligoniai iš Naujosios Vilnios. Pagyvensim- pamatysimParašė Maxas Rodyti pranešimąAtvaizdas
Nuo 2010-07-01 Pradeda kursuoti naujas mikroautobusų maršrutas “Naujoji Vilnia - Dvarčionys - Antakalnio žiedas - Baltupiai - Santariškės”.
Važiavimo intervalas - kas 20 minučių.
šaltinis: http://naujojivilnia.blogas.lt/nv-tr...rsrutas-9.html
O koks bus maršruto numeris ?
Nes Švedijoje į autobusą vienoje stotelėje nelipa tiek daug žmonių kiek Vilniuje. Ten gi mažesnė autobusų apkrova. Juk pvz: Stokholme, be autobusų dar yra metro, tramvajus. Teko Švedijos sostinėje būti ir nemačiau, kad ten į autobusą liptų daugiau 7-9 žmonių. Vilniuje gi ir 25-30 lipančių žmonių piko metu nėra joks stebuklas. Tad palygink- Švedijoje vairuotojas priekines duris atidarytas laiko ne daugiau 1-2 min., Vilniuje gali tekti ir 5-10 min. laikyti. Todėl jei Švedijoje nesušals, tai nereiškia, kas nesušals ir VilniujeParašė c2h5oh Rodyti pranešimąVilniuje yra naudotų autobusų iš skandinavijos (berods, užrašai švediški). Vairuotojas ten atitvertas tik simboliniu atitvaru. Priekis platus ir akivaizdžiai pritaikytas įlipimui pro priekį. Klausimas - kodėl vairuotojas nesušaldavo Švedijoje?
Na, su tuo sovietmečiu Zuokas aišku perlenkė lazdąParašė c2h5oh Rodyti pranešimąTaip, Londonas, lygiai kaip Paryžius, Briuselis ir kiti milijoniniai miestai, gyvena sovietmetyje
O jeigu kalbant rimtai - bet koks pasikeitimas visada sukelia pasipriešinimą. Ypač kai tas pasikeitimas yra toks priprastas, į kraują įaugęs dalykas kaip važiavimas autobusu. Taigi Zuokas, kuris dabar yra politikos pakraštyje, bando gaudyt bangą. Jis net ne klysta, o naglai meluoja, tačiau tai juk nesvarbu - stagnatoriai ir senukai (pagrindiniai pakeitimo priešininkai) paprastai nebūna nuvažiavę toliau Palangos, todėl jie patikės.
Bet esminiuose dalykuose- Zuoko įžvelgiamuose pakeitimo pasekmėse yra dalis tiesos- tai ir tam tikri nepatogumai keleiviams, ir eilės. Žinoma, puikiai žinome konservatyvų lietuvių požiūrį į bet kokias naujovės, bet naujovės būna progresyvios ir regresyvios, ir joks tautos mentalitetas (teigiamas ar neigiamas liaudies požiūris į naujoves) nėra priežastis kažką įgyvendinti negalvojant apie pasekmes
Dabartinio pasaulio išradimai bei naujovės kuriamos ir priimamos siekiant taupyti brangų žmonių laiką, tai yra stengiamasi mažinti, naikinti eiles. Europiečiai nusprendė, kad netgi pasienio kontrolė, kuri per amžius pasaulio visuomenės buvo pripažįstama kaip teisinga ir neginčijama procedūra prieš nelegalią migraciją ir nusikaltimus, yra nepatogumas nusikalstamų ketinimų neturintiems piliečiams, todėl Europoje pasienio tikrinimai buvo panaikinti (Šengeno erdvė). Su nusikaltėliais ir nelegaliais migrantais, nusprendė politikai, galima kovoti ir kitais būdais.
O dabartiniame Vilniaus valdžios sprendime- įvesti įlipimą per priekines duris visuose maršrutuose kasdien- aš asmeniškai regiu visiškai atvirkščią pasaulio progresui rezultatą- dirbtinį eilės sudarymą (prie priekinių durų). Nepagalvojama, kad kovoti su asocialais bei zuikiais galima ir kitais būdais...Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.30, 17:19.
Comment
-
Kvaila mintis lipti pro vienas duris. Pavyzdžiui būna, kad niekas neišlipa, o įlipti laukia 10 -12 žmonių. Ir visi turės lipti pro vienas duris. Kas greičiau, 12 pro dvi duris ar 12 pro vienas su bilietuku parodymais aiškinti nereikia. Nauja tvarka galios ilgiausiai iki spalio, kai kokį mokyklinuką piktos tetos pilvais ir papais pritrėkš.
