Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pagaliau kažkiek paderins 41-42-78 maršrutus, nes jie visada važiuoja krūvoje - pilnas 78, po 5 min. tušti 42+41. Dabar bus truputį kitaip.
    41 grafikas pakoreguotas. 42 maršrute 1 autobusas dirbs ne pertraukiamu, o 2 pamainų grafiku (autobusai važiuos dažniau). 78 maršrute 1 autobusas vietoje 2 paimainų dirbs pertraukiamu grafiku. Deja, įvedami 1,5 val. pietūs 1-os pamainos vairuotojui, kas yra per daug
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      šiandien mano mamos žodžiai apie 87 maršrutą: "Jaučiuosi lyg turėčiau personalinį autobusą"
      kažkaip man kvepia kirpimu...

      Comment


        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
        šiandien mano mamos žodžiai apie 87 maršrutą: "Jaučiuosi lyg turėčiau personalinį autobusą"
        kažkaip man kvepia kirpimu...
        Reikės man rytoj išbandyti šitą maršrutą
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
          šiandien mano mamos žodžiai apie 87 maršrutą: "Jaučiuosi lyg turėčiau personalinį autobusą"
          kažkaip man kvepia kirpimu...
          Kaip suprantu, šis maršrutas atidarytas visai neseniai. Naujo maršruto integravimasis į visuomenę trunka nuo 3 iki 6 mėn. Taigi iškart kalbėti ir daryti kažkokias išvadas, kai maršrutas kursuoja dar visai neseniai - kvaila.
          Siūlyčiau nusiraminti, neskaičiuoti svetimų pinigų (šiuo atveju, vežėjo nuostolių) ir kantriai laukti. Jei keleivių bus tragiškai mažai, tai tvarkaraštis be abejonės bus keičiamas. Pats asmeniškai manau, kad iš Gulbinų nereikalingas 9 val. reisas ir vietoje to reikėtų pridėti tą reisą vakare, iš Ateities st. apie 18:50 val. Savaitgaliais pirmąjį reisą manau reikėtų paankstinti apie 20 min. Ir Ateities st. reikėtų vėlinti 9:54 val. reisą ir po to einančius reisus paslinkti, kad būtų didesni intervalai. Toks vietinės reikšmės maršrutas, kuris aptarnauja tik vieno maršruto galo keleivius tikrai nebus sėkmingas ir reikėtų bent jau nežymių tvarkaraščio korekcijų. O daugiau čia nieko neprimąstysi su viena transporto priemone.

          Peržiūrėjau ir panagrinėjau Vilniaus autobusų maršrutų schemą, kaip ji atrodo dabar ir ką galiu pasakyti. Ogi Vilniaus m. Transporto skyriaus darbuotojai, atsakingi už maršrutų planavimą yra nepakankamos kompetencijos. Maršrutų yra labai daug ir su jais nuolatos eksperimentuojama. Štai, kad su 87 maršrutu. Kam dabar reikėjo kurti naują maršrutą? Juk buvo galima pasirinkti vieną iš šių variantų:

          1. 34 maršruto dalį reisų leisti iki Didžiųjų Gulbinų. Pratęsti reisai užsuktų į Visorius. Pratęstas maršrutas būtų kur kas rentabilesnis, negu esamas 87 maršrutas, nes 34 maršrutas sukurtas dviejų maršruto galų keleivių aptarnavimo principu (aptarnauja ne vieną rajoną). Nereikėtų važiuoti tiek kilometrų, kaip visai atskiram maršrutui.

          2. 49 maršruto dalį reisų leisti iki Didžiųjų Gulbinų.
          Paskutinis taisė Ametistas; 2009.09.17, 20:04.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
            šiandien mano mamos žodžiai apie 87 maršrutą: "Jaučiuosi lyg turėčiau personalinį autobusą"
            kažkaip man kvepia kirpimu...
            Ar tik vienintelė keleivė, kurią šiandien mačiau Jeruzalėje 87-ame, važiuojančiame į Gulbinų pusę, nebuvo jūsų motina? )))) Jo

            Kol kas 87-as nepateisina savo paskirties, bet kaip protingai pastebėjo Amiko, reikia dar palaukti, juk galbūt dar ne visi žmonės žino apie jo egzistavimą, jul nuo Visorių iki Kalino nėra jokios informacijos apie autobusą, o abejoju ar dauguma Skersinės ir Prašiškių sodininkų turi internetą

            Tereikia tik pateikti daugiau informacijos apie 87-ą tiesiog atokesnėse stotelėse ir manau keleivių po truputį didės...

            Manau 34-ą ir 49-ą ki Gulbinų vargu ar pratesinės iki D.Gulbinų, jų maršrutai ir taip gana ilgi.

            Beje, nesutiksiu su teiginiu, kad 87-as skirtas tik vieno rajono gyventojams.
            Be Didžiųjų Gulbinų, jis dar aptarnauja Kaliną ir Didžiosios Riešės rytinius pakrasčius, Vanaginės, Prašiškių ir Skersinės sodus, kurie po 77-ojo panaikinimo liepos mėnesį buvo likę be miesto viešojo transporto


            Bet tik Didžiųjų Gulbinų ir Kalino stotelėse yra informacija apie 87-ą, nekalbant jau apie jo maršruto dalį prienuo Visorių iki Baltupių...
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2009.09.17, 20:01.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Manau 34-ą ir 49-ą ki Gulbinų vargu ar pratesinės iki D.Gulbinų, jų maršrutai ir taip gana ilgi.

              Beje, nesutiksiu su teiginiu, kad 87-as skirtas tik vieno rajono gyventojams.
              Be Didžiųjų Gulbinų, jis dar aptarnauja Kaliną ir Didžiosios Riešės rytinius pakrasčius, Vanaginės, Prašiškių ir Skersinės sodus, kurie po 77-ojo panaikinimo liepos mėnesį buvo likę be miesto viešojo transporto


              Bet tik Didžiųjų Gulbinų ir Kalino stotelėse yra informacija apie 87-ą, nekalbant jau apie jo maršruto dalį prienuo Visorių iki Baltupių...
              Ilgo maršruto pratęsimas į dar ilgesnį - ne problema. Kodėl matai čia problemą? Vairuotojas pavargs? Jo toks darbas. Žinoma, kuo ilgesnis maršrutas, tuo daugiau poilsiui laiko jis gauna reiso pabaigoje. Bet nejaugi nesupranti: kam važiuoti 87 nuo Ateities g., jei 34-am pakaktų važiuoti tik nuo Visorių - nepalyginamai mažiau papildomų kilometrų, o keleiviai tie patys. Būtų sutaupoma apie 2,5 km, t.y., per dieną 220 Lt, per savaitę 1540 Lt, per mėn. 6160 Lt. Tiksliai nežinau Vilniaus VT savikainos tarifų, bet skaičiavau pagal pernai metų Kauno tarifą. Jei dabar jis mažesnis, tai mažiausias nuostolingumas per mėn. 4000 Lt. Štai tiek NEBŪTŲ PRARASTA, jei D. Gulbinai būtų aptarnaujami pratęsus dalį 34 arba 49 reisų.

              Gal nesismulkinkime, ką 87-as aptarnauja. Aiškiai parašiau, kad aptarnauja vieną maršruto galą - D. Gulbinų pusę, suprask, su visomis kitomis toje pusėje esančiomis gyvenvietėmis.

              Viena aišku, kad 87-as būtų kuo mažiau nuostolingas, juo vienu reisu turi važiuoti bent jau 40 keleivių.
              Paskutinis taisė Ametistas; 2009.09.17, 20:18.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                34 maršrutas iš karto atkrenta kaip variantas į Gulbinus. Aš sunkiai įsivaizduoju, kaip ten trumpas autobusas apsisuka, jau nekalbant apie ilgus 34-us. 49 maršrutas ir taip vienas ilgiausių pagal važiavimo laiką. Be to, jis yra gana apkrautas ir kentėtų jo intervalai visos dienos metu, jei net ir pridėję tą autobusą iš 87-o. Intervalas labai šokinės, kaip dabar išeina su 36-u. Pratęsti galima būtų 26A maršrutą, kuris nėra labai populiarus, lyginant su kitais maršrutais. Jis nuo Santariškių žiedo pasuktų link Vanaginės-Skersinės sodų. Tiesa, ten kelias gana siauras ir nežinau, ar būtų leista daryti kairįjį posūkį iš judraus Molėtų plento. Beje, jau dabar sodininkai važiuoja 26-u iki galo ir eina pėsčiom į sodus tuo keliu (nes 77-as nevažiuoja ir jų mėnesiniai bilietai irgi). Pastaba: bendroje maršrutų schemoje Santariškių žiedas yra pavaizduotas per toli nuo posūkio.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Na, visgi sprendimą, matau, rasti būtų galima. Tik kažin ar jo ieškojo Vilniaus TS darbuotojai. Dabar 87-as atrodo kaip prabangos dalykas.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    sutinku, kad dar anksti spręsti, bet tendencija aiški: mano mama yra vienintelis keleivis.... šiaip gaila nematau, kaip dabar pasikeitė 112 keleivių skaičius lyginant su 77, bet kad kiek atvažiuodavo anksčiau iki ateities st ir kiek dabar matau, tai dabar dar mažiau.
                    apskritai į riešės pusę organizuoti maršrutus lyg koks užkeikimas
                    o 34 ir 49... Mettal tikrai geras pastabas pasakė. Galiu tik pasidžiaugti, kad 49 apsisuka ateities st, ir tokiu būdu kažkaip tampa vienu iš autobusų, kuris stebėtinai punktualiai per piką išvažiuoja į bukčių pusę (ty nevėluoja). o jei nuimtum 34 iš bajorų, tai supyks vietiniai... 50 gi tingėtų važiuoti
                    va 26A lyg ir geriau... man jis patinka, o tai irgi pustuštis būna. Tegul mąsto SĮ SP ar kas ten, tik vėl keliu maištą - kurių galų nukrauti visuomeniniu transportu kalvarijų gatvę, jei geležinis vilkas ilsisi?

                    Comment


                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                      Tegul mąsto SĮ SP ar kas ten, tik vėl keliu maištą - kurių galų nukrauti visuomeniniu transportu kalvarijų gatvę, jei geležinis vilkas ilsisi?
                      Labai paprasta - Kalvarijų g. keleivių yra, o Geležinio Vilko g. jų nėra. Kam bereikalingus kilometrus autobusui važiuoti ir pakeliui negauti nei vieo keleivio, jei galima gauti. Nors kita vertus, suorganizavus tikrai gerą maršrutą nuo Santariškių pusės, jei įlipa DAUG keleivių, tai kaip ekspresinis galėtų pasiekti centrą Geležinio Vilko g. Bet Lietuvoj tokia greitųjų autobusų praktika vangiai taikoma. Tiesiog ekspresinius išlaikyti kainuoja daugiau.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                        šiaip gaila nematau, kaip dabar pasikeitė 112 keleivių skaičius lyginant su 77, bet kad kiek atvažiuodavo anksčiau iki ateities st ir kiek dabar matau, tai dabar dar mažiau.
                        apskritai į riešės pusę organizuoti maršrutus lyg koks užkeikimas
                        112 perveža keleivių apytikriai 1/3 mažiau nei ex77. Logika paprasta: anksčiau miesto autobusu važiavo mokiniai su nuolatiniais bilietais (pigiausias variantas) o dabar kaskart reikia mokėti (Riešės teritorijoje 112 mokinius veža į/iš mokyklos nemokamai). O jeigu gyveni Riešėje, ir nori nusigauti tarkim iki universiteto, kolegijos ar didesnio PC, jau brangoka + daugokai laiko sugaištama. Vietiniai kooperuojasi ir savais automobiliais savus ir kaimynų vaikus į mokyklą veža. O vietiniai dauguma pasiturintys, jiems automobilis — ne prabanga, taigi paleidus autobuso maršrutą 1h ar didesniu intervalu, jų VT nesužavėsi...
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Dar trūksta Vilniaus žemėlapio...
                          Parašė John
                          Vilnius sia prasme kol kas atrodo nekaip
                          Kita vertus, Vilniaus gatviu sistema yra nepalyginamai adekvatesne miesto poreikiams, nei Londono.
                          Esu girdėjęs gandų, kad paskutinį sovietmečio dešimtmetį Vilniuje būta planų platinti Pylimo gatvę (perdaryti į 2x2 juostų), tiesti joje tramvajaus bėgius ir todėl nugriauti ~10 arti gatvės esančių pastatų. Ko gero taip ir būtų buvę padaryta, bet sukilo žydai, nepanorę netekti vienintelės sinagogos mieste; esą todėl ši gatvė išliko nepaliesta.
                          Jeigu tai tiesa, tai yra iliustracija, kad sovietmečiu didmiesčiai buvo radikaliai pertvarkomi, dažnai net nepaisant istorinio paveldo. Matyt, konservatyvieji anglai taip elgtis su Londonu nedrįsta....
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Kazkaip netikiu, kad zydai butu buve tokie itakingi. Galu gale sprendimas galejo buti ir toks - sinagoga perstumiama, likviduojant uz jos esancia Placiaja gatve ir kelis pastatus uz sinagogos.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Kazkaip netikiu, kad zydai butu buve tokie itakingi. Galu gale sprendimas galejo buti ir toks - sinagoga perstumiama, likviduojant uz jos esancia Placiaja gatve ir kelis pastatus uz sinagogos.
                              ES Lietuvą ir kitas ES nares spaudžia atsiskaityti su žydais. Man atrodo yra ir kažkokie terminai. Lietuva viena iš kelių valstybių, kurios žydams vis dar negrąžino viso turto.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Anekdoto verta situacija Arba kaip politikai patys nežino ko nori

                                Apie eismo sąlygas Vilniaus gatvėse informuoti turinčios didžiulės švieslentės artimiausiu metu turėtų būti išjungtos. Ateityje jos veiks tik išskirtiniais atvejais, rašo „Lietuvos rytas”. Tai esą daroma, nes nežinoma, kaip išnaudoti šių švieslenčių galimybes.

                                Judriausiose miesto gatvėse trylika švieslenčių vairuotojams jau pusmetį praneša apie susidariusias spūstis, kelio darbus, uždarytą eismą gatvėse.

                                Ukmergės, Dariaus ir Girėno, S.Batoro, Geležinio Vilko gatvėse, Savanorių ir Pilaitės prospektuose veikiančių švieslenčių eksploatavimas per mėnesį atsieina apie tris tūkstančius litų.

                                Pati švieslentė kainuoja apie 400 tūkst. litų.

                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=24221975
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Aišku nieko gero, kad išjungs, bet nieko gero jose ir nerašo, tai ir didelio praradimo nebus. Tik nelabai suprantu kuom ši naujiena susijus su visuomeniniu transportu ?

                                  Comment


                                    Susijusi su transportu, nesumąsčiau kur dar kitur tiktų įkelti tą naujieną
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      ES Lietuvą ir kitas ES nares spaudžia atsiskaityti su žydais. Man atrodo yra ir kažkokie terminai. Lietuva viena iš kelių valstybių, kurios žydams vis dar negrąžino viso turto.
                                      Kalba buvo apie tarybinius laikus.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Kalba buvo apie tarybinius laikus.
                                        Nenužiūrėjau, tada nuomonės šiuo klausimu neišsakysiu, nes trūksta objektyvių žinių
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Anekdoto verta situacija Arba kaip politikai patys nežino ko nori

                                          Apie eismo sąlygas Vilniaus gatvėse informuoti turinčios didžiulės švieslentės artimiausiu metu turėtų būti išjungtos. Ateityje jos veiks tik išskirtiniais atvejais, rašo „Lietuvos rytas”. Tai esą daroma, nes nežinoma, kaip išnaudoti šių švieslenčių galimybes.

                                          Judriausiose miesto gatvėse trylika švieslenčių vairuotojams jau pusmetį praneša apie susidariusias spūstis, kelio darbus, uždarytą eismą gatvėse.

                                          Ukmergės, Dariaus ir Girėno, S.Batoro, Geležinio Vilko gatvėse, Savanorių ir Pilaitės prospektuose veikiančių švieslenčių eksploatavimas per mėnesį atsieina apie tris tūkstančius litų.

                                          Pati švieslentė kainuoja apie 400 tūkst. litų.

                                          http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=24221975
                                          Šiaip nelabai netikėtai... Nesuprantu, kam laikyti švieslentes įjungtas kai nėra ką pranešti ?
                                          Vienintelis pranešimas apie situaciją kelyje, kuri esu matęs- "Eismas Lazdynų tiltu draudžiamas", tik ši informacija mirgėjo švieslentėje vasarą.

                                          Visą kitą laiką buvo tik tokia tokia informacija : "Data, laikas", "Laikykis saugaus atstumo", "Užsisekite saugos diržus" ir pan.

                                          Argi dėl šito verta pinigus leisti?

                                          Geriau įjunginėt švieslentes kai tikrai yra ką pranešti
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X