Comment
-
Deja jokio numerio skelbime nebuvo.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomus maršrutas... Tik nemanau, kad pritrauks daug keleivių. Įdomu, o kodėl jis paleistas ne S.Batoro ir Olandų gatvėmis, o per privačių namų bei sodininkų gyvenvietes (Kairėnus, Galgius, Dvarčionis), kur pilnai pakanka ir 18 autobuso (beje, naujas mikriuko maršrutas šimtaprocentiškai dubliuos pastarojo autobuso maršruto trasą, bet bus kur kas ilgesnis), o keleivių nėra tiek jau daug. Manyčiau, vieninteliai, kas gali sudaryti naujojo maršruto keleivių kontingentą- studentai, gyvenantys Baltupiuose, Jeruzalėje, Santariškėse bei Naujojoje Vilnioje. Na, gal dar gydytojai bei ligoniai iš Naujosios Vilnios. Pagyvensim- pamatysim
O koks bus maršruto numeris ?---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomus maršrutas... Tik nemanau, kad pritrauks daug keleivių. Įdomu, o kodėl jis paleistas ne S.Batoro ir Olandų gatvėmis, o per privačių namų bei sodininkų gyvenvietes (Kairėnus, Galgius, Dvarčionis), kur pilnai pakanka ir 18 autobuso (beje, naujas mikriuko maršrutas šimtaprocentiškai dubliuos pastarojo autobuso maršruto trasą, bet bus kur kas ilgesnis), o keleivių nėra tiek jau daug.
Manau,kad mikriukas lengvai nukonkuruos autobusa. Tiems kas vazinejo be talonu,tai ivedus ilipa pro priekines duris jau nebebus skirtumo su kuo vaziuoti ,nes ir ten ir ten reikes susimoketi. O mikriukas bus greitesnis,nes ten labai ilgas marsrutas 18 ,ilgai reikia su juo vaziuoti. Taigi mikriukas vaziuos priekyje autobuso ir surinks dauguma keleiviu,nes bus greitas ir stos tik ten kur paprasys.
Comment
-
Keistoka ... Nejaugi jis be numerio važinės? (kaip maršrutas Stotis-Pagiriai)Parašė Maxas Rodyti pranešimąDeja jokio numerio skelbime nebuvo.
Beje kas susiję su mikroautobusų maršrutais... Pasitaikė įdomus failas (beje, iš pačios Vilniaus savivaldybės svetainės)
http://www.vilnius.lt/doc/mikroautob...2010-04-20.doc
Jame pateikti Vilniaus mikroautobusų maršrutai ir važiavimo intervalai. Nors publikavimo data nurodoma 2010 m. balandžio 20 d., bet sąrašas man labiau priminė neseniai forumiečio centras85 pateikta sąrašą- yra daug jau seniai nevažinėjančių maršrutų, yra ir apskritai išgalvoti maršrutai (kaip anei tas 33-ias
)
Bet gal važinėjančių mikriukų važiavimo intervalai yra tikslūs ir gali būti panaudoti pildant šią skiltį http://www.vtransportas.eu/index/vil...arsrutai/0-223
Comment
-
Dėkui, manau Mettal susidomės (jei info vertinga)Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKeistoka ... Nejaugi jis be numerio važinės? (kaip maršrutas Stotis-Pagiriai)
Beje kas susiję su mikroautobusų maršrutais... Pasitaikė įdomus failas (beje, iš pačios Vilniaus savivaldybės svetainės)
http://www.vilnius.lt/doc/mikroautob...2010-04-20.doc
Jame pateikti Vilniaus mikroautobusų maršrutai ir važiavimo intervalai. Nors publikavimo data nurodoma 2010 m. balandžio 20 d., bet sąrašas man labiau priminė neseniai forumiečio centras85 pateikta sąrašą- yra daug jau seniai nevažinėjančių maršrutų, yra ir apskritai išgalvoti maršrutai (kaip anei tas 33-ias
)
Bet gal važinėjančių mikriukų važiavimo intervalai yra tikslūs ir gali būti panaudoti pildant šią skiltį http://www.vtransportas.eu/index/vil...arsrutai/0-223
O dėl vtransportas.eu - jau visai netrukus tinklapis lankytojus pasitiks visiškai pasikeitusia išvaizda, keisis ir koncepcija. Būsime arčiau viešojo transporto tematikos.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment